Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
4. Examining the effectiveness of discussion-oriented flipped learning environments
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.9, sa.5, ss.146-161, 2022 (ESCI, TRDizin)
5. Analysing the Effects of Assessment and Evaluation Applications and Exam Formats in Distance Education
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.1, ss.165-176, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
3. Yükseköğretim öğrencilerinin çevrimiçi ve karma öğrenme ortamlarındaki topluluk hissi algılarının incelenmesi.
International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
4. E-Öğrenmede Kavram Tabanlı Tartışma Ortamının Tasarımı ve Etkililiği
1. Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)
5. The perception of learning in asynchronous online discussions: A scale development study.
World Conference on Educational Technology Research, 27 - 29 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
7. Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Ders Veren Öğretim Elemanlarının, Uzaktan Eğitimde Etkileşim ve İletişim Üzerine GörüşleriBildiri No :173
Akademik Bilişim, 2-4 Şubat 2011, İnönü Üniversitesi, Malatya, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri)
8. Uzaktan eğitimde çevrimiçi ders veren öğretim elemanlarının uzaktan eğitimde etkileşim ve iletişim üzerine görüşleri.
Akademik Bilişim 2011, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri)