Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. COGNITIVE BIASES AND HEURISTICS IN FOOD AND BEVERAGE CHOICE

13th International Conference Competitiveness and Stability in the Knowledge – Based Economy (iCOnEc 2021), Craiova, Romanya, 29 - 30 Ekim 2021, ss.21, (Özet Bildiri)

2. Neuromarketing Applications in Gastronomy: Neurogastronomy

12th International Conference Competitiveness and Stability in the Knowledge-Based Economy, Croiva, Romanya, 30 Ekim 2020, ss.10, (Özet Bildiri)

3. The Relationship Between Social Loafing and Organizational Justice: Research on the Hospitality Employees

GLOSTOUR- Global Congress on Smart Tourism, Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2019, ss.24-25, (Özet Bildiri)

4. Turistik Tüketicilerin Kişilik Tiplerinin Yiyecek Neofobisine Etkisi Var mıdır?

III. Congress of International Applied Social Sciences-Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi C-iasos, Çeşme-İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.1048, (Özet Bildiri)

5. Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite’nin Tatil ReklamlarındaSatın Alma Kararına Etkisi: Bir Nöropazarlama Çalışması

İzmir International Congress on Economics and Administrative Sciences İZCEAS 2018, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2018, ss.1305-1315, (Tam Metin Bildiri)

6. Gastronomide Gösterişçi Tüketim ve Etik Tüketim İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme

International Gastronomy Tourism Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, ss.802-808, (Tam Metin Bildiri)

7. Turistlerin Bergama’daki Turistik Ürün Fiyat Algıları

II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), Demre-Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.393-400, (Tam Metin Bildiri)

8. Yöneticilerin Sosyal Zeka Düzeylerinin İncelenmesi

II. INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), Antalya / Demre, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

9. Söğüt’ün Marka Kent Olma Potansiyeli: Kavramsal Bir İnceleme

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

10. Destinasyon Özelliklerinin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Bilecik Örneği,

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.271, (Özet Bildiri)

11. Hizmet Atmosferinin Tüketicilere Etkisi: Psikonörobiyokimyasal Perspektif

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

12. KONAKLAMA İŞLETMELERİNE YÖNELİK SEYAHAT SİTELERİNDE YERALAN ŞİKAYETLER ÜZERİNE BİR İNCELEME: BİŞKEK ÖRNEĞİ

3. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI TURİZM SEMPOZYUMU, Bishkek, Kırgızistan, 20 - 22 Nisan 2017, ss.952-963, (Tam Metin Bildiri)

14. Pazarlama Etiği Çerçevesinde İzinli Pazarlama: Turistler Üzerine Bir Araştırma

9th International Conference: New Perspectives In Tourism and Hospitality, Burhaniye / Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

15. Mevsimsel Duygu Durumunun İşgören Performansına Etkisi: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma

Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi, Muğla, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

16. Turistik Bilgi Kaynağı Olarak Seyahatnameler: Merak Yaratma Boyutuyla Bir İnceleme

III. Disiplinler Arası Turizm Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

18. The Destination of Balkans in Terms of Turkish Tourists: A SWOT Analysis

International Conferance ‘Balkans Between East and West- Doğunun batısı Batının doğusu Uluslararası Balkanlar Konferansı, Prizren, Sırbistan, 5 - 07 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Duyusal Deneyimler

TURİZM DENEYİMİ - Kuramdan Uygulamaya Örnek Olaylarla Çok Boyutlu Bir Yaklaşım, GÜZEL FATMA ÖZLEM, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.153-174, 2025

2. Turizmde Nöropazarlama: Bilinçaltı Karar Mekanizmalarının Keşfi

TURİZM DENEYİMİ - Kuramdan Uygulamaya Örnek Olaylarla Çok Boyutlu Bir Yaklaşım, GÜZEL FATMA ÖZLEM, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.211-231, 2025

3. Sürdürülebilir Turizm

Sürdürülebilirlik ve Sektörel Uygulamaları, BOZ HAKAN, TAŞ AYŞEGÜL, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.110-133, 2024

4. Sürdürülebilir Gastronomi

Sürdürülebilirlik ve Sektörel Uygulamaları, BOZ HAKAN, TAŞ AYŞEGÜL, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.199-216, 2024

5. Fuar ve Toplantı Turizmi

(Örnek Olaylarla) Alternatif Turizm, DAĞDEVİREN AYHAN, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.204-237, 2024

6. Teknoloji Temelli Turizm

Teknolojinin Sosyal Bilimlerde Dönüştürücü Gücü: Yeni Disiplinlerarası Yaklaşımlar, BAŞARIR ÇAĞATAY, YILMAZ ÖZER, Editör, Özgür Yayınları, ss.163-183, 2024

7. Ohrid, Viyana, Sofya,

1 Adım 23 Seyyah 68 Rota, Aytuğ Arslan,Simge Kömürcü, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.255-268, 2020

8. Turizmde İnsan Sermayesi

Uluslararası Turizm ve Seyahat Endüstrisi, Bayram Şahin, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.49-74, 2020

9. Uluslararası Seyahat Planlaması ve Turist Davranışları

Uluslararası Turizm ve Seyahat Endüstrisi, Bayram Şahin, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.23-48, 2020

10. Yiyecek ve İçecek Maliyet Kontrolü (Cost-Control)

Temel Kavramları ve Örneklerle Modern Otel İşletmeciliği, Mesut Bozkurt, Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.191-211, 2019

11. Yiyecek ve İçecek İşletmeciliği

Yiyecek ve İçecek Paradoksu (Kavramlar / Süreçler), Murat doğdubay,Gencay Saatçi, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.141-168, 2017

12. Turizm Etiği ve Önemi

Genel Turizm, Hacıoğlu Necdet, Bozkurt Mesut, Şahin Bayram, Editör, Paradigma Akademi, ss.197-216, 2016
Metrikler

Yayın

39

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14

Açık Erişim

1