Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

COGNITIVE BIASES AND HEURISTICS IN FOOD AND BEVERAGE CHOICE

13th International Conference Competitiveness and Stability in the Knowledge – Based Economy (iCOnEc 2021), Craiova, Romanya, 29 - 30 Ekim 2021, ss.21

Neuromarketing Applications in Gastronomy: Neurogastronomy

12th International Conference Competitiveness and Stability in the Knowledge-Based Economy, Croiva, Romanya, 30 Ekim 2020, ss.10

The Relationship Between Social Loafing and Organizational Justice: Research on the Hospitality Employees

GLOSTOUR- Global Congress on Smart Tourism, Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2019, ss.24-25

Turistik Tüketicilerin Kişilik Tiplerinin Yiyecek Neofobisine Etkisi Var mıdır?

III. Congress of International Applied Social Sciences-Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi C-iasos, Çeşme-İzmir, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2019, ss.1048

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite’nin Tatil ReklamlarındaSatın Alma Kararına Etkisi: Bir Nöropazarlama Çalışması

İzmir International Congress on Economics and Administrative Sciences İZCEAS 2018, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2018, ss.1305-1315

Gastronomide Gösterişçi Tüketim ve Etik Tüketim İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme

International Gastronomy Tourism Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, ss.802-808

Yöneticilerin Sosyal Zeka Düzeylerinin İncelenmesi

II. INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), Antalya / Demre, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

Turistlerin Bergama’daki Turistik Ürün Fiyat Algıları

II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), Demre-Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.393-400

Hizmet Atmosferinin Tüketicilere Etkisi: Psikonörobiyokimyasal Perspektif

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017

Söğüt’ün Marka Kent Olma Potansiyeli: Kavramsal Bir İnceleme

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 Eylül 2017

Destinasyon Özelliklerinin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Bilecik Örneği,

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, ss.271

Pazarlama Etiği Çerçevesinde İzinli Pazarlama: Turistler Üzerine Bir Araştırma

9th International Conference: New Perspectives In Tourism and Hospitality, Burhaniye / Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014

Turistik Bilgi Kaynağı Olarak Seyahatnameler: Merak Yaratma Boyutuyla Bir İnceleme

III. Disiplinler Arası Turizm Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014

The Destination of Balkans in Terms of Turkish Tourists: A SWOT Analysis

International Conferance ‘Balkans Between East and West- Doğunun batısı Batının doğusu Uluslararası Balkanlar Konferansı, Prizren, Sırbistan, 5 - 07 Haziran 2013

Kitap & Kitap Bölümleri

Ohrid, Viyana, Sofya,

1 Adım 23 Seyyah 68 Rota, Aytuğ Arslan,Simge Kömürcü, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.255-268, 2020

Turizmde İnsan Sermayesi

Uluslararası Turizm ve Seyahat Endüstrisi, Bayram Şahin, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.49-74, 2020

Uluslararası Seyahat Planlaması ve Turist Davranışları

Uluslararası Turizm ve Seyahat Endüstrisi, Bayram Şahin, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.23-48, 2020

Yiyecek ve İçecek Maliyet Kontrolü (Cost-Control)

Temel Kavramları ve Örneklerle Modern Otel İşletmeciliği, Mesut Bozkurt, Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.191-211, 2019

Yiyecek ve İçecek İşletmeciliği

Yiyecek ve İçecek Paradoksu (Kavramlar / Süreçler), Murat doğdubay,Gencay Saatçi, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.141-168, 2017

Turizm Etiği ve Önemi

Genel Turizm, Hacıoğlu Necdet, Bozkurt Mesut, Şahin Bayram, Editör, Paradigma Akademi, ss.197-216, 2016

Metrikler

Yayın

33

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Açık Erişim

1