Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

COGNITIVE BIASES AND HEURISTICS IN FOOD AND BEVERAGE CHOICE

13th International Conference Competitiveness and Stability in the Knowledge – Based Economy (iCOnEc 2021), Craiova, Romania, 29 - 30 October 2021, pp.21

Neuromarketing Applications in Gastronomy: Neurogastronomy

12th International Conference Competitiveness and Stability in the Knowledge-Based Economy, Croiva, Romania, 30 October 2020, pp.10

The Relationship Between Social Loafing and Organizational Justice: Research on the Hospitality Employees

GLOSTOUR- Global Congress on Smart Tourism, Çanakkale, Turkey, 13 - 15 November 2019, pp.24-25

Turistik Tüketicilerin Kişilik Tiplerinin Yiyecek Neofobisine Etkisi Var mıdır?

III. Congress of International Applied Social Sciences-Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi C-iasos, Çeşme-İzmir, Turkey, 4 - 06 April 2019, pp.1048

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite’nin Tatil ReklamlarındaSatın Alma Kararına Etkisi: Bir Nöropazarlama Çalışması

İzmir International Congress on Economics and Administrative Sciences İZCEAS 2018, İzmir, Turkey, 5 - 08 December 2018, pp.1305-1315

Gastronomide Gösterişçi Tüketim ve Etik Tüketim İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme

International Gastronomy Tourism Studies Congress, Kocaeli, Turkey, 20 - 22 September 2018, pp.802-808

Turistlerin Bergama’daki Turistik Ürün Fiyat Algıları

II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), Demre-Antalya, Turkey, 19 - 21 April 2018, pp.393-400

Yöneticilerin Sosyal Zeka Düzeylerinin İncelenmesi

II. INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS), Antalya / Demre, Turkey, 19 - 21 April 2018

Söğüt’ün Marka Kent Olma Potansiyeli: Kavramsal Bir İnceleme

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 September 2017

Destinasyon Özelliklerinin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Bilecik Örneği,

International Applied Social Sciences Congress, Uşak, Turkey, 21 - 23 September 2017, pp.271

Hizmet Atmosferinin Tüketicilere Etkisi: Psikonörobiyokimyasal Perspektif

INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS(IASOS), 21 - 23 September 2017

Pazarlama Etiği Çerçevesinde İzinli Pazarlama: Turistler Üzerine Bir Araştırma

9th International Conference: New Perspectives In Tourism and Hospitality, Burhaniye / Balıkesir, Turkey, 25 - 27 September 2014

Turistik Bilgi Kaynağı Olarak Seyahatnameler: Merak Yaratma Boyutuyla Bir İnceleme

III. Disiplinler Arası Turizm Araştırmaları Kongresi, Turkey, 4 - 05 April 2014

The Destination of Balkans in Terms of Turkish Tourists: A SWOT Analysis

International Conferance ‘Balkans Between East and West- Doğunun batısı Batının doğusu Uluslararası Balkanlar Konferansı, Prizren, Serbia, 5 - 07 June 2013

Books & Book Chapters

Ohrid, Viyana, Sofya,

in: 1 Adım 23 Seyyah 68 Rota, Aytuğ Arslan,Simge Kömürcü, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.255-268, 2020

Turizmde İnsan Sermayesi

in: Uluslararası Turizm ve Seyahat Endüstrisi, Bayram Şahin, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.49-74, 2020

Uluslararası Seyahat Planlaması ve Turist Davranışları

in: Uluslararası Turizm ve Seyahat Endüstrisi, Bayram Şahin, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.23-48, 2020

Yiyecek ve İçecek Maliyet Kontrolü (Cost-Control)

in: Temel Kavramları ve Örneklerle Modern Otel İşletmeciliği, Mesut Bozkurt, Editor, Paradigma Yayınları, Çanakkale, pp.191-211, 2019

Yiyecek ve İçecek İşletmeciliği

in: Yiyecek ve İçecek Paradoksu (Kavramlar / Süreçler), Murat doğdubay,Gencay Saatçi, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.141-168, 2017

Turizm Etiği ve Önemi

in: Genel Turizm, Hacıoğlu Necdet, Bozkurt Mesut, Şahin Bayram, Editor, Paradigma Akademi, pp.197-216, 2016

Metrics

Publication

33

Citiation (TrDizin)

3

H-Index (TrDizin)

1

Open Access

1