Makaleler
27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (13)
2. The Mediating Role of School Satisfaction in the Relationship between Positive Experiences at School and School Attachment
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.3, ss.381-404, 2023 (Hakemli Dergi)
3. THE EFFECTS OF TOXIC LEADERSHIP ON TEACHERS AND SCHOOLS
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.8, sa.23, ss.1907-1948, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Karizmatik Liderlik İle Kolektif Öğretmen Yeterliğinin Okul Etkililiği Üzerindeki Rolü
Gelecek Vizyonlar Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.1-15, 2022 (Hakemli Dergi)
5. The Relationship between The Job Characteristics of the Teaching Profession and School Effectiveness
International Journal of Educational Studies and Policy
, cilt.3, sa.1, ss.22-39, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Okullarda Liderlik Kapasitesi ile Ögretmenlerin Meslege Adanmislikleri Arasindaki Iliskilerin Incelenmesi
Social Sciences Research Journal
, cilt.10, sa.4, ss.842-832, 2021 (Hakemli Dergi)
9. The Role of Teacher Autonomy on Collective Teacher Efficacy
International Journal of Educational Studies and Policy
, cilt.2, sa.2, ss.30-50, 2021 (Hakemli Dergi)
11. Yönetici Gözüyle Dezavantajlı Okullar: Sosyal Adaletin Sağlanması için Çözüm Önerileri
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.8, sa.3, ss.980-999, 2020 (ESCI, TRDizin)
14. Sosyal adalet liderliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.1164-1179, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Sınıf Yönetiminde Sosyal Adalet
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.52, sa.3, ss.917-944, 2019 (TRDizin)
20. DEĞİŞİM SÜRECİNDE MOTİVASYON YAKLAŞIMLARI ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.345-360, 2017 (Hakemli Dergi)
22. Üniversite Öğrencilerinin Zaman Yönetimi Becerileri ile Akademik Erteleme Düzeylerinin İncelenmesi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.17-38, 2016 (Hakemli Dergi)
23. Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitim Tutumlarında Kültürel Zekanın Rolü
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.14, sa.4, ss.1352-1369, 2015 (Scopus, TRDizin)
24. Reasons of teachers for applying for graduate programs and their expectations from programs
International Journal of Progressive Education
, cilt.11, sa.2, ss.88-107, 2015 (Hakemli Dergi)
27. Village institutes and life long learning
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, sa.46, ss.5937-5940, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
43
14. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZLİDERLİK EĞİLİMLERİ
1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
15. Öğretmen Özerkliği Önündeki Engellerin Öğretmen Görüşlerine İncelenmesi
8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. Eğitim Yönetiminin Bilgi Temeli ve Türkiye Yerelindeki İzdüşümleri
1ST International Educational Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
17. Examining the Relationship Between Pre-Service Teachers Anxiety of Not to be Able to Appointed and Their University Alienation
26Th International Conference on Educational Sciences, 20 - 24 Mart 2017, (Özet Bildiri)
18. Sosyal Adalet Liderliği: Okullarda Sosyal Adaleti Sağlama Çabalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
19. Okul Müdürlerinin Sosyal Adalet Liderliği Davranışlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
20. Okul Müdürlerinin Politik Beceriye İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Dayalı İncelenmesi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
23. Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Performans Değerlendirmeye İlişkin Görüş ve Önerileri
7.Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
26. The Evaluation of Pedagogical Formation Training in Turkey According to Faculty Members
The International Society for Educational Planning, Annual Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
30. Eğitim Yönetimi Lisansüstü Programlarının Mesleki Gelişime Katkılarına İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 07 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
31. Certain development countries school manager training models and in the light of these models suggestions for Turkey s school manager training
4th. World Conference on Learning, Teachin and Educational Leadership., 27 - 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
32. Öğretmenlerin Mesleki ve Bürokratik Sosyalleştirmeye Yönelik Değerlendirmeleri
International Symposium, New Issues on Teacher Education., 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
34. The history of the teacher education system for secondary schools in Turkey
5th World Conference on Educational Sciences, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
38. 12 Yıllık Zorunlu Eğitim (4+4+4) Tasarısına Yönelik Uzman Görüşlerinin Değerlendirilmesi
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
40. World Conference on Learning, Teaching and Administration, The American University
The International Society for Educational Planning 41st Annual Conference, Budapest, Macaristan, 13 Ekim 2011
41. Öğretmen Adaylarının Demokratik Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşleri Nitel Bir Çalışma
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Okul Liderliğinin Sosyal Adaleti Sağlama Rolleri
OKUL LİDERLİĞİNE BÜTÜNCÜL YAKLAŞIM
Örnek Olaylar ve Okul Yöneticilerine Uygulama Önerileri, Aynur B. Bostancı, Seval KOÇAK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.243-256, 2022
2. Popülasyon Ekolojisi
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Necati Cemaloğlu, Necmi Gökyer, Editör, Pegem Akademi, ss.721-751, 2021
3. Dört Çerçeve Liderlik
Yönetme Sanatı : Lider Yöneticinin El Kitabı, Murat Özdemir, Editör, Anı Yayıncılık, ss.244-262, 2020
4. Yükseköğretimin Temel Sorunları
Türkiye’de Yükseköğretimin Panoraması, Asuman Seda Saracaloğlu, Anıl Kadir Eranıl, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.599-634, 2020
5. Göç ve Eğitim
Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitim, Funda Nayır, Editör, Anı Yayıncılık, ss.53-92, 2020
6. Sınıfta İstenmeyen Davranışlar ve Çözüm Önerileri
Sınıf Yönetimi, Elife Doğan Kılıç, Editör, Murat Yayınları, ss.125-146, 2019
7. Türk Eğitim Sisteminin Felsefi Temelleri
Eğitim Felsefesi, Mehmet Yapıcı, Editör, Eğiten Kitap, ss.217-246, 2019
8. Bilgi Yönetimi
Veriye Dayalı Yönetim, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.21-54, 2019