Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. The Gains from the Pandemic for School Administrators

2023 AERA Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. What Previous Research Says About Virtual and Augmented Reality in Higher Education

21st European Conference on e-Learning, Brighton, İngiltere, 21 Ekim 2022, cilt.21, ss.406-409, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. TO SYNCHRONIZE, OR NOT TO SYNCHRONIZE, THAT’S THE QUESTION

3. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 01 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

4. Öğretirken Öğreniriz: Öğretmen Adaylarının Öğreterek Öğrenme Sürecine İlişkin Deneyimleri

3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

5. Faculty Support Systems in Higher Education Provided by University Administration during the Time of a Global Pandemic: A Case Study

Pandemic Pedagogy Research Symposium, Online, Amerika Birleşik Devletleri, 05 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

6. Online Learning Communities in Teachers’ Professional Development in the Context of Lifelong Learning: A Systematic Review

III.International Teacher Education Accreditation Congress, Ankara, Türkiye, 30 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

7. Integrating Gamification Online Learning Sites

2018 AECT International Convention, Kansas City, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. What Previous Research Says about Gamification into Distance Education

2nd Education Research and Teacher Education Congress, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

9. A Mapping Study on Gamification in Open and Distance Learning

HKAECT-AECT 2017 Summer International Research Symposium, Hong Kong, Hong Kong, 15 - 17 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

10. Integrating Gamification Into A Large Scale Open And Distance Learning Program Experiences

World Congress on Lifelong Education, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, ss.232-236, (Tam Metin Bildiri)

11. Integrating Gamification into a Large Scale Open and Distance Learning Program

2016 AECT International Convention, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

12. The Comparison of Game Mechanics in the Context of Language Learning

Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

13. Sanal Derslere İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.52, (Özet Bildiri)

14. Design for Improving the Speaking Skills in Online Asynchronous Communities

The 2015 ICBTS Conference, Londrina, Brezilya, 3 - 06 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

15. Web Destekli Uzaktan İşbirlikçi Öğrenmede Öğrenen Destek Hizmetleri

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

16. Trends in open and distance education research Analysis of major journals

IODL ICEM International Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Hayat Bilgisi Öğretiminde Dijital Oyunlar ve Oyunlaştırma

Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Aslı Gündoğan, Zeynep Kılıç, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.143-162, 2021

2. Kişisel Yapılar

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.593-605, 2021

3. Geçerlilik

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.281-305, 2021

4. Gamification in Open and Distance Learning: A Systematic Review

Learning, Design, and Technology., Spector, M., Lockee, B., ve Childress, M., Editör, Springer, Cham, ss.1-16, 2018

5. Nitel Yöntemlerin Özellikle Uygun Olduğu Durumlar

Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri, Mesut Bütün, Selçuk Beşir Demir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.143-206, 2018
Metrikler

Yayın

33

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

161

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları