Metrikler
Biyografi
Kıvanç Uzun, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi’nin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık programından 2014 yılında lisans, 2016 yılında yüksek lisans, 2023 yılında ise doktora derecesini almıştır. 2014-2020 yılları arasında Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı çeşitli okullarda okul psikolojik danışmanı olarak görev yapmıştır. 2020-2024 yılları arasında Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi’nde öğretim görevlisi olarak çalışmıştır. 2024 yılından itibaren Uşak Üniversitesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalında öğretim üyesi olarak çalışmaktadır. Temel çalışma alanı, ergenlerin ve beliren yetişkinlerin psikolojik sağlığının desteklenmesine yönelik önleyici hizmetlerdir. Bu konuda yayınlanmış olan ulusal ve uluslararası bilimsel çalışmaları vardır.
Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2019 - 2023
2019 - 2023Doktora
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye
2014 - 2016
2014 - 2016Yüksek Lisans
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye
2010 - 2014
2010 - 2014Lisans
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2023
2023Doktora
Bilişsel çarpıtmalar ile affetme arasındaki ilişkide iyimserlik, öz şefkat, özgecilik ve şükran duymanın aracılık rolünün incelenmesi: affetmeye yönelik geliştirilen psikoeğitim programının etkililiğinin belirlenmesi
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
2016
2016Yüksek Lisans
Akademik özyeterliğin yordayıcıları: Belirsizliğe tahammülsüzlük, endişe ile ilgili olumlu inanç ve akademik kontrol odağı
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Psikoloji
Davranış Bilimleri
Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2020 - 2024
2020 - 2024Öğretim Görevlisi
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Rektörlük, Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi
Yönetimsel Görevler
2024 - 2024
2024 - 2024Dekan Yardımcısı
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2014 - 2020
2014 - 2020Okul Psikolojik Danışmanı
Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı, Rehberlik Servisi, Okul Psikolojik Danışmanı
2017 - 2018
2017 - 2018J. Teğmen
Diğer Kamu Kurumu, Jandarma Genel Komutanlığı, Takım Komutanı, J. Teğmen
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Seminer
Test Geliştirme Teknikleri
Tez Çalışması
Uzmanlık Alan Dersi
Bireyle Psikolojik Danışma Uygulamaları
Akademik Yazım Teknikleri
Nitel Araştırma Yöntemleri
Lisans
Test Dışı Teknikler
Okullarda RPD Uygulamaları II
Okullarda RPD Uygulamaları I
Psikolojik Testler
Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması I
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Semineri
Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması II
Psikolojik Danışma Kuramları
Ailede Bağımlılık Eğitimi
Rehberlik ve Özel Eğitim
Çocuk ve Ergenlerde Madde Bağımlılığını Önleme
Makaleler
2025
20251. My School Empowers me against the Impacts of Bullying on Wellbeing and Mental Health
Arslan G., UZUN K., Kılınç M.
Child Indicators Research
, cilt.18, sa.6, ss.2737-2757, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. Longitudinal Impact of the ACT-Based Positive Psychology Intervention to Improve Happiness, Mental Health, and Well-Being
Arslan G., Aydoğdu U., UZUN K.
Psychiatric Quarterly
, cilt.96, sa.4, ss.847-868, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20253. Enhancing the Well-Being of Special Education Teachers Through a PERMA-Based Positive Psychology Intervention: A Pilot Study
UZUN K., Özdemir H.
Psychology in the Schools
, cilt.62, sa.11, ss.4534-4551, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20254. Learned Helplessness and Proactive Career Behavior in Emerging Adults: Mediating Role of Quest for Significance and Purpose in Life
UZUN K., Tortumlu M.
Career Development Quarterly
, cilt.73, sa.3, ss.172-182, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20255. Examining the Effects of a Psychoeducation Program Prepared Based on Optimism, Self-Compassion, Altruism, and Gratitude on Forgiveness in Emerging Adults
Uzun K., Karatas Z.
EMERGING ADULTHOOD
, sa.0, ss.1-19, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20256. Adverse Childhood Experiences, Forgiveness, Rumination, Intolerance of Uncertainty, and Social Anxiety in Emerging Adults: A Multi-Mediation Analysis
UZUN K., Arslan G.
PSYCHOLOGICAL REPORTS
, sa.0, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20257. Mindfulness-Based Intervention in Schools: Addressing Social Media Burnout and Enhancing Well-Being in Adolescents
ÜNLÜ S., UZUN K., Arslan G.
Children
, cilt.12, sa.7, 2025 (SCI-Expanded, Scopus)
2025
20258. Meaning in Life Across Life Stages: Pathways from Uncertainty to Subjective Well-being
Uzun K., Arslan G.
Applied Research in Quality of Life
, cilt.20, sa.3, ss.1197-1220, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20259. Occupational burnout and life satisfaction in teachers: Mediating role of psychological mindedness
Uzun K., Karataş Z.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.9, sa.3, ss.116-133, 2025 (Scopus)
2025
202510. Using Yalom’s When Nietzsche Wept to Enhance Psychological Mindedness in Future Counselors
Uzun K.
COUNSELING PSYCHOLOGIST , cilt.0, sa.0, ss.1-10, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
202511. Does Intolerance of Uncertainty Influence Social Anxiety Through Rumination? A Mediation Model in Emerging Adults
UZUN K., ÜNLÜ S., Arslan G.
Behavioral Sciences
, cilt.15, sa.5, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
202512. Akademisyenlerde İçsel Motivasyon ve Çalışma Azmi: Psikolojik Sağlamlığın Aracı Rolü
UZUN K., TORTUMLU M.
Humanitas - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, sa.25, ss.334-352, 2025 (TRDizin)
2025
202513. Self-Transcendence Explains How Stress Reduces Mental Well-Being in Emerging Adults: A Conditional Approach of Coping Flexibility
Arslan G., Özdemir Bişkin S., UZUN K.
Emerging Adulthood
, cilt.13, sa.1, ss.79-90, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
202514. Learned Helplessness and Meaning in Life in Emerging Adults: The Serial Mediating Role of Free Will and Agency
Arslan G., UZUN K.
Scandinavian Journal of Psychology
, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
202515. Work engagement and well-being among software developers: the moderating role of emotional deprivation in working from home and hybrid work
TORTUMLU M., UZUN K.
International Journal of Organizational Analysis
, 2025 (ESCI, Scopus)
2025
202516. Social Appearance Anxiety and Life Satisfaction in Emerging Adults: a Moderated Mediation Model of Loneliness and Communication Skills
Kovan A., Seyrek A., UZUN K.
Psychiatric Quarterly
, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
202417. Empatik Liderliğin İşten Ayrılma Niyetine Etkisinde Çalışan Sadakatinin Aracı Rolü: Turizm Sektöründe Bir Araştırma
TORTUMLU M., UZUN K.
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , cilt.19, sa.2, 2024 (TRDizin)
2024
202418. Öğretmenlerde Yaşam Doyumu ve Psikolojik Sağlamlık: Yaşamda Anlamın Varlığı mı Yoksa Aranması mı?
UZUN K., TORTUMLU M.
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online) , cilt.7, sa.2, 2024 (TRDizin)
2024
202419. Hope and Uncertainty Among Turkish Adults: Pathways to Subjective Well-Being
Uzun K.
Journal of Happiness and Health , cilt.4, sa.2, ss.81-92, 2024 (TRDizin)
2024
202420. Ergenler için Sosyal Medya Fenomenlerinden Etkilenme Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
TAGAY Ö., UZUN K., CIRCIR O.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.128-147, 2024 (TRDizin)
2024
202421. Childhood traumas and future expectations in adolescents: examination the role of perceived social support and attitudes to seeking psychological help
Uzun K., Tagay Ö., Cırcır O.
Current Psychology
, cilt.43, sa.8, ss.7116-7130, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
202422. ERGENLERDE KARİYER KAYGISININ MÜKEMMELİYETÇİLİK VE ÇEŞİTLİ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERCE YORDANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ
CIRCIR O., UZUN K., TAGAY Ö., GÖNÜLTAŞ O.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.69, ss.52-79, 2024 (TRDizin)
2024
202423. Structure and factorial invariance of an irrational beliefs scale in adolescents from Peru and Turkey
Ramos-Vera C., Quıspe-Callo G., Salvarrıaga J. V., Uzun K., Saıntılad J.
International Journal of Testing
, cilt.24, sa.3, ss.259-276, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
202424. Rumination and Forgiveness in Emerging Adults: Mediating Role of Mindfulness and Humility
Uzun K., Arslan G.
Psychological Reports
, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
202425. Psychological flexibility, self-compassion, subjective well-being, and substance misuse in college students: a serial mediation model
Arslan G., Uzun K., Güven A. Z., Gürsu O.
Journal of Ethnicity in Substance Abuse
, 2024 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2023
202326. Ergenlerin Psikolojik Zihinliliklerinin Yordayıcıları Olarak Aleksitimi ve Bilinçli Farkındalık Deneyimi
UZUN K., KARATAŞ Z.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, sa.4, ss.1797-1821, 2023 (TRDizin)
2023
202327. Genç Yetişkinlerin Modern Çağın Zaman Tuzakları ile Kendini Affetme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
UZUN K., TORTUMLU M.
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.860-892, 2023 (TRDizin)
2023
202328. Üniversite Öğrencileri için Geliştirilen Kariyer Planlamaya Yönelik Çevrimiçi Müdahale Programının Etkililiğinin İncelenmesi
TORTUMLU M., UZUN K.
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.33, sa.3, ss.1281-1298, 2023 (TRDizin)
2023
202329. The Predictive Role of Hope, Self-Efficacy and Self-Esteem on Adolescents' Career Anxiety
CIRCIR O., GÖNÜLTAŞ O., UZUN K., TAGAY Ö.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.52, sa.2, ss.644-666, 2023 (ESCI, TRDizin)
2023
202330. The Examination of the Mediator Role of Optimism, Self-Compassion, Altruism and Gratitude in the Relationship Between Cognitive Distortions and Forgiveness of Emerging Adults
Uzun K., Karataş Z.
Emerging Adulthood
, cilt.11, sa.4, ss.845-868, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
202331. Belirsizliğe Tahammülsüzlüğün Akademisyenlerin Yaşam Doyumu Üzerindeki Etkisinde Psikolojik Sağlamlığın ve Yaşamdaki Anlam Arayışının Aracı Rolü
TORTUMLU M., UZUN K.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.41-62, 2023 (TRDizin)
2023
202332. 21. Yüzyılın Zaman Tuzaklarına Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Modern Çağın Zaman Tuzakları Ölçeği
TORTUMLU M., UZUN K.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.552-569, 2023 (TRDizin)
2023
202333. The effect of fractional order mathematical modelling for examination of academic achievement in schools with stochastic behaviors
Uzun P. Y., Uzun K., Koca I.
International Journal of Optimization and Control: Theories and Applications
, cilt.13, sa.2, ss.244-258, 2023 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2022
202234. Belirsizliğe Tahammülsüzlüğün Psikolojik Danışmanların Psikolojik Sağlamlıkları Üzerindeki Etkisinde Psikolojik Zihinliliğin Aracı Rolünün İncelenmesi
KILINÇ M., UZUN K.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.2782-2835, 2022 (TRDizin)
2022
202235. Mesleki Tükenmişliğin Sağlık Çalışanlarının Yaşam Doyumu Üzerindeki Etkisinde Psikolojik Sağlamlığın ve Umudun Aracı Rolünün İncelenmesi
UZUN K., TORTUMLU M.
HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.20, ss.350-377, 2022 (TRDizin)
2022
202236. Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişliklerine Alternatif Bir Çözüm Yolu Olarak Pozitif Psikolojinin Kullanılması
UZUN K., YAPRAKDAL UZUN P.
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.2823-2864, 2022 (TRDizin)
2022
202237. Beliren ve Orta Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerin Ahlaki Davranış ile İlgili Görüşleri
KARATAŞ Z., UZUN K.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.62, ss.672-704, 2022 (TRDizin)
2022
202238. İşyeri Zorbalığının Çalışanların Yaşam Doyumu Üzerindeki Etkisinde Umut ve Problem Çözme Becerisinin Aracı Rolünün İncelenmesi
TORTUMLU M., UZUN K.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.220-241, 2022 (TRDizin)
2021
202139. Time Traps of the Modern Age: Views of Young Adults About Time Management
TORTUMLU M., UZUN K., YANIK A.
Journal of Current Research on Social Sciences , cilt.11, sa.3, ss.377-396, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202140. Relationships between Adolescents’ Irrational Beliefs, Personality Characteristics and Stress Coping Approaches
UZUN K., ÖZTÜRK GÜBEŞ N.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.5, ss.924-940, 2021 (TRDizin)
2021
202141. Ergenlerin Aile İçi İlişki Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
GÖNÜLTAŞ O., UZUN K., AKIN M. S.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.391-405, 2021 (TRDizin)
2021
202142. Mesleki Grup Rehberliği Programına Katılan Lise Öğrencilerinin Mesleki Kararsızlık Düzeylerinin İncelenmesi
ÇAKIR M. A., UZUN K.
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.442-456, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202143. Öğretmenlerin Yaşam Doyumları ile Kariyer Tatminleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TORTUMLU M., UZUN K.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.1314-1325, 2021 (TRDizin)
2021
202144. Beliren ve Orta Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerin Minnettarlık ile İlgili Görüşleri
UZUN K., KARATAŞ Z.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1235-1269, 2021 (TRDizin)
2021
202145. Öğretmenlerin Kariyer Tatmini Düzeylerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
KILINÇ M., TORTUMLU M., UZUN K.
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, sa.24, ss.231-252, 2021 (TRDizin)
2021
202146. Ergenlerin Kendilerini, Başkalarını ve Durumları Affetme Eğilimlerinin Yordanmasında Mükemmeliyetçilik, Yalnızlık ve Öz-Şefkatin Etkisi
KARATAŞ Z., UZUN K.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.58, ss.248-289, 2021 (TRDizin)
2021
202147. Relationships Between the Life Satisfaction, Meaning in Life, Hope and COVID-19 Fear for Turkish Adults During the COVID-19 Outbreak
Karataş Z., Uzun K., Tagay Ö.
Frontiers in Psychology
, cilt.12, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202148. COVID-19 Pandemi Sürecinin Ergenlerin ve Ebeveynlerinin Yaşamına Yansımaları: Ebeveyn Bakış Açısından Bir Değerlendirme
SAVİ ÇAKAR F., UZUN K.
Pearson Journal of Social Sciences & Humanities , cilt.6, sa.12, ss.161-189, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202149. Teacher abuse, school burnout and school attachment as predictors of adolescents’ risky behaviors Ergenlerde riskli davranışların yordayıcıları olarak öğretmen istismarı, okul tükenmişliği ve okula bağlanma
Çakar F. S., Uzun K.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.217-258, 2021 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
202050. Ergenlerin Öznel İyi Oluşlarının Yordayıcıları Olarak Akran Zorbalığı ve Akran Mağduriyeti
KILINÇ M., UZUN K.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.1400-1439, 2020 (TRDizin)
2020
202051. Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırmaları için Önemli Bir Kavram: Hizmet Yönelimi
KILINÇ M., UZUN K.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) , cilt.4, sa.2, ss.92-121, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202052. The Predictor Role of the Search for Meaning in Life in the Determination of High School Students’ Lifelong Learning Tendencies
KILINÇ M., UZUN K.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES , cilt.7, sa.3, ss.89-100, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202053. Ergenler için Psikolojik Zihinlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
UZUN K., TAGAY Ö., KARATAŞ Z.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.322-342, 2020 (TRDizin)
2020
202054. Ergenlerin İntihar Girişimlerinde Risk Faktörleri ve Psikolojik Yardım Alma Durumlarının İncelenmesi
SAVİ ÇAKAR F., GİRGİN M., UZUN K.
International Social Sciences Studies Journal , cilt.6, sa.68, ss.3599-3618, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202055. Ergenlerin Yaşam Doyumlarının Yordayıcıları Olarak Direkt ve Dolaylı Akran Baskısı
KILINÇ M., UZUN K.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.28, ss.1241-1271, 2020 (TRDizin)
2020
202056. Şükran mı Duyuyoruz Yoksa Minnettar mıyız?
KARATAŞ Z., UZUN K.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.56, ss.411-440, 2020 (TRDizin)
2020
202057. Ergenlerin Aleksitimi Düzeylerinin Yordayıcıları Olarak Belirsizliğe Tahammülsüzlük ve Akılcı Olmayan İnançlar
UZUN K., GÖNÜLTAŞ O., AKIN M. S.
Humanistic Perspective , cilt.2, sa.2, ss.191-211, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202058. Predictors of Academic Self Efficacy: Intolerance of Uncertainty, Positive Beliefs about Worry and Academic Locus of Control
UZUN K., KARATAŞ Z.
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES , cilt.13, sa.6, ss.104-116, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202059. Türkiye’de Yaşam Boyu Öğrenme Temalı 1980-2020 Yılları Arasında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
KILINÇ M., UZUN K.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.701-743, 2020 (TRDizin)
2020
202060. Ergenlerin İnternet Bağımlılığı Düzeylerinin Çeşitli Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
GÖNÜLTAŞ O., UZUN K., AKIN M. S., ÖZCAN F. A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.13, sa.70, ss.519-529, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202061. Ergenlerin Empatik Eğilimleri ile Mükemmeliyetçilik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
GÖNÜLTAŞ O., AKIN M. S., UZUN K., ÖZCAN F. A.
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.13-24, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201962. Okul Tükenmişliğinin Yordayıcısı Olarak Akran Zorbalığı ve Siber Mağduriyet
UZUN K., KARATAŞ Z.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.62, ss.1108-1118, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201963. Ergenlerde Okul Tükenmişliğinin Yordayıcısı Olarak Akılcı Olmayan İnançlar
UZUN K., KEMERLİ Ş.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.10-26, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201964. Ortaöğretim Öğrencilerinin Devamsızlık Nedenleri: Fethiye İlçesi Örneği
UZUN K., KEMERLİ Ş.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.1-19, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201865. Belirsizliğe Tahammülsüzlüğün Yordayıcısı Olarak Endişe ile İlgili Olumlu ve Olumsuz İnançlar
KARATAŞ Z., UZUN K.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.4, ss.1267-1276, 2018 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Beliren Yetişkinlerde Özgür İrade ve Mutluluk: Eylemliliğin Aracı Rolünün İncelenmesi
UZUN K., YAPRAKDAL UZUN P.
VIII. International Halich Congress on Multidisciplinary Scientific Research, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2024, ss.162-176, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Genç Yetişkinlerdeki Akademik Erteleme Eğiliminin Yordayıcısı Olarak Modern Çağın Zaman Tuzakları: Akademik Ertelemenin Çeşitli Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
TORTUMLU M., UZUN K.
9th International Education and Innovative Sciences Congress, Nahçıvan, Azerbaycan, 29 - 31 Mayıs 2024, ss.127-140, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. Genç Yetı̇şkı̇nlerı̇n Karı̇yer İyı̇mserlı̇klerı̇nı̇n Kendı̇nı̇ Affetme Eğı̇lı̇mlerı̇ Üzerı̇ndekı̇ Etkı̇sı̇nde Cı̇nsı̇yetı̇n Düzenleyı̇cı̇ Rolü
UZUN K., TORTUMLU M.
VII. International Halich Congress on Multidisciplinary Scientific Research, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Ocak 2024, ss.1520-1532, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. Genç Yetişkinlerin Kariyer Planlama Becerilerinin Kariyer İyimserlikleri ve İş Umutları Üzerindeki Yordayıcı Rolü
TORTUMLU M., UZUN K.
Atlas 11. International Congress on Advanced Scientific Studies and Interdisciplinary Research, Marrakush, Fas, 16 - 18 Ocak 2024, ss.54-69, (Tam Metin Bildiri)
2023
20235. Öğretmenlik Mesleğine Kariyer Basamakları Uygulamasının Getirilmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
UZUN K.
8th International Education and Innovative Sciences Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.21-36, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. Çevrimiçi Eğitim Sürecinde Yaşanan Sorunların Öğretmenlerin İşe Tutkunluklarına Etkisi
TORTUMLU M., UZUN K.
6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, ss.128-138, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. Kıskanç Olmak mı Olmamak mı? Akademik Pencereden Bir Bakış
KARATAŞ Z., TAGAY Ö., UZUN K.
6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, ss.95-119, (Tam Metin Bildiri)
2022
20228. Analysis of the Academic Achievement Considering by Fractional Order Metapopulation Modelling
KOCA İ., YAPRAKDAL UZUN P., UZUN K.
5. International Conference on Life and Engineering Sciences, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2022, ss.124, (Özet Bildiri)
2022
20229. Analysis of The Peer Bullying in Schools Considering by Fractional Order Metapopulation Modelling
YAPRAKDAL UZUN P., UZUN K., KOCA İ.
6th International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences, Ordu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2022, ss.258, (Özet Bildiri)
2021
202110. Beliren ve Orta Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerin Ahlaki Davranış ile İlgili Görüşleri
KARATAŞ Z., UZUN K.
22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
202111. Beliren Yetişkinlerde COVID-19 Korkusunun Belirsizliğe Tahammülsüzlük ve Çeşitli Değişkenlerce Yordanmasının İncelenmesi
KARATAŞ Z., UZUN K.
8. Atlas International Congresson Social Sciences, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2021, ss.1033-1050, (Tam Metin Bildiri)
2020
202012. Ergenlerin Yaşam Doyumlarının Yordayıcıları Olarak Direkt ve Dolaylı Akran Baskısı
KILINÇ M., UZUN K.
3rd International Health Science and Life Congress, Burdur, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2020, ss.104, (Özet Bildiri)
2020
202013. Ergenlerin Öznel İyi Oluşlarının Yordayıcıları Olarak Akran Zorbalığı ve Akran Mağduriyeti
KILINÇ M., UZUN K.
3rd International Health Science and Life Congress, Burdur, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2020, ss.105, (Özet Bildiri)
2017
201714. Akademik Özyeterliğin Yordayıcıları: Belirsizliğe Tahammülsüzlük, Endişe İle İlgili Olumlu İnanç ve Akademik Kontrol Odağı
UZUN K., KARATAŞ Z.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1471-1472, (Özet Bildiri)
2016
201615. Üniversite Öğrencilerinin Genel Öz-Yeterliğinin Yordayıcısı Olarak Endişe ile İlgili İnançları ve Kontrol Odağı
KARATAŞ Z., UZUN K.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.652-653, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Öğrenme Farklılıkları ve Öğrenme İhtiyacı
UZUN K.
Eğitim Psikolojisi, SAKIZ HALİS, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.293-333, 2024
2022
20222. Öğretmenler için Pozitif Psikolojinin Desteklendiği Bir Müdahale Programı
KILINÇ M., UZUN K.
Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimlerde Multidisipliner Araştırmalar, ÇALIŞANDEMİR Fatma, MERTOL Hüseyin, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1-41, 2022
2021
20213. Öğretmenler ve Okul Psikolojik Danışmanları için Pozitif Psikoloji
KILINÇ M., UZUN K.
Okulda Pozitif Psikoloji: Kuramdan Uygulamaya, GÖKMEN ARSLAN, MURAT YILDIRIM, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.333-368, 2021
2021
20214. Değişen Dünya ve Sosyal Yapı: Akran Zorbalığının Fark Edilmesi ve Yapılması Gerekenler
UZUN K.
Değişen Dünya ve Sosyal Yapı: Sosyal Uyum, Spor ve Ebeveynler, Öztürk Mehmet Ata, Kılınç Mustafa, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.58-95, 2021
2020
20205. Bilişsel Davranışçı Kuramlar / Aaron Beck, Albert Ellis ve Arnold Lazarus
KARATAŞ Z., UZUN K.
Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, ÇAPRİ BURHAN, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.477-518, 2020
2020
20206. Psikanalitik Davranışçı Kuram / John Dollard ve Neal E. Miller
TAGAY Ö., UZUN K.
Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, ÇAPRİ BURHAN, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.407-430, 2020
2016
20167. Üniversite öğrencilerinin genel öz-yetkinliğinin yordayıcısı olarak endişenin sonuçları ve kontrol odağı
KARATAŞ Z., UZUN K.
Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, DEMİREL ÖZCAN, DİNÇER SERKAN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.605-616, 2016
Desteklenen Projeler
2021 - 2023
2021 - 2023