Öğr. Gör. İLKNUR MAZAN


BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü

Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı

Metrikler

Yayın

39

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Açık Erişim

3

Eğitim Bilgileri

2011 - 2021

2011 - 2021

Doktora

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2005 - 2008

2005 - 2008

Yüksek Lisans

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

2000 - 2005

2000 - 2005

Lisans

Balıkesir Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik Yüksekokulu, Turizm Rehberliği Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Doktora

Yerel çekiciliklerin markalaşmalarında tur bileşenlerinin ve turist rehberlerinin rolleri

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

2008

2008

Yüksek Lisans

Duygu-Zeka İlişkisi ve Duygusal Zekanın Yöneticiler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Bir Araştırma

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Uşak Üniversitesi, BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2008 - 2010

2008 - 2010

Acenta Koordinatörü

ETSTUR, Acenta Koordinatörü

2004 - 2006

2004 - 2006

Kurs Müdürü

AMERİKAN KÜLTÜR YABANCI DİL KURSU, Kurs Müdürü

2004 - 2004

2004 - 2004

Önbüro Sorumlusu

PARK MAİ OTEL, Önbüro Sorumlusu

2003 - 2003

2003 - 2003

Resepsiyon Görevlisi (Ön Büro Elemanı)

MAÇA KIZI OTEL GÖLTÜRKBÜKÜ, Resepsiyon Görevlisi (Ön Büro Elemanı)

2002 - 2002

2002 - 2002

Stajyer

UŞAK GRAND UZCAN OTEL, Stajyer

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK

HİZMET PAZARLAMASI

BANKACILIKTA PAZARLAMA

Ön Lisans

Ön Lisans

KARİYER PLANLAMA

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI

GİRİŞİMCİLİK

OTELCİLİK OTOMASYON SİSTEMLERİ

İLETİŞİM

DESTİNASYON YÖNETİMİ

KAT HİZMETLERİ

TURİZM SOSYOLOJİSİ

TURİZMDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK

TURİZMDE REHBERLİK

TURİZM PAZARLAMASI

BANKACILIKTA PAZARLAMA

İKTİSADA GİRİŞ

HİZMET PAZARLAMASI

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI

TURİZM COĞRAFYASI

KONGRE VE SEMİNER ORGANİZASYONU

PAZARLAMA İLKELERİ

BİLETLEME

TURİZM VE REKREASYON

ÖN BÜRO HİZMETLERİ

ELEKTRONİK TİCARET

STAJ

MESLEKİ UYGULAMALAR II

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTELİĞİ

OTELCİLİK OTOMASYON SİSTEMLERİ II

MESLEKİ YABANCI DİL I

HALKLA İLİŞKİLER

TURİZM VE ÇEVRE

İŞLETME BECERİLERİ GRUP ÇALIŞMASI

MİTOLOJİ

ULUSLARARASI TURİZM HAREKETLERİ

YÖNETİM ORGANİZASYON

BÜRO YÖNETİMİ VE İLETİŞİM TEKNİKLERİ

MESLEKİ YABANCI DİL

MESLEKİ YABANCI DİL(SEÇMELİ)

MESLEKİ YABANCI DİL II

MESLEKİ YABANCI DİL(İNG) I

MESLEKİ YABANCI DİL III

MESLEKİ YABANCI DİL(İNG) IV

MESLEKİ YABANCI DİL(İNG) II

ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ

ÜRETİM YÖNETİMİ

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

İLKYARDIM

Makaleler

Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Turizm Sektöründe Dijitalleşme Kapsamında Seyahat Acentalarının Değerlendirilmesi

MAZAN İ.

UBAK 17. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ-SOSYAL VE EĞİTİM BİLİMLERİ, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. Evaluation of Food and Beverage Businesses in Terms of Special Menus

MAZAN İ.

TARAS SHEVCHENKO IX-INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Kiev, Ukrayna, 14 - 16 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. Evaluation of the Facilities and Guest Ratings of Starred and Boutique Hotels in terms of Child-Friendly Features

MAZAN İ.

VI. INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. Examining nostalgic experience and physical evidence elements in customers' online reviews of their restaurant experiences: Tripadvisor example

MAZAN İ., ÇATIR O.

ANATOLIAN LANDSCAPE AND FAITH TOURISM: ANCIENT TIMES TO PREENT, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

6. Examination of Online Reviews of Touristic Attractions in The Context of Destination Planning: A Research on Local Tourists

MAZAN İ., ÇATIR O.

21. ULUSAL 5. ULUSLARARASI TURİZM KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

7. Hizmet Pazarlamasında Blueprint (Hizmet Planı) Metodu ve Bir Butik Otel Örnek Olay İncelemesi

ÖZMEN A., MAZAN İ., SERT S.

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

8. Hizmet Pazarlamasında Demarketing Pazarlamama Stratejisi ve Ege Bölgesi Butik Otellerinde Bir Araştırma

ONARAN B., MAZAN İ., SERT S.

BALIKESİR UNIVERSTY BANDIRMA FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES- 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE: NEW PERSPECTIVES IN TOURISM AND HOSPITALITY, BURHANİYE, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.375-391, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

9. Hizmet Pazarlamasında Demarketing (Pazarlamama) Stratejisi ve Ege Bölgesi Butik Otellerinde Bir Çalışma, 9. International Conference

ONARAN B., MAZAN İ., SERT S.

New Perspectives in Tourism and Hospitality (Tourman), Burhaniye, 25 Eylül 2014 - 27 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

2. ERİŞİLEBİLİR REHBERLİ SANAL TUR: ENGELLİ BİREYLERİN DUYGULARININ, ALGILADIKLARI RİSKLERİN, TEKNOLOJİ KABULLERİNİN VE SEYAHAT NİYETLERİNİN İNCELENMESI

MAZAN İ., ÇATIR O., BULGAN G.

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXVII, ÇALIK ABDURRAHMAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.663-681, 2023

2023

2023

3. Examining nostalgic experience and physical evidence elements in customers' online reviews of their restaurant experiences:Tripadvisor example

MAZAN İ., ÇATIR O.

Current Approaches and Trends in Tourism Science, YAZICIOĞLU İRFAN, IŞIN ALPER, YAYLA ÖZGÜR, Editör, SRA ACADEMIC PUBLISHING, ss.451-468, 2023

2023

2023

4. Destination Planning and Attractions: A Case of Usak City

MAZAN İ.

Social, Human and Administrative Sciences XV, Derya İlic, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.83-93, 2023

2023

2023

5. Post-Modern Turist, Turizmde Otantiklik ve Glokalleşme Üzerine Bir Değerlendirme

MAZAN İ.

Turizm Araştırmaları, BAYRAM TURAN, Editör, ÖZGÜR YAYINLARI, ss.203-216, 2023

2023

2023

6. Örgütlerde dijital dönüşüm: Turizm sektörü

MAZAN İ.

Örgütsel Davranış Araştırmaları, AVCI MÜJDAT, KARA ERGÜN, KAYA ATTİLA, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.291-306, 2023

2023

2023

7. Erişilebilir Rehberli Sanal Tur: Engelli Bireylerin Duygularının, Algıladıkları Risklerin, Teknoloji Kabullerinin ve Seyahat Niyetlerinin İncelenmesi

MAZAN İ., ÇATIR O., BULGAN G.

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXVIII, Doç. Dr. Abdurrahman ÇALIK, Editör, Eğitim Yayın Evi, İstanbul, ss.664-681, 2023

2023

2023

8. Erişilebilir Rehberli Sanal Tur: Engelli Bireylerin Duygularının, Algıladıkları Risklerin, Teknoloji Kabullerinin ve Seyahat Niyetlerinin İncelenmesi

MAZAN İ., ÇATIR O., BULGAN G.

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXVII, ÇALIK ABDURRAHMAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.663-681, 2023

2023

2023

9. Examining nostalgic experience and physical evidence elements in customers' online reviews of their restaurant experiences:Tripadvisor example

MAZAN İ., ÇATIR O.

Current Approaches and Trends in Tourism Science, Yazıcıoğlu, İ., Işın, A., Yayla, Ö., Editör, SRA Academic Publishing Press, Klaipeda, Lithuania. www.srapublishing.org, Klaipeda, ss.451-468, 2023

2022

2022

10. Turizm Pazarlaması Kapsamında “Paket Turlar” Üzerine Sistematik Bir Derleme

MAZAN İ.

Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon: Akademik Yorumlar, ŞAHİN KARABULUT, Editör, EKİN YAYINEVİ, ss.141-157, 2022

2022

2022

11. Taç Kapılar

MAZAN İ.

Turist Rehberleri ve Rehber Adayları İçin ANADOLUDA TÜRK İSLAM DÖNEMİ MİMARİ YAPILAR, ÖZCAN ZORLU, AYŞE ACUN KÖKSALANLAR, HANDE AKYURT KURNAZ, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, ss.585-599, 2022

2022

2022

12. Su Yolları ve Su Kemerleri

MAZAN İ.

Turist Rehberleri ve Rehber Adayları İçin ANADOLUDA TÜRK İSLAM DÖNEMİ MİMARİ YAPILAR, ÖZCAN ZORLU, AYŞEN ACUN KÖKSALANLAR, HANDE AKYURT KURNAZ, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, ss.571-584, 2022

2022

2022

13. Gastronomi Turlari, Gastro-Turistler ve Turist Rehberleri: Sistematik Derleme

MAZAN İ.

Gastronomide Sistematik Araştırmalar, ARMAN ADEM, ERDEM ÖZKAN, Editör, OĞLAK YAYINCILIK, ss.193-205, 2022

2022

2022

14. Yeni Bir Turizm İşletmeciliği Türü Olan “Glamping” İle İlgili Sistematik Bir İnceleme

MAZAN İ.

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler II, SİNAN SÖNMEZ, Editör, DUVAR YAYINLARI, İzmir, ss.563-583, 2022

2021

2021

15. Digital Transformation in Cultural Tours: Virtual Reality and Virtual Tourist Guidance

MAZAN İ., ÇATIR O.

Dynamics of International Tourism: Contemporary Issues and Problems, YAZICIOĞLU İrfan, YAYLA Özgür, IŞIN Alper, Editör, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften Berlin, Berlin, ss.161-178, 2021

2021

2021

16. Digital Transformation in Cultural Tours: Virtual Tours and Virtual Tourist Guidance

MAZAN İ., ÇATIR O.

Dynamics of International Tourism: Contemporary Issues and Problems, 2021, YAZICIOĞLU İRFAN, YAYLA ÖZGÜR, IŞIN ALPER, Editör, PETER LANG, ss.161-178, 2021

2019

2019

17. Girişimcilik ve Risk

MAZAN İ.

Girişimcilik Temel ve Yeni Yaklaşımlar, Özkara, Belkız ve Sakallı, Özafşarlıoğlu, Sibel, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.43-65, 2019