Prof. Dr. EROL DURAN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

Sınıf Eğitimi A.B.D.

Metrikler

Yayın

188

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

43

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1649

H-İndeks (Scholar)

21

Proje

15

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2009

2003 - 2009

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), Türkiye

2000 - 2003

2000 - 2003

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

1992 - 1994

1992 - 1994

Ön Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksek Okulu, Hazırlık Okulu, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

Bitişik eğik yazı öğretimi çalışmalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr)

2003

2003

Yüksek Lisans

Tema merkezli öğretimin öğrenci erişisine etkisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2019 - 2020

2019 - 2020

Enstitü Müdürü

Uşak Üniversitesi

2016 - 2019

2016 - 2019

Bölüm Başkanı

Uşak Üniversitesi

2015 - 2019

2015 - 2019

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Uşak Üniversitesi

2014 - 2017

2014 - 2017

Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi

Uşak Üniversitesi

2013 - 2017

2013 - 2017

Dekan Yardımcısı

Uşak Üniversitesi

2012 - 2013

2012 - 2013

Enstitü Müdür Yardımcısı

Uşak Üniversitesi

2010 - 2011

2010 - 2011

Bölüm Başkan Yardımcısı

Uşak Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2001 - 2009

2001 - 2009

Sınıf Öğretmeni

MILLI EGITIM BAKANLIGI , Sınıf Öğretmeni

2000 - 2001

2000 - 2001

Sınıf Öğretmeni

Gazi Üniversitesi Vakfı Özel İlköğretim Okulu, Sınıf Öğretmeni

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Akademik Yazım Yöntemleri

Türkçe Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar

Türkçe Eğitiminde Değerler Eğitimi

Nitel ve Nicel Araştırma Yöntem ve Teknikleri

Okuma Geliştirme Yöntem ve Teknikleri

Uzmanlık Alan Dersi (Doktora)

Tez Çalışması (Doktora)

Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme

Seminer (Doktora)

Metin Oluşturma Teknikleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Türkçe Eğitimi Araştırmaları

Akademik Yazım Yöntemleri II

Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans)

Eğitim İstatiği ve Eğitim Araştırmaları

Akademik Yazım Yöntemleri I

Seminer (Yüksek Lisans)

Tez Çalışması (Yüksek Lisans)

Anlatma Teknikleri Organizasyonu

Okuma Kültürü

Lisans

Lisans

İlkokul Programları

Erken Çocuklukta Dil ve Kavram Gelişimi

Öğretmenlik Uygulaması II

Türkçe 1: Yazılı Anlatım (Sınıf Eğitimi)

Türkçe 1: Yazılı Anlatım (Okul Öncesi Eğitimi)

Türkçe Öğretimi

Topluma Hizmet Uygulamaları

Öğretmenlik Uygulaması I

Çocuk Edebiyatı

Okul Deneyimi

Türkçe Eğitimi Araştırmaları

Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi

Makaleler

Tümü (92)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (33)
Diğer Yayınlar (58)

2018

2018

52. İlkokullarda Soru ve Anlama İlişkisi

DURAN E., GÜRSOY G.

Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.22, ss.19-39, 2018 (Hakemli Dergi)

2018

2018

56. Bir Maniniz mi var?

DURAN E., ERKEK G.

Researcher: Social Science Studies , cilt.6, sa.2, ss.98-112, 2018 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Çocukların Finansal Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Aile, Okul ve Finans Kuruluşlarının Rolü

DURAN E., KARGIN T.

Uşak Ekonomisi Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

2. Türkçe ve İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Göçmen Öğrencilerin Yabancı Dil Öğrenmeye Yönelik Metaforik Algıları

BİTİR T., DURAN E.

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

3. İlkokul Öğrencileri İçin Hazırlanan Dijital Kütüphanelerin İncelenmesi/

ÖZDİL Ş., DURAN E.

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. 2018-2023 Yılları Arasında LGS' de Çıkmış Görselle Desteklenmiş Türkçe Sorularının Görsel Düşünme Aşamalarına Göre İncelenmesi/

DURAN E., BARDAKÇIOĞLU P.

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. İlkokul Yöneticilerinin Okul Kütüphanelerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

DURAN E., DEMİRHAN G., DEMİR S.

3. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. İdeal okul

DURAN E.

3. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. Ortaokul 5. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Terimleri Sözlüğü

BARDAKÇIOĞLU P., DURAN E.

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. İlkokulda İkna Edici Konuşma

Özdil Ş., DURAN E.

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

10. Dijital Okuryazarlığın İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerine Etkisi

BİTİR T., DURAN E.

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

11. Okul Öncesi Eğitim Sınıflarında Yer Alan Kitap Merkezlerinin İncelenmesi

DURAN E., CENGİZ Ş.

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

12. Türk Atasözlerinin Çocuk ve Çocukluk Kavramı Yönünden İncelenmesi

Cengiz Ş., Duran E.

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

13. Biyografi Öğretiminde Model Önerisi: Yunus Emre Örneği

DURAN E., ÖZDİL Ş.

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

14. Haymana'ya Dair

DURAN E.

Sakarya Meydan Muharebesi'nin 100. Yılı: 1921 Yılının askeri ve Siyasi Gelişmeleri Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

15. Öğrencilere Kültür Aktarmada Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenin Rolü

DEMİRHAN G., DURAN E.

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.77, (Özet Bildiri)

2021

2021

16. Türkçe Dersleri İçin Dijital Okuryazarlık Kazanımları

Ertan Özen N., DURAN E.

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.96-97, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

17. Çocuklara Yönelik Etkileşimli ve Etkileşimiz Dijital Hikâye Uygulamaları

DURAN E.

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.87, (Özet Bildiri)

2020

2020

18. Eğitimde İdeal Öğretmen Arayışları

DURAN E.

II. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020

2020

2020

19. Satı Bey’e Göre İdeal Temel Eğitim

DURAN E., Özdil Ş.

II. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

20. Temel Eğitimde Dijital Hikâye Oluşturma

DURAN E., Ertan Özen N.

II. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

21. Dijital Okuryazarlık

DURAN E.

1. Ulusal Uygulamaalı Bilimler Kongresi, 22 - 24 Ekim 2020

2020

2020

22. Bebeklikte ve Erken Çocuklukta Çocuk Edebiyatı Ürünleri: Ailelere Öneriler

DURAN E.

7. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, 23 - 24 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

23. Öğrencilerde Ekrandan Okuma ve Yazma Sorunları

DURAN E.

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 Eylül 2020

2020

2020

24. Erken Çocuklukta Çocuk Şarkıları ve Dil Gelişimi

DURAN E., SAVAŞ Ö.

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

25. İlkokulda Resimli Sözlük Kullanımı

DURAN E., SÜNER M. K.

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim veAraştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

26. Hikâye Anlatıcısı Olarak Öğretmen

TOPBAŞOĞLU N., DURAN E.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

27. İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Adalet Değerine İlişkin Farkındalıkları

DURAN E., AKAR C.

VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 13 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

28. İlkokul Öğrencilerinin Adalet Değerlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

AKAR C., DURAN E.

VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 13 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

30. Fakülte - Okul İş Birliğine Örnek Bir Uygulama: Çocuk Şenliği

ŞEKER P. T., KILINÇCI E., CAN B., DURAN E.

2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

31. Çocukların Kanıksanmış Masallar Üzerinde Yaptıkları Eleştirel Okuma Yazma Etkileşimlerinin İncelenmesi

KARGIN T., DURAN E.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

33. Reading and Reproducing Fairy Tales with a Critical Lens

KARGIN T., DURAN E., MAZMAN S. G.

Reconceptualising Early Childhood Literacies:An International Conference, Manchester, İngiltere, 7 - 08 Mart 2019, ss.16, (Özet Bildiri)

2018

2018

34. Gaspıralı İsmail Bey’in İzinde Dil Bilinci ve Millî Kimlik

DURAN E., DEMİRHAN G., ÖZTÜRK E.

1. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

35. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi

DURAN E., DEMİRHAN G., AKGÜN E., KARGIN T., ÇOBAN O.

3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

36. 21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek

DURAN E., DEMİRHAN G., KARGIN T., AKGÜN E., ÇOBAN O.

3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

37. Orta Asya Türk Kimlik Değerlerinin Türkiye’de Ders Kitaplarına Yansıması

ÇİFCİ M., DURAN E.

3. International Congress on Social Sciences, 17 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

38. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi

CAN B., DURAN E.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

39. Türkçe’nin Gelişimine Katkı Sağlayan Orta Asya Şahsiyetleri ile İlgili Farkındalığın Artırılması

ÇİFCİ M., YILDIRIM T., DURAN E.

International Central Asia Symposium, Bishkek, Kırgızistan, 18 - 20 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

40. Bulmaca Tekniği ile Kelime Öğretimi

DURAN E., BİTİR T.

17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

41. Matris Tekniğinin Metin Özetleme Becerisine Etkisi

DURAN E., ÖZDİL Ş.

17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

42. Bilgilendirici Metinleri Anlamada Öyküleştirme Tekniğinin Etkisi

DURAN E., SEZGİN TUFAN B., TOPBAŞOĞLU N.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

43. Fablların Eleştirel Okuma Eğitimine Katkısı

DURAN E., ERCAN E.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

44. Ortaokul Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşmadaki Konu Seçme Eğilimleri

DURAN E., KAPLAN K.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

45. Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane İle İlgili Görüşleri

DURAN E., ERTAN ÖZEN N.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

47. Türk Çocuk Dergiciliği Tarihi

DURAN E., KILINÇCI E.

1. Uluslarası Temel Eğitim KOngresi, 28 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

48. The Relationship Between Questions and Understanding in Primary School

DURAN E., GÜRSOY G.

14th. International Conference on Social Sciences (ICSS XIV), 2 - 03 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

49. Çocuk Dergilerinin içerik ve Görseller Açısından Değerlendirilmesi

DURAN E., DOLAYLAR ÖZKUL İ.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

50. Fablların Değer Eğitimindeki Önemi

ERCAN E., DURAN E.

2. International Academic Research Congress, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

52. Hikâye Kitabı Okuma Dosyasının Geliştirilmesi ve Anlamaya Katkısının Değerlendirilmesi

DURAN E., TOPBAŞOĞLU N.

IV. Internetional Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

53. Türkiye’de Yayınlanan Çocuk Dergilerinde Metin Seçimi

DURAN E., DOLAYLAR ÖZKUL İ.

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

54. Sınıf Öğretmenlerinin Süreç Temelli Yazma Modeline Yönelik Görüşleri ve Sınıf İçi Yazma Uygulamalarının Değerlendirilmesi

DURAN E., CAN B.

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

55. Erken Çocuklukta Deyimlerin Anlamlandırılması

DURAN E., CENGİZ Ş.

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.137, (Özet Bildiri)

2017

2017

56. Araştırma ve Sınırsız Öğrenme

DURAN E.

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017

2017

2017

57. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı

DURAN E., SEZGİN TUFAN B.

Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

58. TEKERLEMELERDE KELİME VE DEĞER

ÇİFCİ M., DURAN E., YALÇINTAŞ E.

Internatioanal Contemporaray Educational Research Congress, 29 Şubat - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

59. Tekerlemelerde Kelime ve Değer

ÇİFCİ M., DURAN E., YALÇINTAŞ E.

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

60. Sayışmacalarda Kelime ve Değer

YALÇINTAŞ E., DURAN E.

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

61. Oyun İle Kelime Öğretim Yönteminin Kelime Kazanımına Etkisi

DURAN E., ARI A., TUFAN B.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

62. Yüz Temel Eserin Yüzü Kapak

BATUR Z., ÇİFCİ M., DURAN E.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği EğitiMİ Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

63. Türk Ninnilerinin Çocukların Değer Eğitimine ve Kelime Hazinelerine Katkısının İncelenmesi

DURAN E., YALÇINTAŞ E.

Eğitimde Gelecek Arayışları Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi, 16 Nisan - 18 Ağustos 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

64. Türk Çocuk Şarkılarının Çocukların Değer Eğitimine ve Kelime Hazinelerine Katkısının İncelenmesi

DURAN E., YALÇINTAŞ E.

I. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 4 - 05 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

65. İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ATASÖZLERİNİ BİLME VE KULLANIM DÜZEYLERİ

DURAN E., KARA M.

Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

66. PISA 2012 MATEMATİK SORULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

DURAN E., ÇALIŞKAN N., BARDAKÇIOĞLU P.

14. MATEMATİK SEMPOZYUMU, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

67. The investigation of writing skills development according to the school starting age

DURAN E., IŞIK A. E.

V. European Conference onSocial And Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

68. İlkokula 60 66 Aylıkken Başlayan Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Gelişimi

DURAN E., IŞIK A. E.

12. Uluslararası, Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

69. Kelime Köşesi Uygulamasının Etkililiği

DURAN E., SEZGİN B.

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

70. Türkçe Derslerinde Okuryazarlık Kültürü Eğitimi

DURAN E., Topbaşoğlu N.

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

71. Students Opinions Digital Text or Printed Text

DURAN E., ALEVLİ O.

3rd World Conference on Design, Arts and Education, 2 - 03 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

72. Türkiye ve AB Ülkelerinin Eğitimde Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırılması

DURAN E., SEZGİN B.

Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, 16 - 18 Ocak 2014, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

73. Almanya daki Türk Öğrencileri İçin Hazırlanan Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitabının Değerlendirilmesi

DURAN E., ÇOBAN O.

II. Uluslararası Tarihi ve Kültürel Yönleriyle Türk Alman İlişkileri Sempozyumu, 14 - 17 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

74. Zorunlu ve Kademeli Eğitim Uygulamasının 4 4 4 öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

DURAN E., YAVAŞ B.

1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

75. Türkiye de yayınlanan çocuk dergilerinin içerik ve biçimsel yönden değerlendirilmesi

DURAN E., SEZGİN B.

1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

76. Sınıf öğretmenlerinin medya okuryazarlık düzeyleri ile eleştirel düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

DURAN E., KARATAŞ A.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

77. Ekran okumanın ilköğretim 5 sınıf öğrencilerinde anlamaya etkisi

DURAN E., ERTUĞRUL B.

Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, 15 - 16 Aralık 2011, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. M. Fevzi Selen

DURAN E., ÖZTÜRK E.

Türkçenin Eğitimine Emek Verenler (1839-1938), DEMİR CELAL, Editör, Türk Dil Kurumu Yayınları, Ankara, ss.609-618, 2024

2024

2024

2. Çevrim İçi ve Çevrim Dışı Okuma

DURAN E.

Ana Dili Olarak Türkçe Öğretimi (Kuramlar-Terimler-Yöntemler-Uygulamalar), DEMİR CELAL, Editör, Türk Dil Kurumu Yayınları, Ankara, ss.373-414, 2024

2024

2024

3. Muvaffak Uyanık

DURAN E., BİTİR T.

Türkçenin Eğitimine Emek Verenler (1839-1938), DEMİR CELAL, Editör, Türk Dil Kurumu Yayınları, Ankara, ss.1357-1364, 2024

2024

2024

4. Hasan Âli Yücel

DURAN E., TOPBAŞOĞLU N.

Türkçenin Eğitimine Emek Verenler (1839-1938), DEMİR CELAL, Editör, Türk Dil Kurumu Yayınları, Ankara, ss.669-678, 2024

2024

2024

5. Mehmet Rauf İnan

DURAN E., ÖZDİL Ş.

Türkçenin Eğitimine Emek Verenler (1839-1938), DEMİR CELAL, Editör, Türk Dil Kurumu Yayınları, Ankara, ss.1125-1242, 2024

2023

2023

6. Dijital Okuryazarlık

DURAN E., ERTAN ÖZEN N.

Coğrafya Eğitimine Teknoloji Entegrasyonu, Sezer Adem, Editör, HOLISTENCE PUBLICATIONS, ss.107-120, 2023

2022

2022

7. Türkçe Öğretimi ve Sorunu

ÖZDİL Ş., DURAN E.

Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel Çalık, Editör, Pegem Akademi, ss.521-557, 2022

2022

2022

8. Okuma Öğretiminde Kullanılan Metin Türleri

CAN B., DURAN E.

Okuma Öğretimi, Doğan, Birsen, Editör, Eğiten, ss.63-100, 2022

2022

2022

9. İdeal Bir Eğitimci: Satı Bey

DURAN E., ÖZDİL Ş.

İdeal Öğretmen "Eğitimde İdeal İnsan ve Millilik Arayışları", ARICI, Ali Fuat, BAŞARAN, Mustafa, GÜNAYDIN, Yusuf, Editör, Eğiten, Ankara, ss.125-140, 2022

2022

2022

10. Dijital Oyunlarla Kelime Öğretimi

DURAN E., BİTİR T.

Türkçe Öğretiminde Söz Varlığı Üzerine İncelemeler, Musa Çifci, Editör, Türk Dil Kurumu, ss.321-344, 2022

2022

2022

11. Okuma Öğretiminde Kullanılan Metin Türleri

CAN B., DURAN E.

Okuma Öğretimi, Birsen Doğan, Editör, Eğiten, ss.63-100, 2022

2021

2021

12. Kavramsal Olarak Çocuk Edebiyatı

DURAN E., CAN B.

Çocuk Edebiyatı, Ayfer Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-24, 2021

2021

2021

13. Kültüre Duyarlı Öğretmen

DURAN E., ERTAN ÖZEN N.

Yeni Nesil Öğretmen, Ogelman Külya Gülay, Saraç Seda, Amca Toklu Dervişe, Editör, Vizetek, Ankara, ss.143-162, 2021


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 4

h-indeksi (SCOPUS): 1