Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Bir Maniniz mi var?

Researcher: Social Science Studies , cilt.6, sa.2, ss.98-112, 2018 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlkokul Öğrencileri İçin Hazırlanan Dijital Kütüphanelerin İncelenmesi/

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023

İdeal okul

3. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022

Ortaokul 5. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Terimleri Sözlüğü

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022

İlkokulda İkna Edici Konuşma

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022

Dijital Okuryazarlığın İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerine Etkisi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022

Okul Öncesi Eğitim Sınıflarında Yer Alan Kitap Merkezlerinin İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022

Türk Atasözlerinin Çocuk ve Çocukluk Kavramı Yönünden İncelenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021

Biyografi Öğretiminde Model Önerisi: Yunus Emre Örneği

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021

Haymana'ya Dair

Sakarya Meydan Muharebesi'nin 100. Yılı: 1921 Yılının askeri ve Siyasi Gelişmeleri Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021

Öğrencilere Kültür Aktarmada Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenin Rolü

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.77

Çocuklara Yönelik Etkileşimli ve Etkileşimiz Dijital Hikâye Uygulamaları

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.87

Türkçe Dersleri İçin Dijital Okuryazarlık Kazanımları

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.96-97

Eğitimde İdeal Öğretmen Arayışları

II. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020

Satı Bey’e Göre İdeal Temel Eğitim

II. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020

Temel Eğitimde Dijital Hikâye Oluşturma

II. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020

Dijital Okuryazarlık

1. Ulusal Uygulamaalı Bilimler Kongresi, 22 - 24 Ekim 2020

Bebeklikte ve Erken Çocuklukta Çocuk Edebiyatı Ürünleri: Ailelere Öneriler

7. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, 23 - 24 Ekim 2020

Öğrencilerde Ekrandan Okuma ve Yazma Sorunları

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 Eylül 2020

İlkokulda Resimli Sözlük Kullanımı

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim veAraştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 Eylül 2020

Erken Çocuklukta Çocuk Şarkıları ve Dil Gelişimi

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 Eylül 2020

Hikâye Anlatıcısı Olarak Öğretmen

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019

İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Adalet Değerine İlişkin Farkındalıkları

VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 13 Aralık 2019

Çocukların Kanıksanmış Masallar Üzerinde Yaptıkları Eleştirel Okuma Yazma Etkileşimlerinin İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019

Reading and Reproducing Fairy Tales with a Critical Lens

Reconceptualising Early Childhood Literacies:An International Conference, Manchester, İngiltere, 7 - 08 Mart 2019, ss.16

Gaspıralı İsmail Bey’in İzinde Dil Bilinci ve Millî Kimlik

1. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018

21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek

3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018

Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi

3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018

Bilgilendirici Metinleri Anlamada Öyküleştirme Tekniğinin Etkisi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018

Bulmaca Tekniği ile Kelime Öğretimi

17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018

Matris Tekniğinin Metin Özetleme Becerisine Etkisi

17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018

Fablların Eleştirel Okuma Eğitimine Katkısı

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), 23 - 25 Mart 2018

Ortaokul Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşmadaki Konu Seçme Eğilimleri

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), 23 - 25 Mart 2018

Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane İle İlgili Görüşleri

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), 23 - 25 Mart 2018

Türk Çocuk Dergiciliği Tarihi

1. Uluslarası Temel Eğitim KOngresi, 28 - 31 Mart 2018

The Relationship Between Questions and Understanding in Primary School

14th. International Conference on Social Sciences (ICSS XIV), 2 - 03 Mart 2018

Çocuk Dergilerinin içerik ve Görseller Açısından Değerlendirilmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 19 - 21 Ekim 2017

Fablların Değer Eğitimindeki Önemi

2. International Academic Research Congress, 18 - 21 Ekim 2017

Türkiye’de Yayınlanan Çocuk Dergilerinde Metin Seçimi

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017

Erken Çocuklukta Deyimlerin Anlamlandırılması

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.137

Araştırma ve Sınırsız Öğrenme

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı

Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017

Oyun İle Kelime Öğretim Yönteminin Kelime Kazanımına Etkisi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

Sayışmacalarda Kelime ve Değer

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Eylül - 02 Ekim 2016

TEKERLEMELERDE KELİME VE DEĞER

Internatioanal Contemporaray Educational Research Congress, 29 Şubat - 02 Ekim 2016

Tekerlemelerde Kelime ve Değer

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Eylül - 02 Ekim 2016

Yüz Temel Eserin Yüzü Kapak

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği EğitiMİ Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

Türk Ninnilerinin Çocukların Değer Eğitimine ve Kelime Hazinelerine Katkısının İncelenmesi

Eğitimde Gelecek Arayışları Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi, 16 Nisan - 18 Ağustos 2015

İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ATASÖZLERİNİ BİLME VE KULLANIM DÜZEYLERİ

Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

PISA 2012 MATEMATİK SORULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

14. MATEMATİK SEMPOZYUMU, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015

The investigation of writing skills development according to the school starting age

V. European Conference onSocial And Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokula 60 66 Aylıkken Başlayan Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Gelişimi

12. Uluslararası, Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014

Kelime Köşesi Uygulamasının Etkililiği

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

Türkçe Derslerinde Okuryazarlık Kültürü Eğitimi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

Students Opinions Digital Text or Printed Text

3rd World Conference on Design, Arts and Education, 2 - 03 Mayıs 2014

Türkiye ve AB Ülkelerinin Eğitimde Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırılması

Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, 16 - 18 Ocak 2014

Almanya daki Türk Öğrencileri İçin Hazırlanan Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitabının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Tarihi ve Kültürel Yönleriyle Türk Alman İlişkileri Sempozyumu, 14 - 17 Kasım 2013

Zorunlu ve Kademeli Eğitim Uygulamasının 4 4 4 öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012

Türkiye de yayınlanan çocuk dergilerinin içerik ve biçimsel yönden değerlendirilmesi

1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012

Ekran okumanın ilköğretim 5 sınıf öğrencilerinde anlamaya etkisi

Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, 15 - 16 Aralık 2011

Kitap & Kitap Bölümleri

İdeal Bir Eğitimci: Satı Bey

İdeal Öğretmen "Eğitimde İdeal İnsan ve Millilik Arayışları", ARICI, Ali Fuat, BAŞARAN, Mustafa, GÜNAYDIN, Yusuf, Editör, Eğiten, Ankara, ss.125-140, 2022

Türkçe Öğretimi ve Sorunu

Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel Çalık, Editör, Pegem Akademi, ss.521-557, 2022

Dijital Oyunlarla Kelime Öğretimi

Türkçe Öğretiminde Söz Varlığı Üzerine İncelemeler, Musa Çifci, Editör, Türk Dil Kurumu, ss.321-344, 2022

Okuma Öğretiminde Kullanılan Metin Türleri

Okuma Öğretimi, Birsen Doğan, Editör, Eğiten, ss.63-100, 2022

Okuma Öğretiminde Kullanılan Metin Türleri

Okuma Öğretimi, Doğan, Birsen, Editör, Eğiten, ss.63-100, 2022

Kavramsal Olarak Çocuk Edebiyatı

Çocuk Edebiyatı, Ayfer Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-24, 2021

Kültüre Duyarlı Öğretmen

Yeni Nesil Öğretmen, Ogelman Külya Gülay, Saraç Seda, Amca Toklu Dervişe, Editör, Vizetek, Ankara, ss.143-162, 2021

Metrikler

Yayın

175

Atıf (WoS)

43

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1649

H-İndeks (Scholar)

21

Atıf (TrDizin)

39

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

15

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları