Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
2019 ve 2024 İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, vol.13, no.1, pp.235-248, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeyleri ve Yazma Becerilerinin İncelenmesi
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, vol.12, no.2, pp.115-134, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Determination of Creative Story Writing Skill Levels of Secondary School 7th Grade Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.11, no.2, pp.262-275, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Development of a Scoring Key to Evaluate the Creative Story Writing Levels of Secondary School Seventh Grade Students
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.19, no.1, pp.7-22, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
School libraries through the eyes of primary school administrators current status, functions and prospects
International Journal of Research in Teacher Education
, vol.14, no.3, pp.15-24, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Development of Persuasive Speaking Skills Rubrics for Primary School Fourth Grade Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, vol.11, no.1, pp.59-67, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Persuasive Speech Proficiency of Fourth-Grade Primary School Students
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.18, no.2, pp.49-69, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Mehmet Rauf İnan’ın Matematik ve Türkçe Eğitimine Katkıları
Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.2, pp.147-160, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Developing Fifth Grade Students' Graphic Literacy Skill Levels
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.2, pp.489-513, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Fourth Grade Primary School Students’ Critical Writing Skill Levels
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, vol.9, no.4, pp.189-198, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Hasan Kallimci’nin İlkokul Birinci Sınıflar İçin Yazmış Olduğu Eserlerdeki Söz Varlığı
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.2, pp.51-67, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Şahsiyet Tanıtımına İlişkin Bir Model Önerisi: 5L Stratejisi (Nasreddin Hoca Örneği)
Folklor akademi dergisi (Online)
, vol.4, no.1, pp.11-22, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Developing a Story Writing Attitude Scale for Secondary School Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.8, no.1, pp.84-93, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Development of a Rubric to Evaluate the Critical Writing Skills Levels of Fourth-Grade Primary School Students
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.16, no.4, pp.255-273, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Dördüncü Sınıfta Resimli Sözlük Kullanımının Kelime Kazanımına Katkısı
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
, vol.5, no.2, pp.1-8, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Öğrencilerinin Serbest Hikâye Yazma Uygulamalarında Hikâye Unsurlarını Kullanma Durumlarının Belirlenmesi
MILLI EGITIM
, vol.49, no.227, pp.195-216, 2020 (Scopus)
Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.13, no.79, pp.21-30, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilgilendirici metin yazma beceri düzeylerinin belirlenmesi
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, vol.8, no.1, pp.21-31, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Anı Yazma Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi
Anadolu Kültür Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.1, pp.45-55, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Digital Storytelling in Secondary School Turkish Courses in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, vol.7, no.4, pp.169-179, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of Creative Story Writing Skill Levels of Primary School 4th Grade Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.11, no.5, pp.18-32, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Pre-service Preschool Teachers’ Opinions and Internship Practices onIllustrated Storybooks
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.46, no.46, pp.191-214, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Window Tekniğinin Metin Özetleme Becerisinin Gelişimine Katkısı
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.14, no.2, pp.55-71, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Kitap İncelemesi - İşci Okuma Kitabı
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.2, pp.128-135, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Elimination of Writing Difficulty in Primary School: An Action Research
International Journal of Progressive Education
, vol.15, no.5, pp.288-299, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Metin Özetleme Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması: PQRST Tekniği
MILLI EGITIM
, vol.48, no.221, pp.215-230, 2019 (Scopus)
Okul Öncesi Eğitimde Tekerleme ve Sayışmacaların Kullanımınınİncelenmesi
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
, vol.3, no.4, pp.1-12, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
The Evaluation of The Fourth Grades’ Writing Story Skills
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.11, no.3, pp.194-206, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşmadaki Konu Seçme Eğilimleri
Journal of History Culture and Art Research
, vol.7, no.3, pp.544-565, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Ön Yargılarının Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.4, no.1, pp.1-17, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Matris Tekniğinin Metin Özetleme Becerisine Etkisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.1, pp.41-58, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fablların Değer Eğitimindeki Önemi
Gelecek Vizyonlar Dergisi-Future Visions Journal
, vol.2, no.1, pp.31-43, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Etkileşimli Masal Anlatım Tekniğinin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Dinleme Becerilerine Etkisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.2, pp.85-103, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe Derslerinde Dijital Okuryazarlık
Türkiye Eğitim Dergisi
, vol.3, no.2, pp.31-46, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Bir Maniniz mi var?
Researcher: Social Science Studies
, vol.6, no.2, pp.98-112, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane ile İlgili Görüşleri
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.6, no.69, pp.65-77, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokullarda Soru ve Anlama İlişkisi
Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.5, no.22, pp.19-39, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Bulmaca Tekniği İle Kelime Öğretimi
Journal of Anatolian Cultural Research
, vol.2, no.2, pp.14-40, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgilendirici Metinlerde Öyküleştirme Tekniğinin Anlamaya Etkisi
Future Visions Journal
, vol.2, no.3, pp.8-16, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Türk Çocuk Dergileri İle İlgili Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi∗
Journal of History Culture and Art Research
, vol.7, no.1, pp.467-478, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fablların Eleştirel Okuma Eğitimine Katkısı
Route Educational And Social Science Journal
, vol.5, no.7, pp.1260-1269, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, vol.5, no.1, pp.242-254, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Hikâye Anlatıcılığı ve Eğitimde Kullanımı
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, vol.5, no.1, pp.109-124, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.3, no.1, pp.16-28, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Öyküler ve Türkçe Eğitiminde Kullanımı
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.1, pp.76-105, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Bağlam Temelli Kelime Öğretim Yönteminin Kelime Kazanımına Katkısı
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.11, pp.70-94, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
International Journal of Language Academy
, vol.3, no.3, pp.136-148, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazıyı Kullanım Durumları
The Journal of Academic Social Science Studies
, no.38, pp.49-59, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Ekran Okuryazarlığının Gelişimi ve Geleceğine Yönelik Tahminler
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.4, pp.281-296, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Etkileşimli Öyküleyici Metinler ve Anlama
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.10, no.11, pp.519-532, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Students Opinions Digital Text or Printed Text
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, vol.2, no.2, pp.110-126, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ekrandan Okumanın Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Anlamaya Etkisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
, vol.2, no.1, pp.1-11, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Review of the Critical Reading Education in the Primary Schools
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, no.174, pp.1560-1566, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Review of the levels of critical reading skill of the primary school students
International Journal of Academic Research Part B
, vol.5, no.4, pp.93-98, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Efficiency in reading comprehension A comparison of students competency of reading printed and digital texts
Educational Research and Reviews
, vol.8, no.6, pp.258-269, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmenlerinin okuduğunu anlama stratejilerine yönelik görüşlerinin ve bu stratejileri kullanma düzeylerinin incelenmesi
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, vol.1, no.1, pp.9-19, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation on views and attitudes of students in faculty of education about reading and writing on screen Educational Research and Reviews
Educational Research and Reviews
, vol.8, no.5, pp.203-211, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Case study on the effect of word repetition method supported by neurological affecting model on fluent reading
Reading Improvement
, vol.50, no.1, pp.34-41, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yazmada etkililik Kalem ve klavyeye yönelik bir karşılaştırma
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.8, no.3, pp.179-187, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokula 60 ayında başlayan öğrencilerin yazı beceri gelişimlerinin incelenmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.6, no.2, pp.1075-1085, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe dersi öğretim programlarında eleştirel okuma
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.6, no.2, pp.351-365, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik ders kitaplarına yönelik görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.10, no.2, pp.347-365, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.32, no.3, pp.633-655, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 4 ve 5 sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıklarının ve ilgilerinin belirlenmesi
Turkish Studies
, vol.7, no.4, pp.1649-1662, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin Nasreddin Hoca ve Keloğlan a ilişkin bilgi ve algı düzeylerinin incelenmesi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.7, no.2, pp.371-384, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yankılayıcı okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.2, pp.145-164, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Ses temelli cümle yöntemine yönelik öğretmen görüşleri
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, vol.1, no.3, pp.17-22, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Bitişik eğik yazı harflerinin yazım şekillerine ilişkin öğretmen görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.2, pp.55-69, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Aday sınıf öğretmenlerinin uyum ve sosyalleşme sürecinin incelenmesi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, no.31, pp.465-478, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Kamu personeli seçme sınavı nın KPSS öğretmen Adaylarının akademik ve sosyal yaşantılarına yansımaları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.15, no.3, pp.9-22, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Türkçe 1 5 sınıflar öğretim programında kelime hazinesini geliştirme uygulamaları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.14, no.3, pp.147-160, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Bitişik eğik yazı öğretimi çalışmalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.8, no.4, pp.817-838, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğrencilerin istenmeyen davranışlarına yönelik önleme ve müdahale yöntemleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.1, pp.147-168, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Ana sınıfında yazıya hazırlık eğitimi almanın ilköğretim birinci sınıf yazı öğretimine etkisi
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, no.6, pp.91-98, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Tema merkezli öğretimin öğrenci erişisine etkisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.13, no.3, pp.53-68, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2018-2023 Yılları Arasında LGS' de Çıkmış Görselle Desteklenmiş Türkçe Sorularının Görsel Düşünme Aşamalarına Göre İncelenmesi/
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 9 - 12 November 2023
İlkokul Yöneticilerinin Okul Kütüphanelerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
3. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Turkey, 23 - 24 December 2022
İdeal okul
3. Türk Eğitim Kongresi, Turkey, 23 - 24 December 2022
Eğitim Fakültesinde Bir Öğrenci Topluluğunun Yapabilecekleri: Uşak Üniversitesi İlkokul Öğretmenleri Topluluğu Örneği
3. Türk Eğitim Kongresi, Turkey, 23 December 2022
Ortaokul 5. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Terimleri Sözlüğü
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 14 - 17 November 2022
Haymana'ya Dair
Sakarya Meydan Muharebesi'nin 100. Yılı: 1921 Yılının askeri ve Siyasi Gelişmeleri Uluslararası Sempozyumu, Turkey, 11 - 12 September 2021
Eğitimde İdeal Öğretmen Arayışları
II. Türk Eğitim Kongresi, Turkey, 24 - 25 December 2020
Temel Eğitimde Dijital Hikâye Oluşturma
II. Türk Eğitim Kongresi, Turkey, 24 - 25 December 2020
Dijital Okuryazarlık
1. Ulusal Uygulamaalı Bilimler Kongresi, 22 - 24 October 2020
Bebeklikte ve Erken Çocuklukta Çocuk Edebiyatı Ürünleri: Ailelere Öneriler
7. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, 23 - 24 October 2020
Öğrencilerde Ekrandan Okuma ve Yazma Sorunları
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 September 2020
İlkokulda Resimli Sözlük Kullanımı
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim veAraştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 September 2020
Hikâye Anlatıcısı Olarak Öğretmen
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 October 2019
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Üzerine Yazılan Tezlerin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi (2012-2018 Yılları Arası)
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 May 2019
Fakülte - Okul İş Birliğine Örnek Bir Uygulama: Çocuk Şenliği
2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 October 2019

Gaspıralı İsmail Bey’in İzinde Dil Bilinci ve Millî Kimlik
1. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Turkey, 27 - 28 December 2018
21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek
3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Macedonia, 5 - 08 September 2018
Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi
3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Macedonia, 5 - 08 September 2018
Türkçe’nin Gelişimine Katkı Sağlayan Orta Asya Şahsiyetleri ile İlgili Farkındalığın Artırılması
International Central Asia Symposium, Bishkek, Kyrgyzstan, 18 - 20 April 2018
Bilgilendirici Metinleri Anlamada Öyküleştirme Tekniğinin Etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018
Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane İle İlgili Görüşleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), 23 - 25 March 2018
Türk Çocuk Dergiciliği Tarihi
1. Uluslarası Temel Eğitim KOngresi, 28 - 31 March 2018
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Görüşlerinin ve Staj Uygulamalarının Belirlenmesi
1. Uluslarası Temel Eğitim Kongresi, 29 - 31 March 2018
Çocuk Dergilerinin içerik ve Görseller Açısından Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 19 - 21 October 2017
Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Hazırlanmış Soruları Anlama Düzeyleri
8th International Congress on New Trends in Education, 18 - 20 May 2017
Hikâye Kitabı Okuma Dosyasının Geliştirilmesi ve Anlamaya Katkısının Değerlendirilmesi
IV. Internetional Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 May 2017
Türkiye’de Yayınlanan Çocuk Dergilerinde Metin Seçimi
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 May 2017
Araştırma ve Sınırsız Öğrenme
1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 April 2017
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı
Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 April 2017
Sayışmacalarda Kelime ve Değer
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 September - 02 October 2016
TEKERLEMELERDE KELİME VE DEĞER
Internatioanal Contemporaray Educational Research Congress, 29 February - 02 October 2016
Tekerlemelerde Kelime ve Değer
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 September - 02 October 2016
Türk Ninnilerinin Çocukların Değer Eğitimine ve Kelime Hazinelerine Katkısının İncelenmesi
Eğitimde Gelecek Arayışları Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi, 16 April - 18 August 2015
PISA 2012 MATEMATİK SORULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
14. MATEMATİK SEMPOZYUMU, Niğde, Turkey, 14 - 16 May 2015
The investigation of writing skills development according to the school starting age
V. European Conference onSocial And Behavioral Sciences, 11 - 14 September 2014

İlkokula 60 66 Aylıkken Başlayan Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Gelişimi
12. Uluslararası, Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 30 August - 06 September 2014
Türkçe Derslerinde Okuryazarlık Kültürü Eğitimi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 29 - 31 May 2014
Sınıf öğretmenlerinin medya okuryazarlık düzeyleri ile eleştirel düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012
Ekran okumanın ilköğretim 5 sınıf öğrencilerinde anlamaya etkisi
Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, 15 - 16 December 2011
Books & Book Chapters
Kültüre Duyarlı Öğretmen
in: Yeni Nesil Öğretmen, Ogelman Külya Gülay, Saraç Seda, Amca Toklu Dervişe, Editor, Vizetek, Ankara, pp.143-162, 2021
Hikaye Kitaplarında Anlama
Pegem Akademi, 2018
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi
Eğitim Yayınevi, 2016
Yaz Kur an Kursu Öğreticileri Hizmet içi Eğitim Programı
Eğitim Yayınevi, 2016