Articles
92
All (92)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (33)
Other Indexes (58)
3. 2019 ve 2024 İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, vol.13, no.1, pp.235-248, 2025 (TRDizin)
4. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeyleri ve Yazma Becerilerinin İncelenmesi
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, vol.12, no.2, pp.115-134, 2024 (TRDizin)
5. Determination of Creative Story Writing Skill Levels of Secondary School 7th Grade Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.11, no.2, pp.262-275, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
6. Development of a Scoring Key to Evaluate the Creative Story Writing Levels of Secondary School Seventh Grade Students
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.19, no.1, pp.7-22, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
7. School libraries through the eyes of primary school administrators current status, functions and prospects
International Journal of Research in Teacher Education
, vol.14, no.3, pp.15-24, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
9. Examining the Persuasive Speech Proficiency of Fourth-Grade Primary School Students
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.18, no.2, pp.49-69, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
10. Development of Persuasive Speaking Skills Rubrics for Primary School Fourth Grade Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, vol.11, no.1, pp.59-67, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
13. Mehmet Rauf İnan’ın Matematik ve Türkçe Eğitimine Katkıları
Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.2, pp.147-160, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
17. Fourth Grade Primary School Students’ Critical Writing Skill Levels
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, vol.9, no.4, pp.189-198, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
19. Hasan Kallimci’nin İlkokul Birinci Sınıflar İçin Yazmış Olduğu Eserlerdeki Söz Varlığı
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.2, pp.51-67, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
21. Şahsiyet Tanıtımına İlişkin Bir Model Önerisi: 5L Stratejisi (Nasreddin Hoca Örneği)
Folklor akademi dergisi (Online)
, vol.4, no.1, pp.11-22, 2021 (TRDizin)
23. Developing a Story Writing Attitude Scale for Secondary School Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.8, no.1, pp.84-93, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
25. Development of a Rubric to Evaluate the Critical Writing Skills Levels of Fourth-Grade Primary School Students
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.16, no.4, pp.255-273, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
26. İlkokul Dördüncü Sınıfta Resimli Sözlük Kullanımının Kelime Kazanımına Katkısı
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
, vol.5, no.2, pp.1-8, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
27. İlkokul Öğrencilerinin Serbest Hikâye Yazma Uygulamalarında Hikâye Unsurlarını Kullanma Durumlarının Belirlenmesi
MILLI EGITIM
, vol.49, no.227, pp.195-216, 2020 (Scopus, TRDizin)
28. İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilgilendirici metin yazma beceri düzeylerinin belirlenmesi
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, vol.8, no.1, pp.21-31, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
30. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Anı Yazma Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi
Anadolu Kültür Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.1, pp.45-55, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
31. Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.13, no.79, pp.21-30, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
34. Window Tekniğinin Metin Özetleme Becerisinin Gelişimine Katkısı
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.14, no.2, pp.55-71, 2019 (TRDizin)
35. Okul Öncesi Eğitimde Tekerleme ve Sayışmacaların Kullanımınınİncelenmesi
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
, vol.3, no.4, pp.1-12, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
37. Investigation of Creative Story Writing Skill Levels of Primary School 4th Grade Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.11, no.5, pp.18-32, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
39. Digital Storytelling in Secondary School Turkish Courses in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, vol.7, no.4, pp.169-179, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
40. Metin Özetleme Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması: PQRST Tekniği
MILLI EGITIM
, vol.48, no.221, pp.215-230, 2019 (Scopus, TRDizin)
41. Kitap İncelemesi - İşci Okuma Kitabı
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.2, pp.128-135, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
42. Elimination of Writing Difficulty in Primary School: An Action Research
International Journal of Progressive Education
, vol.15, no.5, pp.288-299, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
43. The Evaluation of The Fourth Grades’ Writing Story Skills
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.11, no.3, pp.194-206, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
44. Bilgilendirici Metinlerde Öyküleştirme Tekniğinin Anlamaya Etkisi
Future Visions Journal
, vol.2, no.3, pp.8-16, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
45. Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane ile İlgili Görüşleri
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.6, no.69, pp.65-77, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
46. Fablların Değer Eğitimindeki Önemi
Gelecek Vizyonlar Dergisi-Future Visions Journal
, vol.2, no.1, pp.31-43, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
47. Etkileşimli Masal Anlatım Tekniğinin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Dinleme Becerilerine Etkisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.2, pp.85-103, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
48. Türk Çocuk Dergileri İle İlgili Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi∗
Journal of History Culture and Art Research
, vol.7, no.1, pp.467-478, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
49. Ortaokul Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşmadaki Konu Seçme Eğilimleri
Journal of History Culture and Art Research
, vol.7, no.3, pp.544-565, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
50. Fablların Eleştirel Okuma Eğitimine Katkısı
Route Educational And Social Science Journal
, vol.5, no.7, pp.1260-1269, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
51. Bulmaca Tekniği İle Kelime Öğretimi
Journal of Anatolian Cultural Research
, vol.2, no.2, pp.14-40, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
52. İlkokullarda Soru ve Anlama İlişkisi
Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.5, no.22, pp.19-39, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
53. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Ön Yargılarının Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.4, no.1, pp.1-17, 2018 (TRDizin)
54. Türkçe Derslerinde Dijital Okuryazarlık
Türkiye Eğitim Dergisi
, vol.3, no.2, pp.31-46, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
55. Matris Tekniğinin Metin Özetleme Becerisine Etkisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.1, pp.41-58, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
56. Bir Maniniz mi var?
Researcher: Social Science Studies
, vol.6, no.2, pp.98-112, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
59. Dijital Öyküler ve Türkçe Eğitiminde Kullanımı
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.1, pp.76-105, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
60. Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, vol.5, no.1, pp.242-254, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
61. Hikâye Anlatıcılığı ve Eğitimde Kullanımı
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, vol.5, no.1, pp.109-124, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
62. Bağlam Temelli Kelime Öğretim Yönteminin Kelime Kazanımına Katkısı
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.11, pp.70-94, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
63. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.3, no.1, pp.16-28, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
64. Ekran Okuryazarlığının Gelişimi ve Geleceğine Yönelik Tahminler
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.4, pp.281-296, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
65. Lise Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazıyı Kullanım Durumları
The Journal of Academic Social Science Studies
, no.38, pp.49-59, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
66. Dijital Etkileşimli Öyküleyici Metinler ve Anlama
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.10, no.11, pp.519-532, 2015 (TRDizin)
67. Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
International Journal of Language Academy
, vol.3, no.3, pp.136-148, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
68. Ekrandan Okumanın Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Anlamaya Etkisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
, vol.2, no.1, pp.1-11, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
69. Review of the Critical Reading Education in the Primary Schools
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, no.174, pp.1560-1566, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
70. Students Opinions Digital Text or Printed Text
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, vol.2, no.2, pp.110-126, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
71. Sınıf öğretmenlerinin okuduğunu anlama stratejilerine yönelik görüşlerinin ve bu stratejileri kullanma düzeylerinin incelenmesi
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, vol.1, no.1, pp.9-19, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
72. Yazmada etkililik Kalem ve klavyeye yönelik bir karşılaştırma
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.8, no.3, pp.179-187, 2013 (TRDizin)
73. Efficiency in reading comprehension A comparison of students competency of reading printed and digital texts
Educational Research and Reviews
, vol.8, no.6, pp.258-269, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
74. Türkçe dersi öğretim programlarında eleştirel okuma
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.6, no.2, pp.351-365, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
75. Review of the levels of critical reading skill of the primary school students
International Journal of Academic Research Part B
, vol.5, no.4, pp.93-98, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
76. Case study on the effect of word repetition method supported by neurological affecting model on fluent reading
Reading Improvement
, vol.50, no.1, pp.34-41, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
77. İlkokula 60 ayında başlayan öğrencilerin yazı beceri gelişimlerinin incelenmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.6, no.2, pp.1075-1085, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
78. Investigation on views and attitudes of students in faculty of education about reading and writing on screen Educational Research and Reviews
Educational Research and Reviews
, vol.8, no.5, pp.203-211, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
79. İlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik ders kitaplarına yönelik görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.10, no.2, pp.347-365, 2012 (TRDizin)
80. Yankılayıcı okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.2, pp.145-164, 2012 (TRDizin)
81. İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin Nasreddin Hoca ve Keloğlan a ilişkin bilgi ve algı düzeylerinin incelenmesi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.7, no.2, pp.371-384, 2012 (TRDizin)
82. İlköğretim 4 ve 5 sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıklarının ve ilgilerinin belirlenmesi
Turkish Studies
, vol.7, no.4, pp.1649-1662, 2012 (TRDizin)
83. Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.32, no.3, pp.633-655, 2012 (TRDizin)
84. Kamu personeli seçme sınavı nın KPSS öğretmen Adaylarının akademik ve sosyal yaşantılarına yansımaları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.15, no.3, pp.9-22, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
85. Aday sınıf öğretmenlerinin uyum ve sosyalleşme sürecinin incelenmesi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, no.31, pp.465-478, 2011 (TRDizin)
86. Bitişik eğik yazı harflerinin yazım şekillerine ilişkin öğretmen görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.2, pp.55-69, 2011 (TRDizin)
87. Ses temelli cümle yöntemine yönelik öğretmen görüşleri
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, vol.1, no.3, pp.17-22, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
88. İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğrencilerin istenmeyen davranışlarına yönelik önleme ve müdahale yöntemleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.1, pp.147-168, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
89. Bitişik eğik yazı öğretimi çalışmalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.8, no.4, pp.817-838, 2010 (TRDizin)
91. İlköğretim Türkçe 1 5 sınıflar öğretim programında kelime hazinesini geliştirme uygulamaları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.14, no.3, pp.147-160, 2010 (TRDizin)
92. Tema merkezli öğretimin öğrenci erişisine etkisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.13, no.3, pp.53-68, 2009 (TRDizin)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
77
4. 2018-2023 Yılları Arasında LGS' de Çıkmış Görselle Desteklenmiş Türkçe Sorularının Görsel Düşünme Aşamalarına Göre İncelenmesi/
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 9 - 12 November 2023, (Summary Text)
5. İlkokul Yöneticilerinin Okul Kütüphanelerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
3. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Turkey, 23 - 24 December 2022, (Summary Text)
6. İdeal okul
3. Türk Eğitim Kongresi, Turkey, 23 - 24 December 2022, (Summary Text)
7. Eğitim Fakültesinde Bir Öğrenci Topluluğunun Yapabilecekleri: Uşak Üniversitesi İlkokul Öğretmenleri Topluluğu Örneği
3. Türk Eğitim Kongresi, Turkey, 23 December 2022, (Summary Text)
8. Ortaokul 5. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Terimleri Sözlüğü
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 14 - 17 November 2022, (Summary Text)
14. Haymana'ya Dair
Sakarya Meydan Muharebesi'nin 100. Yılı: 1921 Yılının askeri ve Siyasi Gelişmeleri Uluslararası Sempozyumu, Turkey, 11 - 12 September 2021, (Summary Text)
18. Eğitimde İdeal Öğretmen Arayışları
II. Türk Eğitim Kongresi, Turkey, 24 - 25 December 2020
20. Temel Eğitimde Dijital Hikâye Oluşturma
II. Türk Eğitim Kongresi, Turkey, 24 - 25 December 2020, (Summary Text)
21. Dijital Okuryazarlık
1. Ulusal Uygulamaalı Bilimler Kongresi, 22 - 24 October 2020
22. Bebeklikte ve Erken Çocuklukta Çocuk Edebiyatı Ürünleri: Ailelere Öneriler
7. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, 23 - 24 October 2020, (Summary Text)
23. Öğrencilerde Ekrandan Okuma ve Yazma Sorunları
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 September 2020
25. İlkokulda Resimli Sözlük Kullanımı
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim veAraştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 September 2020, (Summary Text)
26. Hikâye Anlatıcısı Olarak Öğretmen
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 October 2019, (Full Text)
29. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Üzerine Yazılan Tezlerin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi (2012-2018 Yılları Arası)
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 May 2019, (Full Text)
30. Fakülte - Okul İş Birliğine Örnek Bir Uygulama: Çocuk Şenliği
2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 October 2019, (Summary Text)
34. Gaspıralı İsmail Bey’in İzinde Dil Bilinci ve Millî Kimlik
1. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Turkey, 27 - 28 December 2018, (Full Text)
35. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi
3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Macedonia, 5 - 08 September 2018, (Summary Text)
36. 21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek
3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Macedonia, 5 - 08 September 2018, (Summary Text)
39. Türkçe’nin Gelişimine Katkı Sağlayan Orta Asya Şahsiyetleri ile İlgili Farkındalığın Artırılması
International Central Asia Symposium, Bishkek, Kyrgyzstan, 18 - 20 April 2018, (Summary Text)
42. Bilgilendirici Metinleri Anlamada Öyküleştirme Tekniğinin Etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018, (Summary Text)
45. Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane İle İlgili Görüşleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), 23 - 25 March 2018, (Summary Text)
46. Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Görüşlerinin ve Staj Uygulamalarının Belirlenmesi
1. Uluslarası Temel Eğitim Kongresi, 29 - 31 March 2018, (Summary Text)
47. Türk Çocuk Dergiciliği Tarihi
1. Uluslarası Temel Eğitim KOngresi, 28 - 31 March 2018, (Summary Text)
49. Çocuk Dergilerinin içerik ve Görseller Açısından Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 19 - 21 October 2017, (Summary Text)
51. Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Hazırlanmış Soruları Anlama Düzeyleri
8th International Congress on New Trends in Education, 18 - 20 May 2017, (Summary Text)
52. Hikâye Kitabı Okuma Dosyasının Geliştirilmesi ve Anlamaya Katkısının Değerlendirilmesi
IV. Internetional Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
53. Türkiye’de Yayınlanan Çocuk Dergilerinde Metin Seçimi
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 May 2017, (Summary Text)
56. Araştırma ve Sınırsız Öğrenme
1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 April 2017
57. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı
Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 April 2017, (Summary Text)
58. TEKERLEMELERDE KELİME VE DEĞER
Internatioanal Contemporaray Educational Research Congress, 29 February - 02 October 2016, (Full Text)
59. Tekerlemelerde Kelime ve Değer
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 September - 02 October 2016, (Full Text)
60. Sayışmacalarda Kelime ve Değer
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 September - 02 October 2016, (Full Text)
63. Türk Ninnilerinin Çocukların Değer Eğitimine ve Kelime Hazinelerine Katkısının İncelenmesi
Eğitimde Gelecek Arayışları Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi, 16 April - 18 August 2015, (Full Text)
66. PISA 2012 MATEMATİK SORULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
14. MATEMATİK SEMPOZYUMU, Niğde, Turkey, 14 - 16 May 2015, (Summary Text)
67. The investigation of writing skills development according to the school starting age
V. European Conference onSocial And Behavioral Sciences, 11 - 14 September 2014, (Summary Text)
68. İlkokula 60 66 Aylıkken Başlayan Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Gelişimi
12. Uluslararası, Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 30 August - 06 September 2014, (Full Text)
70. Türkçe Derslerinde Okuryazarlık Kültürü Eğitimi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 29 - 31 May 2014, (Summary Text)
76. Sınıf öğretmenlerinin medya okuryazarlık düzeyleri ile eleştirel düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, (Summary Text)
77. Ekran okumanın ilköğretim 5 sınıf öğrencilerinde anlamaya etkisi
Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, 15 - 16 December 2011, (Summary Text)
Books
18
13. Kültüre Duyarlı Öğretmen
in: Yeni Nesil Öğretmen, Ogelman Külya Gülay, Saraç Seda, Amca Toklu Dervişe, Editor, Vizetek, Ankara, pp.143-162, 2021
15. Hikaye Kitaplarında Anlama
Pegem Akademi, 2018
16. Yaz Kur an Kursu Öğreticileri Hizmet içi Eğitim Programı
Eğitim Yayınevi, 2016
17. Dönüştürücü Sınıf Yönetimi
Eğitim Yayınevi, 2016