SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
School libraries through the eyes of primary school administrators current status, functions and prospects
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.14, sa.3, ss.15-24, 2023 (Hakemli Dergi)
Examining the Persuasive Speech Proficiency of Fourth-Grade Primary School Students
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.2, ss.49-69, 2023 (Hakemli Dergi)
Development of Persuasive Speaking Skills Rubrics for Primary School Fourth Grade Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.11, sa.1, ss.59-67, 2023 (Hakemli Dergi)
Mehmet Rauf İnan’ın Matematik ve Türkçe Eğitimine Katkıları
Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.147-160, 2022 (Hakemli Dergi)
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuryazarlık Beceri Düzeylerinin Geliştirilmesi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.489-513, 2022 (Hakemli Dergi)
Fourth Grade Primary School Students’ Critical Writing Skill Levels
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.9, sa.4, ss.189-198, 2021 (Hakemli Dergi)
Hasan Kallimci’nin İlkokul Birinci Sınıflar İçin Yazmış Olduğu Eserlerdeki Söz Varlığı
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.51-67, 2021 (Hakemli Dergi)
Şahsiyet Tanıtımına İlişkin Bir Model Önerisi: 5L Stratejisi (Nasreddin Hoca Örneği)
Folklor akademi dergisi (Online)
, cilt.4, sa.1, ss.11-22, 2021 (Hakemli Dergi)
Developing a Story Writing Attitude Scale for Secondary School Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.1, ss.84-93, 2021 (Hakemli Dergi)
İlkokul Dördüncü Sınıfta Resimli Sözlük Kullanımının Kelime Kazanımına Katkısı
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
, cilt.5, sa.2, ss.1-8, 2021 (Hakemli Dergi)
Development of a Rubric to Evaluate the Critical Writing Skills Levels of Fourth-Grade Primary School Students
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.4, ss.255-273, 2021 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerinin Serbest Hikâye Yazma Uygulamalarında Hikâye Unsurlarını Kullanma Durumlarının Belirlenmesi
MILLI EGITIM
, cilt.49, sa.227, ss.195-216, 2020 (Scopus)
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilgilendirici metin yazma beceri düzeylerinin belirlenmesi
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, cilt.8, sa.1, ss.21-31, 2020 (Hakemli Dergi)
Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.13, sa.79, ss.21-30, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Anı Yazma Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi
Anadolu Kültür Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.45-55, 2020 (Hakemli Dergi)
Elimination of Writing Difficulty in Primary School: An Action Research
International Journal of Progressive Education
, cilt.15, sa.5, ss.288-299, 2019 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of The Fourth Grades’ Writing Story Skills
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.3, ss.194-206, 2019 (Hakemli Dergi)
Investigation of Creative Story Writing Skill Levels of Primary School 4th Grade Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.5, ss.18-32, 2019 (Hakemli Dergi)
Window Tekniğinin Metin Özetleme Becerisinin Gelişimine Katkısı
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.2, ss.55-71, 2019 (Hakemli Dergi)
Digital Storytelling in Secondary School Turkish Courses in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.7, sa.4, ss.169-179, 2019 (Hakemli Dergi)
Pre-service Preschool Teachers’ Opinions and Internship Practices onIllustrated Storybooks
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.46, sa.46, ss.191-214, 2019 (Hakemli Dergi)
Kitap İncelemesi - İşci Okuma Kitabı
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.128-135, 2019 (Hakemli Dergi)
Metin Özetleme Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması: PQRST Tekniği
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.221, ss.215-230, 2019 (Scopus)
Okul Öncesi Eğitimde Tekerleme ve Sayışmacaların Kullanımınınİncelenmesi
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
, cilt.3, sa.4, ss.1-12, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Ön Yargılarının Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-17, 2018 (Hakemli Dergi)
Fablların Değer Eğitimindeki Önemi
Gelecek Vizyonlar Dergisi-Future Visions Journal
, cilt.2, sa.1, ss.31-43, 2018 (Hakemli Dergi)
Matris Tekniğinin Metin Özetleme Becerisine Etkisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.41-58, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşmadaki Konu Seçme Eğilimleri
Journal of History Culture and Art Research
, cilt.7, sa.3, ss.544-565, 2018 (Hakemli Dergi)
Bilgilendirici Metinlerde Öyküleştirme Tekniğinin Anlamaya Etkisi
Future Visions Journal
, cilt.2, sa.3, ss.8-16, 2018 (Hakemli Dergi)
Fablların Eleştirel Okuma Eğitimine Katkısı
Route Educational And Social Science Journal
, cilt.5, sa.7, ss.1260-1269, 2018 (Hakemli Dergi)
Bir Maniniz mi var?
Researcher: Social Science Studies
, cilt.6, sa.2, ss.98-112, 2018 (Hakemli Dergi)
Türk Çocuk Dergileri İle İlgili Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi∗
Journal of History Culture and Art Research
, cilt.7, sa.1, ss.467-478, 2018 (Hakemli Dergi)
İlkokullarda Soru ve Anlama İlişkisi
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.22, ss.19-39, 2018 (Hakemli Dergi)
Etkileşimli Masal Anlatım Tekniğinin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Dinleme Becerilerine Etkisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.85-103, 2018 (Hakemli Dergi)
Bulmaca Tekniği İle Kelime Öğretimi
Journal of Anatolian Cultural Research
, cilt.2, sa.2, ss.14-40, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkçe Derslerinde Dijital Okuryazarlık
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.31-46, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane ile İlgili Görüşleri
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.69, ss.65-77, 2018 (Hakemli Dergi)
Bağlam Temelli Kelime Öğretim Yönteminin Kelime Kazanımına Katkısı
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.11, ss.70-94, 2017 (Hakemli Dergi)
Hikâye Anlatıcılığı ve Eğitimde Kullanımı
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.5, sa.1, ss.109-124, 2017 (Hakemli Dergi)
Dijital Öyküler ve Türkçe Eğitiminde Kullanımı
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.76-105, 2017 (Hakemli Dergi)
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.16-28, 2017 (Hakemli Dergi)
Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.5, sa.1, ss.242-254, 2017 (Hakemli Dergi)
Ekran Okuryazarlığının Gelişimi ve Geleceğine Yönelik Tahminler
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.281-296, 2015 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazıyı Kullanım Durumları
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.38, ss.49-59, 2015 (Hakemli Dergi)
Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
International Journal of Language Academy
, cilt.3, sa.3, ss.136-148, 2015 (Hakemli Dergi)
Dijital Etkileşimli Öyküleyici Metinler ve Anlama
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.11, ss.519-532, 2015 (Hakemli Dergi)
Students Opinions Digital Text or Printed Text
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.2, sa.2, ss.110-126, 2014 (Hakemli Dergi)
Ekrandan Okumanın Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Anlamaya Etkisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
, cilt.2, sa.1, ss.1-11, 2014 (Hakemli Dergi)
Review of the Critical Reading Education in the Primary Schools
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, sa.174, ss.1560-1566, 2014 (Hakemli Dergi)
Investigation on views and attitudes of students in faculty of education about reading and writing on screen Educational Research and Reviews
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.5, ss.203-211, 2013 (Hakemli Dergi)
Yazmada etkililik Kalem ve klavyeye yönelik bir karşılaştırma
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.8, sa.3, ss.179-187, 2013 (Hakemli Dergi)
Case study on the effect of word repetition method supported by neurological affecting model on fluent reading
Reading Improvement
, cilt.50, sa.1, ss.34-41, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin okuduğunu anlama stratejilerine yönelik görüşlerinin ve bu stratejileri kullanma düzeylerinin incelenmesi
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, cilt.1, sa.1, ss.9-19, 2013 (Hakemli Dergi)
Review of the levels of critical reading skill of the primary school students
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.5, sa.4, ss.93-98, 2013 (Hakemli Dergi)
İlkokula 60 ayında başlayan öğrencilerin yazı beceri gelişimlerinin incelenmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.6, sa.2, ss.1075-1085, 2013 (Hakemli Dergi)
Efficiency in reading comprehension A comparison of students competency of reading printed and digital texts
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.6, ss.258-269, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkçe dersi öğretim programlarında eleştirel okuma
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.6, sa.2, ss.351-365, 2013 (Hakemli Dergi)
Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.3, ss.633-655, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 4 ve 5 sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıklarının ve ilgilerinin belirlenmesi
Turkish Studies
, cilt.7, sa.4, ss.1649-1662, 2012 (Hakemli Dergi)
Yankılayıcı okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.145-164, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin Nasreddin Hoca ve Keloğlan a ilişkin bilgi ve algı düzeylerinin incelenmesi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.7, sa.2, ss.371-384, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik ders kitaplarına yönelik görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.347-365, 2012 (Hakemli Dergi)
Bitişik eğik yazı harflerinin yazım şekillerine ilişkin öğretmen görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.55-69, 2011 (Hakemli Dergi)
Kamu personeli seçme sınavı nın KPSS öğretmen Adaylarının akademik ve sosyal yaşantılarına yansımaları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.9-22, 2011 (Hakemli Dergi)
Aday sınıf öğretmenlerinin uyum ve sosyalleşme sürecinin incelenmesi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.31, ss.465-478, 2011 (Hakemli Dergi)
Ses temelli cümle yöntemine yönelik öğretmen görüşleri
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.17-22, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğrencilerin istenmeyen davranışlarına yönelik önleme ve müdahale yöntemleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.147-168, 2010 (Hakemli Dergi)
Bitişik eğik yazı öğretimi çalışmalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.817-838, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Türkçe 1 5 sınıflar öğretim programında kelime hazinesini geliştirme uygulamaları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.147-160, 2010 (Hakemli Dergi)
Tema merkezli öğretimin öğrenci erişisine etkisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.53-68, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2018-2023 Yılları Arasında LGS' de Çıkmış Görselle Desteklenmiş Türkçe Sorularının Görsel Düşünme Aşamalarına Göre İncelenmesi/
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023
İlkokul Yöneticilerinin Okul Kütüphanelerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
3. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022
İdeal okul
3. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022
Eğitim Fakültesinde Bir Öğrenci Topluluğunun Yapabilecekleri: Uşak Üniversitesi İlkokul Öğretmenleri Topluluğu Örneği
3. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 Aralık 2022
Ortaokul 5. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Terimleri Sözlüğü
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022
Haymana'ya Dair
Sakarya Meydan Muharebesi'nin 100. Yılı: 1921 Yılının askeri ve Siyasi Gelişmeleri Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021
Eğitimde İdeal Öğretmen Arayışları
II. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020
Temel Eğitimde Dijital Hikâye Oluşturma
II. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020
Dijital Okuryazarlık
1. Ulusal Uygulamaalı Bilimler Kongresi, 22 - 24 Ekim 2020
Bebeklikte ve Erken Çocuklukta Çocuk Edebiyatı Ürünleri: Ailelere Öneriler
7. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, 23 - 24 Ekim 2020
Öğrencilerde Ekrandan Okuma ve Yazma Sorunları
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 Eylül 2020
İlkokulda Resimli Sözlük Kullanımı
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim veAraştırma Sempozyumu (USEAS 2020), 3 - 06 Eylül 2020
Hikâye Anlatıcısı Olarak Öğretmen
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Üzerine Yazılan Tezlerin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi (2012-2018 Yılları Arası)
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019
Fakülte - Okul İş Birliğine Örnek Bir Uygulama: Çocuk Şenliği
2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 Ekim 2019
Gaspıralı İsmail Bey’in İzinde Dil Bilinci ve Millî Kimlik
1. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018
21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek
3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018
Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi
3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018
Türkçe’nin Gelişimine Katkı Sağlayan Orta Asya Şahsiyetleri ile İlgili Farkındalığın Artırılması
International Central Asia Symposium, Bishkek, Kırgızistan, 18 - 20 Nisan 2018
Bilgilendirici Metinleri Anlamada Öyküleştirme Tekniğinin Etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane İle İlgili Görüşleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), 23 - 25 Mart 2018
Türk Çocuk Dergiciliği Tarihi
1. Uluslarası Temel Eğitim KOngresi, 28 - 31 Mart 2018
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Görüşlerinin ve Staj Uygulamalarının Belirlenmesi
1. Uluslarası Temel Eğitim Kongresi, 29 - 31 Mart 2018
Çocuk Dergilerinin içerik ve Görseller Açısından Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 19 - 21 Ekim 2017
Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Hazırlanmış Soruları Anlama Düzeyleri
8th International Congress on New Trends in Education, 18 - 20 Mayıs 2017
Hikâye Kitabı Okuma Dosyasının Geliştirilmesi ve Anlamaya Katkısının Değerlendirilmesi
IV. Internetional Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Türkiye’de Yayınlanan Çocuk Dergilerinde Metin Seçimi
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
Araştırma ve Sınırsız Öğrenme
1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı
Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017
Sayışmacalarda Kelime ve Değer
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Eylül - 02 Ekim 2016
TEKERLEMELERDE KELİME VE DEĞER
Internatioanal Contemporaray Educational Research Congress, 29 Şubat - 02 Ekim 2016
Tekerlemelerde Kelime ve Değer
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 Eylül - 02 Ekim 2016
Türk Ninnilerinin Çocukların Değer Eğitimine ve Kelime Hazinelerine Katkısının İncelenmesi
Eğitimde Gelecek Arayışları Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi, 16 Nisan - 18 Ağustos 2015
PISA 2012 MATEMATİK SORULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
14. MATEMATİK SEMPOZYUMU, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015
The investigation of writing skills development according to the school starting age
V. European Conference onSocial And Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014
İlkokula 60 66 Aylıkken Başlayan Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Gelişimi
12. Uluslararası, Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014
Türkçe Derslerinde Okuryazarlık Kültürü Eğitimi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Sınıf öğretmenlerinin medya okuryazarlık düzeyleri ile eleştirel düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Ekran okumanın ilköğretim 5 sınıf öğrencilerinde anlamaya etkisi
Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, 15 - 16 Aralık 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Kültüre Duyarlı Öğretmen
Yeni Nesil Öğretmen, Ogelman Külya Gülay, Saraç Seda, Amca Toklu Dervişe, Editör, Vizetek, Ankara, ss.143-162, 2021
Hikaye Kitaplarında Anlama
Pegem Akademi, 2018
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi
Eğitim Yayınevi, 2016
Yaz Kur an Kursu Öğreticileri Hizmet içi Eğitim Programı
Eğitim Yayınevi, 2016