Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kurumsal İletişimde Hard ve Soft Beceriler: İş İlanları Üzerine Bir Araştırma

7th ‘’International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC), Özbekistan, 23 Eylül 2023, ss.29-43

Social Media As a Dialogical Communication Tool: A Research on Facebook Accounts of Airline Companies in Turkey

5th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research, Valensyia, İspanya, 28 Ocak 2022, ss.255-266

Kitap & Kitap Bölümleri

Reputation and Identity in Public Relations

Public Relations on the Axis of Communication, Assoc. Prof. Dr. Ayşe GÖKÇEN KAPUSUZ, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.181-203, 2023

İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI, Doç. Dr. Çiğdem Dirik & Doç. Dr. Sinem Onar, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.339-355, 2023

Siyasal İkna Aracı Olarak Seçim Vaatleri: 2023 Cumhurbaşkanı Seçiminde “Erdoğan” ve “Kılıçdaroğlu” Vaatleri Üzerine Bir Analiz

Siyasal Kampanya Yönetimi ve Uygulamaları: 2023 Cumhurbaşkanı Seçim Kampanyaları İnceleme ve Analizleri, Prof. Dr. Hasan Güllüpunar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.101-120, 2023

Belediyecilik ve Turizm İlişkisi - Belediyelere Yönelik Öneriler

Turizm Sektöründe İletişim Kavram, Uygulama ve Öneriler, Coşkun Değirmen, Gül, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.291-322, 2022

Sosyal Medyada Kimlik ve Benliğin Sunumu: Veri Güvenliği ve Mahremiyet Sorunsalı Açısından Bir Değerlendirme

Mahremiyetin Sonu: "Dijital İletişim ve Veri Güvenliği", Kara Nurat, Çokluk Nil, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.249-274, 2022

Mükemmellik teorisi

Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, Tuncer M. Umut, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.75-111, 2019

Metrikler

Yayın

21

Proje

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları