Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Toplumsal Cinsiyet Açısından Reklamlarda Kadının Değişen Rolündeki İkilemler: Anneler ve Kadınlar Günü Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.711-729, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal İnovasyonların Yayılmasında İletişimin Rolüne Yönelik Bir Tartışma
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.34, ss.122-140, 2020 (Hakemli Dergi)
HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: ABD VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.836-865, 2018 (Hakemli Dergi)
HALKLA İLİŞKİLER MÜFREDATINDA KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: AMERİKA VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.836-865, 2018 (Hakemli Dergi)
İtibar Oluşumunda Medyada Görünürlük: Bankalar Üzerine Bir Araştırma
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, cilt.5, sa.3, ss.108-122, 2018 (Hakemli Dergi)
Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.88-133, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.337-362, 2017 (Hakemli Dergi)
Nöropazarlama Uygulamalarının Etik Bağlamında Değerlendirilmesi
Akdeniz İletişim
, sa.25, ss.140-160, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Paydaş Yaklaşımı Çerçevesinde Sürdürülebilirlik
Nobel Akademik Yayıncılık, 2023
Reputation and Identity in Public Relations
Public Relations on the Axis of Communication, Assoc. Prof. Dr. Ayşe GÖKÇEN KAPUSUZ, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.181-203, 2023
İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI, Doç. Dr. Çiğdem Dirik & Doç. Dr. Sinem Onar, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.339-355, 2023
Siyasal İkna Aracı Olarak Seçim Vaatleri: 2023 Cumhurbaşkanı Seçiminde “Erdoğan” ve “Kılıçdaroğlu” Vaatleri Üzerine Bir Analiz
Siyasal Kampanya Yönetimi ve Uygulamaları: 2023 Cumhurbaşkanı Seçim Kampanyaları İnceleme ve Analizleri, Prof. Dr. Hasan Güllüpunar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.101-120, 2023
Belediyecilik ve Turizm İlişkisi - Belediyelere Yönelik Öneriler
Turizm Sektöründe İletişim Kavram, Uygulama ve Öneriler, Coşkun Değirmen, Gül, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.291-322, 2022
Sosyal Medyada Kimlik ve Benliğin Sunumu: Veri Güvenliği ve Mahremiyet Sorunsalı Açısından Bir Değerlendirme
Mahremiyetin Sonu: "Dijital İletişim ve Veri Güvenliği", Kara Nurat, Çokluk Nil, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.249-274, 2022
Mükemmellik teorisi
Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, Tuncer M. Umut, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.75-111, 2019