Articles Published in Other Journals
The Motivations of Affecting Manager’s Decisions on Corporate Sustainability
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.26, no.4, pp.1708-1726, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

The Role of Education in Sustainability: A Research on Public Relations Undergraduate Programs in Turkey
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, vol.0, no.39, pp.197-215, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Dilemmas in the Changing Role of Women in Advertisements in Terms of Gender: An Evaluation on Mothers and Women's Day Ads
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.23, no.2, pp.711-729, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


Sosyal İnovasyonların Yayılmasında İletişimin Rolüne Yönelik Bir Tartışma
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, no.34, pp.122-140, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE DİJİTALLEŞME: TÜRKİYE VE ABD’DE BULUNAN ÜNİVERSİTELERDEKİ HALKLA İLİŞKİLER PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, no.1, pp.125-142, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.6, no.2, pp.836-865, 2018 (Peer-Reviewed Journal)


HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: ABD VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.6, no.2, pp.836-865, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İtibar Oluşumunda Medyada Görünürlük: Bankalar Üzerine Bir Araştırma
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, vol.5, no.3, pp.108-122, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.2, pp.88-133, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.10, no.3, pp.337-362, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Nöropazarlama Uygulamalarının Etik Bağlamında Değerlendirilmesi
Akdeniz İletişim
, no.25, pp.140-160, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Books & Book Chapters
Paydaş Yaklaşımı Çerçevesinde Sürdürülebilirlik
Nobel Akademik Yayıncılık, 2023

Reputation and Identity in Public Relations
in: Public Relations on the Axis of Communication, Assoc. Prof. Dr. Ayşe GÖKÇEN KAPUSUZ, Editor, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, pp.181-203, 2023
İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme
in: İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI, Doç. Dr. Çiğdem Dirik & Doç. Dr. Sinem Onar, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.339-355, 2023
Siyasal İkna Aracı Olarak Seçim Vaatleri: 2023 Cumhurbaşkanı Seçiminde “Erdoğan” ve “Kılıçdaroğlu” Vaatleri Üzerine Bir Analiz
in: Siyasal Kampanya Yönetimi ve Uygulamaları: 2023 Cumhurbaşkanı Seçim Kampanyaları İnceleme ve Analizleri, Prof. Dr. Hasan Güllüpunar, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.101-120, 2023
Belediyecilik ve Turizm İlişkisi - Belediyelere Yönelik Öneriler
in: Turizm Sektöründe İletişim Kavram, Uygulama ve Öneriler, Coşkun Değirmen, Gül, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.291-322, 2022
Sosyal Medyada Kimlik ve Benliğin Sunumu: Veri Güvenliği ve Mahremiyet Sorunsalı Açısından Bir Değerlendirme
in: Mahremiyetin Sonu: "Dijital İletişim ve Veri Güvenliği", Kara Nurat, Çokluk Nil, Editor, Literatürk Academia, Konya, pp.249-274, 2022
Mükemmellik teorisi
in: Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, Tuncer M. Umut, Editor, Literatürk Akademia, Konya, pp.75-111, 2019