Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

2. Using Metaphors to Examine Preservice Teachers’ Opinions on Creativity

The 17th Asia-Pacific Conference on Giftedness (The 17th APCG), TAYVAN, 7 - 10 Temmuz 2022, ss.26-33, (Tam Metin Bildiri)

3. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma İle İlgili Yaşadıkları Sorunların Karikatürler Yoluyla İncelenmesi

Education Conference 2022 - EDUCCON, Kahramanmaraş, Türkiye, 24 - 25 Mart 2022, ss.51, (Özet Bildiri)

4. İlkokul Öğrencilerinin Yazma ile İlgili Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 12-14 Kasım 2021, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

5. İlkokul öğrencilerinin eleştirel düşünme tutumları ile adalet eğilimleri arasındaki ilişki

4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

6. Fakülte - Okul İş Birliğine Örnek Bir Uygulama: Çocuk Şenliği

2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

8. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Resimli Öykü Kitapları İle İlgili Tercihleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2670-2671, (Özet Bildiri)

9. Resimli Çocuk Kitaplarindaki Karakterlerin Sosyal ve Duygusal Beceriler Yönünden Incelenmesi

IV. International Academic ResearchCongress (INES), 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

10. İlkokul Dinleme Metinlerinin Yapısal Özelliklerinin İncelenmesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.269-270, (Özet Bildiri)

11. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına ve Yazmaya Yönelik Tutumlarının İncelenme

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.88-89, (Özet Bildiri)

14. Sınıf Öğretmenlerinin Süreç Temelli Yazma Modeline Yönelik Görüşleri ve Sınıf İçi Yazma Uygulamalarının Değerlendirilmesi

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

15. 2-4. Sınıflara Yönelik Yazma Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması,

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.147, (Özet Bildiri)

18. Okuma Yazma Güçlüğü: Kimin İçin?

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1895-1896, (Özet Bildiri)

19. Views of Primary School Teachers and Students about The Interactive Whiteboard

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 30 Ekim 2014, cilt.186, ss.1289-1297, (Tam Metin Bildiri)

21. Eğitim Programında Veli Katılımı

8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Okuma Öğretiminde Kullanılan Metin Türleri

Okuma Öğretimi, Doğan, Birsen, Editör, Eğiten, ss.63-100, 2022

2. Okuma Öğretiminde Kullanılan Metin Türleri

Okuma Öğretimi, Birsen Doğan, Editör, Eğiten, ss.63-100, 2022

3. Kavramsal Olarak Çocuk Edebiyatı

Çocuk Edebiyatı, Ayfer Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-24, 2021

4. Story Writing Skills of Children

The Skill Approach in Education: From Theory to Practice, GÜNEŞ FİRDEVS, SÖYLEMEZ YUSUF, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.172-185, 2018

5. Yazma Öğretiminde Teori ve Modeller

Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Prof. Dr. Hayati Akyol, Doç. Dr. Mustafa Yıldız, Editör, PEGEM, Uşak, ss.29-52, 2018
Metrikler

Yayın

35

Yayın (Scopus)

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları