Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Using Metaphors to Examine Preservice Teachers’ Opinions on Creativity

The 17th Asia-Pacific Conference on Giftedness (The 17th APCG), TAYVAN, 7 - 10 Temmuz 2022, ss.26-33

İlkokul Öğrencilerinin Yazma ile İlgili Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 12-14 Kasım 2021, Türkiye, 12 Kasım 2021

İlkokul öğrencilerinin eleştirel düşünme tutumları ile adalet eğilimleri arasındaki ilişki

4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020

Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Resimli Öykü Kitapları İle İlgili Tercihleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2670-2671

Resimli Çocuk Kitaplarindaki Karakterlerin Sosyal ve Duygusal Beceriler Yönünden Incelenmesi

IV. International Academic ResearchCongress (INES), 30 Ekim - 03 Kasım 2018

İlkokul Dinleme Metinlerinin Yapısal Özelliklerinin İncelenmesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.269-270

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına ve Yazmaya Yönelik Tutumlarının İncelenme

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.88-89

2-4. Sınıflara Yönelik Yazma Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması,

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.147

Okuma Yazma Güçlüğü: Kimin İçin?

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1895-1896

Views of Primary School Teachers and Students about The Interactive Whiteboard

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 30 Ekim 2014, cilt.186, ss.1289-1297

Eğitim Programında Veli Katılımı

8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

Okuma Öğretiminde Kullanılan Metin Türleri

Okuma Öğretimi, Doğan, Birsen, Editör, Eğiten, ss.63-100, 2022

Okuma Öğretiminde Kullanılan Metin Türleri

Okuma Öğretimi, Birsen Doğan, Editör, Eğiten, ss.63-100, 2022

Kavramsal Olarak Çocuk Edebiyatı

Çocuk Edebiyatı, Ayfer Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-24, 2021

Story Writing Skills of Children

The Skill Approach in Education: From Theory to Practice, GÜNEŞ FİRDEVS, SÖYLEMEZ YUSUF, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.172-185, 2018

Yazma Öğretiminde Teori ve Modeller

Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Prof. Dr. Hayati Akyol, Doç. Dr. Mustafa Yıldız, Editör, PEGEM, Uşak, ss.29-52, 2018

Metrikler

Yayın

34

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları