Makaleler
8
Tümü (8)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (5)
1. Termal Turizm Faaliyetlerin Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi: Uşak Termal Tesisleri Örneği
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.139-152, 2024 (Hakemli Dergi)
2. A Study on the Relationship between Intolerance of Uncertainty and Mobile Shopping
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.169-178, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi: Bir Sosyal Ağ Uygulaması
Usak University Journal of Social Sciences
, cilt.11, ss.11-21, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
11. İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi
Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.87-92, (Tam Metin Bildiri)
13. An Examination of Impact Social Media Activities on Brand Equity
ICSER (1st International Conference on Social Sciences and Education Research), 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
15. The New Opportunities in Marketing The Use of Social Media by Businesses
1. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference (2012), Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
4. Mobı̇l Pazarlama: Kavramlar, Uygulamalar ve Geleceğe Yönelı̇k Vı̇zyonlar
Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar –II, TEMİZKAN VOLKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.141-161, 2024
6. Sosyal Medya Pazarlaması
Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Söylemez, Cevat ve Kayabaşı, Aydın, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, ss.69-96, 2020
7. Girişimcilikte Başarının Anahtarı: Yenilik
Girişimcilik: Temel ve Yeni Yaklaşımlar, Özkara, Belkıs ve Özafşarlıoğlu Sakallı, Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.65-87, 2019