Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.2021, sa.30, ss.19-38, 2021 (Hakemli Dergi)
Determinants of Users’ Intention to Use Social Media Apps
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.686-702, 2019 (Hakemli Dergi)
Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi: Bir Sosyal Ağ Uygulaması
Usak University Journal of Social Sciences
, cilt.11, ss.11-21, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi
Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.87-92
An Examination of Impact Social Media Activities on Brand Equity
ICSER (1st International Conference on Social Sciences and Education Research), 29 - 31 Ekim 2015
The New Opportunities in Marketing The Use of Social Media by Businesses
1. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference (2012), Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medya Pazarlaması
Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Söylemez, Cevat ve Kayabaşı, Aydın, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, ss.69-96, 2020
Girişimcilikte Başarının Anahtarı: Yenilik
Girişimcilik: Temel ve Yeni Yaklaşımlar, Özkara, Belkıs ve Özafşarlıoğlu Sakallı, Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.65-87, 2019