Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi

International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

3. Factors That Affecting Customer Knowledge Sharing in Virtual Brand Communities

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), Vienna, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.180, (Özet Bildiri)

4. Çevrimiçi Alışverişte E-Tatmin Yaratan Unsurların İncelenmesi, Çevrimiçi Kitap Şirketleri Üzerine Bir Araştırma

8th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Viyana, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.170, (Özet Bildiri)

5. Eğitimde Kalite Bağlamında Algılanan Hizmet Kalitesinin Hedperf İle Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

6. İlişkisel Bağların ve Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.312, (Özet Bildiri)

8. Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi

International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), Uşak, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.350-351, (Özet Bildiri)

9. Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma

International Applied Social Sciences Congress (IASOS), Uşak, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.346-349, (Özet Bildiri)

10. Effectiveness of Social Media Activities on Value Equity: A Case Study on Mobile Operators

International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises, Ostrava, Çek Cumhuriyeti, 4 - 05 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

11. İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi

Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.87-92, (Tam Metin Bildiri)

12. Bilgi Toplumlarında Fikir Liderlerinin Satın Alma Niyeti Üzerine Etkilerinin Araştırılması

5th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, ss.235, (Özet Bildiri)

13. An Examination of Impact Social Media Activities on Brand Equity

ICSER (1st International Conference on Social Sciences and Education Research), 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

14. The Impact of Social Media Marketing on Customer Equity

ICSER (1st International Conference on Social Sciences and Education Research), Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

15. The New Opportunities in Marketing The Use of Social Media by Businesses

1. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference (2012), Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. Geleceğı̇n Tüketı̇cı̇lerı̇: Dı̇jı̇tal Yerlı̇ler

Sosyal Bı̇lı̇mlerde Teorı̇k ve Ampı̇rı̇k Araştırmalar-III, ÇİLAN AKIN ALİYE, AKIN ADNAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.21-41, 2024

2. Dijital Çağda Konum Tabanlı Mobil Pazarlama: Teknolojiler, Uygulamalar ve Yaklaşımlar

Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, GÜRDİN BAHAR, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.167-196, 2024

3. Mobil Reklamcılıkta Güncel Stratejiler

Pazarlamada İleri Araştırmalar, ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.1-19, 2024

4. Mobı̇l Pazarlama: Kavramlar, Uygulamalar ve Geleceğe Yönelı̇k Vı̇zyonlar

Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar –II, TEMİZKAN VOLKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.141-161, 2024

5. Digital Aspect of Entreneurship: Crowdfunding

Digitalization in Organizations, Çögenli, Mehmet Zahid, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.75-93, 2021

6. Sosyal Medya Pazarlaması

Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Söylemez, Cevat ve Kayabaşı, Aydın, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, ss.69-96, 2020

7. Girişimcilikte Başarının Anahtarı: Yenilik

Girişimcilik: Temel ve Yeni Yaklaşımlar, Özkara, Belkıs ve Özafşarlıoğlu Sakallı, Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.65-87, 2019
Metrikler

Yayın

30

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

26

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları