Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi

International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

Factors That Affecting Customer Knowledge Sharing in Virtual Brand Communities

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), Vienna, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.180

Çevrimiçi Alışverişte E-Tatmin Yaratan Unsurların İncelenmesi, Çevrimiçi Kitap Şirketleri Üzerine Bir Araştırma

8th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Viyana, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.170

Eğitimde Kalite Bağlamında Algılanan Hizmet Kalitesinin Hedperf İle Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 7 - 08 Aralık 2017

İlişkisel Bağların ve Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.312

Effectiveness of Social Media Activities on Value Equity: A Case Study on Mobile Operators

International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises, Ostrava, Çek Cumhuriyeti, 4 - 05 Mayıs 2017

İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi

Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.87-92

Bilgi Toplumlarında Fikir Liderlerinin Satın Alma Niyeti Üzerine Etkilerinin Araştırılması

5th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, ss.235

The Impact of Social Media Marketing on Customer Equity

ICSER (1st International Conference on Social Sciences and Education Research), Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015

An Examination of Impact Social Media Activities on Brand Equity

ICSER (1st International Conference on Social Sciences and Education Research), 29 - 31 Ekim 2015

The New Opportunities in Marketing The Use of Social Media by Businesses

1. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference (2012), Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

Digital Aspect of Entreneurship: Crowdfunding

Digitalization in Organizations, Çögenli, Mehmet Zahid, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.75-93, 2021

Sosyal Medya Pazarlaması

Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Söylemez, Cevat ve Kayabaşı, Aydın, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, ss.69-96, 2020

Girişimcilikte Başarının Anahtarı: Yenilik

Girişimcilik: Temel ve Yeni Yaklaşımlar, Özkara, Belkıs ve Özafşarlıoğlu Sakallı, Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.65-87, 2019

Metrikler

Yayın

24

Proje

2

Açık Erişim

3