Metrikler
Eğitim Bilgileri
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Yetenekliler Eğitimi (Dr), Türkiye
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Dr), Türkiye
2009 - 2019
2009 - 2019Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Yl) (Tezli), Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Kırıkkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZLERİNİN ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ BÖLÜMLERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ YETERLİK ALGILARI
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüFransızca
Araştırma Alanları
Üstün Zekalılar Öğretmenliği
Özel Eğitim
Zihin Engelliler Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Uşak Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2009 - 2016
2009 - 2016Araştırma Görevlisi
Uşak Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Makaleler
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (5)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (2)
2023
20231. Prospective Teachers’ Attitudes towards the Education of Gifted/Talented Students
TÜYSÜZ C., GÜRBÜZ M., GÖNCÜ A., UĞULU İ.
MIER-JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES TRENDS AND PRACTICES
, cilt.13, sa.2, ss.275-298, 2023 (ESCI)
2023
20232. Examination of Movies About Gifted Individuals
ŞAKAR S. N., YAZGI YANIK Z., AVCI M., GÖNCÜ A., Bulgurcu S., OLÇAY S.
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.24, sa.1, ss.179-197, 2023 (ESCI, TRDizin)
2022
20223. Effect of Colour Usage and Dialogue Reading Practices in Solving the Visual and Auditory Perception Problems of Students with Dyslexia
BAŞAR M., BARAN M. S., GÖNCÜ A.
MIER-JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES TRENDS AND PRACTICES
, cilt.12, sa.2, ss.263-282, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Effect of Color Usage and Dialogue Reading practices in solving the visual and auditory perception problems of dyslexic students
BAŞAR M., BARAN M. S., GÖNCÜ A.
MIER-JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES TRENDS AND PRACTICES , cilt.12, sa.2, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. The Backstage of Twice-Exceptionality: A Systematic Review of the Movies
Atmaca F., Yağbasanlar O., Yıldız E., GÖNCÜ A., BALOĞLU M.
Roeper Review
, cilt.44, sa.3, ss.173-187, 2022 (ESCI, Scopus)
2021
20216. Action Research on Education of Students with A Learning Disability
Başar M., Göncü A., Baran M. S.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.51, ss.327-348, 2021 (ESCI, TRDizin)
2021
20217. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Eğitiminde Bir Eylem Araştırması
BAŞAR M., GÖNCÜ A., BARAN M. S.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.51, ss.327-348, 2021 (ESCI, TRDizin)
2018
20188. Clearing misconceptions of primary school teachers' about learning disabilities and evaluation of teacher opinions Sınıf öğretmenlerinin öğrenme güçlüğüyle ilgili kavram yanılgılarının giderilmesi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
BAŞAR M., GÖNCÜ A.
Hacettepe Egitim Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.185-206, 2018 (Scopus, TRDizin)
2015
20159. Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi
Üstündağ Şener N., BAŞAR M., ŞEN B., GÖNCÜ A.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.41, ss.157-173, 2015 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Marazi Ruhiyat’tan Özel Eğitim’e: Türkiye’de özel eğitim alanında kullanılan terimlerin incelenmesi
Göncü A.
33. Ulusal Özel Eğitim kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, ss.144, (Özet Bildiri)
2018
20182. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sorunlarını Gidermeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
BAŞAR M., BARAN M. S., GÖNCÜ A.
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sorunlarını Giedermeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
BAŞAR M., GÖNCÜ A., BARAN M. S.
Erte Congress, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20174. Türkiye’deki Sınıf Yönetimi Kitaplarının Önleyici Sınıf Yönetimi ve Özel GereksinimliÖğrenci Değişkenleri Açısından İncelenmesi
GÖNCÜ A.
I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesi
BAŞAR M., GÖNCÜ A.
Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
20166. Hristiyan Batı Toplumunun Engellilere Yönelik Yaklaşımı (Aveyronlu Vahşi Çocuk Victor Örneği)
GÖNCÜ A.
I. Uluslararası Engellilik ve Din Sempozyumu, 18 - 20 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
20167. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgısının Tespiti ve Giderilmesi
BAŞAR M., GÖNCÜ A.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016
Kitaplar
2022
20221. Üstün Zekâlı Çocuğa Ebeveynlik
GÖNCÜ A.
Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğtimi, Köksal, Mustafa Serdar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.327-346, 2022