Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (10)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)
5. The Effect of The Training Program of Digital Game Design and Escape Rooms on Science and Art Center Teachers' Technology Acceptance, Digital Game Development Self-Efficacy And Use of Digital Games
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.4, sa.4, ss.793-804, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Factors Affecting Level of Children Resilience and Teachers’ Opinions about Resilience
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.7, sa.3, ss.361-378, 2020 (ESCI, TRDizin)
10. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Çocuklar Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.1, ss.159-183, 2018 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
2. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Çocukluk Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanımları
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
4. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Merkezlerini Düzenlemede ve Yönetmede Kullandıkları Stratejiler
5. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
5. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevme Düzeyleri ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
6. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencierinde Çözüm Odaklı Düşünmenin Empati Düzeylerine Etkisi
1. Uluslararası Eğtim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
7. The Adaptation Study of the ICT Use in Early Childhood Education Scale
HumanitiesAnd Social Sciences Conference, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.38, (Özet Bildiri)
8. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkindaki Görüşlerinin Belirlenmesi (Uşak İli Örneği)
International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi (Uşak İli Örneği)
İNTERNATİONAL TALENTED AND GİFTED CONFERENCE: NEW APPROACHES AND EDUCATİONAL PRACTİCES, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
2. ETKİLİ İLETİŞİM VE KİŞİLERARASI İLİŞKİLER
YAŞAM BECERİLERİ, Prof. Dr. Hülya GÜLAY OGELMAN - Doç. Dr. Seda SARAÇ, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.95-134, 2022
3. ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİNİ VE EĞİTİMLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Erken Çocukluk Döneminde RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ, İrem Gürgah Oğul, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2022
4. SOSYAL VE DUYGUSAL GELİŞİMİN KESİŞİM NOKTALARI 3: SOSYAL-DUYGUSAL İYİ OLUŞ
SOSYAL ve DUYGUSAL GELİŞİM, Ogelman Gülay, H., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.505-530, 2021
5. Evde ve Okulda Uyumu Desteklemek
Yaşamın İlk Yıllarında Okula Uyum, Hülya Gülay Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.179-191, 2020
6. Bebeklik Döneminde Oyun ve Oyuncak
Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitim, Serdal Seven, Editör, Pegem A Yayıncılık, ss.134-157, 2019