Eğitim Bilgileri
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Dr), Türkiye
2008 - 2012
2008 - 2012Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Ortaöğretim kurumlarındaki psikolojik sözleşme üzerinde güçlendirici liderlik davranışlarının rolü
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Dr)
2012
2012Yüksek Lisans
Öğretmenler arası çatışmalar ile okul müdürü-öğretmen çatışmalarında kullanılan yöntemlerin ve etkililik düzeylerinin karşılaştırılması: Uşak ili örneği
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - 2021
2021 - 2021Doç. Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2019 - 2021
2019 - 2021Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2016 - 2019
2016 - 2019Araştırma Görevlisi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2009 - 2016
2009 - 2016Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Uşak Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Eğitim Örgütlerinde Motivasyon
Örgütsel Davranış
Eğitime Giriş (Sos. Bil. Öğrt)
Uzmanlık Alan Dersi
Eğitim Yönetiminde Seminer
Eğitim Örgütlerinde Tartışmalı Konular
Tez Çalışması
DÖNEM PROJESİ
Eğitim Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar
Eğitim İstatistiği ve Eğitim Araştırmaları
Lisans
Lisans
Sınıf Yönetimi (BÖTE)
Okullarda RPD Uygulamaları II
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Fen Bil. Öğrt)
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Sosyal Bilg. Öğr)
Sınıf Yönetimi (Özel Eğitim)
Sınıf Yönetimi (Sos.Bilg.Öğrt)
Sınıf Yönetimi (Okul Öncesi)
Sınıf Yönetimi (Türkçe Öğrt)
Eğitime Giriş (İlk Mat. Öğrt)
Sınıf Yönetimi (RPD)
Sınıf Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Eğitime Giriş
Eğitim Yönetimi
Okullarda Gözlem
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Psikolojisi
Kurum Deneyimi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Makaleler
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (13)
2023
20231. KARİZMATİK LİDERLİK DAVRANIŞLARININ KOLEKTİF ÖĞRETMEN YETERLİĞİ ÜZERİNDEKİ ROLÜ
SANCI H., KOÇAK S.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, sa.95, ss.147-163, 2023 (TRDizin)
2023
20232. The Mediating Role of School Satisfaction in the Relationship between Positive Experiences at School and School Attachment
DEMİRHAN G., KOÇAK S.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.18, sa.3, ss.381-404, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. THE EFFECTS OF TOXIC LEADERSHIP ON TEACHERS AND SCHOOLS
KOÇAK S., DEMİRHAN G.
International Journal of Education Technology and Scientific Researches , cilt.8, sa.23, ss.1907-1948, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Karizmatik Liderlik İle Kolektif Öğretmen Yeterliğinin Okul Etkililiği Üzerindeki Rolü
ÇEVRİK M., KOÇAK S.
Gelecek Vizyonlar Dergisi , cilt.6, sa.3, ss.1-15, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. The Relationship between The Job Characteristics of the Teaching Profession and School Effectiveness
Özerdem Ş., KOÇAK S.
International Journal of Educational Studies and Policy , cilt.3, sa.1, ss.22-39, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. Okul DNA Profillerinin Örgütsel Sinerji Üzerindeki Rolü
BOZKURT BOSTANCI A., KOÇAK S.
MILLI EGITIM
, cilt.51, sa.233, ss.55-75, 2022 (Scopus, TRDizin)
2022
20227. THE ROLE OF SCHOOL DNA PROFILES ON ORGANIZATIONAL SYNERGY OKUL DNA PROFİLLERİNİN ÖRGÜTSEL SİNERJİ ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Bostanci A. B., KOÇAK S.
Milli Egitim
, cilt.51, sa.233, ss.55-75, 2022 (Scopus, TRDizin)
2021
20218. Okullarda Liderlik Kapasitesi ile Ögretmenlerin Meslege Adanmislikleri Arasindaki Iliskilerin Incelenmesi
Kayadelen M., KOÇAK S.
Social Sciences Research Journal , cilt.10, sa.4, ss.842-832, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. The Role of Teacher Autonomy on Collective Teacher Efficacy
KOÇAK S., ARSLAN S. Y.
International Journal of Educational Studies and Policy , cilt.2, sa.2, ss.30-50, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Does social justice leadership in education improve the school belonging and resilience of students?
KOÇAK S.
Educational Administration: Theory and Practice
, cilt.27, sa.1, ss.1061-1084, 2021 (Scopus)
2020
202011. Yönetici Gözüyle Dezavantajlı Okullar: Sosyal Adaletin Sağlanması için Çözüm Önerileri
Tosun A., Ay M. H., KOÇAK S.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , cilt.8, sa.3, ss.980-999, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
202012. Does public leadership improve school effectiveness through strengthening teacher professionalism? Kamu liderliği, öğretmen profesyonelizmini güçlendirme yoluyla okul etkililiğini geliştirir mi?
KOÇAK S., BOZKURT BOSTANCI A.
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.2020, sa.90, ss.19-44, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
202013. Lise Öğrencilerinin Demokratik Okul Kültürü Algısı ile Akademik İsteklilikleri Arasındaki İlişkide Okul Bağlılığının Aracılık Rolü
KOÇAK S., Ay M. H.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.953-990, 2020 (TRDizin)
2019
201914. Sosyal adalet liderliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
KOÇAK S., ÖZDEMİR M.
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , cilt.16, sa.4, ss.1164-1179, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201915. Sınıf Yönetiminde Sosyal Adalet
KOÇAK S., BOZKURT BOSTANCI A.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , cilt.52, sa.3, ss.917-944, 2019 (TRDizin)
2018
201816. School Managers Emotion Management Competencies During Change Management’ Scale : Development, Validity And Reliability.
HELVACI M. A., KOÇAK S., Öztürk Yüzer N.
İnternetional Journal on Lifelong Education and Leadership , cilt.4, sa.2, ss.8-15, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201817. Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Performans Değerlendirme Uygulamalarına İlişkin Görüş ve Önerileri
KOÇAK S., Arslan S. Y.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.602-620, 2018 (TRDizin)
2018
201818. Predicting teacher emotional labour based on multi-frame leadership orientations: a case from Turkey
ÖZDEMİR M., Koçak S.
Irish Educational Studies
, cilt.37, sa.1, ss.69-87, 2018 (SSCI, Scopus)
2017
201719. Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
GÜNDOĞAN A., KOÇAK S.
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.7, sa.3, ss.639-657, 2017 (TRDizin)
2017
201720. DEĞİŞİM SÜRECİNDE MOTİVASYON YAKLAŞIMLARI ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
HELVACI M. A., KOÇAK S., Mıdık K.
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.345-360, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201721. The role of leader empowering behaviours in psychological contract at high schools
KOÇAK S., Burgaz B.
Egitim ve Bilim
, cilt.42, sa.191, ss.351-369, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
201622. Üniversite Öğrencilerinin Zaman Yönetimi Becerileri ile Akademik Erteleme Düzeylerinin İncelenmesi
SARIKAYA AYDIN K., KOÇAK S.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.17-38, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201523. Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitim Tutumlarında Kültürel Zekanın Rolü
KOÇAK S., ÖZDEMİR M.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.14, sa.4, ss.1352-1369, 2015 (Scopus, TRDizin)
2015
201524. Reasons of teachers for applying for graduate programs and their expectations from programs
BURGAZ B., KOÇAK S.
International Journal of Progressive Education , cilt.11, sa.2, ss.88-107, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201525. Öğretmen Adaylarının Okul Yöneticiliğine Yönelik Tutumları Üzerinde Sosyal Girişimciliğin Rolü
KOÇAK S., ÖZDEMİR M.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.631-645, 2015 (TRDizin)
2014
201426. Certain Developed Countries School Manager Training Models and in the Light of these Models Suggestions for Turkey s School Manager Training
TURABİK T., BASKAN G., KOÇAK S.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , cilt.131, ss.236-243, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
201227. Village institutes and life long learning
KOÇAK S., BASKAN G.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , sa.46, ss.5937-5940, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. The Gains from the Pandemic for School Administrators
KOÇAK S., SÜMER M.
2023 AERA Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 16 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. Öğretmen Adaylarının Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitime Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
KOÇAK S., ÖZDEMİR M.
VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Adalete Yönelik Eğilimlerinde Sahip Oldukları Demokratik Değerlerin Rolü
KOÇAK S., AY M. H.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Öğretmen Liderliğine Yönelik Öğretmen ve Yönetici Görüşleri
BOZKURT BOSTANCI A., KOÇAK S., ÖZHAN M.
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Sınıf Yönetiminde Sosyal Adalet
KOÇAK S., BOZKURT BOSTANCI A.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
20196. Yönetici Gözüyle Dezavantajlı Okullar: Sosyal Adaletin Sağlanması İçin Çözüm Önerileri
TOSUN A., AY M. H., KOÇAK S.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
20187. Öğretmen Adaylarında Bilişsel Zorlanma: Beklenen Fakülte Desteği
ÖZDEMİR M., KOÇAK S., YÜNER B.
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Öğretmen Adaylarının Atanamama Kaygılarının İncelenmesi
ÖZDEMİR M., YÜNER B., KOÇAK S.
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. Öğretmen Adaylarının Kişisel ve Mesleki Yetkinlik Algıları Üzerine Bir Çalışma: Fakülte İşleyişinin Yetkinlik Algısı Üzerindeki Olumlu-Olumsuz Yansımaları
KOÇAK S., YÜNER B.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Kamu Eğitim Sisteminin Kuruluşu ve Eğitim Yönetiminin Gelişiminde Rol Oynayan Tarihsel Etmenlerin Türkiye Bağlamında Değerlendirilmesi
ÖZDEMİR M., KOÇAK S.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algısı ile Akademik Potansiyele İlişkin İnanç ve Duyguları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
YÜNER B., KOÇAK S.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. Okullarda Lider-Üye Etkileşimi ve Rol Fazlası Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
KOÇAK S., ÖZDEMİR M.
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. Öğretmen Adaylarının Fakülte Destek Algıları ile 2×2 Başarı Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KOÇAK S., ÖZDEMİR M.
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
201714. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZLİDERLİK EĞİLİMLERİ
GÜNDOĞAN A., KOÇAK S.
1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. Öğretmen Özerkliği Önündeki Engellerin Öğretmen Görüşlerine İncelenmesi
KOÇAK S., ÖZDEMİR M.
8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 8), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. Eğitim Yönetiminin Bilgi Temeli ve Türkiye Yerelindeki İzdüşümleri
ÖZDEMİR M., KOÇAK S.
1ST International Educational Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201717. Examining the Relationship Between Pre-Service Teachers Anxiety of Not to be Able to Appointed and Their University Alienation
KOÇAK S., ÖZDEMİR M.
26Th International Conference on Educational Sciences, 20 - 24 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Sosyal Adalet Liderliği: Okullarda Sosyal Adaleti Sağlama Çabalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
KOÇAK S., ÖZDEMİR M.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Okul Müdürlerinin Sosyal Adalet Liderliği Davranışlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
ÖZDEMİR M., KOÇAK S.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Okul Müdürlerinin Politik Beceriye İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Dayalı İncelenmesi
ÖZDEMİR M., KOÇAK S.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. Üniversite Yaşam Kalitesi İle Akademik Motivasyon Arasındaki İlişki: Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma
KOÇAK S., CAN B.
26. Uuslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1047-1048, (Özet Bildiri)
2016
201622. Öğretmenlerin Uygulanması Planlanan Rotasyona İlişkin İstek ve Önerileri
KOÇAK S., Arslan S. Y.
7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201623. Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Performans Değerlendirmeye İlişkin Görüş ve Önerileri
Arslan S. Y., KOÇAK S.
7.Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201624. Ortaöğretim Kurumlarındaki Psikolojik Sözleşme Üzerinde Güçlendirici Liderlik Davranışlarının Rolü
KOÇAK S., BURGAZ B.
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2015
201525. The evaluation of pedagogical formation training in Turkey according to faculty members opinions
OYMAN N., KOÇAK S.
Annual Meeting of the International Society for Educational Planning, 7 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201526. The Evaluation of Pedagogical Formation Training in Turkey According to Faculty Members
OYMAN BOZKURT N., KOÇAK S.
The International Society for Educational Planning, Annual Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201527. Öğretmen adaylarının küreselleşmeye yönelik görüşlerinin kültürlerarası duyarlılıkları üzerindeki rolü
KOÇAK S., FİDAN M., PAMUKCU F.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201528. Prospective teachers wıshes to do teaching profession
TURABİK T., GÜN F., KOÇAK S.
7 th World Conference on Educational Science., 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)
2014
201429. Öğretmenlerin Eğitim Bilimleri Enstitüsü'nde Yer Alan Lisansüstü Programlarına Başvurma Nedenleri
BURGAZ B., KOÇAK S.
4th International Symposium Policies and Issues on Teacher Education, 5 - 06 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201330. Eğitim Yönetimi Lisansüstü Programlarının Mesleki Gelişime Katkılarına İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri
KOÇAK S., OYMAN BOZKURT N.
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 07 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201331. Certain development countries school manager training models and in the light of these models suggestions for Turkey s school manager training
TURABİK T., BASKAN G., KOÇAK S.
4th. World Conference on Learning, Teachin and Educational Leadership., 27 - 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
201332. Öğretmenlerin Mesleki ve Bürokratik Sosyalleştirmeye Yönelik Değerlendirmeleri
BURGAZ B., KOÇAK S., BÜYÜKGÖZE H.
International Symposium, New Issues on Teacher Education., 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201333. Milli Eğitim Bakanlığı'nın Öğretmen Atama Esaslarıyla İlgili Kronolojik Gelişmeler
KOÇAK S., KAVAK Y.
International Symposium, New Issues on Teacher Education, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201334. The history of the teacher education system for secondary schools in Turkey
BASKAN G., KOÇAK S., BÜYÜKGÖZE H.
5th World Conference on Educational Sciences, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
2012
201235. The Level of Utilization of Conflict Management Methods by School Principals
KOÇAK S., BASKAN G.
3.Rd World Conference on Learning, Teaching & Administration, 25 - 28 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201236. 12 Yıllık Zorunlu Eğitim 4 4 4 Sistemine Yönelik Görüşlerin Değerlendirilmesi
KOÇAK S., OYMAN N.
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201237. Türkiye de Ortaöğretimden Yükseköğretime Geçiş Sisteminin Dünü Ve Bugünü Yaşanan Sorunlar
KOÇAK S., BASKAN G.
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201238. 12 Yıllık Zorunlu Eğitim (4+4+4) Tasarısına Yönelik Uzman Görüşlerinin Değerlendirilmesi
OYMAN BOZKURT N., KOÇAK S.
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
201139. Stand and Deliver A Content Analysis in Terms of Change Management
OYMAN N., TURAN S., KOÇAK S.
International Socieyt of Educational Planning Confrerence., 12 - 15 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201140. World Conference on Learning, Teaching and Administration, The American University
OYMAN BOZKURT N., KOÇAK S., TURAN S.
The International Society for Educational Planning 41st Annual Conference, Budapest, Macaristan, 13 Ekim 2011
2011
201141. Öğretmen Adaylarının Demokratik Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşleri Nitel Bir Çalışma
ŞENTÜRK İ., OYMAN N., KOÇAK S.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201142. Eğitim Deneticisi Yardımcılarını Yetiştirme Programı Ve Kazandırılması Hedeflenen Nitelikler
BASKAN G., KOÇAK S.
3. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Sempozyumu, 23 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
2011
201143. Yükseköğretimin Yönetiminde Yeni Eğilim Ve Tartışmalar
BASKAN G., KOÇAK S.
6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., Türkiye, 15 - 18 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Okul Liderliğinin Sosyal Adaleti Sağlama Rolleri
KOÇAK S.
OKUL LİDERLİĞİNE BÜTÜNCÜL YAKLAŞIM Örnek Olaylar ve Okul Yöneticilerine Uygulama Önerileri, Aynur B. Bostancı, Seval KOÇAK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.243-256, 2022
2021
20212. Popülasyon Ekolojisi
KOÇAK S.
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Necati Cemaloğlu, Necmi Gökyer, Editör, Pegem Akademi, ss.721-751, 2021
2020
20203. Dört Çerçeve Liderlik
KOÇAK S.
Yönetme Sanatı : Lider Yöneticinin El Kitabı, Murat Özdemir, Editör, Anı Yayıncılık, ss.244-262, 2020
2020
20204. Yükseköğretimin Temel Sorunları
KOÇAK S., Arslan S. Y.
Türkiye’de Yükseköğretimin Panoraması, Asuman Seda Saracaloğlu, Anıl Kadir Eranıl, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.599-634, 2020
2020
20205. Göç ve Eğitim
KOÇAK S.
Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitim, Funda Nayır, Editör, Anı Yayıncılık, ss.53-92, 2020
2019
20196. Sınıfta İstenmeyen Davranışlar ve Çözüm Önerileri
KOÇAK S.
Sınıf Yönetimi, Elife Doğan Kılıç, Editör, Murat Yayınları, ss.125-146, 2019
2019
20197. Türk Eğitim Sisteminin Felsefi Temelleri
KOÇAK S.
Eğitim Felsefesi, Mehmet Yapıcı, Editör, Eğiten Kitap, ss.217-246, 2019
2019
20198. Bilgi Yönetimi
KOÇAK S.
Veriye Dayalı Yönetim, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.21-54, 2019