Öğr. Gör. SELÇUK SERT
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Uşak Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
4
Tümü (4)
Diğer Yayınlar (4)
1.
Improving content marketing processes with the approaches by artificial intelligence
KÖSE U.
,
SERT S.
ECOFORUM
, cilt.6, sa.1(10), 2017 (Hakemli Dergi)
2.
Social Media Environments And Their Role On Success Of Marketing Processes
KÖSE U.
,
SERT S.
Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi
, cilt.10, sa.II, 2015 (Hakemli Dergi)
3.
Pazarlasakta mı Satsak Pazarlamasakta mı Satsak Pazarlamada Yeni Bir Boyut De Marketing Pazarlamama Kavramı
TARAKCIOĞLU ALTINAY A.
,
SERT S.
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi..
, 2012 (Hakemli Dergi)
4.
İşletme Körlüğü Silo Sendromu ve Çözüm Önerisi Olarak Örgütsel Zeka
TARAKCIOĞLU ALTINAY A.
,
aksanyar y.
,
SERT S.
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
1.
Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesinde Metin madenciliğinin Kullanılması: Mobil Operatörler Üzerine Bir Araştırma
SERT S.
,
ARMUTLU H.
,
DEMİR A.
7. SCF International Conference On ” The Future Of The European Union And Turkey-European Union Relations”, 11 - 13 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2.
A Software System for Intelligent Mathematical Optimization of Content Marketing
KÖSE U.
,
DEMİR A.
,
ARMUTLU H.
,
SERT S.
QUAESTI: The 4th Virtual Multidisciplinary Conference, 12 - 16 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)
3.
Intelligent Content Marketing With Artifical Intelligence
KÖSE U.
,
SERT S.
Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences International Conference, 22 - 23 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
4.
YOKSULLUKLA SÜRDÜRÜLEBİLİR MÜCADELEDE SOSYAL PAZARLAMANIN ROLÜ ve SOSYAL PAZARLAMANIN FİNANSMANI PROJECT RED KAMPANYASI IŞIĞINDA KÜRESEL FON ÖRNEĞİ
TARAKCIOĞLU ALTINAY A.
,
SERT S.
20.ulusal pazarlama kongresi, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
5.
Hizmet Pazarlamasında Blueprint (Hizmet Planı) Metodu ve Bir Butik Otel Örnek Olay İncelemesi
ÖZMEN A.
,
MAZAN İ.
,
SERT S.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
6.
Yoksullukla Sürdürülebilir Mücadelede Sosyal Pazarlamanın Rolü ve Sosyal Pazarlamanın Finansmanı Project Red Kampanyası Işığında Küresel Fon Örneği
SERT S.
,
TARAKCIOĞLU ALTINAY A.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
7.
Impact Of Social Media On Marketing: A View Of Success Stories
SERT S.
,
KÖSE U.
12. International Conference On Knowledge, EconomyManagement Proceedings (Beykon), 27 - 30 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
8.
Hizmet Pazarlamasında Demarketing (Pazarlamama) Stratejisi ve Ege Bölgesi Butik Otellerinde Bir Çalışma, 9. International Conference
ONARAN B.
,
MAZAN İ.
,
SERT S.
New Perspectives in Tourism and Hospitality (Tourman), Burhaniye, 25 Eylül 2014 - 27 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
9.
Hizmet Pazarlamasında Demarketing Pazarlamama Stratejisi ve Ege Bölgesi Butik Otellerinde Bir Araştırma
ONARAN B.
,
MAZAN İ.
,
SERT S.
BALIKESİR UNIVERSTY BANDIRMA FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES- 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE: NEW PERSPECTIVES IN TOURISM AND HOSPITALITY, BURHANİYE, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.375-391, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
13
Atıf (TrDizin)
10
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
24
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları