Makaleler
37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (21)
1. ChatGPT’nin kullanımının teknoloji kabul modelleri perspektifinden değerlendirilmesi: Youtube videoları üzerine bir araştırma
Connectist: İstanbul University Journal of Communication Sciences (Online)
, cilt.0, sa.68, ss.119-142, 2025 (ESCI, TRDizin)
2. Siyasal Pazarlamada Adayların Marka Kişilik Boyutları
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD)
, cilt.6, sa.2, ss.531-551, 2020 (Hakemli Dergi)
6. NARSİSİZM İLE MARKA BAĞLILIĞI VE TAKLİT ÜRÜN SATIN ALMA EĞİLİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.147-166, 2019 (Hakemli Dergi)
8. Duygusal Zekânın Tüketici Etik Davranışları Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma
RS-Research Studies Anatolia Journal
, cilt.2, sa.6, ss.286-302, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Statü Tüketiminin Fiyat Duyarlılığına Etkisini BelirlemeyeYönelik Bir Araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.151-170, 2019 (TRDizin)
11. RİSK BOYUTLARININ GENEL ALGILANAN RİSKÜZERİNE ETKİSİ: E-TİCARET SİTELERİNE YÖNELİKBİR ARAŞTIRMA
Atatürk İletişim Dergisi
, sa.17, ss.39-68, 2019 (Hakemli Dergi)
12. ALGILANAN KITLIĞIN PSİKOLOJİK ETKİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.866-897, 2018 (TRDizin)
16. A RESEARCH ON THE COMPARISON OF THE EFFECT OF BENEFITS OBTAINED FROM SOCIAL MEDIA MARKETING TO BRAND COMMITMENT IN TERMS OF DOMESTIC AND FOREIGN CONSUMERS
INTERNATIONAL BUSINESS RESEARCH
, cilt.10, sa.2, ss.29-42, 2017 (Hakemli Dergi)
17. The Effect of Gender Roles to Carrier Efforts
Journal of Innovative Research in Education Management
, cilt.1, sa.1, ss.26-39, 2017 (Hakemli Dergi)
20. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN ELDE EDİLEN FAYDALARIN TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.30, sa.4, ss.885-906, 2016 (TRDizin)
21. Aile Bireylerinin Marka Değeri Boyutları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.18, ss.90-106, 2016 (TRDizin)
22. MERKEZ KÜTÜPHANE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN UŞAK ÜNİVERSİTESİ MARKA FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.51-65, 2016 (Hakemli Dergi)
23. MARKA BAĞLILIĞI BELİRLEYİCİLERİNİN MARKA İLİŞKİSİNE ETKİSİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.43, ss.1744, 2016 (Hakemli Dergi)
25. ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA ALGILANAN RİSKİN MARKA DUYARLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.175-190, 2016 (TRDizin)
26. TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.4, ss.105-124, 2015 (TRDizin)
27. Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyonStratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
UŞAK ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.7, sa.3, ss.19-66, 2014 (Hakemli Dergi)
28. Tedarik Zinciri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.95-122, 2013 (Hakemli Dergi)
29. Kişisel Değerler İle Marka Değeri Arasındaki İlişkiler
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.21-41, 2013 (TRDizin)
30. Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik Ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.21-50, 2011 (Hakemli Dergi)
31. MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ
İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.9-29, 2009 (Hakemli Dergi)
32. PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN VE AİLENİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.265-290, 2009 (TRDizin)
33. GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.157-190, 2009 (Hakemli Dergi)
35. MARKA BAĞLILIĞI VE KİŞİSEL DEĞERLER AÇISINDAN PAZAR BÖLÜMLEME
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.211-237, 2008 (TRDizin)
36. YAŞAM TARZLARININ SATIN ALMA KARAR SÜRECİ ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.281-311, 2007 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. YEREL İŞLETMELERİN SATIN ALIMLARINDA MARKA DUYARLILIĞINIETKİLEYEN FAKTÖRLER
17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.265-277, (Tam Metin Bildiri)
2. İDOLLEŞTİRMENİN KİŞİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ
6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’ESOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.151, (Özet Bildiri)
3. YEREL İŞLETMELERDE MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARI
6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.147, (Özet Bildiri)
4. AFFECTING FACTORS OF BRAND EQUITY ON YOUNG CONSUMERS: A SURVEY ON HIGH SCHOOL STUDENTS IN UŞAK PROVINCE
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND EDUCATION RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.108, (Özet Bildiri)
5. -,99 İLE BİTEN FİYATLARDAN ELDE EDİLEN HEDONİK VE RASYONEL FAYDALARIN SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
2 nd INTERNATIONAL CONGRESS ON ECONOMICS AND BUSINESS (ICEB’16), SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.319-333, (Tam Metin Bildiri)
9. MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ
13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.295-313, (Tam Metin Bildiri)
10. TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE FAYDACI ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ULUSAL VE GLOBAL MARKALAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA
14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.12-34, (Tam Metin Bildiri)
11. MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, ss.397-411, (Tam Metin Bildiri)
12. PERAKENDE MAĞAZA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
12.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Sakarya, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2007, ss.160-182, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
3. İnovasyon ve Pazarlama
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2018
4. Brand Communication in Social Media Marketing
The Virtual World and Marketing, Enes Emre Başar, Aysel Erciş and Sevtap Ünal, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.85-104, 2018
7. Sosyal Pazarlama
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2017