Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. YEREL İŞLETMELERİN SATIN ALIMLARINDA MARKA DUYARLILIĞINIETKİLEYEN FAKTÖRLER

17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.265-277, (Tam Metin Bildiri)

2. İDOLLEŞTİRMENİN KİŞİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’ESOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.151, (Özet Bildiri)

3. YEREL İŞLETMELERDE MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARI

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.147, (Özet Bildiri)

4. AFFECTING FACTORS OF BRAND EQUITY ON YOUNG CONSUMERS: A SURVEY ON HIGH SCHOOL STUDENTS IN UŞAK PROVINCE

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND EDUCATION RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.108, (Özet Bildiri)

5. -,99 İLE BİTEN FİYATLARDAN ELDE EDİLEN HEDONİK VE RASYONEL FAYDALARIN SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

2 nd INTERNATIONAL CONGRESS ON ECONOMICS AND BUSINESS (ICEB’16), SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.319-333, (Tam Metin Bildiri)

6. EKONOMİK REFAH VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN STATÜ TÜKETİMİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

15. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.590-601, (Tam Metin Bildiri)

7. THE EFFECT OF PRODUCT DEVELOPMENT AND MANAGEMENT ON INNOVATION STRATEGIES

First Sarajevo International Conference-Global Crisis and Countries in Transition, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Haziran 2014, ss.187-222, (Tam Metin Bildiri)

8. Halkla İlişkiler Sürecinde Sosyal Medya

I.International New Media and Women Symposium, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, ss.1-23, (Tam Metin Bildiri)

9. MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ

13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.295-313, (Tam Metin Bildiri)

11. MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, ss.397-411, (Tam Metin Bildiri)

12. PERAKENDE MAĞAZA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

12.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Sakarya, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2007, ss.160-182, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Z KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN KOZMETİK ÜRÜN SATIN ALMA TUTUMLARI İLE KİŞİSEL DEĞERLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırma ve İncelemeler VII, COŞKUN KARADAĞ NESLİHAN, BALCIOĞULLARI ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.173-194, 2024

2. Pazarlama İletişimi

Halkla İlişkiler ve Uygulama Alanları-Yeni Eğilimler, Özgür Selvi, Zülfiye Acar Şentürk, Editör, Eğitim yayınları, Konya, ss.251-279, 2019

3. İnovasyon ve Pazarlama

Kriter Yayınevi, İstanbul, 2018

4. Brand Communication in Social Media Marketing

The Virtual World and Marketing, Enes Emre Başar, Aysel Erciş and Sevtap Ünal, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.85-104, 2018

7. Sosyal Pazarlama

Kriter Yayınevi, İstanbul, 2017
Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

1

Proje

2

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları