Articles Published in Other Journals
Siyasal Pazarlamada Adayların Marka Kişilik Boyutları
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD)
, vol.6, no.2, pp.531-551, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Marka Bağlılığı Üzerindeki Rolü
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.15, no.25, pp.3443-3466, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

NARSİSİZM İLE MARKA BAĞLILIĞI VE TAKLİT ÜRÜN SATIN ALMA EĞİLİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.4, no.2, pp.147-166, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Duygusal Zekânın Tüketici Etik Davranışları Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma
RS-Research Studies Anatolia Journal
, vol.2, no.6, pp.286-302, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Statü Tüketiminin Fiyat Duyarlılığına Etkisini BelirlemeyeYönelik Bir Araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.19, no.2, pp.151-170, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
RİSK BOYUTLARININ GENEL ALGILANAN RİSKÜZERİNE ETKİSİ: E-TİCARET SİTELERİNE YÖNELİKBİR ARAŞTIRMA
Atatürk İletişim Dergisi
, no.17, pp.39-68, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ALGILANAN KITLIĞIN PSİKOLOJİK ETKİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.6, no.2, pp.866-897, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
SPONSORLUK FAALİYETLERİNDE TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ,TÜKETİCİ KOZMOPOLİTLİĞİ, MÜSABAKALARA KATILIM VESPONSOR MARKASINA TUTUMUN MARKA GÜVENİNE ETKİSİÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, vol.10, no.1, pp.98-119, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Gender Roles to Carrier Efforts
Journal of Innovative Research in Education Management
, vol.1, no.1, pp.26-39, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
A RESEARCH ON THE COMPARISON OF THE EFFECT OF BENEFITS OBTAINED FROM SOCIAL MEDIA MARKETING TO BRAND COMMITMENT IN TERMS OF DOMESTIC AND FOREIGN CONSUMERS
INTERNATIONAL BUSINESS RESEARCH
, vol.10, no.2, pp.29-42, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
AİLE TARZLARININ ÇOCUKLARIN TÜKETİMİNİN ŞEKİLLENMESİNDEKİ ROLÜ
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.12, no.53, pp.185-198, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
MARKA DENEYİMİ HEDONİK DUYGULAR VE ALGILANAN REKLAM HARCAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ÜZERİNE FAST FOOD SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, vol.12, no.30, pp.121-143, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN ELDE EDİLEN FAYDALARIN TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.30, no.4, pp.885-906, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Aile Bireylerinin Marka Değeri Boyutları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, vol.7, no.18, pp.90-106, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
MERKEZ KÜTÜPHANE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN UŞAK ÜNİVERSİTESİ MARKA FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, vol.3, no.2, pp.51-65, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL ÖLÇEĞİ İLE ÖLÇÜLMESİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ MERKEZ KÜTÜPHANESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, vol.6, pp.63, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

MARKA BAĞLILIĞI BELİRLEYİCİLERİNİN MARKA İLİŞKİSİNE ETKİSİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.9, no.43, pp.1744, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA ALGILANAN RİSKİN MARKA DUYARLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, vol.8, no.1, pp.175-190, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.15, no.4, pp.105-124, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyonStratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
UŞAK ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.7, no.3, pp.19-66, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Tedarik Zinciri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, vol.3, no.2, pp.95-122, 2013 (Peer-Reviewed Journal)

Kişisel Değerler İle Marka Değeri Arasındaki İlişkiler
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.27, no.2, pp.21-41, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik Ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi
, vol.4, no.8, pp.21-50, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ
İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, vol.11, no.3, pp.9-29, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.26, no.1, pp.157-190, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN VE AİLENİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.23, no.1, pp.265-290, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
TÜKETİCİLERİ YAŞAM TARZLARI VE BEYAZ EŞYA SATIN ALMA KARAR SÜREÇLERİ AÇISINDAN ALT GRUPLARA AYIRMAYA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, pp.35-49, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
MARKA BAĞLILIĞI VE KİŞİSEL DEĞERLER AÇISINDAN PAZAR BÖLÜMLEME
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.22, no.1, pp.211-237, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
YAŞAM TARZLARININ SATIN ALMA KARAR SÜRECİ ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.21, no.2, pp.281-311, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
MARKA BAĞLILIĞI İLE KİŞİSEL DEĞERLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPOR AYAKKABI VE ÇİKOLATA MARKALARI TERCİHİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.1, pp.20-48, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
YEREL İŞLETMELERİN SATIN ALIMLARINDA MARKA DUYARLILIĞINIETKİLEYEN FAKTÖRLER
17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İzmir, Turkey, 26 - 28 April 2018, pp.265-277
YEREL İŞLETMELERDE MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARI
6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Turkey, 29 - 31 March 2018, pp.147
İDOLLEŞTİRMENİN KİŞİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ
6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’ESOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Turkey, 29 - 31 March 2018, pp.151
AFFECTING FACTORS OF BRAND EQUITY ON YOUNG CONSUMERS: A SURVEY ON HIGH SCHOOL STUDENTS IN UŞAK PROVINCE
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND EDUCATION RESEARCH, İstanbul, Turkey, 4 - 06 November 2016, pp.108
-,99 İLE BİTEN FİYATLARDAN ELDE EDİLEN HEDONİK VE RASYONEL FAYDALARIN SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
2 nd INTERNATIONAL CONGRESS ON ECONOMICS AND BUSINESS (ICEB’16), SARAYBOSNA, Bosnia And Herzegovina, 30 May - 03 June 2016, pp.319-333
MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ
13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Adana, Turkey, 30 October - 01 November 2008, pp.295-313
TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE FAYDACI ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ULUSAL VE GLOBAL MARKALAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA
14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Yozgat, Turkey, 14 - 17 October 2009, pp.12-34
MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Nevşehir, Turkey, 25 - 29 October 2008, pp.397-411
PERAKENDE MAĞAZA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
12.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Sakarya, Turkey, 18 - 20 October 2007, pp.160-182
Books & Book Chapters
İnovasyon ve Pazarlama
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2018
Brand Communication in Social Media Marketing
in: The Virtual World and Marketing, Enes Emre Başar, Aysel Erciş and Sevtap Ünal, Editor, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, pp.85-104, 2018
Sosyal Pazarlama
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2017