Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Ergenler için Sosyal Medya Fenomenlerinden Etkilenme Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.1, pp.128-147, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Prediction of the Career Anxiety in Adolescents through Perfectionism and Various Demographic Variables
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.69, pp.52-79, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

Ergenlerin Psikolojik Zihinliliklerinin Yordayıcıları Olarak Aleksitimi ve Bilinçli Farkındalık Deneyimi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.4, pp.1797-1821, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencileri için Geliştirilen Kariyer Planlamaya Yönelik Çevrimiçi Müdahale Programının Etkililiğinin İncelenmesi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.33, no.3, pp.1281-1298, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Belirsizliğe Tahammülsüzlüğün Akademisyenlerin Yaşam Doyumu Üzerindeki Etkisinde Psikolojik Sağlamlığın ve Yaşamdaki Anlam Arayışının Aracı Rolü
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.21, no.2, pp.41-62, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

21. Yüzyılın Zaman Tuzaklarına Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Modern Çağın Zaman Tuzakları Ölçeği
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.25, no.2, pp.552-569, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Belirsizliğe Tahammülsüzlüğün Psikolojik Danışmanların Psikolojik Sağlamlıkları Üzerindeki Etkisinde Psikolojik Zihinliliğin Aracı Rolünün İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.3, pp.2782-2835, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Mesleki Tükenmişliğin Sağlık Çalışanlarının Yaşam Doyumu Üzerindeki Etkisinde Psikolojik Sağlamlığın ve Umudun Aracı Rolünün İncelenmesi
HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.10, no.20, pp.350-377, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişliklerine Alternatif Bir Çözüm Yolu Olarak Pozitif Psikolojinin Kullanılması
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, vol.12, no.3, pp.2823-2864, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

İşyeri Zorbalığının Çalışanların Yaşam Doyumu Üzerindeki Etkisinde Umut ve Problem Çözme Becerisinin Aracı Rolünün İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.31, no.1, pp.220-241, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Beliren ve Orta Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerin Ahlaki Davranış ile İlgili Görüşleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.62, pp.672-704, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Time Traps of the Modern Age: Views of Young Adults About Time Management
Journal of Current Research on Social Sciences
, vol.11, no.3, pp.377-396, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerin Aile İçi İlişki Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.8, no.2, pp.391-405, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Beliren ve Orta Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerin Minnettarlık ile İlgili Görüşleri
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.23, no.3, pp.1235-1269, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Ergenlerin Kendilerini, Başkalarını ve Durumları Affetme Eğilimlerinin Yordanmasında Mükemmeliyetçilik, Yalnızlık ve Öz-Şefkatin Etkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.58, pp.248-289, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
COVID-19 Pandemi Sürecinin Ergenlerin ve Ebeveynlerinin Yaşamına Yansımaları: Ebeveyn Bakış Açısından Bir Değerlendirme
Pearson Journal of Social Sciences & Humanities
, vol.6, no.12, pp.161-189, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerin Öznel İyi Oluşlarının Yordayıcıları Olarak Akran Zorbalığı ve Akran Mağduriyeti
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.3, pp.1400-1439, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

The Predictor Role of the Search for Meaning in Life in the Determination of High School Students’ Lifelong Learning Tendencies
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.7, no.3, pp.89-100, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenler için Psikolojik Zihinlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.2, pp.322-342, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Ergenlerin İntihar Girişimlerinde Risk Faktörleri ve Psikolojik Yardım Alma Durumlarının İncelenmesi
International Social Sciences Studies Journal
, vol.6, no.68, pp.3599-3618, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerin Yaşam Doyumlarının Yordayıcıları Olarak Direkt ve Dolaylı Akran Baskısı
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.16, no.28, pp.1241-1271, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Şükran mı Duyuyoruz Yoksa Minnettar mıyız?
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.56, pp.411-440, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Ergenlerin Aleksitimi Düzeylerinin Yordayıcıları Olarak Belirsizliğe Tahammülsüzlük ve Akılcı Olmayan İnançlar
Humanistic Perspective
, vol.2, no.2, pp.191-211, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Yaşam Boyu Öğrenme Temalı 1980-2020 Yılları Arasında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.1, pp.701-743, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerin İnternet Bağımlılığı Düzeylerinin Çeşitli Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.13, no.70, pp.519-529, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerin Empatik Eğilimleri ile Mükemmeliyetçilik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.1, pp.13-24, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Tükenmişliğinin Yordayıcısı Olarak Akran Zorbalığı ve Siber Mağduriyet
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.12, no.62, pp.1108-1118, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerde Okul Tükenmişliğinin Yordayıcısı Olarak Akılcı Olmayan İnançlar
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.8, no.1, pp.10-26, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Devamsızlık Nedenleri: Fethiye İlçesi Örneği
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.10, no.2, pp.1-19, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Beliren Yetişkinlerde Özgür İrade ve Mutluluk: Eylemliliğin Aracı Rolünün İncelenmesi
VIII. International Halich Congress on Multidisciplinary Scientific Research, İstanbul, Turkey, 3 - 05 December 2024, pp.162-176
Çevrimiçi Eğitim Sürecinde Yaşanan Sorunların Öğretmenlerin İşe Tutkunluklarına Etkisi
6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Turkey, 24 - 25 November 2022, pp.128-138
Kıskanç Olmak mı Olmamak mı? Akademik Pencereden Bir Bakış
6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Turkey, 24 - 25 November 2022, pp.95-119
Books
Öğrenme Farklılıkları ve Öğrenme İhtiyacı
in: Eğitim Psikolojisi, SAKIZ HALİS, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.293-333, 2024
Değişen Dünya ve Sosyal Yapı: Akran Zorbalığının Fark Edilmesi ve Yapılması Gerekenler
in: Değişen Dünya ve Sosyal Yapı: Sosyal Uyum, Spor ve Ebeveynler, Öztürk Mehmet Ata, Kılınç Mustafa, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.58-95, 2021
Bilişsel Davranışçı Kuramlar / Aaron Beck, Albert Ellis ve Arnold Lazarus
in: Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, ÇAPRİ BURHAN, Editor, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.477-518, 2020