Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. The Cultural And Social Dynamics Of New Media Humour

10. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, cilt.1, ss.728-737, (Tam Metin Bildiri)

2. New Media Humour: Technological And Economic Dimensions

10. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2025, cilt.1, ss.719-727, (Tam Metin Bildiri)

3. YOUTUBE JOURNALISM IN TURKEY: DIGITAL TRANSFORMATION, ITS IMPACT, AND FUTURE PERSPECTİVES

EUROPEAN CONFERENCES 7 TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, ROMA, İtalya, 1 - 03 Mart 2025, cilt.1, ss.143-150, (Tam Metin Bildiri)

4. EXPANDING THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN JOURNALISM: OPPORTUNITIES, CHALLENGES, AND FUTURE PERSPECTIVES

EUROPEAN CONFERENCES 7 TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rome, İtalya, 1 - 03 Mart 2025, cilt.1, ss.134-142, (Tam Metin Bildiri)

5. Discussion on the Integration of New Media & Communication and Journalism Departments

4th International Conference on Contemporary Academic Research ICCAR 2025, Konya, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2025, cilt.1, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)

6. Strengths and Weaknesses of New Media and Communication Departments Compared to Journalism Departments: A Comparative Analysis

4th International Conference on Contemporary Academic Research ICCAR 2025, Konya, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2025, cilt.1, ss.110-115, (Tam Metin Bildiri)

7. Artifıcial Intelligence And Ethcal Violations In Journalism: Challenges And Implications

Ege 12th International Conference On Social Sciences, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.2, ss.2759-2765, (Tam Metin Bildiri)

8. New Media, Artifıcial Intelligence, And Traditional Journalism: The Transformation Of Journalistic Competencies In Turkey

Ege 12th International Conference On Social Sciences, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.2, ss.2766-2772, (Tam Metin Bildiri)

9. Differences and Similarities Between Journalism and New Media Departments in Turkey

5th International Conference on Scientific and Academic Research ICSAR 2024, Konya, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2024, cilt.1, ss.507-511, (Tam Metin Bildiri)

10. The Impact of Including Internet News Sites Under the Press Law On the Journalism Profession in Turkey

5th International Conference on Scientific and Academic Research ICSAR 2024, Konya, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2024, cilt.1, ss.525-528, (Tam Metin Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarında Medya Okuryazarlığı - Eleştirisel Düşünme İlişkisi

XVI. AKADEMİK BİLİŞİM KONFERANSI, Mersin, Türkiye, 1 - 07 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

12. Eğitimde Gerçekliğe Yeni Bir Bakış Harmanlanmış ve Genişletilmiş Gerçeklik

XVI. Türkiye’de İnternet Konferansı, İzmir, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2011, (Tam Metin Bildiri)

13. Using five stage model to design of collaborative learning environments in second life

11th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2014, Porto, Portekiz, 25 - 27 Ekim 2014, ss.235-239, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

14. 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2012)

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Brussels, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, cilt.93, ss.1179-1181, (Tam Metin Bildiri)

15. Examining Effects Of Different Levels Of Blended Learning Activities On Student Achievement And Retention Of Learning

The International Conference of New Horizons in Education-2011 (INTE-2011), Guarda, Portekiz, 05 Haziran 2011, ss.457-462, (Tam Metin Bildiri)

16. Examining Effects of Different Levels of Blended Learnnig Activities on Student Achievement and Retention of Learning

International Conference on New Horizons in Education-2011, Guarda, Portekiz, 5 - 07 Haziran 2011, ss.457-462, (Tam Metin Bildiri)

17. FARKLI AKADEMİK BİRİMLERE VE CİNSİYETLERE GÖRE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYARA KARŞI TUTUMLARI VE BİLGİSAYAR BECERİLERİ

3.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1264-1270, (Tam Metin Bildiri)

19. Öğretmen Adaylarının İnternet Bağımlılığı Hakkındaki Görüşleri

11. Akademik Bilişim Konferansı (Akademik Bilişim 2009), Türkiye, 11 - 13 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)

20. Ögretmenlik Meslegine 0liskin Bazı Kavramların Kazandırılmasında Bir Webquest Uygulaması

I. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖGRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1273-1278, (Tam Metin Bildiri)

22. Yeni Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Programın Değerlendirilmesi

15. Ulusal Eğitim Bilimler Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. ÖĞRETMEN ADAYLARINA İLETİŞİM YETERLİLİKLERİ KAZANDIRMA AMAÇLI ÖĞRETİM PROGRAMININ ETKİLİLİĞİ

Akademisyen Yayınevi Araştırmalar Kitabı Eğitim Bilimleri, Oğuz Kutlu, Editör, Akademisyen Yayınevi Araştırmalar Kitabı Eğitim Bilimleri, Ankara, ss.137-148, 2018

2. Lisansüstü Öğrencilerinin Medya Okuryazarlığı Algıları ve Düzeyleri

İletişimde Güncel Yaklaşımlar, Ömer Kürşad Tüfekci, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Beau Bassin, ss.51-61, 2017

3. Elektronik Tablo

Bilgisayar I Temel Bilgisayar Becerileri, Ali Güneş, Editör, PegemA, Ankara, ss.221-274, 2012

4. Öğretim Hizmetinin Niteliği ve Öğretmen

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Hüseyin Uzunboylu, Güzide Öner, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.200-224, 2011

5. Veri Sunumu (PowerPoint)

Bilgisayar I, Bilal Güneş, Editör, EDM, Ankara, ss.196-213, 2007
Metrikler

Yayın

45

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Proje

4

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları