Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Social Studies Teacher Candidates’ Perceptions on Local Children’s Games
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.24, ss.58-81, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin sınıf yönetimi yaklaşımı ile öğrencilerin okul bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
International Journal of Social Science Research
, cilt.11, sa.2, ss.100-117, 2022 (Hakemli Dergi)
Analysis of postgraduate theses on thinking skills in social studies teaching
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi International Journal of Field Educatİon (IJOFE)
, cilt.8, sa.3, ss.24-43, 2022 (Hakemli Dergi)
The Effect of Simulation-Based Experiential Learning Applications on Problem Solving Skills in Social Studies Education
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.9, sa.1, ss.28-38, 2022 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Toplumsal Cinsiyet Algıları (Social Gender Perceptions of Social Studies Teachers)
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.99-114, 2020 (Hakemli Dergi)
Students’ opinions about teaching of the controversial topics in the social studies classes
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.9, sa.2, ss.335-344, 2020 (Scopus)
Investigation of Social Studies Prospective Teachers’ Motivation for Teaching Profession
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.12, sa.2, ss.153-168, 2020 (Hakemli Dergi)
Examining the Relationship between Social Intelligence Levels and Communication Skills of Prospective Social Studies Teachers
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15, sa.1, ss.232-252, 2020 (Hakemli Dergi)
Examination of the Academic Dissertations Related to the Problems Encountered in Social Studies Teaching: Meta-Synthesis Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.7, sa.1, ss.135-147, 2020 (Hakemli Dergi)
Examining of pre-service history teachers’ views on pedagogical formation training program
International Technology and Education Journal
, cilt.3, sa.2, ss.34-43, 2019 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.8, sa.4, ss.2256-2281, 2019 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Kullanımına İlişkin Görüşleri
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.90-108, 2019 (Hakemli Dergi)
The Examination on Communication and Dissenting Disputes in Different Nationalities’ Students
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.6, ss.2781-2794, 2019 (Hakemli Dergi)
6. ve 7. Sınıf sosyal bilgiler öğretim programı ve ders kitabında küreselleşme olgusunun incelenmesi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-19, 2018 (Hakemli Dergi)
Eğitsel oyunların sosyal bilgiler öğretimine etkisi etkinlik örneği
Araştırma ve Deneyim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.75-92, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ve Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarıları
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.7, sa.3, ss.1497-1515, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Sosyal Bilgiler ve Eşdeğer Derslerin Türkiye, Azerbaycan ve Türkmenistan’daki Öğretim Programlarının Yapı Yönünden Karşılaştırılması
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.619-642, 2017 (Hakemli Dergi)
Göktürklerle Tarihe Yolculuk
Araştırma ve Deneyim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.47-70, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Girişimcilik Özelliklerinin İncelenmesi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.136-157, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanılan Kavramlara İlişkin Algıları
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.127-147, 2015 (Hakemli Dergi)
Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersinde Karikatür Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumuna Etkisi
Journal of Educational Sciences
, cilt.3, ss.222-234, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yansıtıcı Düşünme Uygulamalarının Akademik Başarı Ve Tutuma Etkisi
Researcher: Social Science Studies
, cilt.2, sa.3, ss.50-72, 2014 (Hakemli Dergi)
İdâdînin Son Yıllarından Liseye: Karesi Sultânîsi (1913-1923)
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.28, ss.129-156, 2012 (Hakemli Dergi)
İki Neslin Bir Kavram Algısı: Teknoloji
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.74-88, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal zeka düzeyleri ile iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.249-250
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının meslek öncesi öğretmen kimlik düzeyleri ile olası benlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.251-252
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin İncelenmesi
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.480-482
Eğitsel Oyun Etkinliği: Kim Buldu
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.489-4490
Sivil toplum kuruluşları ve ben kimim etkinliği
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.487-488
Sosyal Bilgiler Dersinde Sınıf Liderliğinin Öğrencilerle Paylaşılması
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017
Yeni (2017) Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Meslek Bilincinin İncelenmesi
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017
Ortaokul sosyal bilgiler ders kitaplarında meslek bilincinin incelenmesi
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.349-350
Sosyal Bilgiler Dersinde Yer Alan Tarih Konularına Dramayı Uyarlamak: Bir Eylem Araştırması
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.465-466
Hong Kong sosyal bilgiler öğretim programının Türkiye’deki sosyal bilgiler öğretim programı ile karşılaştırılması
1. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.262
6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Yer Alan Tarih Konularının Drama İle Öğretimi
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.117
Tarih Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.172
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.78
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Medeniyet Kavramına Yönelik Algısı
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.131
Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersinde Karikatür Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı Ve Tutumuna Etkisi
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.62
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yeni Eğitim Sistemine (444) İlişkin Görüşleri
III.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2014, ss.199-212
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Evrensel Değerlere İlişkin Tutumu
II.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2013, ss.209-228
Sosyal Bilgiler Ders Programının Ekonomik Kalkınmayı Etkileyen Değerler Bakımından İncelenmesi
II.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2013, ss.229-249
İlköğretim 8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Doğrudan Verilecek Değerlerin Öğretmenler ve Veliler Açısından Önemi
3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.35
İlköğretim Öğrencilerinin Evrensel Değerlere İlişkin Tutumu
I.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 20 - 22 Nisan 2012, ss.328-339
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İnsan Hakları ve Vatandaşlık Programına Yönelik Tutumu
I. Uluslar arası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2009, ss.317-320
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Bilgiler ve Psikoloji-Sosyal Psikoloji
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, Demircioğlu, İ.H., Kaymakçı, S., Demircioğlu, E., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.613-634, 2019
Eğitim Piskolojisi
Eğitim Bilimlerine Giriş, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.27-52, 2018
Eğitimin Felsefi Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.27-52, 2018
Eğitimin Tarihsel Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Arı, A., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.53-94, 2018
Eğitimin Tarihsel Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.53-94, 2018
Sosyal Bilgiler Programı ve Yapılandırmacılık
Sosyal Bilgiler Öğretimi, Çalışkan, H., Kılcan, B., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.53-86, 2018
Sosyal Bilgileri Gerçek Kılmak İçin Kaynakları Sınıfa Getirin
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Başarının Sırları, Demir, S.B., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.139-154, 2013
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Etkinlik Örnekleri ve Değerlendirilmesi
Topluma Hizmet Uygulamaları, Aksoy, B., Çetin, T., Sönmez, Ö.F., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.148-182, 2009