SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Designing during the pandemic: Understanding teachers’ challenges in eTwinning projects
JOURNAL OF DESIGN & TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.26, sa.4, ss.182-204, 2021 (Hakemli Dergi)
Engaging learners in STEM education
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
, cilt.5, sa.1, ss.35-58, 2017 (Hakemli Dergi)
How to Support Learners in Developing Usable and Lasting Knowledge of STEM
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
, cilt.5, sa.1, ss.21, 2017 (Hakemli Dergi)
Web Destekli Ortamlarda Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Paylaştıkları Öğretmenlik Uygulaması Günlüklerinin İncelenmesi.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.440-459, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye deki Formasyon Programının İncelenmesi Öğretmen Adaylarının Teknolojik ve Pedagojik Alan Bilgisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.252-274, 2015 (Hakemli Dergi)
Formative Assessment Teacher directed Instruction and Teacher Support in Turkey Evidence from PISA 2012
Mevlana International Journal of Education
, cilt.5, sa.1, ss.88-102, 2015 (Hakemli Dergi)
How middle school students science process skills affected by Turkey s national curriculum change
Turkish Science Education Journal
, cilt.9, sa.4, ss.3-9, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
THE ROLE OF EXPERIMENT STRUCTURE TO SUPPORT SCIENTIFIC MODELS AND ARGUMENTS.
13th ESERA Conference, 27 - 30 Ağustos 2019
Anadolu Liselerinde Öğrenim Gören Onuncu Sinif Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Teaching Argumentation with Using Facebook Groups
International Symposium on STEM Education, 6 - 08 Temmuz 2016
INVESTIGATING TURKISH MIDDLE SCHOOL SCIENCE TEXTBOOKS WITH USING AAAS CRITERIA
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 19 - 22 Mayıs 2016
HOW TO IMPROVE SCIENCE TEACHERS CONFIDENCE IN TEACHING THE EFFECTS OF PERCEIVED CAREER SATISFACTION AND PROFESSIONAL COLLABORATION
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016
Eğitim Fakültelerinde Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersinin Müfredattaki Yerinin Öğrenme Çıktılarına Etkisi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Evaluating Blog Entries of Math and Science Pre Service Teachers During School Experience Course
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015
Web Destekli Ortamlarda Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Paylaştıkları Öğretmenlik Uygulaması Günlüklerinin İncelenmesi
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2015), 9 - 11 Eylül 2015
Supporting Students' Scientific Explanations: ICT & Teacher Practices
University of Santiago de Compostela Davetli Konuşma, 05 Aralık 2014
Zydeco: A Mobile-Based Learning System to Support Inquiry Learning
The American Educational Research Association (AERA) Conference, 27 Nisan - 01 Mayıs 2013
Zydeco: A New Mobile Application to Support Claim-Evidence-Reasoning Model
The National Association for Research in Science Teaching (NARST), 6 - 09 Nisan 2013
A New Type of Learning Experience in Nomadic Inquiry Use of Zydeco in the Science Center
Wireless, Mobile and Ubiquitous Technology in Education (WMUTE), 2012 IEEE Seventh International Conference, 27 - 30 Mart 2012
Zydeco: Supporting Nomadic Inquiry
NSTA 2012 National Conference on Science Education, 28 - 30 Mart 2012
Bridging Inquiry across Settings Using Mobile and Curricular Supports
The National Association for Research in Science Teaching (NARST), 25 - 28 Mart 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Tasarım Temelli Araştırma
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Sedat Şen, İbrahim Yıldırım, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.355-378, 2022
Sosyobilimsel Konular ve Teknoloji Destekli Öğretim
Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, BAHADIR NAMDAR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.141-159, 2022
Teknoloji Okuryazarlığı ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi
Teknoloji Destekli Öğretim: Güncel Gelişmeler, İbrahim Yıldırım, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.59-73, 2021
Kuram Oluşturma Araştırması
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, , Editör, Nobel Yayıncılık, ss.249-261, 2021
Teknoloji Destekli Öğretim Materyali Hazırlama
Teknoloji Destekli Öğretim: Güncel Gelişmeler, İbrahim Yıldırım, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.75-98, 2021
Hassas Durumlarda Araştırma ve Eğitim Araştırmalarının Hassas Yönleri
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Erkan Dinç, Kasım KIROĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.228-244, 2021
Time to Focus on Design and Pedagogy in Teacher Education: Understanding the Gap
Design Based Pedagogy Book: Design Based Pedagogical Content Knowledge Across European Teacher Education Programs, DELEN İBRAHİM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-18, 2021
Missing Coherence in STEM Education:Creating Design Based Pedagogical Content Knowledge in a Turkish Teacher Education Program
Advances in STEM Education., Anderson, Judy; Yeping, Li, Editör, Springer, Springer, Cham, ss.361-383, 2020
The Need for Contextualized STEM Learning Environments For Refugee Students In Turkey
INTERNATIONAL PERSPECTIVES ON THE CONTEXTUALIZATION OF SCIENCE EDUCATION, Ingrid Sanchez Tapia, Editör, Springer, Springer, ss.95-112, 2020
Nitel araştırmanın geçerliği
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem akademi, ss.539-575, 2018
Nitel araştırmanın geçerliliği
Nitel verileri yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.539-575, 2018
Odak Gruplar
Nitel Verileri Yorumlama, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, ss.283-313, 2018
Argümantasyon Teknikleri
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Doç. Dr. Hilal AKTAMIŞ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-170, 2017
Teknoloji ve Argümantasyon
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal Aktamış, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.43-62, 2017
Fen Derslerinde Argümantasyonu Nasıl Uygularız?
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.107-128, 2017
Fen Eğitiminde Argümantasyon ve Sanat
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Doç.Dr.Hilal Aktamış, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.81-106, 2017
Argümantasyon Teknikleri
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-170, 2017
Argümantasyon Etkinlik Örnekleri
Örnek Etkinliklerle Fen Eğitiminde Argümantasyon, Hilal AKTAMIŞ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.197-271, 2017