Doç. Dr. EMİNE ŞARDAĞI


İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Halkla İlişkiler Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

27

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

5

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

129

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (Diğer Toplam)

18

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2016 - 2021

2016 - 2021

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr), Türkiye

2013 - 2016

2013 - 2016

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), Türkiye

2005 - 2010

2005 - 2010

Lisans

Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Doktora

Yöneticilerin kurumsal sürdürülebilirlik kararlarında etkili olan motivasyonlar: Turizm sektörü üzerine bir araştırma

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr)

2016

2016

Yüksek Lisans

Türkiye'deki vakıf ve derneklerin sosyal medya kullanımlarının kurumsal kimlik açısından değerlendirmesi

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Uşak Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü

2013 - 2018

2013 - 2018

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

Uşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü

Uşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi

Uşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Reklam Kampanyaları

Halkla İlişkiler ve Reklam Araştırması

İletişim Bilimine Giriş

Reklam ve Halkla İlişkilerde Yasal Düzenlemeler ve Etik

Stratejik Reklam Yönetimi

Kişilerarası İletişim

İletişim Sosyolojisi

İletişim Kuramları

Kurumsal İletişim Yönetimi

Sosyal Hayatta Etkili İletişim

Kurum Kültürü

Makaleler

Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Kurumsal İletişimde Hard ve Soft Beceriler: İş İlanları Üzerine Bir Araştırma

ŞARDAĞI E.

7th ‘’International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC), Özbekistan, 23 Eylül 2023, ss.29-43, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. Social Media As a Dialogical Communication Tool: A Research on Facebook Accounts of Airline Companies in Turkey

ŞARDAĞI E.

5th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research, Valensyia, İspanya, 28 Ocak 2022, ss.255-266, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

2. Reputation and Identity in Public Relations

Şardağı E.

Public Relations on the Axis of Communication, Assoc. Prof. Dr. Ayşe GÖKÇEN KAPUSUZ, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.181-203, 2023

2023

2023

3. İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme

ŞARDAĞI E.

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI, Doç. Dr. Çiğdem Dirik & Doç. Dr. Sinem Onar, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.339-355, 2023

2023

2023

4. Siyasal İkna Aracı Olarak Seçim Vaatleri: 2023 Cumhurbaşkanı Seçiminde “Erdoğan” ve “Kılıçdaroğlu” Vaatleri Üzerine Bir Analiz

ŞARDAĞI E.

Siyasal Kampanya Yönetimi ve Uygulamaları: 2023 Cumhurbaşkanı Seçim Kampanyaları İnceleme ve Analizleri, Prof. Dr. Hasan Güllüpunar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.101-120, 2023

2022

2022

5. Belediyecilik ve Turizm İlişkisi - Belediyelere Yönelik Öneriler

ŞARDAĞI E.

Turizm Sektöründe İletişim Kavram, Uygulama ve Öneriler, Coşkun Değirmen, Gül, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.291-322, 2022

2022

2022

6. Sosyal Medyada Kimlik ve Benliğin Sunumu: Veri Güvenliği ve Mahremiyet Sorunsalı Açısından Bir Değerlendirme

ŞARDAĞI E.

Mahremiyetin Sonu: "Dijital İletişim ve Veri Güvenliği", Kara Nurat, Çokluk Nil, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.249-274, 2022

2019

2019

7. Mükemmellik teorisi

COŞKUN DEĞİRMEN G., ŞARDAĞI E.

Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, Tuncer M. Umut, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.75-111, 2019

Desteklenen Projeler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Bir Dijital Aktivizm Kampanyası Olarak Kafessiz Türkiye ve Paydaş Kurumların Stratejik Yönetim Kapsamında Değerlendirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ŞARDAĞI E.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 9

h-indeksi (SCOPUS): 2