Eğitim Bilgileri
2016 - 2021
2016 - 2021Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr), Türkiye
2013 - 2016
2013 - 2016Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), Türkiye
2005 - 2010
2005 - 2010Lisans
Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
Yöneticilerin kurumsal sürdürülebilirlik kararlarında etkili olan motivasyonlar: Turizm sektörü üzerine bir araştırma
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr)
2016
2016Yüksek Lisans
Türkiye'deki vakıf ve derneklerin sosyal medya kullanımlarının kurumsal kimlik açısından değerlendirmesi
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Uşak Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
2013 - 2018
2013 - 2018Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
Uşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorErasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Uşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam Ediyorİntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Uşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Reklam Kampanyaları
Halkla İlişkiler ve Reklam Araştırması
İletişim Bilimine Giriş
Reklam ve Halkla İlişkilerde Yasal Düzenlemeler ve Etik
Stratejik Reklam Yönetimi
Kişilerarası İletişim
İletişim Sosyolojisi
İletişim Kuramları
Kurumsal İletişim Yönetimi
Sosyal Hayatta Etkili İletişim
Kurum Kültürü
Makaleler
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (2)
2024
20241. Yöneticilerin Kurumsal Sürdürülebilirlik Kararlarında Etkili Olan Motivasyonlar
ŞARDAĞI E., OZTURK M. C.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.4, ss.1708-1726, 2024 (TRDizin)
2024
20242. Sustainable Projects by Local Governments in Turkey for Street Animals: An Evaluation and Forward- Looking Recommendations
DENİZ Ö., ŞARDAĞI E., Değirmen G. C.
LEX LOCALIS-JOURNAL OF LOCAL SELF-GOVERNMENT
, cilt.22, sa.4, ss.409-434, 2024 (SSCI, Scopus)
2022
20223. The Role of Education in Sustainability: A Research on Public Relations Undergraduate Programs in Turkey
ŞARDAĞI E.
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, cilt.0, sa.39, ss.197-215, 2022 (TRDizin)
2021
20214. Toplumsal Cinsiyet Açısından Reklamlarda Kadının Değişen Rolündeki İkilemler: Anneler ve Kadınlar Günü Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
Topsakal T., ŞARDAĞI E.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.711-729, 2021 (TRDizin)
2020
20205. Sosyal İnovasyonların Yayılmasında İletişimin Rolüne Yönelik Bir Tartışma
ŞARDAĞI E., ÖZTÜRK M. C.
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ , sa.34, ss.122-140, 2020 (TRDizin)
2020
20206. A Research On Sustainability Reports Of Business In Terms Of Corporate Social Responsibility
ŞARDAĞI E., Coşkun Değirmen G.
Ege Akademik Bakış
, cilt.20, sa.4, ss.247-263, 2020 (ESCI, TRDizin)
2019
20197. HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE DİJİTALLEŞME: TÜRKİYE VE ABD’DE BULUNAN ÜNİVERSİTELERDEKİ HALKLA İLİŞKİLER PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
ÖZTÜRK M. C., ŞARDAĞI E.
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , sa.1, ss.125-142, 2019 (TRDizin)
2018
20188. HALKLA İLİŞKİLER MÜFREDATINDA KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: AMERİKA VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ
ŞARDAĞI E., ÖZTÜRK M. C.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.836-865, 2018 (TRDizin)
2018
20189. HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: ABD VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ
ŞARDAĞI E., ÖZTÜRK M. C.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.836-865, 2018 (TRDizin)
2018
201810. Kurumsal Kimlik Aracı Olarak Facebook: Türkiye’deki Sivil Toplum Kuruluşları (STK) Üzerine Bir Değerlendirme
ÖZTÜRK M. C., ŞARDAĞI E.
İleti-ş-im , sa.28, ss.115-141, 2018 (TRDizin)
2018
201811. İtibar Oluşumunda Medyada Görünürlük: Bankalar Üzerine Bir Araştırma
ŞARDAĞI E., BAYÇU S.
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , cilt.5, sa.3, ss.108-122, 2018 (TRDizin)
2017
201712. Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme
ŞARDAĞI E., YILMAZ R. A.
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.88-133, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi
ŞARDAĞI E.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.3, ss.337-362, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201614. Nöropazarlama Uygulamalarının Etik Bağlamında Değerlendirilmesi
COŞKUN DEĞİRMEN G., ŞARDAĞI E.
Akdeniz İletişim , sa.25, ss.140-160, 2016 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Kurumsal İletişimde Hard ve Soft Beceriler: İş İlanları Üzerine Bir Araştırma
ŞARDAĞI E.
7th ‘’International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC), Özbekistan, 23 Eylül 2023, ss.29-43, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Social Media As a Dialogical Communication Tool: A Research on Facebook Accounts of Airline Companies in Turkey
ŞARDAĞI E.
5th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research, Valensyia, İspanya, 28 Ocak 2022, ss.255-266, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Paydaş Yaklaşımı Çerçevesinde Sürdürülebilirlik
ŞARDAĞI E.
Nobel Akademik Yayıncılık, 2023
2023
20232. Reputation and Identity in Public Relations
Şardağı E.
Public Relations on the Axis of Communication, Assoc. Prof. Dr. Ayşe GÖKÇEN KAPUSUZ, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.181-203, 2023
2023
20233. İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme
ŞARDAĞI E.
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI, Doç. Dr. Çiğdem Dirik & Doç. Dr. Sinem Onar, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.339-355, 2023
2023
20234. Siyasal İkna Aracı Olarak Seçim Vaatleri: 2023 Cumhurbaşkanı Seçiminde “Erdoğan” ve “Kılıçdaroğlu” Vaatleri Üzerine Bir Analiz
ŞARDAĞI E.
Siyasal Kampanya Yönetimi ve Uygulamaları: 2023 Cumhurbaşkanı Seçim Kampanyaları İnceleme ve Analizleri, Prof. Dr. Hasan Güllüpunar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.101-120, 2023
2022
20225. Belediyecilik ve Turizm İlişkisi - Belediyelere Yönelik Öneriler
ŞARDAĞI E.
Turizm Sektöründe İletişim Kavram, Uygulama ve Öneriler, Coşkun Değirmen, Gül, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.291-322, 2022
2022
20226. Sosyal Medyada Kimlik ve Benliğin Sunumu: Veri Güvenliği ve Mahremiyet Sorunsalı Açısından Bir Değerlendirme
ŞARDAĞI E.
Mahremiyetin Sonu: "Dijital İletişim ve Veri Güvenliği", Kara Nurat, Çokluk Nil, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.249-274, 2022
2019
20197. Mükemmellik teorisi
COŞKUN DEĞİRMEN G., ŞARDAĞI E.
Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, Tuncer M. Umut, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.75-111, 2019
Desteklenen Projeler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBir Dijital Aktivizm Kampanyası Olarak Kafessiz Türkiye ve Paydaş Kurumların Stratejik Yönetim Kapsamında Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ŞARDAĞI E.