Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yaratıcı Drama Yönteminin Yazma Kaygısına, Yazmaya Yönelik Tutumuna Ve Yazma Öz Yeterliğine Etkisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1-25, 2022 (Hakemli Dergi)
The Effect of Problem Based Learning Method on Students Academic Success and Their Attitudes towards Social Studies Course
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.9, sa.2, ss.165-177, 2022 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerinin Adalet Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.426-441, 2022 (Hakemli Dergi)
The critical thinking dispositions scale for elementary school students: A study of scale development
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.56, sa.3, ss.2031-2047, 2021 (Hakemli Dergi)
Critical Thinking Attitude and Some Other Variables in Predicting Students’ Democratic Attitudes
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.2, ss.226-245, 2020 (Hakemli Dergi)
Hayat bilgisi dersinde eglenme duzeyini belirleme olcegi: Gecerlik ve guvenirlik calismasi
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.13, sa.47, ss.2564-2581, 2020 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencileri İçin Okulda Mutluluk Ölçeği: Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması
TAY Journal
, cilt.3, sa.1, ss.61-75, 2019 (Hakemli Dergi)
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Avrasya Dil Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.75-89, 2018 (Hakemli Dergi)
Determining the Effectiveness of Audio-Recording Method in the Treatment of Reading Disability
READING IMPROVEMENT:A JOURNAL FOR THE IMPROVEMENT OF READING TEACHING
, cilt.54, sa.2, ss.45-55, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Çokkültürlülük Değerlerini Yordama Düzeyi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.741-762, 2017 (Hakemli Dergi)
2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Programlarının Çokkültürlü Eğitim Bağlamında Karşılaştırılması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.731-749, 2016 (Hakemli Dergi)
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Noktalama İşaretlerini Kullanma Becerisi
Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi: Kuram ve Uygulama
, cilt.1, sa.2, ss.46-60, 2016 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarının TSE Standartlarına Göre Değerlendirilmesi: Uşak İli Örneği
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.85-100, 2016 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.5, sa.5/3, ss.1339, 2016 (Hakemli Dergi)
İlkokullarda Dil Becerilerinin Öğretimi Amacıyla Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.16-32, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Birinci Kademe Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Uygulanabilirliği
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.195-218, 2011 (Hakemli Dergi)
Öz Yeterlilik İnancı ve İlkokuma Yazmaya Etkisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.185-198, 2008 (Hakemli Dergi)
Konuşma ve Yazma Hedeflerinin Algılanan Önemi ve Öğrencilerin Bu Hedefleri Kazanma Düzeyleri
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.11, sa.1, ss.113-132, 2005 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Türkçe Programındaki Dilbilgisi Hedeflerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.39-50, 2004 (Hakemli Dergi)
SEKİZİNCİ SINIF TÜRKÇE PROGRAMINDAKİ DİLBİLGİSİ HEDEFLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
AKU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.39-50, 2004 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Sosyal Bilgiler Programının Değerlendirilmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.225-236, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eğitim Fakültesinde Bir Öğrenci Topluluğunun Yapabilecekleri: Uşak Üniversitesi İlkokul Öğretmenleri Topluluğu Örneği
3. Türk Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 Aralık 2022
Bir Gönül Dağı Öğretmeni: Memduh ERGEZER
II. Türk Eğitim KOngresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020
İlkokul Çocuklarının Okulda Mutluluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongres, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020
İlkokul öğrencileri için eleştirel düşünme eğilimi ölçeği geliştirme çalışması: geçerlilik ve güvenirlik analizi
4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020
Öğrencilerde Ekran Okuma ve Yazma Sorunları
4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020
İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Tutumları ile Okulda Mutluluk Düzeyleri Arasındaki İlişki
18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
İlkokul öğrencilerinin sorumluluk değerlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
USOS 2018, 11 - 14 Nisan 2018
İlkokul Çocukları Okulda Ne Kadar Mutlu?
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersindeki Eğlenme Düzeyleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Kitap Okuma Nedenlerinin İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.52
Öğretmenlerin İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Yer Alan Doğrudan Verilecek Değerlere Önem Verme Dereceleri ve Öğrencilerin Bu Değerleri Kazanma Düzeyleri
Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Değerlerine Yönelik Bir Ölçme Aracı Geliştirme Çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Teachers’ Importance to Common Basic Skills in Teaching Programs And Acquisition Levels By Students
International Congres on Afro-Eurasian Research II, Malaga, İspanya, 17 - 20 Nisan 2017
Yusuf Has Hacib in Doğumunun 1000 Yılında Kutadgu Bilig Uluslararası Sempozumu
Değer Eğitiminde Kutadgu Bilig, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2016, ss.546-556
Kutadgu Biligde Değer Olarak Doğruluk ve Dürüstlük
Yusuf Has Hacib'in Türk Kültürüne Yansımaları, Girne, Kıbrıs (Kktc), 19 Kasım - 19 Mayıs 2016
İlkokul 4 Sınıf Öğretmenlerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/Muğla, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.303
Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Etkileyen Faktörler
International Research Congress on Social Science, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 06 Mayıs 2015
Universite ogrencilerine göre ogretim uyelerinin demokratik degerlerinin degerlendirilmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
İlköğretim programlarındaki temel becerilere ilişkin öğretim elemanı ve öğretmen adayı görüşleri.
19.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010
İlköğretim programlarındaki temel becerilere ilişkin öğretim elemanı ve öğretmen adyı görüşleri
19. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.72
Kitap & Kitap Bölümleri
İdeal Okulun Mimarisi
İDEAL OKUL
Eğitimde İdeal İnsan ve Millîlik Arayışları, Arıcı, A. F. ve Başaran, M., Editör, Pegem Akademi, ss.101-122, 2023
Türk Edebiyatının Oluşumunda Öne Çıkan Kişiler ve Eserleri
Dil Ve Kültür, Ayfer Şahin, Editör, Vizetek, Ankara, ss.131-169, 2020
Temel Kavramlar
COĞRAFYA ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Adem Sezer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-15, 2017