Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. Kahramanmaraş Merkezli Deprem Sonrası KYK Yurdunda Kalan Çocuklara Yönelik Eğitsel ve Psikososyal Destek Uygulamaları

AHİ EVRAN 4. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Kırşehir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

3. Okul Öncesinde Yürütülen Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmalarının İlkokul Birinci Sınıfa Etkisi

19.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 13 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

4. Developing a scale of democratic values for primary school students

V. International Congress of Social Sciences Research, Türkiye, 26 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

5. Bir Gönül Dağı Öğretmeni: Memduh ERGEZER

II. Türk Eğitim KOngresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

6. İlkokul Çocuklarının Okulda Mutluluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongres, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

7. Ilkokul ogrencileri icin elestirel dusunme egilimi olcegi gelistirme calismasi Gecerlilik ve guvenirlik analizi

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 03 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

8. Öğrencilerde Ekran Okuma ve Yazma Sorunları

4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020

9. İlkokul öğrencilerinin eleştirel düşünme tutumları ile adalet eğilimleri arasındaki ilişki

4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

10. İlkokul öğrencileri için eleştirel düşünme eğilimi ölçeği geliştirme çalışması: geçerlilik ve güvenirlik analizi

4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

11. İlkokul Öğrencilerinin Adalet Değerlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 13 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

12. İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Adalet Değerine İlişkin Farkındalıkları

VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 13 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

13. İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Tutumları ile Okulda Mutluluk Düzeyleri Arasındaki İlişki

18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

14. İlkokul Öğrencilerinin Nezaket Kurallarına Uyma Durumları

18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

17. İlkokul Çocukları Okulda Ne Kadar Mutlu?

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

20. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Kitap Okuma Nedenlerinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.52, (Özet Bildiri)

23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Değerlerine Yönelik Bir Ölçme Aracı Geliştirme Çalışması

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

24. İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersi ile eleştirel tutumları arasındaki ilişki

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 Nisan 2017 - 23 Nisan 2107, (Özet Bildiri)

25. Teachers’ Importance to Common Basic Skills in Teaching Programs And Acquisition Levels By Students

International Congres on Afro-Eurasian Research II, Malaga, İspanya, 17 - 20 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

26. Yusuf Has Hacib in Doğumunun 1000 Yılında Kutadgu Bilig Uluslararası Sempozumu

Değer Eğitiminde Kutadgu Bilig, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2016, ss.546-556, (Tam Metin Bildiri)

27. Kutadgu Biligde Değer Olarak Doğruluk ve Dürüstlük

Yusuf Has Hacib'in Türk Kültürüne Yansımaları, Girne, Kıbrıs (Kktc), 19 Kasım - 19 Mayıs 2016

28. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çok Kültürlülük Algısına Yönelik Bir Ölçme Aracı Geçerlilik Güvenirlik Çalışması

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/Muğla, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.66-67, (Özet Bildiri)

29. İlkokul 4 Sınıf Öğretmenlerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/Muğla, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.303, (Özet Bildiri)

30. Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Etkileyen Faktörler

International Research Congress on Social Science, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 06 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

31. An Investigation on Epistemological Beliefs of University Students

4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012), Barselona, İspanya, 2 Şubat - 05 Mayıs 2012, cilt.46, ss.5133-5137, (Tam Metin Bildiri)

34. İlköğretim programlarındaki temel becerilere ilişkin öğretim elemanı ve öğretmen adyı görüşleri

19. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.72, (Özet Bildiri)

35. The Relationship Between Critical Thinking Skills And Citizenship Behaviours

11.CİCE, London, Kanada, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.495-500, (Tam Metin Bildiri)

36. Yeni öğretim programına göre hazırlanan ilköğretim 4 ve 5 sınıf Türkçe ders kitaplarına ilişkin öğretmen görüşleri

6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitrimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. İdeal Okulun Mimarisi

İDEAL OKUL Eğitimde İdeal İnsan ve Millîlik Arayışları, Arıcı, A. F. ve Başaran, M., Editör, Pegem Akademi, ss.101-122, 2023

2. Türk Edebiyatının Oluşumunda Öne Çıkan Kişiler ve Eserleri

Dil Ve Kültür, Ayfer Şahin, Editör, Vizetek, Ankara, ss.131-169, 2020

3. Temel Kavramlar

COĞRAFYA ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Adem Sezer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-15, 2017
Metrikler

Yayın

74

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları