Arş. Gör. BEYHAN CAN KAYA


EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

Sınıf Eğitimi A.B.D.

Metrikler

Yayın

35

Yayın (Scopus)

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2009 - 2016

2009 - 2016

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2006 - 2009

2006 - 2009

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Öz düzenlemeli strateji geliştirmeye dayalı öğretim modelinin hikâye yazma becerilerini geliştirmeye etkisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2009

2009

Yüksek Lisans

İlköğretim programının uygulanması sürecine velilerin katılımları ve okula ilişkin tutumları

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Akademik Ünvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2013 - 2016

2013 - 2016

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2009 - 2009

2009 - 2009

Araştırma Görevlisi

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2008 - 2008

2008 - 2008

sınıf öğretmeni

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI , sınıf öğretmeni

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Topluma Hizmet Uygulamaları

Öğretmenlik Uygulaması I

Geleneksel Çocuk Oyunları

Öğretmenlik Uygulaması II

Okul Öncesi Eğitimde Drama

Drama

Erken Çocukluk Eğitiminde Drama

Türk Dili I

Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı

İlkokulda Drama

Çocuk Edebiyatı

Türkçe I: Yazılı Anlatım

Türkçe Öğretimi

Güzel Yazı Teknikleri

Türk Dili II

Okul Deneyimi

OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK

TÜRKÇE II SÖZLÜ ANLATIM

Makaleler

Tümü (8)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

2. Using Metaphors to Examine Preservice Teachers’ Opinions on Creativity

CAN B., GÜÇYETER Ş.

The 17th Asia-Pacific Conference on Giftedness (The 17th APCG), TAYVAN, 7 - 10 Temmuz 2022, ss.26-33, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma İle İlgili Yaşadıkları Sorunların Karikatürler Yoluyla İncelenmesi

CAN B.

Education Conference 2022 - EDUCCON, Kahramanmaraş, Türkiye, 24 - 25 Mart 2022, ss.51, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. İlkokul Öğrencilerinin Yazma ile İlgili Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi

CAN B.

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 12-14 Kasım 2021, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

5. İlkokul öğrencilerinin eleştirel düşünme tutumları ile adalet eğilimleri arasındaki ilişki

AKAR C., CAN B.

4.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. Fakülte - Okul İş Birliğine Örnek Bir Uygulama: Çocuk Şenliği

ŞEKER P. T., KILINÇCI E., CAN B., DURAN E.

2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

7. Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri

GÜNDOĞAN A., CAN B.

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Resimli Öykü Kitapları İle İlgili Tercihleri

KILINÇCI E., CAN B., ŞEKER P. T.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2670-2671, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Resimli Çocuk Kitaplarindaki Karakterlerin Sosyal ve Duygusal Beceriler Yönünden Incelenmesi

KILINÇCI E., CAN B.

IV. International Academic ResearchCongress (INES), 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. İlkokul Dinleme Metinlerinin Yapısal Özelliklerinin İncelenmesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

CAN B., SULAK S. E.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.269-270, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi

CAN B., DURAN E.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına ve Yazmaya Yönelik Tutumlarının İncelenme

CAN B.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.88-89, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Sınıf Öğretmenlerinin Süreç Temelli Yazma Modeline Yönelik Görüşleri ve Sınıf İçi Yazma Uygulamalarının Değerlendirilmesi

DURAN E., CAN B.

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. 2-4. Sınıflara Yönelik Yazma Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması,

GÜNEŞ F., CAN B.

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.147, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünmeyi Destekleme Davranışları İle Kitap Okumaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

CAN B.

26. Uuslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3336-3337, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Üniversite Yaşam Kalitesi İle Akademik Motivasyon Arasındaki İlişki: Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma

KOÇAK S., CAN B.

26. Uuslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1047-1048, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. Okuma Yazma Güçlüğü: Kimin İçin?

CAN B., ALTUNBAŞ S.

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1895-1896, (Özet Bildiri)

2014

2014

19. Views of Primary School Teachers and Students about The Interactive Whiteboard

IŞIK TERTEMİZ N., ŞAHİN D., CAN B., Düzgün S.

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 30 Ekim 2014, cilt.186, ss.1289-1297, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

20. Views of Primary School Teachers and Students about İnteractive Whiteboard

TERTEMİZ N., ŞAHİN KALYON D., CAN B.

5th World Conference On Learnıng, 29 - 31 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

2009

2009

21. Eğitim Programında Veli Katılımı

ACAT M. B., CAN B.

8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Okuma Öğretiminde Kullanılan Metin Türleri

CAN B., DURAN E.

Okuma Öğretimi, Doğan, Birsen, Editör, Eğiten, ss.63-100, 2022

2022

2022

2. Okuma Öğretiminde Kullanılan Metin Türleri

CAN B., DURAN E.

Okuma Öğretimi, Birsen Doğan, Editör, Eğiten, ss.63-100, 2022

2021

2021

3. Kavramsal Olarak Çocuk Edebiyatı

DURAN E., CAN B.

Çocuk Edebiyatı, Ayfer Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-24, 2021

2018

2018

4. Story Writing Skills of Children

CAN B.

The Skill Approach in Education: From Theory to Practice, GÜNEŞ FİRDEVS, SÖYLEMEZ YUSUF, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.172-185, 2018

2018

2018

5. Yazma Öğretiminde Teori ve Modeller

CAN B.

Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Prof. Dr. Hayati Akyol, Doç. Dr. Mustafa Yıldız, Editör, PEGEM, Uşak, ss.29-52, 2018