Dr. Öğr. Üyesi ALKAN ALKAYA


SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, Sağlık Yönetimi Bölümü

Sağlık Yönetimi Bölümü


WoS Araştırma Alanları: İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Metrikler

Yayın

30

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

26

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - 2016

2010 - 2016

Doktora

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

1999 - 2004

1999 - 2004

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Sosyal Medya Sayfalarının Müşteri Sermayesi Üzerine Etkilerinin İncelenmesi

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

2007

2007

Yüksek Lisans

Mobil Kanallar Yoluyla Pazarlama İletişimi Süreci Ve Üniversite Öğrencilerinin Mobil Pazarlamaya İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Almanca

Araştırma Alanları

Pazarlama

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Uşak Üniversitesi, SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, Sağlık Yönetimi Bölümü

2016 - 2018

2016 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi, BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

2009 - 2016

2009 - 2016

Öğretim Görevlisi

Uşak Üniversitesi, BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Uşak Üniversitesi, SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, Sağlık Yönetimi Bölümü

2015 - 2016

2015 - 2016

Bölüm Başkanı

Uşak Üniversitesi, BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

2011 - 2015

2011 - 2015

Bölüm Başkanı

Uşak Üniversitesi, BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

KALİTE KONTROL VE STANDARDİZASYON

HİZMET PAZARLAMASI

PERAKENDECİLİK

Lisans

Lisans

MÜŞTERİ İLKELERİ YÖNETİMİ

HİZMET PAZARLAMASI

GENEL İŞLETME

SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

PAZARLAMA İLKELERİ

TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

AİLE EKONOMİSİ

MAKRO İKTİSAT

İNOVASYON VE İNOVASYON YÖNETİMİ

İKTİSADA GİRİŞ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Ön Lisans

Ön Lisans

PERAKENDE YÖNETİMİ

GLOBAL PAZARLAMA

İKTİSADA GİRİŞ

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA 2

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

ELEKTRONİK PAZARLAMA

PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ

EKONOMİ

MARKA YÖNETİMİ

YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA 1

PAZARLAMA İLKELERİ

TÜKETİCİ DAVRANIŞI Sürdürülebilir Kalkınma

MAKRO İKTİSAT

KALİTE GÜVENCE VE STANDARTLARI

PAZARLAMA ARAŞTIRMASI

MESLEKİ UYGULAMALAR

İŞLETME YÖNETİMİ 1

İŞLETME YÖNETİMİ 2

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

PAZARLAMA MEVZUATI

YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA

KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ

İLETİŞİM

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ

YÖNETİM VE ORGANİZASYON

GENEL İŞLETME

DIŞ TİCARET. İŞLEMLERİ YÖNETİMİ

BİLGİSAYARA GİRİŞ

MARKA VE MARKA STRATEJİLERİ

TİCARİ BELGELER

REKLAMCILIK

YENİ PAZARLAMA TEKNİKLERİ

İŞLETME BECERİLERİ GRUP ÇALIŞMASI

GİRİŞİMCİLİK

HİZMET PAZARLAMASI

DAVRANIŞ BİLİMLERİ

DOĞRUDAN PAZARLAMA

Makaleler

Tümü (8)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (5)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi

ALKAYA A., ŞAHİN F., ÇELİK S.

International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

2. Users Intention Towards Using Social Media App: Perspective of Psychological Motivations, Innovation Diffusion Theory and Technology Acceptance Model

ŞAHİN F., ALKAYA A.

International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Factors That Affecting Customer Knowledge Sharing in Virtual Brand Communities

ŞAHİN F., ALKAYA A.

8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), Vienna, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.180, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Çevrimiçi Alışverişte E-Tatmin Yaratan Unsurların İncelenmesi, Çevrimiçi Kitap Şirketleri Üzerine Bir Araştırma

ALKAYA A., ŞAHİN F.

8th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Viyana, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.170, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. Eğitimde Kalite Bağlamında Algılanan Hizmet Kalitesinin Hedperf İle Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma

ALKAYA A.

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. İlişkisel Bağların ve Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması

ALKAYA A., ŞAHİN F.

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.312, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının: Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi

ŞAHİN F., ALKAYA A.

International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.313-314, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi

ALKAYA A., ŞAHİN F.

International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), Uşak, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.350-351, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma

AKKAN E., ALKAYA A.

International Applied Social Sciences Congress (IASOS), Uşak, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.346-349, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Effectiveness of Social Media Activities on Value Equity: A Case Study on Mobile Operators

ALKAYA A., TAŞKIN E.

International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises, Ostrava, Çek Cumhuriyeti, 4 - 05 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

11. İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi

ALKAYA A.

Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.87-92, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

12. Bilgi Toplumlarında Fikir Liderlerinin Satın Alma Niyeti Üzerine Etkilerinin Araştırılması

ALKAYA A.

5th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, ss.235, (Özet Bildiri)

2015

2015

13. An Examination of Impact Social Media Activities on Brand Equity

ALKAYA A., CEYLAN Z., TORUSDAĞ G. B., ÜNAL K.

ICSER (1st International Conference on Social Sciences and Education Research), 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

14. The Impact of Social Media Marketing on Customer Equity

ALKAYA A.

ICSER (1st International Conference on Social Sciences and Education Research), Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2012

2012

15. The New Opportunities in Marketing The Use of Social Media by Businesses

ALKAYA A.

1. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference (2012), Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Geleceğı̇n Tüketı̇cı̇lerı̇: Dı̇jı̇tal Yerlı̇ler

ALKAYA A.

Sosyal Bı̇lı̇mlerde Teorı̇k ve Ampı̇rı̇k Araştırmalar-III, ÇİLAN AKIN ALİYE, AKIN ADNAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.21-41, 2024

2024

2024

2. Dijital Çağda Konum Tabanlı Mobil Pazarlama: Teknolojiler, Uygulamalar ve Yaklaşımlar

ALKAYA A.

Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, GÜRDİN BAHAR, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.167-196, 2024

2024

2024

3. Mobil Reklamcılıkta Güncel Stratejiler

ALKAYA A.

Pazarlamada İleri Araştırmalar, ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.1-19, 2024

2024

2024

4. Mobı̇l Pazarlama: Kavramlar, Uygulamalar ve Geleceğe Yönelı̇k Vı̇zyonlar

ALKAYA A.

Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar –II, TEMİZKAN VOLKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.141-161, 2024

2021

2021

5. Digital Aspect of Entreneurship: Crowdfunding

ALKAYA A.

Digitalization in Organizations, Çögenli, Mehmet Zahid, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.75-93, 2021

2020

2020

6. Sosyal Medya Pazarlaması

ALKAYA A.

Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Söylemez, Cevat ve Kayabaşı, Aydın, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, ss.69-96, 2020

2019

2019

7. Girişimcilikte Başarının Anahtarı: Yenilik

ALKAYA A.

Girişimcilik: Temel ve Yeni Yaklaşımlar, Özkara, Belkıs ve Özafşarlıoğlu Sakallı, Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.65-87, 2019