Eğitim Bilgileri
2010 - 2016
2010 - 2016Doktora
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
1999 - 2004
1999 - 2004Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Sosyal Medya Sayfalarının Müşteri Sermayesi Üzerine Etkilerinin İncelenmesi
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
2007
2007Yüksek Lisans
Mobil Kanallar Yoluyla Pazarlama İletişimi Süreci Ve Üniversite Öğrencilerinin Mobil Pazarlamaya İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüAlmanca
Araştırma Alanları
Pazarlama
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Uşak Üniversitesi, SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, Sağlık Yönetimi Bölümü
2016 - 2018
2016 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Uşak Üniversitesi, BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2009 - 2016
2009 - 2016Öğretim Görevlisi
Uşak Üniversitesi, BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi, SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, Sağlık Yönetimi Bölümü
2015 - 2016
2015 - 2016Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi, BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2011 - 2015
2011 - 2015Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi, BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
MÜŞTERİ İLKELERİ YÖNETİMİ
HİZMET PAZARLAMASI
GENEL İŞLETME
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
PAZARLAMA İLKELERİ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
AİLE EKONOMİSİ
MAKRO İKTİSAT
İNOVASYON VE İNOVASYON YÖNETİMİ
İKTİSADA GİRİŞ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Ön Lisans
TÜKETİCİ DAVRANIŞI
Ön Lisans
PERAKENDE YÖNETİMİ
GLOBAL PAZARLAMA
İKTİSADA GİRİŞ
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA 2
ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
ELEKTRONİK PAZARLAMA
PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ
EKONOMİ
MARKA YÖNETİMİ
YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA 1
PAZARLAMA İLKELERİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞI
MAKRO İKTİSAT
KALİTE GÜVENCE VE STANDARTLARI
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
MESLEKİ UYGULAMALAR
İŞLETME YÖNETİMİ 1
İŞLETME YÖNETİMİ 2
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
PAZARLAMA MEVZUATI
YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ
İLETİŞİM
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
YÖNETİM VE ORGANİZASYON
GENEL İŞLETME
DIŞ TİCARET. İŞLEMLERİ YÖNETİMİ
BİLGİSAYARA GİRİŞ
MARKA VE MARKA STRATEJİLERİ
TİCARİ BELGELER
REKLAMCILIK
YENİ PAZARLAMA TEKNİKLERİ
İŞLETME BECERİLERİ GRUP ÇALIŞMASI
GİRİŞİMCİLİK
HİZMET PAZARLAMASI
DAVRANIŞ BİLİMLERİ
DOĞRUDAN PAZARLAMA
Makaleler
Tümü (8)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (5)
2024
20241. Termal Turizm Faaliyetlerin Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi: Uşak Termal Tesisleri Örneği
ALKAYA A., ABAY A.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.139-152, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20232. A Study on the Relationship between Intolerance of Uncertainty and Mobile Shopping
ALKAYA A.
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.169-178, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
ALKAYA A., ŞAHİN F.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.2021, sa.30, ss.19-38, 2021 (TRDizin)
2019
20194. Determinants of Users’ Intention to Use Social Media Apps
ŞAHİN F., ALKAYA A., TAŞKIN E.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.686-702, 2019 (TRDizin)
2018
20185. Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi: Bir Sosyal Ağ Uygulaması
ALKAYA A., ŞAHİN F.
Usak University Journal of Social Sciences , cilt.11, ss.11-21, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20176. Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
ALKAYA A., ŞAHİN F.
PESA International Journal of Social Studies , cilt.3, sa.4, ss.17-26, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20177. Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi
ŞAHİN F., ALKAYA A.
PESA International Journal of Social Studies , cilt.3, sa.4, ss.87-103, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20178. The Impact of Social Media Pages on Customer Equity and Purchase Intention An Empirical Study of Mobile Operators
ALKAYA A., TAŞKIN E.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.9, ss.122-133, 2017 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi
ALKAYA A., ŞAHİN F., ÇELİK S.
International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20182. Users Intention Towards Using Social Media App: Perspective of Psychological Motivations, Innovation Diffusion Theory and Technology Acceptance Model
ŞAHİN F., ALKAYA A.
International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20183. Factors That Affecting Customer Knowledge Sharing in Virtual Brand Communities
ŞAHİN F., ALKAYA A.
8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), Vienna, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.180, (Özet Bildiri)
2018
20184. Çevrimiçi Alışverişte E-Tatmin Yaratan Unsurların İncelenmesi, Çevrimiçi Kitap Şirketleri Üzerine Bir Araştırma
ALKAYA A., ŞAHİN F.
8th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Viyana, Avusturya, 11 - 13 Mayıs 2018, ss.170, (Özet Bildiri)
2017
20175. Eğitimde Kalite Bağlamında Algılanan Hizmet Kalitesinin Hedperf İle Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma
ALKAYA A.
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. İlişkisel Bağların ve Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
ALKAYA A., ŞAHİN F.
International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.312, (Özet Bildiri)
2017
20177. Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının: Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi
ŞAHİN F., ALKAYA A.
International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.313-314, (Özet Bildiri)
2017
20178. Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi
ALKAYA A., ŞAHİN F.
International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), Uşak, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.350-351, (Özet Bildiri)
2017
20179. Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma
AKKAN E., ALKAYA A.
International Applied Social Sciences Congress (IASOS), Uşak, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.346-349, (Özet Bildiri)
2017
201710. Effectiveness of Social Media Activities on Value Equity: A Case Study on Mobile Operators
ALKAYA A., TAŞKIN E.
International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises, Ostrava, Çek Cumhuriyeti, 4 - 05 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201611. İlişkisel Pazarlama Bağlamında İlişki Sermayesinin Satın Alma Niyetine Etkisi
ALKAYA A.
Uluslararası Katılımlı 16. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, ss.87-92, (Tam Metin Bildiri)
2016
201612. Bilgi Toplumlarında Fikir Liderlerinin Satın Alma Niyeti Üzerine Etkilerinin Araştırılması
ALKAYA A.
5th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, ss.235, (Özet Bildiri)
2015
201513. An Examination of Impact Social Media Activities on Brand Equity
ALKAYA A., CEYLAN Z., TORUSDAĞ G. B., ÜNAL K.
ICSER (1st International Conference on Social Sciences and Education Research), 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201514. The Impact of Social Media Marketing on Customer Equity
ALKAYA A.
ICSER (1st International Conference on Social Sciences and Education Research), Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2012
201215. The New Opportunities in Marketing The Use of Social Media by Businesses
ALKAYA A.
1. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference (2012), Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Geleceğı̇n Tüketı̇cı̇lerı̇: Dı̇jı̇tal Yerlı̇ler
ALKAYA A.
Sosyal Bı̇lı̇mlerde Teorı̇k ve Ampı̇rı̇k Araştırmalar-III, ÇİLAN AKIN ALİYE, AKIN ADNAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.21-41, 2024
2024
20242. Dijital Çağda Konum Tabanlı Mobil Pazarlama: Teknolojiler, Uygulamalar ve Yaklaşımlar
ALKAYA A.
Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, GÜRDİN BAHAR, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.167-196, 2024
2024
20243. Mobil Reklamcılıkta Güncel Stratejiler
ALKAYA A.
Pazarlamada İleri Araştırmalar, ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.1-19, 2024
2024
20244. Mobı̇l Pazarlama: Kavramlar, Uygulamalar ve Geleceğe Yönelı̇k Vı̇zyonlar
ALKAYA A.
Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar –II, TEMİZKAN VOLKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.141-161, 2024
2021
20215. Digital Aspect of Entreneurship: Crowdfunding
ALKAYA A.
Digitalization in Organizations, Çögenli, Mehmet Zahid, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.75-93, 2021
2020
20206. Sosyal Medya Pazarlaması
ALKAYA A.
Dijital Pazarlama: Güncel Konular, Söylemez, Cevat ve Kayabaşı, Aydın, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, ss.69-96, 2020
2019
20197. Girişimcilikte Başarının Anahtarı: Yenilik
ALKAYA A.
Girişimcilik: Temel ve Yeni Yaklaşımlar, Özkara, Belkıs ve Özafşarlıoğlu Sakallı, Sibel, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.65-87, 2019