Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Teaching Science in Collaborative Groups in Online Environments
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.59, no.59, pp.113-141, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

Bibliometric Analysis of Studies Based on Context-Based Learning Method in Science Teaching
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.4, pp.683-695, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Science Teachers’ Views on Educational Practices in the Hybrid Education Process
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.56, no.56, pp.1-21, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Evaluation of the Problems Experienced in Physics Teaching with Physics Committee Meetings and Teachers' Views
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.1, pp.1303-1348, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Designing Technological Content Curriculum Materials Supported by Logger Pro: An Action Research
International Journal of Progressive Education
, vol.18, no.1, pp.147-173, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Assessment and Evaluation Applications and Practices of Science and Physics Teachers in Online Education during Covid-19
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, vol.9, no.4, pp.163-173, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
LİSELERDE FEN BİLİMLERİ ALANINI SEÇEN ÖĞRENCİLERİN MESLEK-KARİYER ALGILARI VE PLANLAMALARI
International Academic Social Resources Journal
, vol.6, no.25, pp.782-795, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
COVİD-19 UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRENCİLERİN EVDEKİ ÖĞRENME ORTAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
International Academic Social Resources Journal (ASR JOURNAL)
, vol.6, no.23, pp.354-372, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulaması: Akışkanlarda Direnç Kuvveti ve Limit hız örneği-II
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.3, pp.344-359, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Fizik öğretiminde işbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrenci kazanımlarına etkisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.3, pp.143-155, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
PISA Sınavlarında Sorulan Fen Soruları ile 2018 ve 2019 AYT Fizik Sorularının Fen Yeterlilikleri Kapsamında Karşılaştırılması
IV. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 27 September 2019, pp.18
Fizik Öğretiminde Yaşanılan Problemlerin Fizik Zümre Toplantıları ve Öğretmen Görüşleri ile Değerlendirilmesi
IV. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 27 September 2019, pp.17
Fizik Öğretiminde Deneysel İçerikli Bir Aksiyon Araştırması Uygulaması: Gimda Modeli
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 20 April 2017, pp.1884-1885
An Action Research Application On Experiment Content With Physics Education: Ufmea Model
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 20 April 2017, pp.1883-1884
An Evaluation Of Teacher Guide Material Enriched With Supported Innovative Technology Based On React Strategy In The Subject Of Conductor Resistance
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 20 April 2017
Fen Öğretiminde Grup Başarısını Arttırmaya Yönelik Bir Aksiyon Araştırması Uygulaması
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Turkey, 13 November 2016, pp.104
REACT Stratejisine Dayalı Yenilikçi Teknoloji Destekli Zenginleştirilmiş Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi: İletkenlerin Direnci Örneği
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Turkey, 13 November 2016, pp.100
Akım-Direnç ve Potansiyel Farkı Arasındaki İlişki Konusunda REACT Stratejisine Dayalı Öğretmen Rehber Materyalinin Değerlendirilmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 28 September 2016, pp.221
Manyetizma Konusunda React Stratejisine Dayalı Yenilikçi Teknoloji Destekli Zenginleştirilmiş Öğretmen Rehber Materyalinin Değerlendirilmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 10 September 2015, pp.210-211
REACT Stratejisine Dayalı Yenilikçi Teknoloji Destekli Zenginleştirilmiş Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi: Manyetizma Örneği
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 September 2014, pp.782
Akım ile Potansiyel Fark Arasındaki İlişki Konusunda REACT Öğretim Stratejisine Dayalı Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 29TH INTERNATIONAL PHYSICS CONGRESS, Bodrum, Turkey, 05 September 2012, pp.318
REACT Öğretim Stratejisine Dayalı Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi: Elektrik Devrelerindeki Potansiyel Fark Örneği
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 29TH INTERNATIONAL PHYSICS CONGRESS, Bodrum, Turkey, 05 September 2012, pp.309
Bilgisayar Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Fizik Dersine Karşı İlgi ve Başarı Düzeylerine Etkisi
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 29TH INTERNATIONAL PHYSICS CONGRESS, Bodrum, Turkey, 05 September 2012, pp.310
Bilgisayar Destekli Fizik Laboratuarı Uygulamalarının Etkililiğinin Değerlendirilmesi
INTERNATIONAL SCIENCE AND TECHNOLOGY CONFERENCE‐2010, famagusta, Cyprus (Kktc), 27 September 2010, pp.166-172
Yatay Atış Hareketi Konusunda İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Kazanımlarına Etkisi
INTERNATIONAL SCIENCE AND TECHNOLOGY CONFERENCE‐2010, famagusta, Cyprus (Kktc), 27 September 2010, pp.907-914
İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Kazanımlarına Etkisi: Düşey Atış Hareketi Örneği-1
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 25. INTERNATIONAL PHYSICS CONFERENCE, Bodrum, Turkey, 25 August 2008, pp.271
Fizik Dersinde İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Kazanımlarına Etkisi
24. Uluslararası Fizik Kongresi, Malatya, Turkey, 28 August 2007, pp.579-578