Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (7)

1. Metaverse Destekli Fen Eğitimi

Milli Eğitim , cilt.53, sa.242, ss.659-694, 2024 (Scopus, TRDizin) Creative Commons License identifier
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. GAMIFICATION IN TEACHING CONCEPTS RELATED TO OPTICIANRY IN HIGH SCHOOL PHYSICS CLASS

INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2024, ss.281-288, (Tam Metin Bildiri)

2. FİZİK DERSİNDE ENERJİ KONUSUNDA YÜRÜTÜLEN ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ

INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2024, ss.272-280, (Tam Metin Bildiri)

3. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK KAVRAMLARINI ALGILAMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

ERTE CONGRESS 1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 01 Aralık 2021, ss.258-269, (Tam Metin Bildiri)

4. HİBRİT EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMSEL UYGULAMALARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 01 Aralık 2021, ss.276-278, (Özet Bildiri)

5. Comparative Evaluation of Distance Physics Education Applications Applied in the Covid-19 Pocess

Turkish Physical Society 36Th International Physics Congress, Muğla, Türkiye, 01 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

6. Assesment and Evaluation Methods Provided by Practitioners in Applications of Distance Physical Education in the Covid-19 Pocess

Turkish Physical Society 36Th International Physics Congress, Muğla, Türkiye, 01 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

7. Evaluation of STEM Compatible Laboratory Applications Based on Innovative Technology for Constant Accelerative Movement

Turkish Physical Society 35Th International Physics Congress, Muğla, Türkiye, 4 - 08 Eylül 2019, cilt.2178, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri) identifier

9. Development of Teacher Guide Materials Based on Logger Pro Sensors for Simple Pendulum

Turkish Physical Society 35Th International Physics Congress, Bodrum, Türkiye, 04 Eylül 2019, cilt.2178, (Tam Metin Bildiri) identifier

10. Enerji Korunumu Konusunda Geliştirilen Analojilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi

XII. International Congress of Education Researches, Rize, Türkiye, 25 Nisan 2019, ss.979-989, (Tam Metin Bildiri)

11. Fen Eğitiminde Aksiyon Araştırması Temelli Laboratuar Uygulaması

XII. International Congress of Education Researches, Rize, Türkiye, 25 Nisan 2019, ss.1012-1022, (Tam Metin Bildiri)

12. Fizik Öğretiminde Yaşanılan Problemlerin Fizik Zümre Toplantıları ve Öğretmen Görüşleri ile Değerlendirilmesi

IV. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 27 Eylül 2019, ss.17, (Özet Bildiri)

13. Investigation of Factors Effecting High-School Students on Area Selection

International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 19 Temmuz 2019, ss.453-458, (Tam Metin Bildiri)

14. Fizik Öğretiminde Deneysel İçerikli Bir Aksiyon Araştırması Uygulaması: Gimda Modeli

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 Nisan 2017, ss.1884-1885, (Özet Bildiri)

16. An Action Research Application On Experiment Content With Physics Education: Ufmea Model

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 Nisan 2017, ss.1883-1884, (Özet Bildiri)

17. FEN ÖĞRETİMİNDE DENEYSEL İÇERİKLİ KONULARDA YENİ BİR MODEL GELİŞTİRMEYE YÖNELİK AKSİYON ARAŞTIRMASI UYGULAMASI

6. ULEAD Ulusalararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 Ekim 2016, ss.110-111, (Özet Bildiri)

19. Fen Öğretiminde Grup Başarısını Arttırmaya Yönelik Bir Aksiyon Araştırması Uygulaması

VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 Kasım 2016, ss.104, (Özet Bildiri)

20. Akım-Direnç ve Potansiyel Farkı Arasındaki İlişki Konusunda REACT Stratejisine Dayalı Öğretmen Rehber Materyalinin Değerlendirilmesi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül 2016, ss.221, (Özet Bildiri)

21. Manyetizma Konusunda React Stratejisine Dayalı Yenilikçi Teknoloji Destekli Zenginleştirilmiş Öğretmen Rehber Materyalinin Değerlendirilmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 Eylül 2015, ss.210-211, (Özet Bildiri)

22. REACT Stratejisine Dayalı Yenilikçi Teknoloji Destekli Zenginleştirilmiş Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi: Manyetizma Örneği

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, ss.782, (Özet Bildiri)

23. REACT Öğretim Stratejisine Dayalı Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi: Elektrik Devrelerindeki Potansiyel Fark Örneği

TURKISH PHYSICAL SOCIETY 29TH INTERNATIONAL PHYSICS CONGRESS, Bodrum, Türkiye, 05 Eylül 2012, ss.309, (Özet Bildiri)

24. Bilgisayar Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Fizik Dersine Karşı İlgi ve Başarı Düzeylerine Etkisi

TURKISH PHYSICAL SOCIETY 29TH INTERNATIONAL PHYSICS CONGRESS, Bodrum, Türkiye, 05 Eylül 2012, ss.310, (Özet Bildiri)

25. Akım ile Potansiyel Fark Arasındaki İlişki Konusunda REACT Öğretim Stratejisine Dayalı Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi

TURKISH PHYSICAL SOCIETY 29TH INTERNATIONAL PHYSICS CONGRESS, Bodrum, Türkiye, 05 Eylül 2012, ss.318, (Özet Bildiri)

26. Bilgisayar Destekli Fizik Laboratuarı Uygulamalarının Etkililiğinin Değerlendirilmesi

INTERNATIONAL SCIENCE AND TECHNOLOGY CONFERENCE‐2010, famagusta, Kıbrıs (Kktc), 27 Eylül 2010, ss.166-172, (Tam Metin Bildiri)

27. Yatay Atış Hareketi Konusunda İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Kazanımlarına Etkisi

INTERNATIONAL SCIENCE AND TECHNOLOGY CONFERENCE‐2010, famagusta, Kıbrıs (Kktc), 27 Eylül 2010, ss.907-914, (Tam Metin Bildiri)

28. Küresel Aynalar Konusunda Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrenci Tutumları Üzerindeki Etkisi

TURKISH PHYSICAL SOCIETY 25. INTERNATIONAL PHYSICS CONFERENCE, Bodrum, Türkiye, 25 Ağustos 2008, ss.270, (Özet Bildiri)

29. İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Kazanımlarına Etkisi: Düşey Atış Hareketi Örneği-1

TURKISH PHYSICAL SOCIETY 25. INTERNATIONAL PHYSICS CONFERENCE, Bodrum, Türkiye, 25 Ağustos 2008, ss.271, (Özet Bildiri)

30. Fizik Lise 1 Ders Kitabında Yer Alan Madde ve Özellikleri Ünitesindeki Özkütle Konusunun Değerlendirilmesi

TURKISH PHYSICAL SOCIETY 25. INTERNATIONAL PHYSICS CONFERENCE, Bodrum, Türkiye, 25 Ağustos 2008, ss.269-267, (Özet Bildiri)

31. Fizik Dersinin Ölçme ve Değerlendirmesinde Öğretmen Kaynaklı Problemlerin Araştırılması

24. Uluslararası Fizik Kongresi, Malatya, Türkiye, 28 Ağustos 2007, ss.578, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

1. Web of Science'da Fen Eğitiminde Isı ve Sıcaklık Konularının Bibliyometrik Analizi

Eğitim Bilimlerinde Popüler Yaklaşımlar, KAYALAR FETHİ, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.84-105, 2024

2. Web of Science'da Eğitim Bilimlerinde Eylem Araştırmalarının Bibliyometrik Analizi: Fizik Eğitimine Yönelik Öneriler

Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar, Rasim Erol DEMİRBATIR, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.391-420, 2023
Metrikler

Yayın

57

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

8

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

116

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

35

H-İndeks (Sobiad)

3

Proje

2

Açık Erişim

8