Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (7)
2. Çevrimiçi Ortamlarda İşbirlikli Gruplarda Fen Bilimleri Öğretimi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.59, sa.59, ss.113-141, 2024 (TRDizin)
9. Measurement-evaluation applications of context-based activities in hybrid learning environments
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.9, sa.5, ss.197-217, 2022 (ESCI, TRDizin)
10. Hibrit Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretimsel Uygulamalara Yönelik Görüşleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.56, sa.56, ss.1-21, 2022 (TRDizin)
12. Fizik Öğretiminde Yaşanılan Problemlerin Fizik Zümre Toplantıları ve Öğretmen Görüşleri ile Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.1303-1348, 2022 (TRDizin)
16. Assessment and Evaluation Applications and Practices of Science and Physics Teachers in Online Education during Covid-19
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.9, sa.4, ss.163-173, 2021 (Hakemli Dergi)
18. COVİD-19 UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRENCİLERİN EVDEKİ ÖĞRENME ORTAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
International Academic Social Resources Journal (ASR JOURNAL)
, cilt.6, sa.23, ss.354-372, 2021 (Hakemli Dergi)
20. İşbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulaması: Akışkanlarda Direnç Kuvveti ve Limit hız örneği-II
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.344-359, 2009 (Hakemli Dergi)
21. Fizik öğretiminde işbirlikli öğrenme gruplarında probleme dayalı öğrenme uygulamalarının öğrenci kazanımlarına etkisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.143-155, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
33
8. PISA Sınavlarında Sorulan Fen Soruları ile 2018 ve 2019 AYT Fizik Sorularının Fen Yeterlilikleri Kapsamında Karşılaştırılması
IV. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 27 Eylül 2019, ss.18, (Özet Bildiri)
12. Fizik Öğretiminde Yaşanılan Problemlerin Fizik Zümre Toplantıları ve Öğretmen Görüşleri ile Değerlendirilmesi
IV. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 27 Eylül 2019, ss.17, (Özet Bildiri)
14. Fizik Öğretiminde Deneysel İçerikli Bir Aksiyon Araştırması Uygulaması: Gimda Modeli
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 Nisan 2017, ss.1884-1885, (Özet Bildiri)
15. An Evaluation Of Teacher Guide Material Enriched With Supported Innovative Technology Based On React Strategy In The Subject Of Conductor Resistance
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
16. An Action Research Application On Experiment Content With Physics Education: Ufmea Model
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 Nisan 2017, ss.1883-1884, (Özet Bildiri)
18. REACT Stratejisine Dayalı Yenilikçi Teknoloji Destekli Zenginleştirilmiş Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi: İletkenlerin Direnci Örneği
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 Kasım 2016, ss.100, (Özet Bildiri)
19. Fen Öğretiminde Grup Başarısını Arttırmaya Yönelik Bir Aksiyon Araştırması Uygulaması
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 Kasım 2016, ss.104, (Özet Bildiri)
20. Akım-Direnç ve Potansiyel Farkı Arasındaki İlişki Konusunda REACT Stratejisine Dayalı Öğretmen Rehber Materyalinin Değerlendirilmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül 2016, ss.221, (Özet Bildiri)
21. Manyetizma Konusunda React Stratejisine Dayalı Yenilikçi Teknoloji Destekli Zenginleştirilmiş Öğretmen Rehber Materyalinin Değerlendirilmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 Eylül 2015, ss.210-211, (Özet Bildiri)
22. REACT Stratejisine Dayalı Yenilikçi Teknoloji Destekli Zenginleştirilmiş Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi: Manyetizma Örneği
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, ss.782, (Özet Bildiri)
23. REACT Öğretim Stratejisine Dayalı Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi: Elektrik Devrelerindeki Potansiyel Fark Örneği
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 29TH INTERNATIONAL PHYSICS CONGRESS, Bodrum, Türkiye, 05 Eylül 2012, ss.309, (Özet Bildiri)
24. Bilgisayar Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Fizik Dersine Karşı İlgi ve Başarı Düzeylerine Etkisi
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 29TH INTERNATIONAL PHYSICS CONGRESS, Bodrum, Türkiye, 05 Eylül 2012, ss.310, (Özet Bildiri)
25. Akım ile Potansiyel Fark Arasındaki İlişki Konusunda REACT Öğretim Stratejisine Dayalı Öğretmen Rehber Materyali Geliştirilmesi
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 29TH INTERNATIONAL PHYSICS CONGRESS, Bodrum, Türkiye, 05 Eylül 2012, ss.318, (Özet Bildiri)
26. Bilgisayar Destekli Fizik Laboratuarı Uygulamalarının Etkililiğinin Değerlendirilmesi
INTERNATIONAL SCIENCE AND TECHNOLOGY CONFERENCE‐2010, famagusta, Kıbrıs (Kktc), 27 Eylül 2010, ss.166-172, (Tam Metin Bildiri)
27. Yatay Atış Hareketi Konusunda İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Kazanımlarına Etkisi
INTERNATIONAL SCIENCE AND TECHNOLOGY CONFERENCE‐2010, famagusta, Kıbrıs (Kktc), 27 Eylül 2010, ss.907-914, (Tam Metin Bildiri)
29. İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Kazanımlarına Etkisi: Düşey Atış Hareketi Örneği-1
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 25. INTERNATIONAL PHYSICS CONFERENCE, Bodrum, Türkiye, 25 Ağustos 2008, ss.271, (Özet Bildiri)
32. Fizik Dersinde İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Kazanımlarına Etkisi
24. Uluslararası Fizik Kongresi, Malatya, Türkiye, 28 Ağustos 2007, ss.579-578, (Özet Bildiri)