Prof. Dr. ADEM SEZER


EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkçe ve Sosyal Bilgiler Eğitimi Bölümü

Sosyal Bilgiler Eğitimi A.B.D.

Metrikler

Yayın

107

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

4

Atıf (Scopus)

35

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

19

Proje

5

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1997 - 2002

1997 - 2002

Doktora

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Coğrafya Eğitimi (Dr), Türkiye

1993 - 1996

1993 - 1996

Yüksek Lisans

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Coğrafya Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1989 - 1993

1989 - 1993

Lisans

Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Coğrafya Öğretmenliği Pr., Türkiye

Yaptığı Tezler

2002

2002

Doktora

Orta öğretim kurumlarında coğrafya öğretim teknolojisinin öğrenci başarısına etkisi

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Coğrafya Eğitimi (Dr)

1996

1996

Yüksek Lisans

Gümüşhane-Erzurum-Van illerinin iklim özellikleri farklılıklarının belirlenmesi

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Coğrafya Eğitimi (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2016 - 2017

2016 - 2017

Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2012 - 2016

2012 - 2016

Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

2011 - 2012

2011 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Temel Eğitim Bölümü

2007 - 2011

2007 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2002 - 2007

2002 - 2007

Yrd. Doç. Dr.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

1995 - 2002

1995 - 2002

Araştırma Görevlisi

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Yönetimsel Görevler

2018 - 2020

2018 - 2020

Bölüm Başkanı

Uşak Üniversitesi

2016 - 2020

2016 - 2020

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Uşak Üniversitesi

2012 - 2015

2012 - 2015

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Uşak Üniversitesi

2011 - 2013

2011 - 2013

Bölüm Başkan Yardımcısı

Uşak Üniversitesi

2009 - 2011

2009 - 2011

Bölüm Başkan Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

2004 - 2007

2004 - 2007

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

1994 - 1995

1994 - 1995

Öğretmen

KÖPRÜ KÖY ORTA OKULU, Öğretmen

Makaleler

Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (18)

2016

2016

21. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SORUMLULUK DEĞERİ ALGILARI

SEZER A., Çoban O.

EARDE , cilt.2, sa.1, ss.22-39, 2016 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Akhisar (Manisa) İlçesinde Arazi Kullanımında Meydana Gelen Değişimin Uzaktan Algılama (UA) Yöntemleri ile İncelenmesi

DENİZ M., SEZER A., Topuz M., Gürçeşme M.

Uluslararası Geçmişten Günümüze Manisa Sempozyumu-II” 21-23 Eylül 2022, Manisa, Türkiye, 21 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

2. Uzaktan Algılama Teknikleriyle Alaşehir İlçesinde Arazi Örtüsünün Değişimi

DENİZ M., SEZER A., Topuz M.

Uluslararası Geçmişten Günümüze Manisa Sempozyumu-II” 21-23 Eylül 2022, Manisa, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Manisa’nın Göç Analizi (2000-2021)

SEZER A., DENİZ M., Topuz M.

Uluslararası Geçmişten Günümüze Manisa Sempozyumu-II” 21-23 Eylül 2022, Manisa, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

4. Küreselleşen Dünyada Türk Dünyasının Sosyo-kültürel ve Ekonomik İşbirliğinin Önemi

SEZER A.

Ulu öndər Heydər Əliyevin anadan olmasının 99-cu ildönümünə həsr olunmuş MODERNLƏŞMƏNİN PRİORİTET İSTİQAMƏTLƏRİ: SOSİOMƏDƏNİ VƏ İQTİSADİ-EKOLOJİ ASPEKTLƏR, Baku, Azerbaycan, 06 Mayıs 2022, ss.13-22, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

5. Water Education in Turkey's Primary, Secondary and High School Curriculum

SEZER A.

V. İnternational Research Congress on Social Sciences, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.180-194, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

6. COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİN SINIF İÇİ ÖLÇME-DEĞERLENDİRME UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA: DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ

SEZER A., ŞANLI C.

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

7. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Coğrafya: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Araştırma

SEZER A., ÜZTEMUR S., SAĞLAM M.

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. TÜRKİYEDE COĞRAFYA ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ: BİRBETİMSEL ANALİZ ÇALIŞMASI

SEZER A., ŞANLI C.

II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.306-317, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. Mümtaz Turhan’ın “Maarifimizin Ana Davaları”ndan Bugüne Ne Değişti?

SEZER A.

4. International Research Congress on Social Sciences (11-13 September 2019), TÜRKİSTAN, Kazakistan, 25 Aralık 2019, ss.163-176, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Coğrafi Kavramların Öğretimine İlişkin Çalışmaların İncelenmesi

SEZER A., İNEL Y., GÖKALP A., DUMAN A.

II. INTERNATIONAL CONGRESS ON GEOGRAPHICAL EDUCATION, Eskişehir, Türkiye, 03 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

11. COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK KURAMINA GÖRE TASARLANMIŞ BİRÖRNEK: 9. SINIF HARİTA BİLGİSİ KONUSU

ŞANLI C., SEZER A.

II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİKÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2019, ss.103-1165, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

12. ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OYUN TERCİHLERİ

SEZER A., İNESİ M. A., IŞIKLI M., İNEL Y.

1. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 02 Kasım 2019, ss.28, (Özet Bildiri)

2019

2019

13. ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI BAĞLAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ KAZANIMLARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYİ

SEZER A., Kılıçkaya Ö.

İNES 2019 V Human and Civilization Congress From Past To Future, Antalya, Türkiye, 17 Nisan 2019, ss.1036-1043, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

14. Coğrafya Öğretiminde Mekansal Düşünme Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

ŞANLI C., SEZER A.

I.İstanbul International Geography Congress, 20 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ YAŞANTILARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

SEZER A., KILIÇKAYA Ö.

2. Uluslararası Türk Düntası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.589-605, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

16. Social Studies Teachers’ Views on Social Studies Teacher Undergraduate Program

SEZER A., KILIÇKAYA Ö.

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, ÜSKÜP, Makedonya, 5 Eylül - 08 Kasım 2018, cilt.1, ss.387-396, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

17. Ortaokul öğrencilerinin demokratik değerlere ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi

DİNÇ E., SEZER A., ÜZTEMUR S., İNEL Y.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

18. Uşak Şehrinde Eğitime Erişebilirliğin CBS İle Analizi.

DENİZ M., SEZER A., Topuz M.

III. Ines International Education and Social Science Congress 2018, 28 April - 01 May Alanya, Turkey, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla İncelenmesi

DİNÇ E., SEZER A., UZTEMUR S., İNEL Y.

İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.225-234, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

20. Coğrafya Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Lisans Üstü Tezlerden (2000- 2017) İçerik Analizi

SEZER A., DENİZ M.

08-10 Kasım 2018 Nevşehir Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Turgutlu Şehrinde Eğitim Kurumlarına Erişilebilirliğin CBS ile Analizi

SEZER A., DENİZ M., KO E., Topuz M.

İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu 30 Ekim 2018-01 Kasım2018 Çanakkale, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

22. A Critical Assesment on Geography Teacher Training Program

SEZER A., ŞANLI C.

The Second ınternational Syposium on Social Sciences Education, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, cilt.1, ss.38, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. Coğrafya Öğretmeni Yetiştirme Programlarına İlişkin Eleştirel Bir Değerlendirme

SEZER A., ŞANLI C.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eğitime Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Algıları

SEZER A., İNEL Y., GÖKALP A.

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.473-474, (Özet Bildiri)

2018

2018

25. Türkiye’de Cumhuriyet Dönemi Coğrafya Ders Kitaplarında Orta Asya

SEZER A., DENİZ M.

Uluslararası Orta Asya Sempozyumu 12-20 Nisan 2018 Bişkek Kırgızistan, Bishkek, Kırgızistan, 12 - 20 Nisan 2018, ss.239, (Özet Bildiri)

2018

2018

26. Öğretmen Adaylarının Türk Dünyası Coğrafyasına İlişkin Farkındalık Düzeyleri: Türkiye Uşak Üniversitesi Örneği

SEZER A., İNEL Y., TOPAL E.

International Central Asia Symposium, Bishkek, Kırgızistan, 18 - 20 Nisan 2018, ss.49, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Geographical Consciousness: The Change And Reflections in High School Geography Curriculum

SEZER A.

NTERNATIONAL CONGRESSOn The 75th AnniversaryOf TURKISH GEOGRAPHICAL SOCIETY, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.81-82, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE BİR OYUNLAŞTIRMA ÖNERİSİ

SEZER A., İNESİ M. A.

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.370, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Eğitimsel Veri Madenciliği ve Veri Toplama Aracı Tasarımı

İNEL Y., SEÇKİN A. Ç., SEZER A.

II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. Eğitimsel Veri Madenciliği: Bir Veri Toplama Aracı Tasarımı

İNEL Y., SEÇKİN A. Ç., SEZER A.

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 19 - 21 Ekim 2017, ss.5-6, (Özet Bildiri)

2017

2017

32. Öğretmenlerin ve Öğrencilerin Etik Algıları ve Görüşleri Üzerine Bir İnceleme

SEZER A., ÇOBAN O., AKŞİT İ.

IV International EurasianEducational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.144-145, (Özet Bildiri)

2017

2017

33. ORTAOKUL DERS KİTAPLARINDA AFETLER VE AFET EĞİTİMİNE İLİŞKİN BİR ANALİZ

SEZER A., ARIBAŞ B. B., KARALI M. A., URHAN E., ÜNAL A. İ.

ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.691-692, (Özet Bildiri)

2017

2017

34. Üniversite Öğrencilerinin Yozgat’ın Doğal Ve Kültürel Turizm Değerlerine Yönelik Farkındalıkları

ÇETİN T., KARA H., SEZER A.

II. ULUSLARARASI BOZOK SEMPOZYUMU, Yozgat, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.256-268, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

35. TÜRKİYEDE COĞRAFYA ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER BİR LİTERATÜR TARAMASI

IŞIKLI M., SEZER A.

INTERNATIONALACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.370, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. ÜSTÜN ZEKALI ÖĞRENCILERIN GÖÇ GÖRSEL ALGISI

ŞANLI C., SEZER A.

INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.191, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

37. Türkiye Üniversitelerinde Coğrafya Öğretimi Bir Envanter Çalışması Geography Teaching at Turkish Universities An Inventory Study

SEZER A.

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi. 1-4 Aralık 2016 Antalya, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.5, ss.277-288, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

38. ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA GÖÇ MIGRATION IN SECONDARY SCHOOL SOCIAL SCIENCES TEXT BOOKS

SEZER A., İNESİ M. A.

INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.3268-3275, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

41. An investigation of university students attention levels in real classroom settings with neurosky s mindwave mobile EEG device

SEZER A., İNEL Y., SEÇKİN A. Ç., ULUÇINAR U.

Intenational Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.88-101, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

42. Ortaokul Öğrencilerinin Sorumluluk Değeri Algıları

ÇOBAN O., SEZER A.

İnternational Researc Congres of Social Sciences, 2 - 06 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

43. İlköğretim 6 Sınıf Öğrencilerinin Harita Kavramına İlişkin Algıları

SEZER A., KOLUMAN S.

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu IV, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

44. Türkiye de Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersi ve Dengi Programlarında Kıbrıs

SEZER A., ERHAN T., DENİZ M.

Kıbrıs Türk Kültür ve Edebiyatı Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 16 Mayıs 2014, ss.319-329, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

45. Türkiye de Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersi ve Dengi Programlarda Kıbrıs

SEZER A., DENİZ M., TOPAL E., YILDIZ A. K., ERMETİN O., KARACA Ö. F., et al.

Kıbrıs Türk Kültür ve Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

46. Türkiye de 1980 Sonrası Ortaokul Sosyal Bilgiler ve Dengi Ders Kitaplarının Türk Dünyası Coğrafyası İçeriğinin İncelenmesi

SEZER A., TOPAL E.

12. Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

47. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İnterneti Öğretim Amaçlı KullanmaDurumları

SEZER A., Okan Ç., AKŞİT İ., YILDIRIM K., ÖZGEN M.

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, 28 - 30 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

48. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilişim Teknolojileri Öz yeterlik Algıları

SEZER A., DERE İ.

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, 28 - 30 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

49. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Kullanımı Konulu Tezlerin Analizi

SEZER A., KOLUMAN S.

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, 28 - 30 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

51. Coğrafya Öğretmenlerinin İnterneti Öğretim Amaçlı Kullanma Durumları

SEZER A.

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

2004

2004

55. Coğrafya Derslerinde Öğretim Materyali Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

SEZER A., KOÇ M., TUTKUN Ö. F., POLAT Ü.

XIII. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. UZAKTAN ALGILAMA TEKNİKLERİ VE PEYZAJ METRİKLERİ KULLANILARAK ALAŞEHİR İLÇESİNDE ARAZİ ÖRTÜSÜNÜN DEĞİŞİMİ

DENİZ M., SEZER A., TOPUZ M.

MANİSA Akademik Araştırmalar Işığında (Fen Bilimleri & Coğrafya & İktisat) Cilt 4, Abalı Yüksel, Minareci Orkide, Çam Kaynar Sermin, İncedere Leman, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.340-367, 2022

2022

2022

2. Yıldırım

SEZER A., ŞANLI C.

Afetler ve Afet Yönetimi, TOKCAN HALİL, TOPKAYA YAVUZ, Editör, EĞİTEN YAYINEVİ, Ankara, ss.261-279, 2022

2022

2022

3. Manisa İlinin Göç Analizi

SEZER A., DENİZ M., TOPUZ M.

MANİSA AKADEMİK ARAŞTIRMALAR IŞIĞINDA (FENBİLİMLERİ & COĞRAFYA & İKTİSAT) 4. CİLT, Abalı Yüksel, Minareci Orkide, Çam Kaynar Sermin, İncedere Leman, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.314-339, 2022

2022

2022

4. Uzaktan algılama teknikleri ve peyzaj metrikleri kullanılarak Alaşehir ilçesinde arazi örtüsünün değişimi

DENİZ M., SEZER A., Topuz M.

Manisa Akademik Araştırmalar Işığında (Fen Bilimleri & Coğrafya & İktisat) Cilt-4 , Yüksel Abalı Orkide Minareci Sermin Çam Kaynar Leman İncedere, Editör, Berikan, Ankara, ss.340-367, 2022

2022

2022

5. Manisa ilinin göç analizi

SEZER A., DENİZ M., Topuz M.

Manisa Akademik Araştırmalar Işığında (Fen Bilimleri & Coğrafya & İktisat) Cilt-4, 2022 , Yüksel Abalı Orkide Minareci Sermin Çam Kaynar Leman İncedere, Editör, BERiKAN YAYINEVi, Ankara, ss.314-339, 2022

2020

2020

6. A Methodological and Thematic Analysis of the Graduate Theses Conducted withPreservice Social Studies Teachers in Turkey

SEZER A., GÖKALP A., Duman A.

New Horizons in Social Studies Education, Çetin Turhan, Kılcan Bahadır, İnel Yusuf, Çepni Osman, Editör, SRA Academic Publishing, ss.1-20, 2020

2018

2018

7. CENTRAL ASIA IN GEOGRAPHY COURSE BOOKS OF REPUBLICAN PERIOD IN TURKEY

SEZER A., DENİZ M.

New Horizons, Şahin Ayfer, Mulalic Almasa, Editör, Lap Lambert Academic Publishing, Mauritus, ss.46-62, 2018

2018

2018

8. Analysis on Spatial Thinking in High School Level Geography Textbook Questions

ŞANLI C., SEZER A.

New Horizons Educational Sciences - I, TURHAN ÇETİN, AYFER ŞAHİN, ALMASA MULALIÇ, NUDZEJMA OBRALIÇ, Editör, LAMBERT Academic publishing, Riga, ss.304-325, 2018

2017

2017

9. Görsel Tasarım ve Sunum Programları

SEZER A.

Coğrafya Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Sezer Adem, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-89, 2017

2017

2017

10. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE BİR OYUNLAŞTIRMA ÖNERİSİ

SEZER A., İNESİ M. A.

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI 2017, ERDAL HAMARTA, COŞKUN ARSLAN, SABAHATTİN ÇİFTÇİ, ONUR KÖKSAL, AHMET NACİ ÇOKLAR, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, ss.102-110, 2017

2017

2017

11. Coğrafya Öğretiminde Grafiklerin Kullanımı

SEZER A.

Coğrafya Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, SEZER ADEM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-183, 2017

2017

2017

12. Sosyal Bilgiler Öğretiminde sokratik Yöntem/Sosrgulayıcı Öğrenme

SEZER A., Çoban O.

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Refik Turan, Hakan Akdağ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.11-36, 2017

2013

2013

13. Barış ve Şiddet

SEZER A.

İnsan Hakları Demokrasi ve Vatandaşlık Eğitimi, İsmail Acun, Bülent Tarman, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.108-127, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 35

h-indeksi (SCOPUS): 2