Yayınlar & Eserler

Makaleler 39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 55

1. Akhisar (Manisa) İlçesinde Arazi Kullanımında Meydana Gelen Değişimin Uzaktan Algılama (UA) Yöntemleri ile İncelenmesi

Uluslararası Geçmişten Günümüze Manisa Sempozyumu-II” 21-23 Eylül 2022, Manisa, Türkiye, 21 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2. Uzaktan Algılama Teknikleriyle Alaşehir İlçesinde Arazi Örtüsünün Değişimi

Uluslararası Geçmişten Günümüze Manisa Sempozyumu-II” 21-23 Eylül 2022, Manisa, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

3. Manisa’nın Göç Analizi (2000-2021)

Uluslararası Geçmişten Günümüze Manisa Sempozyumu-II” 21-23 Eylül 2022, Manisa, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Küreselleşen Dünyada Türk Dünyasının Sosyo-kültürel ve Ekonomik İşbirliğinin Önemi

Ulu öndər Heydər Əliyevin anadan olmasının 99-cu ildönümünə həsr olunmuş MODERNLƏŞMƏNİN PRİORİTET İSTİQAMƏTLƏRİ: SOSİOMƏDƏNİ VƏ İQTİSADİ-EKOLOJİ ASPEKTLƏR, Baku, Azerbaycan, 06 Mayıs 2022, ss.13-22, (Tam Metin Bildiri)

5. Water Education in Turkey's Primary, Secondary and High School Curriculum

V. İnternational Research Congress on Social Sciences, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.180-194, (Tam Metin Bildiri)

7. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Coğrafya: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Araştırma

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

8. TÜRKİYEDE COĞRAFYA ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ: BİRBETİMSEL ANALİZ ÇALIŞMASI

II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.306-317, (Tam Metin Bildiri)

9. Mümtaz Turhan’ın “Maarifimizin Ana Davaları”ndan Bugüne Ne Değişti?

4. International Research Congress on Social Sciences (11-13 September 2019), TÜRKİSTAN, Kazakistan, 25 Aralık 2019, ss.163-176, (Tam Metin Bildiri)

10. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Coğrafi Kavramların Öğretimine İlişkin Çalışmaların İncelenmesi

II. INTERNATIONAL CONGRESS ON GEOGRAPHICAL EDUCATION, Eskişehir, Türkiye, 03 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK KURAMINA GÖRE TASARLANMIŞ BİRÖRNEK: 9. SINIF HARİTA BİLGİSİ KONUSU

II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİKÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2019, ss.103-1165, (Tam Metin Bildiri)

12. ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OYUN TERCİHLERİ

1. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 02 Kasım 2019, ss.28, (Özet Bildiri)

13. ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI BAĞLAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ KAZANIMLARININ GERÇEKLEŞME DÜZEYİ

İNES 2019 V Human and Civilization Congress From Past To Future, Antalya, Türkiye, 17 Nisan 2019, ss.1036-1043, (Tam Metin Bildiri)

15. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ YAŞANTILARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

2. Uluslararası Türk Düntası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.589-605, (Tam Metin Bildiri)

16. Social Studies Teachers’ Views on Social Studies Teacher Undergraduate Program

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, ÜSKÜP, Makedonya, 5 Eylül - 08 Kasım 2018, cilt.1, ss.387-396, (Tam Metin Bildiri)

17. Ortaokul öğrencilerinin demokratik değerlere ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. Uşak Şehrinde Eğitime Erişebilirliğin CBS İle Analizi.

III. Ines International Education and Social Science Congress 2018, 28 April - 01 May Alanya, Turkey, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

19. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla İncelenmesi

İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.225-234, (Tam Metin Bildiri)

20. Coğrafya Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Lisans Üstü Tezlerden (2000- 2017) İçerik Analizi

08-10 Kasım 2018 Nevşehir Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

21. Turgutlu Şehrinde Eğitim Kurumlarına Erişilebilirliğin CBS ile Analizi

İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu 30 Ekim 2018-01 Kasım2018 Çanakkale, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

22. A Critical Assesment on Geography Teacher Training Program

The Second ınternational Syposium on Social Sciences Education, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, cilt.1, ss.38, (Özet Bildiri)

23. Coğrafya Öğretmeni Yetiştirme Programlarına İlişkin Eleştirel Bir Değerlendirme

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

24. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eğitime Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Algıları

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.473-474, (Özet Bildiri)

25. Türkiye’de Cumhuriyet Dönemi Coğrafya Ders Kitaplarında Orta Asya

Uluslararası Orta Asya Sempozyumu 12-20 Nisan 2018 Bişkek Kırgızistan, Bishkek, Kırgızistan, 12 - 20 Nisan 2018, ss.239, (Özet Bildiri)

27. Geographical Consciousness: The Change And Reflections in High School Geography Curriculum

NTERNATIONAL CONGRESSOn The 75th AnniversaryOf TURKISH GEOGRAPHICAL SOCIETY, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.81-82, (Özet Bildiri)

28. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE BİR OYUNLAŞTIRMA ÖNERİSİ

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.370, (Özet Bildiri)

30. Eğitimsel Veri Madenciliği ve Veri Toplama Aracı Tasarımı

II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

31. Eğitimsel Veri Madenciliği: Bir Veri Toplama Aracı Tasarımı

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 19 - 21 Ekim 2017, ss.5-6, (Özet Bildiri)

32. Öğretmenlerin ve Öğrencilerin Etik Algıları ve Görüşleri Üzerine Bir İnceleme

IV International EurasianEducational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.144-145, (Özet Bildiri)

33. ORTAOKUL DERS KİTAPLARINDA AFETLER VE AFET EĞİTİMİNE İLİŞKİN BİR ANALİZ

ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.691-692, (Özet Bildiri)

34. Üniversite Öğrencilerinin Yozgat’ın Doğal Ve Kültürel Turizm Değerlerine Yönelik Farkındalıkları

II. ULUSLARARASI BOZOK SEMPOZYUMU, Yozgat, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.256-268, (Tam Metin Bildiri)

35. TÜRKİYEDE COĞRAFYA ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER BİR LİTERATÜR TARAMASI

INTERNATIONALACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.370, (Özet Bildiri)

36. ÜSTÜN ZEKALI ÖĞRENCILERIN GÖÇ GÖRSEL ALGISI

INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.191, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. Türkiye Üniversitelerinde Coğrafya Öğretimi Bir Envanter Çalışması Geography Teaching at Turkish Universities An Inventory Study

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi. 1-4 Aralık 2016 Antalya, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.5, ss.277-288, (Tam Metin Bildiri)

38. ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA GÖÇ MIGRATION IN SECONDARY SCHOOL SOCIAL SCIENCES TEXT BOOKS

INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.3268-3275, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

41. An investigation of university students attention levels in real classroom settings with neurosky s mindwave mobile EEG device

Intenational Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.88-101, (Tam Metin Bildiri)

42. Ortaokul Öğrencilerinin Sorumluluk Değeri Algıları

İnternational Researc Congres of Social Sciences, 2 - 06 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

43. İlköğretim 6 Sınıf Öğrencilerinin Harita Kavramına İlişkin Algıları

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu IV, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

44. Türkiye de Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersi ve Dengi Programlarında Kıbrıs

Kıbrıs Türk Kültür ve Edebiyatı Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 16 Mayıs 2014, ss.319-329, (Tam Metin Bildiri)

45. Türkiye de Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersi ve Dengi Programlarda Kıbrıs

Kıbrıs Türk Kültür ve Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

47. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İnterneti Öğretim Amaçlı KullanmaDurumları

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, 28 - 30 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

48. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilişim Teknolojileri Öz yeterlik Algıları

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, 28 - 30 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

49. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Kullanımı Konulu Tezlerin Analizi

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, 28 - 30 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

51. Coğrafya Öğretmenlerinin İnterneti Öğretim Amaçlı Kullanma Durumları

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

1. UZAKTAN ALGILAMA TEKNİKLERİ VE PEYZAJ METRİKLERİ KULLANILARAK ALAŞEHİR İLÇESİNDE ARAZİ ÖRTÜSÜNÜN DEĞİŞİMİ

MANİSA Akademik Araştırmalar Işığında (Fen Bilimleri & Coğrafya & İktisat) Cilt 4, Abalı Yüksel, Minareci Orkide, Çam Kaynar Sermin, İncedere Leman, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.340-367, 2022

2. Yıldırım

Afetler ve Afet Yönetimi, TOKCAN HALİL, TOPKAYA YAVUZ, Editör, EĞİTEN YAYINEVİ, Ankara, ss.261-279, 2022

3. Manisa İlinin Göç Analizi

MANİSA AKADEMİK ARAŞTIRMALAR IŞIĞINDA (FENBİLİMLERİ & COĞRAFYA & İKTİSAT) 4. CİLT, Abalı Yüksel, Minareci Orkide, Çam Kaynar Sermin, İncedere Leman, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.314-339, 2022

4. Uzaktan algılama teknikleri ve peyzaj metrikleri kullanılarak Alaşehir ilçesinde arazi örtüsünün değişimi

Manisa Akademik Araştırmalar Işığında (Fen Bilimleri & Coğrafya & İktisat) Cilt-4 , Yüksel Abalı Orkide Minareci Sermin Çam Kaynar Leman İncedere, Editör, Berikan, Ankara, ss.340-367, 2022

5. Manisa ilinin göç analizi

Manisa Akademik Araştırmalar Işığında (Fen Bilimleri & Coğrafya & İktisat) Cilt-4, 2022 , Yüksel Abalı Orkide Minareci Sermin Çam Kaynar Leman İncedere, Editör, BERiKAN YAYINEVi, Ankara, ss.314-339, 2022

6. A Methodological and Thematic Analysis of the Graduate Theses Conducted withPreservice Social Studies Teachers in Turkey

New Horizons in Social Studies Education, Çetin Turhan, Kılcan Bahadır, İnel Yusuf, Çepni Osman, Editör, SRA Academic Publishing, ss.1-20, 2020

7. CENTRAL ASIA IN GEOGRAPHY COURSE BOOKS OF REPUBLICAN PERIOD IN TURKEY

New Horizons, Şahin Ayfer, Mulalic Almasa, Editör, Lap Lambert Academic Publishing, Mauritus, ss.46-62, 2018

8. Analysis on Spatial Thinking in High School Level Geography Textbook Questions

New Horizons Educational Sciences - I, TURHAN ÇETİN, AYFER ŞAHİN, ALMASA MULALIÇ, NUDZEJMA OBRALIÇ, Editör, LAMBERT Academic publishing, Riga, ss.304-325, 2018

9. Görsel Tasarım ve Sunum Programları

Coğrafya Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Sezer Adem, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-89, 2017

10. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE BİR OYUNLAŞTIRMA ÖNERİSİ

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI 2017, ERDAL HAMARTA, COŞKUN ARSLAN, SABAHATTİN ÇİFTÇİ, ONUR KÖKSAL, AHMET NACİ ÇOKLAR, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, ss.102-110, 2017

11. Coğrafya Öğretiminde Grafiklerin Kullanımı

Coğrafya Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, SEZER ADEM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-183, 2017

12. Sosyal Bilgiler Öğretiminde sokratik Yöntem/Sosrgulayıcı Öğrenme

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Refik Turan, Hakan Akdağ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.11-36, 2017

13. Barış ve Şiddet

İnsan Hakları Demokrasi ve Vatandaşlık Eğitimi, İsmail Acun, Bülent Tarman, Erkan Dinç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.108-127, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

107

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

4

Atıf (Scopus)

35

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

19

Proje

5

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları