Arş. Gör. SEYHAN SARITAŞ AKYOL


EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme A.B.D.

Metrikler

Yayın

11

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü

Makaleler

Tümü (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2017

2017

1. Assessing Measurement Invariance through Use Of Multiple-Group CFA: Difference between Regional Groups

ÖZDEMİR V., SARITAŞ S., SÖZER BOZ E., ÇORBACI E. C., AKBAŞ D.

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

2. An Investigation of Measurement Invariance of Interest in Science Model Across Different Groups: A Study on PISA Student Questionnaire

SÖZER BOZ E., SARITAŞ S., AKBAŞ D., ÇORBACI E. C., ÖZDEMİR V.

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

3. Investigation of measurement invariance of interest in science by gender: Turkey sample

SARITAŞ S., SÖZER E., KIZILTOPRAK F.

I. Uluslararası Kültür ve Medeniyet Kongresi, Mardin, Türkiye, 7 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

4. Are Different Raters Type Rating The Same Constructs In Problem Solvıng SkıllsAssessment?

SARITAŞ S., ÇETİN B., ÖZDEMİR V.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. Test Puanlarının Kullanım Gerekliliklerine Yönelik İzlenen Yasal Süreç: Ösym örneği

SARITAŞ S., ÖZDEMİR V.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Madde Analizi Sürecinin Genellenebilirlik Kuramı ve Klasik Test Kuramına Göre İncelenmesi

ÖZDEMİR V., SARITAŞ S.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

7. Okul Öncesi Eğitimde Ölçek Uyarlamaya Dayalı Çalışmaların İncelenmesi

SÖZER E., SARITAŞ S., KARAKAYA İ.

5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

8. Assessment of Performance Based Tasks within the Context of Statistics Lesson with Multi Faceted Rasch Model

KARAKAYA İ., SARITAŞ S., SALMANER R.

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

9. Kadın Mahkûmlar İçin Kariyer Planlama Merkezi Projesi

KARAKAYA İ., EŞİCİ H., YAZÇAYIR N., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., ADA S., SALMANER R., et al.

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi "Herkes için sürdürülebilir eğitim", Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)