Eğitim Bilgileri
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorDoktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
Makaleler
Tümü (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)
2022
20221. Comparison of GDINA, DINA, DINO Model Fit in Cognitive Diagnosis at Item and Test Level Based on Real Data
SARITAŞ AKYOL S., ÇAKAN M.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.42, sa.2, ss.1083-1108, 2022 (TRDizin)
2015
20152. Adaptation of De Jong Gierveld Loneliness Scale into Turkish
ÇAVDAR D., BAĞCI V., ÇORBACI E. C., SARITAŞ S., TAŞDELEN M. K.
International Journal of Humanities and Social Science , cilt.5, sa.9, ss.84-92, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. Assessing Measurement Invariance through Use Of Multiple-Group CFA: Difference between Regional Groups
ÖZDEMİR V., SARITAŞ S., SÖZER BOZ E., ÇORBACI E. C., AKBAŞ D.
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
20172. An Investigation of Measurement Invariance of Interest in Science Model Across Different Groups: A Study on PISA Student Questionnaire
SÖZER BOZ E., SARITAŞ S., AKBAŞ D., ÇORBACI E. C., ÖZDEMİR V.
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
20173. Investigation of measurement invariance of interest in science by gender: Turkey sample
SARITAŞ S., SÖZER E., KIZILTOPRAK F.
I. Uluslararası Kültür ve Medeniyet Kongresi, Mardin, Türkiye, 7 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20174. Are Different Raters Type Rating The Same Constructs In Problem Solvıng SkıllsAssessment?
SARITAŞ S., ÇETİN B., ÖZDEMİR V.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. Test Puanlarının Kullanım Gerekliliklerine Yönelik İzlenen Yasal Süreç: Ösym örneği
SARITAŞ S., ÖZDEMİR V.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. Madde Analizi Sürecinin Genellenebilirlik Kuramı ve Klasik Test Kuramına Göre İncelenmesi
ÖZDEMİR V., SARITAŞ S.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
20167. Okul Öncesi Eğitimde Ölçek Uyarlamaya Dayalı Çalışmaların İncelenmesi
SÖZER E., SARITAŞ S., KARAKAYA İ.
5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2015
20158. Assessment of Performance Based Tasks within the Context of Statistics Lesson with Multi Faceted Rasch Model
KARAKAYA İ., SARITAŞ S., SALMANER R.
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
20159. Kadın Mahkûmlar İçin Kariyer Planlama Merkezi Projesi
KARAKAYA İ., EŞİCİ H., YAZÇAYIR N., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., ADA S., SALMANER R., et al.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi "Herkes için sürdürülebilir eğitim", Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)