Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Assessing Measurement Invariance through Use Of Multiple-Group CFA: Difference between Regional Groups

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 10 Aralık 2017

An Investigation of Measurement Invariance of Interest in Science Model Across Different Groups: A Study on PISA Student Questionnaire

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017

Investigation of measurement invariance of interest in science by gender: Turkey sample

I. Uluslararası Kültür ve Medeniyet Kongresi, Mardin, Türkiye, 7 - 10 Aralık 2017

Are Different Raters Type Rating The Same Constructs In Problem Solvıng SkıllsAssessment?

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Test Puanlarının Kullanım Gerekliliklerine Yönelik İzlenen Yasal Süreç: Ösym örneği

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Madde Analizi Sürecinin Genellenebilirlik Kuramı ve Klasik Test Kuramına Göre İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Okul Öncesi Eğitimde Ölçek Uyarlamaya Dayalı Çalışmaların İncelenmesi

5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Assessment of Performance Based Tasks within the Context of Statistics Lesson with Multi Faceted Rasch Model

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015

Kadın Mahkûmlar İçin Kariyer Planlama Merkezi Projesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi "Herkes için sürdürülebilir eğitim", Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015
Metrikler

Yayın

11

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları