Arş. Gör. SEYHAN SARITAŞ AKYOL
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Uşak Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Comparison of GDINA, DINA, DINO Model Fit in Cognitive Diagnosis at Item and Test Level Based on Real Data
SARITAŞ AKYOL S.
,
ÇAKAN M.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.1083-1108, 2022 (Hakemli Dergi)
Adaptation of De Jong Gierveld Loneliness Scale into Turkish
ÇAVDAR D.
,
BAĞCI V.
,
ÇORBACI E. C.
,
SARITAŞ S.
,
TAŞDELEN M. K.
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.5, sa.9, ss.84-92, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Assessing Measurement Invariance through Use Of Multiple-Group CFA: Difference between Regional Groups
ÖZDEMİR V.
,
SARITAŞ S.
,
SÖZER BOZ E.
,
ÇORBACI E. C.
,
AKBAŞ D.
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 10 Aralık 2017
An Investigation of Measurement Invariance of Interest in Science Model Across Different Groups: A Study on PISA Student Questionnaire
SÖZER BOZ E.
,
SARITAŞ S.
,
AKBAŞ D.
,
ÇORBACI E. C.
,
ÖZDEMİR V.
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017
Investigation of measurement invariance of interest in science by gender: Turkey sample
SARITAŞ S.
,
SÖZER E.
,
KIZILTOPRAK F.
I. Uluslararası Kültür ve Medeniyet Kongresi, Mardin, Türkiye, 7 - 10 Aralık 2017
Are Different Raters Type Rating The Same Constructs In Problem Solvıng SkıllsAssessment?
SARITAŞ S.
,
ÇETİN B.
,
ÖZDEMİR V.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Test Puanlarının Kullanım Gerekliliklerine Yönelik İzlenen Yasal Süreç: Ösym örneği
SARITAŞ S.
,
ÖZDEMİR V.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Madde Analizi Sürecinin Genellenebilirlik Kuramı ve Klasik Test Kuramına Göre İncelenmesi
ÖZDEMİR V.
,
SARITAŞ S.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Okul Öncesi Eğitimde Ölçek Uyarlamaya Dayalı Çalışmaların İncelenmesi
SÖZER E.
,
SARITAŞ S.
,
KARAKAYA İ.
5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
Assessment of Performance Based Tasks within the Context of Statistics Lesson with Multi Faceted Rasch Model
KARAKAYA İ.
,
SARITAŞ S.
,
SALMANER R.
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015
Kadın Mahkûmlar İçin Kariyer Planlama Merkezi Projesi
KARAKAYA İ.
,
EŞİCİ H.
,
YAZÇAYIR N.
,
BÜYÜKÖZTÜRK Ş.
,
ADA S.
,
SALMANER R.
, et al.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi "Herkes için sürdürülebilir eğitim", Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
11
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları