Makaleler
3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
2. Okul ve Özgürlük
Öğretmen Dünyası
, sa.425, ss.23-29, 2015 (Hakemsiz Dergi)
3. Kariyer Basamaklarında Yükselme Sınavı (KBYS) Sorularına İlişkin Bir Analiz
ÖĞRETMEN DÜNYASI
, sa.320, ss.17-19, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. Özel Yetenekli Öğrencilerde Mükemmeliyetçilik, Psikolojik Sağlamlık ve Öz-şefkat Düzeylerinin İncelenmesi
Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (ÜYEK), Türkiye, 08 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
3. ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ EĞİTİMLERİ PİLOT UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
GÖÇMEN VE MÜLTECİ ÖĞRENCİLER İÇİN EĞİTİMDE DENGENİN SAĞLANMASI PROJE KAPANIŞ TOPLANTISI VE ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONFERANSI, Uşak, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
5. Uzaktan eğitimde çevrimiçi ders veren öğretim elemanlarının uzaktan eğitimde etkileşim ve iletişim üzerine görüşleri.
Akademik Bilişim 2011, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri)
6. Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Ders Veren Öğretim Elemanlarının, Uzaktan Eğitimde Etkileşim ve İletişim Üzerine GörüşleriBildiri No :173
Akademik Bilişim, 2-4 Şubat 2011, İnönü Üniversitesi, Malatya, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri)
8. Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Yeterlilikleri ve Beklentileri İle Öğretmen Yetiştirme Programının Söz Konusu Yeterlilikleri Kazandırmadaki Etkililiği
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
9. Eğitim fakültesinde öğrenim gören öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlilikleri ve beklentileri ile öğretmen yetiştirme programının söz konusu yeterlilikleri kazandırmadaki etkililiği
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 13-15 Eylül 2006, Muğla Üniversitesi, Muğla, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
10. Responses to ICT innovation in faculties of education : lessons from the Turkish experience
International CAL’05 – Virtual Learning Conference, University of Bristol, UK, Bristol, İngiltere, 4 - 06 Nisan 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1. The Need for Contextualized STEM Learning Environments For Refugee Students In Turkey
INTERNATIONAL PERSPECTIVES ON THE CONTEXTUALIZATION OF SCIENCE EDUCATION, Ingrid Sanchez Tapia, Editör, Springer, Springer, ss.95-112, 2020
2. Nörofizyolojik Kuram (D. Olding Hebb)
ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM ve YAKLAŞIMLARI, Oral, Behçet, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.227-257, 2018
3. Sınıf Davranışlarının ve Sosyal Becerilerin Geliştirilmesi
Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler The Inclusive Classroom Strategies for Effective Differentiated Instruction, Şahin, Mustafa & Altun, Taner, Editör, Nobel, Ankara, ss.173-197, 2016