Akademik Ünvanlar
4
-
2020 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Uşak Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, Resim Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Giresun Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
2015 - Devam Ediyor
Giresun Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2006 Öğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
9
-
2024 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, Resim Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Dekan Yardımcısı
Uşak Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, Resim Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Uşak Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, Resim Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Bölüm Bologna Komisyonu Başkanı
Uşak Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, Resim Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Uşak Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, Resim Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Uşak Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, Resim Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Uşak Üniversitesi
-
2023 - 2024 Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi, GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, Resim Bölümü
-
2019 - 2020 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Giresun Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
1
-
1992 - 2015 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
Verdiği Dersler
34
-
Yüksek Lisans
Resim Atölye Öğretim Yöntemleri I
Resim Sanatında Modernizm ve Sonrası
Çağdaş Sanat ve Yorum
Resimde Mekan ve Görsel Düzen
-
Lisans
Duvar Sanatı-III
SANAT ELEŞTİRİSİ
Duvar Sanatı-I
Moda Resmi I
RESİM ATÖLYE VI
Desen-I
RESİM ATÖLYE V
SERGİLEME VE SUNUM TEKNİKLERİ
Moda İllüstrasyon I
GÜNCEL SANAT
Öğretmenlik Uygulaması
Anasanat Atölye-III(Resim)
Desen-I
Sanat Atölye-I(Resim)
Temel Tasarım-I
Batı Sanatı Tarihi
Arkeoloji
Anasanat Atölye-I(Resim)
Anasanat Atölye-II
Temel Tasarım-II
Eğitim Bilimine Giriş
Perspektif
Görsel Sanatlar Öğretimi
Desen-II
Okul Deneyimi
Özel Öğretim Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması-II
Sanat Tarihine Giriş
Öğretmenlik Uygulaması-1
Öğretim İlke Ve Yöntemleri