Eğitim Bilgileri
2006 - 2012
2006 - 2012Doktora
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Dr), Türkiye
2004 - 2006
2004 - 2006Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Kara Harp Okulu Komutanlığı, Kara Harp Okulu (Dekanlık), Sistem Mühendisliği Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Pazarlama süreçlerinin inovasyon stratejilerine etkisi üzerine bir araştırma
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Dr)
2006
2006Yüksek Lisans
Yaşam tarzlarının satın alma karar süreci üzerindeki rolüne ilişkin bir araştırma
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorUşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Uşak Üniversitesi
2018 - 2019
2018 - 2019Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Uşak Üniversitesi
2013 - 2014
2013 - 2014Dekan Yardımcısı
Uşak Üniversitesi
2013 - 2014
2013 - 2014Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
1994 - 2012
1994 - 2012SUBAY
GENELKURMAY BASKANLIGI, SUBAY
Verdiği Dersler
Makaleler
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (21)
2025
20251. ChatGPT’nin kullanımının teknoloji kabul modelleri perspektifinden değerlendirilmesi: Youtube videoları üzerine bir araştırma
YİĞİT İ., CAN P.
Connectist: İstanbul University Journal of Communication Sciences (Online)
, cilt.0, sa.68, ss.119-142, 2025 (ESCI, TRDizin)
2020
20202. Siyasal Pazarlamada Adayların Marka Kişilik Boyutları
ER CANTÜRK D., CAN P.
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , cilt.6, sa.2, ss.531-551, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20203. TOPLUMSAL CİNSİYETİN SATIN ALMA TARZLARI ÜZERİNDEKİ ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
YILMAZ H., CAN P.
International Social Sciences Studies , cilt.6, sa.64, ss.2523-2532, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20204. Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Marka Bağlılığı Üzerindeki Rolü
AYMAZ S., CAN P.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.25, ss.3443-3466, 2020 (TRDizin)
2020
20205. MARKA KİŞİLİK BOYUTLARI İLE ETİK DAVRANIŞ ALGILAR ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
CAN P., ER D.
The Journal of Academic Social Sciences
, cilt.104, sa.104, ss.476-499, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20196. NARSİSİZM İLE MARKA BAĞLILIĞI VE TAKLİT ÜRÜN SATIN ALMA EĞİLİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
CAN P., ER D.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.147-166, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20197. TÜKETİCİ-MARKA İLİŞKİSİNDE MARKA AŞKININ ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CAN P., MÜHÜRDAROĞLU S.
The Journal of Social Science
, cilt.3, sa.6, ss.497-510, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Duygusal Zekânın Tüketici Etik Davranışları Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma
CAN P., ÖZDEMİR Ö.
RS-Research Studies Anatolia Journal , cilt.2, sa.6, ss.286-302, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Marka Kişiliğinin Bütünleşik Marka İmajı Üzerindeki Rolü
CAN P.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.7, ss.452-473, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201910. Statü Tüketiminin Fiyat Duyarlılığına Etkisini BelirlemeyeYönelik Bir Araştırma
CAN P.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.2, ss.151-170, 2019 (TRDizin)
2019
201911. RİSK BOYUTLARININ GENEL ALGILANAN RİSKÜZERİNE ETKİSİ: E-TİCARET SİTELERİNE YÖNELİKBİR ARAŞTIRMA
CAN P., ÇAKAR Ü.
Atatürk İletişim Dergisi , sa.17, ss.39-68, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201812. ALGILANAN KITLIĞIN PSİKOLOJİK ETKİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
CAN P., ŞEN G.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.866-897, 2018 (TRDizin)
2018
201813. Hedonik Satın Alma Değerlerinin Alışveriş Memnuniyetine Etkisi Üzerine X ve Z Kuşaklarında Karşılaştırmalı Bir Araştırma
CAN P., YİĞİT İ.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.821-847, 2018 (TRDizin)
2017
201714. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ve Hizmet İnovasyonunun Müşteri Bağlılığına Etkisi
CAN P., YILMAZ M. K.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, ss.1-18, 2017 (TRDizin)
2017
201715. SPONSORLUK FAALİYETLERİNDE TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ,TÜKETİCİ KOZMOPOLİTLİĞİ, MÜSABAKALARA KATILIM VESPONSOR MARKASINA TUTUMUN MARKA GÜVENİNE ETKİSİÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CAN P., YİĞİT İ.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , cilt.10, sa.1, ss.98-119, 2017 (TRDizin)
2017
201716. A RESEARCH ON THE COMPARISON OF THE EFFECT OF BENEFITS OBTAINED FROM SOCIAL MEDIA MARKETING TO BRAND COMMITMENT IN TERMS OF DOMESTIC AND FOREIGN CONSUMERS
CAN P., ÇETİN İ.
INTERNATIONAL BUSINESS RESEARCH , cilt.10, sa.2, ss.29-42, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201717. The Effect of Gender Roles to Carrier Efforts
ÖZÇINAR M., CAN P., TOPALAK A. S.
Journal of Innovative Research in Education Management , cilt.1, sa.1, ss.26-39, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201618. AİLE TARZLARININ ÇOCUKLARIN TÜKETİMİNİN ŞEKİLLENMESİNDEKİ ROLÜ
CAN P.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , cilt.12, sa.53, ss.185-198, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201619. MARKA DENEYİMİ HEDONİK DUYGULAR VE ALGILANAN REKLAM HARCAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ÜZERİNE FAST FOOD SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
CAN P.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.12, sa.30, ss.121-143, 2016 (TRDizin)
2016
201620. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN ELDE EDİLEN FAYDALARIN TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CAN P., ÇETİN İ.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.30, sa.4, ss.885-906, 2016 (TRDizin)
2016
201621. Aile Bireylerinin Marka Değeri Boyutları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
CAN P., YILMAZ M. K.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , cilt.7, sa.18, ss.90-106, 2016 (TRDizin)
2016
201622. MERKEZ KÜTÜPHANE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN UŞAK ÜNİVERSİTESİ MARKA FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
CAN P., SEZGİN M.
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.51-65, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201623. MARKA BAĞLILIĞI BELİRLEYİCİLERİNİN MARKA İLİŞKİSİNE ETKİSİ
CAN P., TELİNGÜN K.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.9, sa.43, ss.1744, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201624. HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL ÖLÇEĞİ İLE ÖLÇÜLMESİ: UŞAK ÜNİVERSİTESİ MERKEZ KÜTÜPHANESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CAN P.
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, cilt.6, ss.63, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201625. ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA ALGILANAN RİSKİN MARKA DUYARLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CAN P.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.175-190, 2016 (TRDizin)
2015
201526. TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
CAN P., ÇETİN İ.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.15, sa.4, ss.105-124, 2015 (TRDizin)
2014
201427. Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyonStratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
ERCİŞ A., CAN P.
UŞAK ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.7, sa.3, ss.19-66, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201328. Tedarik Zinciri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
ERCİŞ A., CAN P.
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.95-122, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201329. Kişisel Değerler İle Marka Değeri Arasındaki İlişkiler
ERCİŞ A., YAPRAKLI Ş., CAN P., YILMAZ M. K.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.27, sa.2, ss.21-41, 2013 (TRDizin)
2011
201130. Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik Ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi
ERCİŞ A., YAPRAKLI Ş., CAN P., YILMAZ M. K.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi , cilt.4, sa.8, ss.21-50, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
200931. MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ
YAPRAKLI Ş., CAN P.
İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , cilt.11, sa.3, ss.9-29, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200932. PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN VE AİLENİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ
YAPRAKLI Ş., CAN P.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.23, sa.1, ss.265-290, 2009 (TRDizin)
2009
200933. GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ
ERCİŞ A., YAPRAKLI Ş., CAN P.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.26, sa.1, ss.157-190, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200834. TÜKETİCİLERİ YAŞAM TARZLARI VE BEYAZ EŞYA SATIN ALMA KARAR SÜREÇLERİ AÇISINDAN ALT GRUPLARA AYIRMAYA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ERCİŞ A., ÜNAL S., CAN P.
Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, ss.35-49, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200835. MARKA BAĞLILIĞI VE KİŞİSEL DEĞERLER AÇISINDAN PAZAR BÖLÜMLEME
ÜNAL S., DENİZ A., CAN P.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.211-237, 2008 (TRDizin)
2007
200736. YAŞAM TARZLARININ SATIN ALMA KARAR SÜRECİ ÜZERİNDEKİ ROLÜ
ERCİŞ A., ÜNAL S., CAN P.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.281-311, 2007 (TRDizin)
2006
200637. MARKA BAĞLILIĞI İLE KİŞİSEL DEĞERLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPOR AYAKKABI VE ÇİKOLATA MARKALARI TERCİHİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÜNAL S., CAN P., DENİZ A.
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.20-48, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. YEREL İŞLETMELERİN SATIN ALIMLARINDA MARKA DUYARLILIĞINIETKİLEYEN FAKTÖRLER
CAN P.
17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.265-277, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. İDOLLEŞTİRMENİN KİŞİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ
CAN P.
6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’ESOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.151, (Özet Bildiri)
2018
20183. YEREL İŞLETMELERDE MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARI
CAN P.
6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.147, (Özet Bildiri)
2016
20164. AFFECTING FACTORS OF BRAND EQUITY ON YOUNG CONSUMERS: A SURVEY ON HIGH SCHOOL STUDENTS IN UŞAK PROVINCE
CAN P.
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND EDUCATION RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.108, (Özet Bildiri)
2016
20165. -,99 İLE BİTEN FİYATLARDAN ELDE EDİLEN HEDONİK VE RASYONEL FAYDALARIN SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CAN P., FARIMAZ M.
2 nd INTERNATIONAL CONGRESS ON ECONOMICS AND BUSINESS (ICEB’16), SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.319-333, (Tam Metin Bildiri)
2016
20166. EKONOMİK REFAH VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN STATÜ TÜKETİMİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
CAN P., TALAZ L.
15. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.590-601, (Tam Metin Bildiri)
2014
20147. THE EFFECT OF PRODUCT DEVELOPMENT AND MANAGEMENT ON INNOVATION STRATEGIES
CAN P., ERCİŞ A.
First Sarajevo International Conference-Global Crisis and Countries in Transition, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Haziran 2014, ss.187-222, (Tam Metin Bildiri)
2014
20148. Halkla İlişkiler Sürecinde Sosyal Medya
SEZGİN M., CAN P.
I.International New Media and Women Symposium, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, ss.1-23, (Tam Metin Bildiri)
2008
20089. MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ
YAPRAKLI T. Ş., CAN P., GÖDEKMERDAN ÖNDER L.
13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.295-313, (Tam Metin Bildiri)
2009
200910. TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE FAYDACI ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ ULUSAL VE GLOBAL MARKALAR ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR UYGULAMA
ERCİŞ A., YAPRAKLI Ş., CAN P., YILMAZ M. K.
14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.12-34, (Tam Metin Bildiri)
2008
200811. MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
GÖDEKMERDAN ÖNDER L., ÜNAL S., CAN P.
13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, ss.397-411, (Tam Metin Bildiri)
2007
200712. PERAKENDE MAĞAZA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
ERCİŞ A., ÜNAL S., YILMAZ M. K., CAN P.
12.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Sakarya, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2007, ss.160-182, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Z KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN KOZMETİK ÜRÜN SATIN ALMA TUTUMLARI İLE KİŞİSEL DEĞERLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
HOŞGÖR H. K., CAN P.
Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırma ve İncelemeler VII, COŞKUN KARADAĞ NESLİHAN, BALCIOĞULLARI ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.173-194, 2024
2019
20192. Pazarlama İletişimi
CAN P., Er D.
Halkla İlişkiler ve Uygulama Alanları-Yeni Eğilimler, Özgür Selvi, Zülfiye Acar Şentürk, Editör, Eğitim yayınları, Konya, ss.251-279, 2019
2018
20184. Brand Communication in Social Media Marketing
CAN P.
The Virtual World and Marketing, Enes Emre Başar, Aysel Erciş and Sevtap Ünal, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.85-104, 2018
2017
20175. Halkla İlişkiler Kampanyaları ( Küçük Ölçekli Kampanya Denemeleri)
SEZGİN M., CAN P.
Kriter Yayın Evi, İstanbul, 2017
2017
20176. HALKLA İLİŞKİLER VE KAMPANYALAR Küçük Ölçekli Kampanya Denemeleri
SEZGİN M., CAN P.
KRİTER YAYINEVİ, İstanbul, 2017