Dr. Öğr. Üyesi POLAT CAN


İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Halkla İlişkiler Anabilim Dalı

Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

1

Proje

2

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2006 - 2012

2006 - 2012

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Dr), Türkiye

2004 - 2006

2004 - 2006

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

1990 - 1994

1990 - 1994

Lisans

Kara Harp Okulu Komutanlığı, Kara Harp Okulu (Dekanlık), Sistem Mühendisliği Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Pazarlama süreçlerinin inovasyon stratejilerine etkisi üzerine bir araştırma

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Dr)

2006

2006

Yüksek Lisans

Yaşam tarzlarının satın alma karar süreci üzerindeki rolüne ilişkin bir araştırma

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Uşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Uşak Üniversitesi

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Uşak Üniversitesi

2018 - 2019

2018 - 2019

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Uşak Üniversitesi

2013 - 2014

2013 - 2014

Dekan Yardımcısı

Uşak Üniversitesi

2013 - 2014

2013 - 2014

Bölüm Başkanı

Uşak Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

1994 - 2012

1994 - 2012

SUBAY

GENELKURMAY BASKANLIGI, SUBAY

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

KÜRESEL PAZARLAMA YÖNETİMİ

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

SEMİNER

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE TÜKETİM Sürdürülebilir Kalkınma

UZMANLIK ALAN DERSİ

PAZARLAMA STRATEJİLERİ

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

TEZ ÇALIŞMASI

SOSYAL PAZARLAMA

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

HİZMET PAZARLAMASI

PAZARLAMA YÖNETİMİ

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

SATIŞ YÖNETİMİ

ULUSLARARASI PAZARLAMA

Lisans

Lisans

SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

SPONSORLUK

GÖRSEL TASARIM-I

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

MARKA YÖNETİMİ

SATIŞ YÖNETİMİ

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

PAZARLAMA YÖNETİMİ

KİŞİLERARASI İLETİŞİM

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

GÖRSEL TASARIM-II

SOSYAL PAZARLAMA

İŞLETME YÖNETİMİ

SOSYOLOJİ

Makaleler

Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (21)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. YEREL İŞLETMELERİN SATIN ALIMLARINDA MARKA DUYARLILIĞINIETKİLEYEN FAKTÖRLER

CAN P.

17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.265-277, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

2. İDOLLEŞTİRMENİN KİŞİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ

CAN P.

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’ESOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.151, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. YEREL İŞLETMELERDE MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARI

CAN P.

6. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.147, (Özet Bildiri)

2016

2016

4. AFFECTING FACTORS OF BRAND EQUITY ON YOUNG CONSUMERS: A SURVEY ON HIGH SCHOOL STUDENTS IN UŞAK PROVINCE

CAN P.

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND EDUCATION RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.108, (Özet Bildiri)

2016

2016

5. -,99 İLE BİTEN FİYATLARDAN ELDE EDİLEN HEDONİK VE RASYONEL FAYDALARIN SATIN ALMA EĞİLİMİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

CAN P., FARIMAZ M.

2 nd INTERNATIONAL CONGRESS ON ECONOMICS AND BUSINESS (ICEB’16), SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.319-333, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

6. EKONOMİK REFAH VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN STATÜ TÜKETİMİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

CAN P., TALAZ L.

15. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.590-601, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

7. THE EFFECT OF PRODUCT DEVELOPMENT AND MANAGEMENT ON INNOVATION STRATEGIES

CAN P., ERCİŞ A.

First Sarajevo International Conference-Global Crisis and Countries in Transition, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Haziran 2014, ss.187-222, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

8. Halkla İlişkiler Sürecinde Sosyal Medya

SEZGİN M., CAN P.

I.International New Media and Women Symposium, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, ss.1-23, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

9. MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ

YAPRAKLI T. Ş., CAN P., GÖDEKMERDAN ÖNDER L.

13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.295-313, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

11. MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

GÖDEKMERDAN ÖNDER L., ÜNAL S., CAN P.

13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, ss.397-411, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

12. PERAKENDE MAĞAZA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

ERCİŞ A., ÜNAL S., YILMAZ M. K., CAN P.

12.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Sakarya, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2007, ss.160-182, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Z KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN KOZMETİK ÜRÜN SATIN ALMA TUTUMLARI İLE KİŞİSEL DEĞERLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

HOŞGÖR H. K., CAN P.

Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırma ve İncelemeler VII, COŞKUN KARADAĞ NESLİHAN, BALCIOĞULLARI ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.173-194, 2024

2019

2019

2. Pazarlama İletişimi

CAN P., Er D.

Halkla İlişkiler ve Uygulama Alanları-Yeni Eğilimler, Özgür Selvi, Zülfiye Acar Şentürk, Editör, Eğitim yayınları, Konya, ss.251-279, 2019

2018

2018

3. İnovasyon ve Pazarlama

CAN P.

Kriter Yayınevi, İstanbul, 2018

2018

2018

4. Brand Communication in Social Media Marketing

CAN P.

The Virtual World and Marketing, Enes Emre Başar, Aysel Erciş and Sevtap Ünal, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.85-104, 2018

2017

2017

7. Sosyal Pazarlama

CAN P.

Kriter Yayınevi, İstanbul, 2017