Eğitim Bilgileri
2011 - 2015
2011 - 2015Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Eğitimi (Dr), Türkiye
2005 - 2009
2005 - 2009Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
Gazi Üniversitesi, Ticaret Ve Turizm Eğitim Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Dönüşümcü ve etkileşimci liderliğin örgütsel sessizlik üzerine etkisi: Otel işletmelerinde bir uygulama
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Eğitimi (Dr)
2009
2009Yüksek Lisans
Modern lider tipleri ve örgütsel bağlılık ilişkisi üzerine bir araştırma
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Uşak Üniversitesi, ULUBEY MESLEK YÜKSEKOKULU, SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
2015 - 2022
2015 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
Uşak Üniversitesi, ULUBEY MESLEK YÜKSEKOKULU, SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
2010 - 2015
2010 - 2015Öğretim Görevlisi
Uşak Üniversitesi, ULUBEY MESLEK YÜKSEKOKULU, SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
2010 - 2010
2010 - 2010Öğretim Görevlisi
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Niksar Meslek Yüksekokulu, Ağırlama Hizmetleri Pr.
Yönetimsel Görevler
2022 - 2025
2022 - 2025Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi
2016 - 2020
2016 - 2020MYO Müdürü
Uşak Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorEğitmen
Yeniçağ-Eğitim ve Danışmanlık, Eğitmen
2007 - 2009
2007 - 2009Öğretim Görevlisi
Namık Kemal Üniversitesi, Öğretim Görevlisi
2006 - 2007
2006 - 2007Önbüro Gece Müdürü
Karşıyaka Hotel, Önbüro Gece Müdürü
2002 - 2003
2002 - 2003Barmen
Anemon Hotel, Barmen
1998 - 1999
1998 - 1999Bellboy
Phokai Hotel, Bellboy
1996 - 1997
1996 - 1997Barmen
Letonia Tatil Köyü, Barmen
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Tez Çalışması
Uzmanlık Alan Dersi
Çağdaş İşletme Yönetimi
Liderlik Teorileri
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri
Ön Lisans
Girişimcilik ve Küçük İşletme Yön.
Ön Lisans
Acente Muhasebesi
E-Turizm ve Dijital Pazarlama
Biletleme İşlemleri
Girişimcilik ve Küçük İşletme Yön.
Önbüro Hizmetleri
Örgütsel Davranış
İnsan Kaynakları Yönetimi
Girişimcilik
Turizme Giriş
Tur Operatörlüğü ve Seyahat Acentacılığı
Biletleme
Otel İşletmeciliği
Tur Programları
Tur. İşlt. İnsan Kaynakları Yönetimi
Tur. İşlt. Örgütsel Davranış
Meslek Etiği
Karşılayıcı Acente Otomasyonu
Ziyafet ve İkram Yönetimi
Makaleler
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (18)
2025
20251. Turizm Alanında Yapılan Bibliyometrik Çalışmaların Bibliyometrik Değerlendirmesi: Mevcut Durum ve Gelecek Yönelimleri
Tayfun A., ÇATIR O.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.13, sa.3, ss.3111-3125, 2025 (TRDizin)
2025
20252. Online reviews on accessibility: the case of 5-star hotels in Turkiye
ÇATIR O., Ayvazoğlu N. R.
International Journal of Tourism Policy
, cilt.15, sa.1, ss.19-32, 2025 (Scopus)
2024
20243. Üniversite Öğrencilerinin Kahve Tüketim Alışkanlıkları, Sosyal Medya Kullanım Motivasyonları ve Gösterişçi Tüketim Davranışları Arasındaki İlişki (The Relationships Between Coffee Consumption Habits, Social Media Usage Motivation, and Conspicuous Consumption Behaviors among University Students)
TAYFUN A., ÇATIR O.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.12, sa.4, ss.2705-2723, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Overtourism in Uzungöl Trabzon, Türkiye: A Study Based on Tourist Reviews
GÜZEL M. O., AY E., ÇATIR O.
JOURNAL OF TOURISM SUSTAINABILITY AND WELL-BEING , cilt.12, sa.4, ss.319-335, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Determining the experience of museum visitors by text mining: example of Topkapi Palace museum
ÇATIR O.
International Journal of Tourism Policy
, cilt.14, sa.1, ss.107-118, 2024 (Scopus)
2023
20236. Examining Online Comments of Employee Through The Concept of External Whistleblowing: A Study on Restaurants
ÇETİNEL M. H., MAZAN İ., ÇATIR O.
OPUS JOURNAL OF SOCIETY RESEARCH , 2023 (TRDizin)
2023
20237. University and industry cooperation from the perspective of hotel managers: The case of Türkiye
Yayla İ., Çatır O.
Journal of Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Education
, cilt.32, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
20238. The Mediating Role of “Attitude towards eWOM about Foreign Countries” in the Relationship of Ethnocentrism and Cultural Intelligence with Foreign Destination Travel Intention
MAZAN İ., ÇATIR O.
PODIUM SPORT, LEISURE AND TOURISM REVIEW
, cilt.12, sa.2, ss.306-334, 2023 (ESCI)
2023
20239. The musicscape in hotel businesses: Evidence from online reviews
ÇATIR O.
Turyzm/Tourism
, cilt.33, sa.1, ss.49-55, 2023 (Scopus)
2022
202210. UNDERSTANDING EMPLOYEE VOICE USING MACHINE LEARNING METHOD: EXAMPLE OF HOTEL BUSINESSES
ÇATIR O.
Geojournal of Tourism and Geosites
, cilt.43, sa.3, ss.955-963, 2022 (Scopus)
2021
202111. Dijital Pazarlama Açısından Gastronomi Kenti Afyonkarahisar: Dijital Mutfak Kültürü Geleneksel Mutfak Kültürüne Karşı
ŞAHİN ÖREN T., ÇATIR O., ÖREN V. E.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.9, sa.3, 2021 (TRDizin)
2021
202112. ÇEVRİMİÇİ ÇALIŞAN YORUMLARININ İNCELENMESİ: ZİNCİR OTEL ÖRNEĞİ
ÇATIR O.
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.4, sa.2, ss.637-646, 2021 (TRDizin)
2021
202113. Uşak İli Turizm Potansiyelinin Belirlenmesi ve Turizm Senaryolarının Oluşturulması
KOÇ F., ÇATIR O.
Journal of Academic Social Resources , cilt.6, sa.21, ss.145-162, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Yerli Turistlerin Algılarına Göre Ahilik İlkeleri: İstanbul Kapalıçarşı Örneği
ÇATIR O., SAKALLI K.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.5, ss.401-417, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202015. Sosyal Medyanın Z Kuşağı Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Nitel Bir Araştırma Örneği
BİGA M. E., ÇATIR O.
Academic Social Resources Journal
, cilt.5, sa.19, ss.768-807, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Elektronik-Ağızdan Ağıza İletişim (E-AAİ) Aracılığıyla Otel İmajının İrdelenmesi: Antalya Örneği
ÖREN V. E., ÇATIR O.
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.797-810, 2020 (TRDizin)
2020
202017. Moora Yöntemi İle Ürün Seçimi: Turizm Sektöründe Bir Uygulama
ŞİMŞEK A., ÇATIR O.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.19, sa.74, ss.549-563, 2020 (TRDizin)
2020
202018. Determination of Customer Satisfaction by Text Mining: Case of Cappadocia Hotels
ÇATIR O., SAKALLI K., ARMUTLU H., ARMUTLU Ş.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.546-556, 2020 (TRDizin)
2019
201919. Örgütsel Etik Değerler ve Etik Davranışın, Örgütsel Bağlılığa ve İş Tatminine Etkisi: Otel İşletmeleri Örneği
ÇATIR O.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.60-72, 2019 (TRDizin)
2019
201920. Yenilikçi, Destekleyici ve Bürokratik Örgüt Kültürünün Pazar Odaklılık Üzerine Etkisi: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Çalışma
ÇATIR O.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.1-7, 2019 (TRDizin)
2019
201921. Examining eWOM Reviews of the Hotel Enterprises on Tripadvisor: The Case of Usak Province
MAZAN İ., ÇATIR O.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.7, sa.2, ss.1405-1413, 2019 (TRDizin)
2019
201922. Festival Çevre Atmosferi, Ziyaretçi Memnuniyeti ve Bağlılığı: Ulubey Kanyon Kültür veTurizm Festivali Örneği
ÇATIR O., ŞİMŞEK A.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.7, sa.1, ss.132-154, 2019 (TRDizin)
2019
201923. Perceived eWOM Credibility, eWOM Experience and eWOM Management: From The Perspective of Hotel Managers
ÇATIR O., MAZAN İ.
SOCIAL SCIENCES STUDIES , cilt.5, sa.36, ss.2757-2774, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201924. Visitor behavior and destination image of Usak Ulubey Canyon and Glass Terrace destination in Turkey
ÇATIR O., ŞİMŞEK A., MAZAN İ.
Journal of Arab and Muslim Media Research , cilt.2, ss.1-25, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201825. Ulubey (Uşak) Yöresel Yemeklerinin Gastronomi Turizmi Açısından Değerlendirilmesi
ÇATIR O., AY E.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.6, sa.3, ss.211-224, 2018 (TRDizin)
2018
201826. 5S Tekniği Restoran İşletmeleri İçin Bir Model Önerisi
SAKALLI K., ÇATIR O.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.6, sa.3, ss.473-484, 2018 (TRDizin)
2017
201727. Uşak Halı Dokuma Sanatının Gelişimi, Özellikleri ve Turizme Etkilerine Yönelik Nitel Bir Araştırma
GÜLLÜ S., ÇATIR O.
Social Sciences Studies Journal , cilt.3, sa.7, ss.1285-1302, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. UŞAK HALI DOKUMA SANATININ GELİŞİMİ, ÖZELLİKLERİ VE TURİZME ETKİLERİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA
KULAZ M., GÜLLÜ S., ÇATIR O.
SSSJournal) , cilt.3, sa.10, ss.1285-1302, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201729. Turizm Eğitimi (1981-2017): SSCI’da Yayınlanan Uluslararası Turizm Dergileri Üzerine Bir İnceleme
ÇATIR O.
Social Science Studies Journal , cilt.3, sa.9, ss.800-818, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201730. Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Uşak İlinin Tarihi Ve Kültürel Turizm Potansiyelinin Değerlendirilmesi
Karaçor M., ÇATIR O.
SSSJournal (Socıal Sciences Studies Journal) , cilt.3, sa.6, ss.721-725, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201731. Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerilerinin Belirlenmesi: Ulubey Meslek Yüksekokulu Örneği
ÇATIR O., KARAÇOR M.
International Journal of Academic Value Studies , cilt.3, sa.16, ss.181-191, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201732. Dunning Kruger Etkisi: Otel İşletmelerine Yönelik Önermeler Geliştirme
KARAÇOR M., ÇATIR O., SAKALLI K.
Social Science Studies Journal , cilt.3, sa.8, ss.625-629, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201733. Kişilik Özelliklerinin Zaman Yönetimi Becerilerine Etkisi: Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
Karaçor M., ÇATIR O., SAKALLI K.
MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.9, sa.21, ss.118-130, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201734. Savaş Alanı Turizmi: Bir Literatür Taraması
ÇATIR O.
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.21-31, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201735. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Karaçor M., ÇATIR O.
Electronic Journal of Vocational Colleges , cilt.7, sa.1, ss.54-62, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201636. İnsan Kaynaklarında Kariyer Planlama: Turizm Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Araştırması
ÇATIR O., KARAÇOR M.
Çatalhöyük - International Journal of Tourism and Social Research , cilt.1, sa.1, ss.201-220, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201637. Dönüşümcü ve Etkileşimci Liderliğin Örgütsel Sessizlik Üzerine Etkisi Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
ÜNLÜÖNEN K., ÇATIR O.
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.69-88, 2016 (TRDizin)
2015
201538. Otel Çalışanlarının Dönüşümcü Liderlik Tarzına İlişkin Algılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
ÇATIR O., ÜNLÜÖNEN K.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.3, ss.96-122, 2015 (TRDizin)
2015
201539. Topsis ve Moora Yöntemleri İle Tedarikçi Seçimi: Turizm Sektöründe Bir Uygulama
ŞİMŞEK A., ÇATIR O., ÖMÜRBEK N.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.18, sa.33, ss.133-161, 2015 (TRDizin)
2015
201540. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesine Yönelik Ampirik Bir Araştırma
ÇATIR O., ŞİMŞEK A., ÖLEKLİ N.
Elektronik Meslek Yüksekokulları Dergisi , cilt.5, sa.5, ss.105-114, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201441. Turizm Sektöründe Bulanık Analitik Hiyerarşi Süreci İle Personel Seçimi
ŞİMŞEK A., ÇATIR O., ÖMÜRBEK N.
Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.33, sa.2, ss.147-169, 2014 (TRDizin)
2014
201442. Hemşirelerin Örgütsel Sinizm Düzeylerinin İncelenmesi
TAYFUN A., ÇATIR O.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.347-365, 2014 (TRDizin)
2014
201443. An Empirical Study Into the Relationship Between Work-Life Balance and Organizational Commitment
TAYFUN A., ÇATIR O.
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.20-37, 2014 (TRDizin)
2013
201344. Örgütsel Sessizlik ve Çalışanların Performansları Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
TAYFUN A., ÇATIR O.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.114-133, 2013 (TRDizin)
2011
201145. Transformational Leadership and Organizational Commitment the Case of Turkeys Hospitality Industry
TUNA M., GHAZZAWI I., AKBAŞ TUNA A., ÇATIR O.
SAM ADVANCED MANAGEMENT JOURNAL (1984) , cilt.76, sa.3, ss.10-25, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Examining nostalgic experience and physical evidence elements in customers' online reviews of their restaurant experiences: Tripadvisor example
MAZAN İ., ÇATIR O.
ANATOLIAN LANDSCAPE AND FAITH TOURISM: ANCIENT TIMES TO PREENT, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)
2021
20212. Examination of Online Reviews of Touristic Attractions in The Context of Destination Planning: A Research on Local Tourists
MAZAN İ., ÇATIR O.
21. ULUSAL 5. ULUSLARARASI TURİZM KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Otel İşletmelerinin Etkinlik Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Uygulama: İzmir Örneği
ŞİMŞEK A., ÇATIR O.
II. Business Organization Research (BOR) (International Conference), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1363-1378, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. İzmir Bölgesindeki Turistik ve Simgesel Yerlerin Bir Seyahat Sitesindeki Yorumlarının Metin Madenciliği Yöntemiyle İncelenmesi
ÇATIR O., ŞİMŞEK A.
II. Business Organization Research (BOR) (International Conference), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1402-1411, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Seyahat ve Taşımacılık Hizmetleri Alanında Faaliyet Gösteren Bir Şirketin Etkinlik Düzeyinin Veri Zarflama Analizi İle Belirlenmesi
ŞİMŞEK A., ÇATIR O.
20. Ulusal Turizm Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, cilt.2, ss.462-474, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Vikor Yöntemi ile Bir Seyahat Sitesindeki En İyi Otelin Seçilmesi: Dört ve Beş Yıldızlı Eskişehir Otelleri Örneği
ÇATIR O., ŞİMŞEK A.
20. Ulusal Turizm Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, cilt.2, ss.649-656, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Eşme Kilimleri ve Kadınların İş Hayatına Katılmasının Sağlanması İçin Bir Model Önerisi
SAKALLI K., Kaya F., ÇATIR O., ÖNTUĞ M. M.
Anadolu Kadınları Teşkilatı Bâcıyân-ı Rûm Anma Etkinlikleri, Bilecik, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
2017
20178. Kişilik Özelliklerinin Zaman Yönetimi Becerilerine Etkisi: Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
KARAÇOR M., ÇATIR O., SAKALLI K.
4. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal Ve Teknik Bilimler Kongresi, Burdur, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.532-542, (Tam Metin Bildiri)
2017
20179. Seyahat Acentalarının Helal Turizm Algılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
ÇATIR O., KARAÇOR M., SAKALLI K.
I. Uluslarası Helal Turizm Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, ss.99-108, (Tam Metin Bildiri)
2016
201610. Meslek Yüksekokulları Yemekhane Hizmetleri Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
ÇATIR O., ŞİMŞEK A.
Scientific Cooperation for the Future in the Social SciencesInternational Conference, Uşak, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2016, ss.1012-1027, (Tam Metin Bildiri)
2016
201611. Dematel Yöntemi İle Akıllı Telefon Seçim
ŞİMŞEK A., ÇATIR O.
Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences International Conference, Uşak, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2016, ss.1125-1135, (Tam Metin Bildiri)
2016
201612. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma Ulubey Meslek Yüksekokulu Örneği
KARAÇOR M., ÇATIR O., ŞİMŞEK A.
Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences International Conference-2016, Uşak, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2016, ss.1043-1057, (Tam Metin Bildiri)
2015
201513. Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri İle Turizm Alanında Yapılmış Çalışmalar Üzerine Bir Yazın İncelemesi
ŞİMŞEK A., ÇATIR O., ÖMÜRBEK N.
16. Ulusal Turizm Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 12 - 16 Kasım 2015, ss.566-586, (Tam Metin Bildiri)
2015
201514. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Sermaye Düzeylerinin Belirlenmesi Yönelik Ampirik Bir Çalışma
ŞİMŞEK A., ÇATIR O., ÖLEKLİ N., SAKALLI K., ÇETİN Ö.
1. Uluslararası Uygulamalı Bilimler Kongresi, Konya, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2015, ss.122-133, (Tam Metin Bildiri)
2015
201515. Konaklama İşletmelerinde Copras Metodu İle Performans Değerleme
ÖMÜRBEK N., ŞİMŞEK A., ÇATIR O.
15. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, ss.1041-1048, (Tam Metin Bildiri)
2015
201516. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
ÇATIR O., ŞİMŞEK A., ÖLEKLİ N.
4. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Yalova, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.821-833, (Tam Metin Bildiri)
2015
201517. Otel Çalışanlarının Örgütsel Sessizlik Algılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
ÇATIR O., ÜNLÜÖNEN K.
14. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 16 Nisan 2015, ss.308-324, (Tam Metin Bildiri)
2011
201118. Kariyer Planlama ve Kariyer Kararı Alma Uşak Üniversitesi Meslek Yüksekokullarında Bir Uygulama
TUNA M., ÇATIR O., AKBAŞ TUNA A.
2. Uluslararası 6. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. ERİŞİLEBİLİR REHBERLİ SANAL TUR: ENGELLİ BİREYLERİN DUYGULARININ, ALGILADIKLARI RİSKLERİN, TEKNOLOJİ KABULLERİNİN VE SEYAHAT NİYETLERİNİN İNCELENMESI
MAZAN İ., ÇATIR O., BULGAN G.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXVII, ÇALIK ABDURRAHMAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, ss.663-681, 2023
2023
20232. Examining nostalgic experience and physical evidence elements in customers' online reviews of their restaurant experiences:Tripadvisor example
MAZAN İ., ÇATIR O.
Current Approaches and Trends in Tourism Science, YAZICIOĞLU İRFAN, IŞIN ALPER, YAYLA ÖZGÜR, Editör, SRA ACADEMIC PUBLISHING, ss.451-468, 2023
2023
20233. Din ve Turizm
ÇATIR O.
Turizm Sosyolojisi, Tayfun, Ahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.181-204, 2023
2023
20234. Kelle Söğüş
ÇATIR O.
Türkiye'nin Sokak Lezzetleri, Arman, Adem; Çetinkaya Cihan; Kurnaz, Alper, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.323-334, 2023
2023
20235. Erişilebilir Rehberli Sanal Tur: Engelli Bireylerin Duygularının, Algıladıkları Risklerin, Teknoloji Kabullerinin ve Seyahat Niyetlerinin İncelenmesi
MAZAN İ., ÇATIR O., BULGAN G.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXVIII, Doç. Dr. Abdurrahman ÇALIK, Editör, Eğitim Yayın Evi, İstanbul, ss.664-681, 2023
2023
20236. Erişilebilir Rehberli Sanal Tur: Engelli Bireylerin Duygularının, Algıladıkları Risklerin, Teknoloji Kabullerinin ve Seyahat Niyetlerinin İncelenmesi
MAZAN İ., ÇATIR O., BULGAN G.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXVII, ÇALIK ABDURRAHMAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.663-681, 2023
2023
20237. Examining nostalgic experience and physical evidence elements in customers' online reviews of their restaurant experiences:Tripadvisor example
MAZAN İ., ÇATIR O.
Current Approaches and Trends in Tourism Science, Yazıcıoğlu, İ., Işın, A., Yayla, Ö., Editör, SRA Academic Publishing Press, Klaipeda, Lithuania. www.srapublishing.org, Klaipeda, ss.451-468, 2023
2023
20238. Mapping Online Reviews Research: A Bibliometric Analysis
ÇATIR O.
Management in the Digital Era Different Perspectives, Erten, Şerafettin; Çögenli Zahid Mehmed, Editör, Nova Science Publishers, Inc., New York, ss.301-321, 2023
2021
20219. Benchmarking of E-Comments About 5-Star Hotel Business: Turkey-Greece Sample
ÇATIR O., ÖREN V. E.
Research & Reviews in Social, Human and Administrative Sciences-I, Çatalcalı Ceylan Ayşe, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.181-208, 2021
2021
202110. Digital Transformation in Cultural Tours: Virtual Reality and Virtual Tourist Guidance
MAZAN İ., ÇATIR O.
Dynamics of International Tourism: Contemporary Issues and Problems, YAZICIOĞLU İrfan, YAYLA Özgür, IŞIN Alper, Editör, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften Berlin, Berlin, ss.161-178, 2021
2021
202111. Determination of Guest Satisfaction by Text Mining: Case of Turkey Hotels
ÇATIR O.
ICT as Innovator Between Tourism and Culture, Célia M.Q. Ramos, Portugal, Silvia Quinteiro and Alexandra R. Gonçalves, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHER OF TIMELY KNOWLEDGE, ss.247-269, 2021
2021
202112. Digital Transformation in Cultural Tours: Virtual Tours and Virtual Tourist Guidance
MAZAN İ., ÇATIR O.
Dynamics of International Tourism: Contemporary Issues and Problems, 2021, YAZICIOĞLU İRFAN, YAYLA ÖZGÜR, IŞIN ALPER, Editör, PETER LANG, ss.161-178, 2021
2020
202013. Investigation of Brand Positioning in Hotel Managements by Text Mining: A Case of Izmir Province
ÇATIR O.
Hospitality Tourism:Managerial Percpectives Practices, Dr. Elbeyi PELİT, Dr. H. Hüseyin SOYBALI, Dr. Ali AVAN, Editör, Peter Lang Yayınevi, Bern, ss.349-368, 2020
2020
202014. Örgüt Kültürünün Yenilikçi İklim Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Otel İşletmeleri Örneği
ÇATIR O.
Pazarlama ve Yönetim Persfektifinde İşletmecilik Çalışmaları, Halil Semih KİMZAN, Editör, İKSAD Yayınevi, Ankara, ss.33-51, 2020
2017
201715. İnsan Kaynakları Yönetimi
ÇÖP S., ŞEN E., ALCAN P., KAYA İ. G., DUYGUN A., UYAR M., et al.
Genel İşletme (Ders kitabı olduğu için puanlanmamıştır.), İzzet Gümüş, Editör, İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.330-353, 2017
2017
201716. İnsan Kaynakları Yönetimi
ÇATIR O., ÇÖP S., ŞEN E., ALCAN P., KAYA İ. G., DUYGUN A., et al.
Genel İşletme, Gümüş İzzet, Editör, İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.301-344, 2017
Ansiklopedide Bölümler
Desteklenen Projeler
2022 - 2025
2022 - 2025ENFORCE – Enhancing resilience of tourism sector through training and development of regenerative tourism experiences (Proje N: 2022-1-LU0l-KA220-VET-000089887)
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
Sert Aktuğ C., Çatır O.
2022 - 2023
2022 - 2023Joint Research on Digitalization in Management (Program Number:202222)
Diğer Uluslararası Fon Programları
ÇATIR O.
2015 - 2016
2015 - 2016AİLELERİN TURİZM HAREKETİNE KATILMA KARAR SÜRECİNDE ÇOCUKLARIN ETKİSİ UŞAK İLİ ÖRNEĞİ
ÖLEKLİ SÖNMEZ N., CENGİZ Ş., SOBA M. (Yürütücü), ÇATIR O.