Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

1. KORKUNUN İKNA ETMEDEKİ ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ ÇALIŞANLARININ AŞI REDDİ YAPAN EBEVEYNLERİ İKNA ETME YAKLAŞIMLARI

Balkan 8th International Conference on Social Sciences July 2 - 6, 2023 – PODGORICA, KARADAĞ, 2 - 06 Temmuz 2023, ss.43-56, (Tam Metin Bildiri)

2. SAĞLIK KURUMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER PARADİGMASI

Balkan 8th International Conference on Social Sciences July 2 - 6, 2023 – PODGORICA, KARADAĞ, 2 - 06 Temmuz 2023, ss.32-42, (Tam Metin Bildiri)

3. INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF HEALTHCARE PROFESSIONALS' ATTITUDES AND BEHAVIORS ON PARENTS' VACCINE REJECTION

INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends 11, Nevşehir, Türkiye, 22 Haziran - 23 Temmuz 2023, ss.978-989, (Tam Metin Bildiri)

4. Akademisyenlerin Benlik saygılarının Bazı Demografik Faktörler Bağlamında İncelenmesi

Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2019, ss.159-168, (Tam Metin Bildiri)

5. Akedemisyenlerin bBenlik Saygılarının Bazı Demografik Faktörler bağlamında İncelenmesi

II.Uluslarasaı Eğitimde vr Kültürde Akademik çalışmalar Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2019, ss.159-168, (Tam Metin Bildiri)

6. Halkla ilişkiler Bölümü Öğrencilerinin Mesleki kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

II Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik çalışmalar, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2019, ss.362-371, (Tam Metin Bildiri)

7. Benlik Saygısı ve Dijital Geribildirimler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

II. Bor Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.474-475, (Özet Bildiri)

9. Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2019, ss.362-371, (Tam Metin Bildiri)

10. Halkla İlişkilerin Bir Aracı Olan Kioskların Hastanelerde Kullanılmasının Kurumsal İmaja Etkileri Üzerine Uygulamalı Bir Çalışma

Business and Organization Research Izmir (International Conference), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1474-1493, (Tam Metin Bildiri)

11. Sağlık Çalışanları Perspektifinden Toplumun Devlet Hastanesi Algısı Üzerine Bir Saha Araştırması

Business and Organization Research Izmir(International Conference), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1494-1509, (Tam Metin Bildiri)

12. Siyasal ve Sosyal Bağlamda Mankurt Kavramının Türk Yazılı Basınında Metaforik Kullanımı

Türküm-2018 Uluslararası Türk Kültürü ve Medeniyet Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2018, ss.112, (Özet Bildiri)

13. Sağlık Çalışanları Perspektifinden Hastalarda Kamu Hastaneleri Algısı:İzmir Örneği

IPRAC I.Uluslarasaı Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.36, (Özet Bildiri)

14. Halkla İlişkiler Bağlamında Yeşil Halkla İlişkiler ve İknanın İncelenmesi

IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.38, (Özet Bildiri)

15. Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi

IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.37, (Özet Bildiri)

16. Uluslarası Kamuoyu Oluşturmada Stratejik İletişimin Önemi:Zeytin Dalı Harekatı

1Uluslarası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi IPRAC, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.41, (Özet Bildiri)

17. Gösteriş Amaçlı Tüketimin Benlik saygısı ve Yaşam Dotumu Üzerine Etkisi:Fırat Üniversitesi Örneği

IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.39, (Özet Bildiri)

18. Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Yüksek Lisans Eğitiminde Karşılaştığı Sorunlae ve Çözüm Önerileri

IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.35, (Özet Bildiri)

19. Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi

1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. Tanıtım Aracı Olarak Festivallerin Kullanımı

II.Uluslararası Beyşehir ve Yöresi Kongresi, Konya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2017, ss.264-280, (Tam Metin Bildiri)

21. Belediye Zabıta Personellerinin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Yönelik Bir Alan Çalışması

International Applıed Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.138-143, (Tam Metin Bildiri)

23. Social Media as a Communication Medium A Study for The Faculty of Communication of Usak University

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

24. Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi

International Congress On Political Economic and Social Studies 2016, 24 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

25. Sivil Havacılık Meslek Yüksekokulunda Öğrenim Görmekte Olan Öğrencilerin Programları Tercih Etme Nedenleri ve Kariyer Beklentileri Uşak Üniversitesi Örneği

VI.Ulusal Havacılık ve Uzay Konferansı, 28-30 Eylül 2016, Kocaeli, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)

26. Türkiye de Politik Düşüncenin Sinematografik Sunumu Bağlamında Dini Filmler

2015 UluslararasıSinema DinSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

27. Halkla İlişkiler Sürecinde Sosyal Medya

I.International New Media and Women Symposium, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, ss.1-23, (Tam Metin Bildiri)

28. Coporate Image:An Apllied research In Beyşehir Municipalıty

The Clute Institute International Academic Konference, Paris, Fransa, 9 - 11 Haziran 2013, ss.438-449, (Tam Metin Bildiri)

30. The Importance Of Publicity Wheel In The Promotion Of Tourism

1.ST International Scientific-Pratical Conference, Baku, Azerbaycan, 8 - 10 Ekim 2012, ss.331-343, (Tam Metin Bildiri)

31. Türk Turizminin Tanıtımındaki Genel Sorunlar

ı.uluslaraarsı Turizm ve Otelcilik Sempozyumu, Konya, Türkiye, 29 Eylül 2011 - 01 Ekim 2012, ss.503-513, (Tam Metin Bildiri)

32. The İmportance And Place of Public relations In Total Quality management

2012 Europen Academin Conference, Roma, İtalya, 6 - 08 Haziran 2012, ss.735-744, (Tam Metin Bildiri)

33. Yükselen Bir Değer Olarak İşletmecilik

UIK11, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.240-243, (Tam Metin Bildiri)

34. Halkla İlişkilerde Toplam Kalite Yönetimi

11.ulusal işletmecilik kongresi, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, cilt.1, ss.240-244, (Tam Metin Bildiri)

35. İç Turizme Yönelik Yeni Destinasyon Pazarlamasında Sanatçı ve Sanatsal Faaliyetlerin Katkıları Sonsuz Şükran Köyü Örneği

1. Uluslararası 4. Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu.(UETS 2011, Isparta, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, ss.337-346, (Tam Metin Bildiri)

36. Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım

Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu, Eğridir, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, ss.466-477, (Tam Metin Bildiri)

37. Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Stratejik Yaklaşım

I.Uluslararası IV.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, cilt.1, ss.467-478, (Tam Metin Bildiri)

38. İç Turizm Yönelilk Yeni destinasyon Pazarlamasında sanatçı ve Sanatsal Faaliyetlerin Katkıları: Sonsuz Şükran Köyü Örneği

Uluslararası Eğridir Turizm sepozyumu, Eğridir, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, ss.337-346, (Tam Metin Bildiri)

39. Turizmin Gelişimine Yerel Halk Tarafından Algılanan Turizm Etkisi

ı.uluslarası Turizm ve Otelcilik Sempozyumu, Konya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2011, ss.467-490, (Tam Metin Bildiri)

40. Türk Turizminin Tanitimdaki Genel Sorunlar

Uluslararası Turizm ve Otelcilik Sempozyumu UTOS’xx11, Konya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)

41. Turizmin Gelişimine Yerel Halk Tarafından Algılanan Turizm Etkisi Beyşehir Örneği

I.Uluslararası Turizm ve Otelcilik Sempozyumu, Konya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2011, cilt.1, ss.476-487, (Tam Metin Bildiri)

42. Beyşehir de Okuyan Orta Öğretim Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarının Kullanma Tercihleri

I.Uluslararası Beyşehir ve Yöresi Sempozyumu, Konya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2006, ss.456-470, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

1. Dijital Kamu Diplomasisi: Gelenekselden Dijitale Kamu Diplomasisinin Dönüşümü

Dijital ve İletişim, AYHAN BÜNYAMİN, KARAKUŞ MELİS, Editör, Tablet Kitabevi, Konya, ss.18-64, 2024

2. Uşak Kısa Film Festivali-Kanatlı Denizatı Ödülleri

Kurtuluşun 100.Yılında Uşak, Prof.Dr.Sadık SARISAMAN,SAbri CEYLAN, Editör, Uşak Belediyesi, Uşak, ss.445-450, 2022

3. Crisis management of the Ministry of Healt during the Pandemic Process and Swiss Cheese Model

Communication Studies During the Pandemic Period, Acar Şentürk Zülfiye,Kılınçarslan Yasemin, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.133-158, 2021

5. Lobicilik

Halkla ilişkiler ve uygulama Alanları, Özgür Selvi, Zülfiye acar Şentürk, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.173-204, 2019

8. Orta Öğretim Çocuklarında Öğrencilerinde Aile İçi İletişim

Geçmişten Günümüze Şehir ve Çocuk, Osman KÖSE, Editör, Canik Belediyesi, Samsun, ss.761-772, 2016

10. Genel İletişim

Gazi Kitabevi, Ankara, 2009

11. Halkla İlişkiler

Yüce Medya, Konya, 2008
Ansiklopedide Bölümler 1

1. Konya Ansiklopedisi

Kültür A.Ş, ss.125-126, 2011
Metrikler

Yayın

98

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

31

Proje

2

Açık Erişim

14