Makaleler
42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (24)
2. YAPAY ZEKA TEKNOLOJİLERİNİN KURUMSAL İLETİŞİMDEKİ ROLÜNÜN DEĞERLENDİRİLMESİ
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, ss.103-114, 2024 (Hakemli Dergi)
8. The Relationship Between Gender Roles and Conspicuous Consumption in Generation
Journal of Communication, Sociology and History Studies
, cilt.2, sa.4, ss.12-27, 2022 (Hakemli Dergi)
9. HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİNE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
Uluslarası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.96-110, 2022 (Hakemli Dergi)
10. AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE SOSYAL SORUMLULUĞUN MARKA BİLİNİRLİĞİNE VE TERCİH EDİLMESİNE ETKİSİ
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.14, ss.50-67, 2022 (Hakemli Dergi)
11. TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE HANGİ ÖLÇÜTLERE GÖRE GÜVENDİĞİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.14, ss.90-103, 2022 (Hakemli Dergi)
14. Digital Public Relations Or E-PR
Journal of Communication, Sociology and History Studies
, cilt.1, sa.1, ss.29-41, 2021 (Hakemli Dergi)
18. The Role of Digital Feedback on the Self-Esteem of Digital Natives
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, sa.35, ss.46-62, 2020 (ESCI, TRDizin)
23. Website usage in digital public relations - An analysis of it companies in Turkey
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies
, cilt.11, sa.2, ss.134-149, 2019 (Scopus)
25. Eleştirel Düşünürler ve Yetenekli Uygulayıcılar Halkla İlişkiler Öğrencilerini 21. Yüzyıla Hazırlamak
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.5, ss.1-10, 2018 (Hakemli Dergi)
26. Olmak ya da Olmamak İtalya’da Stratejik Halkla İlişkilerdeki Paradokslar
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.1-15, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Sivil Havacılık Meslek Yüksekokullarının Tercih Edilme Sebepleri Uşak Üniversitesi Üzerine Bir uygulama
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Derigisi
, cilt.1, sa.1, ss.38-47, 2017 (Hakemli Dergi)
28. Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Blog Kullanımı
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Derigis
, cilt.1, sa.1, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Meclis’te Grubu Bulunan Partilerin, 2015 Genel Seçimlerinde, Gazetelerde Çıkan Miting Haberlerinin İçerik Çözümlemesi
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, cilt.7, sa.7-1, ss.130-144, 2017 (Hakemli Dergi)
30. Gündem Kurma Teorisinde Uşak Üniversitesi Öğrencilerinin Medya Yaklaşımlarının Tespiti
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.41-55, 2017 (Hakemli Dergi)
31. Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi
SIYASET EKONOMI VE YÖNETIM ARAŞTIRMALARI DERGISI
, cilt.4, sa.4, ss.55-69, 2016 (Hakemli Dergi)
32. MERKEZ KÜTÜPHANE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN UŞAK ÜNİVERSİTESİ MARKA FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.51-65, 2016 (Hakemli Dergi)
34. Halkla İlişkiler Uygulamalarından Beyaz Masa Uşak Belediyesi Örneği
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, cilt.6, sa.6-1, ss.198-209, 2016 (Hakemli Dergi)
37. Örgüt Kültürü ve Halkla İlişkiler
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.182-194, 2013 (TRDizin)
38. Belediyelerde Halkla ilişkiler ve Halka Dönük Yönetim
Kahramanmaraş Sütçü İmam Universitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.93-120, 2011 (TRDizin)
39. 1854-1997 Yılları Arasında Türkiye’xxdeki Belediyeleşme Sürecindeki Genel Eğilimler
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.11, sa.1-2, ss.477-496, 2008 (TRDizin)
40. TÜRKİYE’DEKİ BELEDİYELERDE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.477-496, 2008 (TRDizin)
41. İşletmelerde Sosyal Sorumluluk ve Halkla İlişkiler
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.7, ss.137-152, 2004 (TRDizin)
42. SİYASAL NİTELİKLİ KAMUOYU ARAŞTIRMALARI VE 24 ARALIK 1995 GENEL SEÇİMLER ÖRNEĞİ
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.55-75, 2003 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
42
17. Gösteriş Amaçlı Tüketimin Benlik saygısı ve Yaşam Dotumu Üzerine Etkisi:Fırat Üniversitesi Örneği
IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.39, (Özet Bildiri)
18. Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Yüksek Lisans Eğitiminde Karşılaştığı Sorunlae ve Çözüm Önerileri
IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.35, (Özet Bildiri)
23. Social Media as a Communication Medium A Study for The Faculty of Communication of Usak University
2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
26. Türkiye de Politik Düşüncenin Sinematografik Sunumu Bağlamında Dini Filmler
2015 UluslararasıSinema DinSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
28. Coporate Image:An Apllied research In Beyşehir Municipalıty
The Clute Institute International Academic Konference, Paris, Fransa, 9 - 11 Haziran 2013, ss.438-449, (Tam Metin Bildiri)
30. The Importance Of Publicity Wheel In The Promotion Of Tourism
1.ST International Scientific-Pratical Conference, Baku, Azerbaycan, 8 - 10 Ekim 2012, ss.331-343, (Tam Metin Bildiri)
32. The İmportance And Place of Public relations In Total Quality management
2012 Europen Academin Conference, Roma, İtalya, 6 - 08 Haziran 2012, ss.735-744, (Tam Metin Bildiri)
42. Beyşehir de Okuyan Orta Öğretim Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarının Kullanma Tercihleri
I.Uluslararası Beyşehir ve Yöresi Sempozyumu, Konya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2006, ss.456-470, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
13
1. Dijital Kamu Diplomasisi: Gelenekselden Dijitale Kamu Diplomasisinin Dönüşümü
Dijital ve İletişim, AYHAN BÜNYAMİN, KARAKUŞ MELİS, Editör, Tablet Kitabevi, Konya, ss.18-64, 2024
2. Uşak Kısa Film Festivali-Kanatlı Denizatı Ödülleri
Kurtuluşun 100.Yılında Uşak, Prof.Dr.Sadık SARISAMAN,SAbri CEYLAN, Editör, Uşak Belediyesi, Uşak, ss.445-450, 2022
3. Crisis management of the Ministry of Healt during the Pandemic Process and Swiss Cheese Model
Communication Studies During the Pandemic Period, Acar Şentürk Zülfiye,Kılınçarslan Yasemin, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.133-158, 2021
4. Kurumsal Sosyal Sorumluluk(Kampanya Denemeleri)
Kriter, İstanbul, 2019
5. Lobicilik
Halkla ilişkiler ve uygulama Alanları, Özgür Selvi, Zülfiye acar Şentürk, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.173-204, 2019
8. Orta Öğretim Çocuklarında Öğrencilerinde Aile İçi İletişim
Geçmişten Günümüze Şehir ve Çocuk, Osman KÖSE, Editör, Canik Belediyesi, Samsun, ss.761-772, 2016
11. Halkla İlişkiler
Yüce Medya, Konya, 2008
12. Türkiye de Belediyeleşme Süreci 1854 1997
Tablet yayınları, Konya, 2008
13. Belediyelerde Halkla İlişkiler ve Bir Model Önerisi
Tablet Yayınları, Konya, 2008
Ansiklopedide Bölümler
1
1. Konya Ansiklopedisi
Kültür A.Ş, ss.125-126, 2011