SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
OKUL YÖNETİCİLERİNİN DEĞİŞİMİ YÖNETME YETERLİLİKLERİ*
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.47-63, 2021 (Hakemli Dergi)
THE RELATIONSHIP BETWEEN WORKAHOLISMLEVELS OF TEACHERS AND ORGANIZATIONAL CYNICISM
European Journal of Education Studies
, cilt.7, sa.5, ss.94-118, 2020 (Hakemli Dergi)
RELATIONSHIP BETWEEN ENTREPRENEURIAL LEADERSHIPBEHAVIORS OF SCHOOL ADMINISTRATORS ANDORGANIZATIONAL CULTURE
European Journal of Education Studies
, cilt.6, sa.11, ss.17-31, 2020 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF TEACHERS’xx WORK-LIFE BALANCEON ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIOR
European Journal of Education Studies
, cilt.6, sa.6, ss.59-81, 2019 (Hakemli Dergi)
OKULLARIN ÖRGÜT KÜLTÜRÜ İLE DEĞİŞİMEHAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ ARASINDAKİİLİŞKİNİN İNCELENMESİ1
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KÜSBD)
, cilt.9, sa.2, ss.307-320, 2019 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between the organizational Change Cynicism and Organizational Commitment of Teachers. Journal of educatıon and traınıng studıes.
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.6, sa.11a, ss.105-110, 2018 (Hakemli Dergi)
THE WORK-LIFE BALANCE OF ACADEMICS
The Online Journal of New Horizons in Education
, cilt.4, sa.7, ss.87-92, 2017 (Hakemli Dergi)
CHANGE CYNICISM SCALE:DEVELOPMENT, VALIDITY AND RELIABILITY
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.6, ss.184-197, 2017 (Hakemli Dergi)
DEĞİŞİM SÜRECİNDE MOTİVASYON YAKLAŞIMLARI ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.345-360, 2017 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarının Öğrenen Örgüt Olma Özellikleri Açısından İncelenmesi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.31-62, 2015 (Hakemli Dergi)
Examining Perceived Family Support and Family Environment under Different Boundary Conditions
Mevlana International Journal of Education
, cilt.3, sa.2, ss.123-138, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticilerinin kullandıkları motivasyon yaklaşımları Uşak İli Örneği
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.11, sa.40, ss.300-322, 2013 (Hakemli Dergi)
Eğitim deneticilerinin görüşlerine göre okullarda değişime karşı direniş nedenleri
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.120-135, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Etkililiği Uşak İli Örneği
Journal of Educational Sciences Research
, cilt.1, sa.1, ss.33-35, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin okullarda değişime karşı direnme nedenleri
Uluslararası İnsan Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1541-1563, 2011 (Hakemli Dergi)
Okul müdürlerinin kullandıkları örgütsel güç kaynaklarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.11, sa.22, ss.271-296, 2011 (Hakemli Dergi)
Etkili okul ve etkili okul müdürüne ilişkin öğretmen görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.42-61, 2011 (Hakemli Dergi)
Değişime karşı direniş nedenlerini belirleme ölçeği
e-Journal of New World Sciences Academy, Education Sciences.
, cilt.6, sa.3, ss.2033-2047, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarının Değişime Hazır Bulunuşluk Düzeyleri Uşak İli Örneği
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ
, sa.21, 2010 (Hakemli Dergi)
The level of the primary school administrators ethic leadership behavior
Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks.
, cilt.2, sa.1, ss.1-30, 2010 (Hakemli Dergi)
Okullarımız Değişime Yeniliğe Ne Kadar Hazır
Eğitime Bakış
, 2010 (Hakemsiz Dergi)
Türkçe öğretmenlerinin sınıf yönetme yeterliklerinin değerlendirilmesi
Tokat Gazi Osman Paşa Üniv.ersitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi.
, cilt.3, sa.1, ss.1-23, 2008 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticilerinin teknolojiye karşı tutumlarının incelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi.
, cilt.41, sa.1, ss.115-133, 2008 (Hakemli Dergi)
Okullarda şiddetin nedenlerine ilişkin öğrenci görüşleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.17, sa.4, ss.263-282, 2008 (Hakemli Dergi)
Performans yönetim sürecinde performans değerlendirmenin önemi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.1-2, ss.155-169, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okulların Değişime Hazırbulunuşluk Düzeyleri.
3 rd International Conference on lıfelong learnıng and leadershıp for all., 12 - 14 Eylül 2017
Milli eğitim bakanlığına bağlı okullarda görev yapan yönetici ve öğretmenlerin örgütsel değişime ilişkin görüşleri
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017
Okul yöneticilerinin gösterdiği yönetsel yaklaşımlarının değerlendirilmesi.
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017
Değişim Yönetimi Bağlamında 444 Eğitim Sisteminin Değerlendirilmesi.
Kongre, 11 - 14 Mayıs 2017
Change Cynicism in Educational Organizations
ICLEL 2016, 21 - 23 Haziran 2016, cilt.1, ss.734-746
Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Davranışları ile Okul Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışları Arasındaki İlişki
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, 21 - 23 Temmuz 2016
An Investigation on Teachers Emotion Management Competence of School Administrators
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, 21 - 23 Temmuz 2016
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin İşe Yabancılaşması ve Örgütsel Adalet Algıları Arasındaki
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
KESİNTİLİ VE ZORUNLU 4 4 4 EĞİTİM SİSTEMİNDE OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMENLERİNMESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016
Determination of the organizational change cynicism levels of administrators and teachers during ongoing changes in school
1st international conference on Life long learning and leadership for all., Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, ss.24-25
Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri (Uşak/Ulubey İlçesi Örneği)
II. Uşak Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Örgütlerde Duygu ve Yönetimi
Psiko-Sosyal Yönleriyle Yönetim, Hasan Basri Memduhoğlu, Kürşad Yılmaz, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.45-61, 2021
Örgütsel Değişim ve Örgüt Geliştirme
Eğitim Yönetimi Kuram ve Uygulama, Kürşad Yılmaz, Hasan Basri Memduhoğlu,, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.209-229, 2021
The Need for Contextualized STEM Learning Environments For Refugee Students In Turkey
INTERNATIONAL PERSPECTIVES ON THE CONTEXTUALIZATION OF SCIENCE EDUCATION, Ingrid Sanchez Tapia, Editör, Springer, Springer, ss.95-112, 2020
KURAM VE UYGULAMADA SINIF YÖNETİMİ
ANI YAYINCILIK, Ankara, 2017
Sınıfta ilişki düzenini oluşturmada öğretmenin liderliği.
Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi, Gülşen, Celal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.63-100, 2017
Sınıfta İletişim ve Disiplin Oluşturma
Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi, Gülşen Celal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-162, 2017
Eğitim sisteminde öğretmenin rolü
Eğitim bilimine giriş, Nevin SAYLAN, Editör, ANI YAYINEVİ, Ankara, ss.249-269, 2017
Örgütsel Sinizm
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu Hasan Basri, Yılmaz Kürşad, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.383-397, 2017
Eğitim Örgütlerinde Değişim ve Yönetimi
Prof Dr Haydar Taymaz Armağan KitabıEğitim yönetimi Denetimi ve Politikası Yazıları, İnayet Aydın ve Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.350-365, 2014
Sınıfta İletişim ve Disiplin Oluşturma
Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi, Celal Gülşen, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.129-162, 2012
Sınıfta iletişim ve disiplin oluşturma
Kuram ve Uyguylamada Sınıf Yönetimi, GÜLŞEN CELAL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.61-100, 2011
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimi
Öncü Basımevi, 2010
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ
NOBEL, 2010
Örgütsel Sinizm
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Hasan Basri Memduhoğlu ve Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.383-397, 2010
Öğretmenlik Mesleğinin Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, Nevin Saylan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.271-285, 2009
Eğitimin Felsefi Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, , Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.85-105, 2007
Öğretmenlik mesleğinin özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, Nevin Saylan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.285-310, 2007
Eğitim Örgütlerinde Değişim Yönetimi
Nobel Yayıncılık, Ankara, 2005
Bir Sistem Olarak Okul
İlk Günden Başöğretmenliğe, Ş. Şule Erçetin, Editör, ASİL YAYIN, Ankara, ss.303-328, 2004