Makaleler
28
Tümü (28)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (22)
1. The Mediating Role of Innovative School Characteristics in the Relationship Between School Culture and School Effectiveness
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.10, sa.4, ss.942-953, 2023 (Hakemli Dergi)
3. School Culture Types as Predictors of School Leadership Capacity
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.3, ss.715-723, 2023 (Hakemli Dergi)
4. THE EFFECTS OF TOXIC LEADERSHIP ON TEACHERS AND SCHOOLS
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.8, sa.23, ss.1907-1948, 2023 (Hakemli Dergi)
5. School libraries through the eyes of primary school administrators current status, functions and prospects
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.14, sa.3, ss.15-24, 2023 (Hakemli Dergi)
6. The Mediating Role of School Satisfaction in the Relationship between Positive Experiences at School and School Attachment
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.3, ss.381-404, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Okullarda Sosyal Adalet Liderliği Ve Örgüt Kültürü Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.196-209, 2023 (Hakemli Dergi)
10. OKULLARDA LİDERLİK KAPASİTESİ, ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞI VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ
Gelecek Vizyonlar Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1-17, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Quality of Work Life, Organizational Commitment, and Organizational Citizenship Behaviour of Teaching Staff in Higher Education Institutions
Higher Education Governance & Policy
, cilt.2, sa.2, ss.98-109, 2021 (Hakemli Dergi)
15. The Relationship Between Leadership Capacity and Organizational Commitment in Educational Institutions
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.105-126, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Öğretmenlerin Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerinden Yararlanabilme Düzeyleri
BABIR International Journal for Human Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.256-275, 2020 (Hakemli Dergi)
22. A Prediction for Teacher commitment: Effects of managerieal style, burnout and demographics
RESEARCH IN SOCIAL SCIENCES AND TECHNOLOGY
, cilt.1, sa.1, ss.24-43, 2016 (Hakemli Dergi)
23. The Impact of ICT on Pupils Achievement and Attitudes in Social Studies
JOURNAL OF SOCIAL STUDIES EDUCATION RESEARCH
, cilt.6, sa.1, ss.190-207, 2015 (Scopus)
25. Milli Eğitim Örgüt Sisteminde Kayıt Alanı Hinterland Uygulamasının Yönetsel İşlevselliğinin Değerlendirilmesi ve Ekonomik Sosyal ve Kültürel Sermaye Açılarından Doğurduğu Problemlerin İncelenmesi
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.19, sa.1, ss.135-151, 2013 (TRDizin)
26. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal ve Akademik Entegrasyonu Boylamsal Bir Araştırma
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.407-422, 2012 (TRDizin)
27. Okul Müdürlerinin Yerinden Yönetim Hakkındaki Görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-18, 2010 (Hakemli Dergi)
28. Öğrencilerin Üniversiteye Sosyal Uyumu: Bir Üniversite Örneği
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.46-64, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. İlkokul Yöneticilerinin Okul Kütüphanelerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
3. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
3. “21. Yüzyıl İçin 21 Ders”ten Eğitim Politikası Bağlamında Çıkarılacak Dersler
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir/Çeşme, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.389, (Özet Bildiri)
4. Okul Yöneticiliği Meslek Kanunu: Alandaki Görüş ve Beklentiler
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir/Çeşme, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
5. Özel Eğitim Okullarında Ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Çalışan Yönetici Ve Öğretmenlerin Paylaşılan Liderlik Algısı İle Örgütsel Bağlılık Düzeyleri
II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
6. Gaspıralı İsmail Bey’in İzinde Dil Bilinci ve Millî Kimlik
1. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
7. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi
3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
8. 21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek
3rd International Research Congress on Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
9. Sınıf Öğretmenlerinin Çokkültürlü Yeterlik Algıları ve Sınıf İçine Yansımaları
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. An Educational Policy Dilemma in Developing Countries: Elitism and Populism
14th International Conference on Social Sciences, Frankfurt, Almanya, 2 - 03 Mart 2018, (Özet Bildiri)
11. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Sosyo -Demografik Özellikleri ve Eğitime İlişkin Algıları: Bir MetaforÇalışması
II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Baku, Azerbaycan, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. OKUL YÖNETİCİSİ YETİŞTİRME VE ATAMALARINA SİSTEM DIŞI BİR BAKIŞ: EMEKLİ OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
9. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİM KONGRESİ, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
14. Yatılı İlköğretim Bölge Okullarında Yaşanan Sorunlar
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
16. Universite ogrencilerine göre ogretim uyelerinin demokratik degerlerinin degerlendirilmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
17. Milli Eğitim Örgüt Sisteminde ’Kayıt Alanı’ (Hinterland) Uygulamasının Yönetsel İşlevselliğinin Değerlendirilmesi ve Ekonomik, Sosyal ve Kültürel Sermaye Açılarından Etkisi
IV. Eğitim Eğitim Yönetimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
18. Eğitim Yöneticilerinin Eğitim Felsefelerinin Belirlenmesi
Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009
19. Eğitim Yöneticilerinin Yerinden Yönetim Hakkindaki Görüşleri
III. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Pozitif Liderlik
Eğitimde Liderlik: Model, Teori ve Uygulama, Turan, Selahattin, Editör, Asos, Ankara, ss.227-251, 2023
2. Sosyal Bütünleşme İçin Topluma Liderlik Etmek
Mültecilerin Eğitimi İçin Okul Liderliği, Turan, Selahattin, Editör, Asos, Elazığ, ss.225-254, 2022
3. Okul Liderliğinin Kültürel Değerlere İlişkin Rolleri
OKUL LİDERLİĞİNE BÜTÜNCÜL YAKLAŞIM: Örnek Olaylar ve Okul Yöneticilerine Uygulama Önerileri
, Aynur B. Bostancı Seval Koçak, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.219-229, 2022
5. Teorik Çerçeve ve Alanyazın Derlemesi Yazımı
Nİtel Araştırma Nasıl Yazılır?, Turan Selahattin, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.237-270, 2021
6. Kültürlerarası Farklılaşma ve Liderlik
Eğitimde Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama, Yılmaz; Kürşad, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.837-846, 2020
7. Sınıf Yönetimini Etkileyen Etmenler
Sınıf Yönetimi, Ruhi Sarpkaya, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.27-56, 2019
8. Temel Kavramlar
COĞRAFYA ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Adem Sezer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-15, 2017