Metrikler
Eğitim Bilgileri
1998 - 2004
1998 - 2004Doktora
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Teftişi (Dr), Türkiye
1995 - 1998
1995 - 1998Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Planlaması (Yl) (Tezli), Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Türkiye`deki resmi ve özel ilköğretim okullarında öğretmen performans yönetimi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Teftişi (Dr)
1998
1998Yüksek Lisans
Milli Eğitim Bakanlığı merkez teşkilatında kariyer planlaması
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Planlaması (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2012 - 2014
2012 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2005 - 2012
2005 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Yönetilen Tezler
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim okullarındaki performans yönetimi uygulamaları ile örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişki
AYNUR B. B. (Danışman)
M.ŞANLI(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel güven düzeyleri ile öğretmen performans yönetimi uygulamaları arasındaki ilişki
AYNUR B. B. (Danışman)
R.İŞLEYEN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim okulu yöneticilerinin yönetim tarzlarının öğretmenleri yıldırma (mobbing) düzeyine etkisi
AYNUR B. B. (Danışman)
S.CENGİZ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim okullarındaki performans yönetimi uygulamaları ile yönetici ve öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki
AYNUR B. B. (Danışman)
S.ÇORBACI(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim okulları yöneticilerinin çatışmayı yönetmede kullandıkları çatışma yönetimi stratejileri
AYNUR B. B. (Danışman)
E.KIRÇAN(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim okulu yöneticilerinin öğretim liderliği davranışlarını gerçekleştirme düzeyi (Sakarya ili örneği)
AYNUR B. B. (Danışman)
E.ÇAKICI(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Resmi ve özel ilköğretim okullarında örgütsel değerler(Sakarya ili örneği)
AYNUR B. B. (Danışman)
M.LALEK(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İlköğretim okullarında öğretmen-yönetici ilişkilerinde sorun yaratan konular
AYNUR B. B. (Danışman)
A.GÜLER(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (31)
2023
20231. Examination of The Relationship Between School Administrator’ Coaching Behaviour and Academic Optimism Of Schools
AYMAZ K., BOZKURT BOSTANCI A.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.617-632, 2023 (TRDizin)
2022
20222. Okul DNA Profillerinin Örgütsel Sinerji Üzerindeki Rolü
BOZKURT BOSTANCI A., KOÇAK S.
MILLI EGITIM
, cilt.51, sa.233, ss.55-75, 2022 (Scopus, TRDizin)
2022
20223. Okul İçi Politik Taktikler İle Öğretmenlerin Psikolojik Sözleşmeye Uyma Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
ÖZHAN ERSOY M., BOZKURT BOSTANCI A.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.72-86, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Schools as Family- Friendly Organizations from Teachers’ Perspectives
BOZKURT BOSTANCI A., Gidiş Y., Tosun A.
Hacettepe Egitim Dergisi
, cilt.37, sa.4, ss.1280-1289, 2022 (Scopus)
2022
20225. Okul Yöneticilerinin Güç Merkezi Oluşturmada Kullandıkları Taktikler İle Öğretmenlerin İşe Tutkunlukları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
YÖRÜK H., BOZKURT BOSTANCI A.
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED) , cilt.6, sa.1, ss.71-90, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Okul İçi Politik Taktikler İle Öğretmenlerin Okul Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
ALTINMAKAS SEMİZLER N., BOZKURT BOSTANCI A.
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.17-34, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20217. Okul yöneticilerinin vizyoner liderlik yeterlikleri ile öğretmenlerin işe tutkunlukları arasındaki ilişki
KOÇER M. C., BOZKURT BOSTANCI A.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , cilt.8, sa.2, ss.119-143, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. The Relatıonshıps Between The Informal Communıcatıon Levels In Schools And The Psychologıcal Capıtal Of The Teachers
USTUN M., BOZKURT BOSTANCI A.
European Journal of Education Studies , cilt.8, sa.2, ss.66-91, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Öğretmenlerin Öz Liderlik Düzeyleri İle İşe Tutkunlukları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
KABAR S. F., BOZKURT BOSTANCI A.
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Sciences , cilt.50, sa.8, ss.66-91, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Öğretmenlerin Duygusal Emek Gösterimleri İle Psikolojik Sözleşmeye Uyma Düzeyleri Arasındaki İlişki
AYDOĞAN S. S., BOZKURT BOSTANCI A.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.36, ss.2637-2674, 2021 (TRDizin)
2020
202011. The Relationship between Teachers’ Political Skills and Work Engagement
BOZKURT BOSTANCI A.
International Journal of Education and Literacy Studies (IJELS) , cilt.8, sa.4, ss.53-63, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202012. The Relationship Between Schools’ DNA Profiles and Teachers’ School Academic Optimism
BOZKURT BOSTANCI A., TOSUN A., DOGAN Ö.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.12, sa.4, ss.85-99, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202013. Okul Müdürlerinin Farklılıkları Yönetme Becerileriile Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm DüzeyleriArasındaki İlişki
TEMEL D., BOZKURT BOSTANCI A.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.16, sa.28, ss.125-151, 2020 (TRDizin)
2020
202014. School Administrator’s Management Capabilities of Teacher Differences
BOZKURT BOSTANCI A., KALSEN C., TOSUN A., DOĞAN Ö.
International Journal of Progressive Education , cilt.16, sa.1, ss.138-151, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202015. Okulların Örgütsel Öğrenmeleri İle Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
DEMİRBAŞ F., BOZKURT BOSTANCI A.
Manas Journal of Social Studies , cilt.9, sa.3, ss.1426-1439, 2020 (TRDizin)
2020
202016. Does public leadership improve school effectiveness through strengthening teacher professionalism? Kamu liderliği, öğretmen profesyonelizmini güçlendirme yoluyla okul etkililiğini geliştirir mi?
KOÇAK S., BOZKURT BOSTANCI A.
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.2020, sa.90, ss.19-44, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2019
201917. Öğretmenlerin Okullardaki Paylaşılan Liderlik Uygulamalarına Yönelik Algıları İle Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişki
AKSOY E., BOZKURT BOSTANCI A.
Gelecek Vizyonlar Dergisi (fvj: Future Visions Journal) , cilt.3, sa.4, ss.49-59, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201918. Öğretmenlerin Örgütsel Politika Algıları ile Duygusal Emek Düzeyleri Arasındaki İlişki
AKBAŞ A., BOZKURT BOSTANCI A.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.44-63, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201919. Sınıf Yönetiminde Sosyal Adalet
KOÇAK S., BOZKURT BOSTANCI A.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , cilt.52, sa.3, ss.917-944, 2019 (TRDizin)
2019
201920. Okulların DNA profilleri ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık düzeyleri arasındaki ilişki
TOSUN A., BOZKURT BOSTANCI A.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.3, ss.1115-1127, 2019 (TRDizin)
2019
201921. Okullarda ödül ve ceza uygulamaları nasıl olmalı?
BOZKURT BOSTANCI A.
Öğretmen Dünyası , cilt.40, sa.472, ss.23-24, 2019 (Hakemsiz Dergi)
2019
201922. Okul Yöneticilerinin Öğretmenleri Etkilemede Kullandıkları Yönetsel Etki Taktikleri
BOZKURT BOSTANCI A., YELPAZE İ., Bülbül S.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.47, sa.47, ss.422-438, 2019 (TRDizin)
2018
201823. Öğretmenlerin Politik Yetileri ile Okulların Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
KURT Ş., BOZKURT BOSTANCI A.
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.9, sa.3, ss.119-135, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201824. Okullardaki Paylaşılan Liderlik Uygulamaları İle Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeyleri Ve İşe Karşı Olumlu Duygu Durumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
BOZKURT BOSTANCI A., GİDİŞ Y., UĞURLU E., DİLSİZ F.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.13, sa.27, ss.285-297, 2018 (TRDizin)
2018
201825. Okullarda Paylaşılan Liderlik Uygulamaları İle Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri Arasındaki İlişki
Şarbay B., BOZKURT BOSTANCI A.
Anatolian Journal of Educational Leadership and Instruction , cilt.6, sa.2, ss.1-21, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201826. Do the teachers’ organizational trust levels predict their school academic optimism?
BOZKURT BOSTANCI A., BÜLBÜL S.
Journal of Human Sciences , cilt.15, sa.4, ss.2626-2634, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201727. Öğretmenlerin politik yetileri ile örgütsel muhalefet düzeyleri arasındaki ilişki
Uğurlu E., BOZKURT BOSTANCI A.
International Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.4, ss.4050-4064, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Okulların Sosyal Sermaye Düzeyleri ile Öğretmenlerin Psikolojik Sözleşmeleri Arasındaki İlişki
DOĞAN Ö., BOZKURT BOSTANCI A.
Uşak Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.4, ss.334-354, 2017 (TRDizin)
2017
201729. Okulların DNA Profilleri ile Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri Arasındaki İlişki
BOZKURT BOSTANCI A., ÇELİK K., KAHRAMAN Ü.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.140-156, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201730. Analysıs of Teacher Competency Accordıng to Candıdate Teachers
ŞAHAN G., GÖKSOY S., BOZKURT BOSTANCI A.
Science Arena Publications Specialty Journal of Humanities and Cultural Science , cilt.2, sa.4, ss.43-53, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201731. The correlation between the organızational Learning of the schools and the academic optimismOf the teachers
BOZKURT BOSTANCI A., AY IŞIK A.
International Journal of Management and Applied Science , cilt.3, sa.9, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201632. Okulların DNA profili ile okul içi politik davranışlar arasındaki ilişki
BOZKURT BOSTANCI A., AKÇADAĞ T., kAHRAMAN Ü., Tosun A.
Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.3, ss.5693-5705, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201633. Okulların örgütsel narsizm düzeyine yölik görüşleri ile öz yeterlilik algıları arasındaki ilişki
YURDAKUL A., BOZKURT BOSTANCI A.
Kırıkkale Universitesi Ssyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.110-125, 2016 (TRDizin)
2013
201334. Evaluation of educational supervisors opinions about families contribution to education costs International Journal of Academic Research in Accounting Finance and Management Sciences 3 2 110 124
BOZKURT BOSTANCI A.
International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences , cilt.3, sa.2, ss.110-124, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201335. The role of positive emotion towards work as a mediator in the relationship between organizational responsiveness towards teachers and isolation in professional life
BOZKURT BOSTANCI A.
Educational Research and Reviews , cilt.8, sa.8, ss.367-373, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201336. The mediator role of perceived administrator support in the relationship between teachers perceptions of organizational justice and organizational support International Journal of Social Science and Education 3 3 823 834
BOZKURT BOSTANCI A.
Journal of Social Science and Education, , cilt.3, sa.3, ss.823-834, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201337. Eğitim deneticilerinin görüşlerine göre okullarda değişime karşı direniş nedenleri
HELVACI M. A., ÇANKAYA İ. H., BOZKURT BOSTANCI A.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.120-135, 2013 (TRDizin)
2013
201338. Eğitim denetmenlerinin görüşlerine göre öğretmenlerin okullarda değişime karşı direnme nedenleri ve düzeyleri
HELVACI M. A., ÇANKAYA İ. H., BOZKURT BOSTANCI A.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi-Journal of Theoretical Educational Science , cilt.6, sa.1, ss.120-135, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201339. Okullarda öğretmenlere yönelik performans yönetimi uygulamaları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki
Serkan Ç., BOZKURT BOSTANCI A.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, ss.238-254, 2013 (TRDizin)
2012
201240. Administrative responsiveness towards teachers at schools
BOZKURT BOSTANCI A.
MEDITERRANEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES , cilt.3, sa.3, ss.599-610, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201241. Paylaşılan Liderlik Algısı Ölçeği nin Türkçe uyarlaması/ Turkish adaptation of the shared leadership perception scale
BOZKURT BOSTANCI A.
International Journal of Human Sciences , cilt.9, sa.2, ss.1619-1632, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201242. İlköğretim okulu yöneticilerinin çatışmayı yönetmede kullandıkları çatışma yönetimi stratejileri Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
KIRÇAN E., BOZKURT BOSTANCI A.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi , sa.24, ss.45-62, 2012 (TRDizin)
2012
201243. Milli Eğitim Bakanlığı merkez ve taşra örgütleri yönetim pozisyonlarında kadınların temsil edilme düzeyine yönelik yönetici görüşleri
ÇİÇEK SAĞLAM A., BOZKURT BOSTANCI A.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.140-155, 2012 (TRDizin)
2011
201144. İlköğretim okulları yöneticilerinin öğretmen performansını değerlendirmede etik ilkelere uyma düzeyleri
BOZKURT BOSTANCI A., YOLCU H.
International Journal of Human Sciences , 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201145. İlköğretim okullarında öğretmen performansının geliştirilmesi
BOZKURT BOSTANCI A., Demet K.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.127-140, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201146. İlköğretim okullarında okul yöneticilerinin farklılıkları yönetme durumu
Çetin N., BOZKURT BOSTANCI A.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.7-15, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201147. Öğretmen denetiminde sanatsal denetim yaklaşımının uygulamasına yönelik öğretmen ve denetmen görüşleri
BOZKURT BOSTANCI A., Merve Ş. B., ÖZBAY h.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim FakültesiDergisi , cilt.11, sa.22, ss.253-270, 2011 (TRDizin)
2010
201048. Kamu ve Özel İlköğretim Okullarında Bilgi Yönetimi.
BOZKURT BOSTANCI A., ŞAP H.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.8, ss.1-20, 2010 (TRDizin)
2010
201049. Opinions of teachers and administrators towards the implementaton of teacher performance management applications at public and private high schools
BOZKURT BOSTANCI A., YOLCU H., ŞAP H.
International Online Journal of Educational Sciences. , cilt.2, sa.2, ss.378-402, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200950. Birleştirilmiş sınıf okutan öğretmenlerin sınıf yönetimini gerçekleştirme durumları
BOZKURT BOSTANCI A.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Özel Sayısı , cilt.17, sa.1, ss.11-20, 2009 (TRDizin)
2005
200551. Türk Eğitim Sisteminde teftiş alt sisteminin değerlendirmesi
BOZKURT BOSTANCI A.
Çağdaş Eğitim Dergisi , cilt.30, sa.324, ss.32-38, 2005 (TRDizin)
2001
200152. Eğitim denetçisinin rehberlik görevine bir yaklaşım.
BOZKURT BOSTANCI A.
Eğitim ve Denetim Dergisi , cilt.5, ss.23-29, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Öğretmenlerin İşe Tutkunluklarını Etkileyen Etkenlere Yönelik Görüşleri
BOZKURT BOSTANCI A., KAHRAMAN Ü.
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC 2019), Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. Korku Kültürü İle Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri Arasındaki İlişki
KAHRAMAN Ü., BOZKURT BOSTANCI A.
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Öğretmen Liderliğine Yönelik Öğretmen ve Yönetici Görüşleri
BOZKURT BOSTANCI A., KOÇAK S., ÖZHAN M.
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Okul yöneticileri ve öğretmenlerin okulda paylaşılan liderliğe yönelik görüşler
BOZKURT BOSTANCI A., TOSUN A.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Okullarda Öğretmen Performansını Etkileyen Örgütsel Etkenler
BOZKURT BOSTANCI A., AYDOĞAN S. S., ALTINMAKAS SEMİZLERc N.
THE 14th INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONALADMINISTRATION, Aydın, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.666-672, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Sınıf Yönetiminde Sosyal Adalet
KOÇAK S., BOZKURT BOSTANCI A.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
20187. Okulların DNA Profilleri ile Öğretmenlerin Psikolojik Sözleşme Düzeyleri Arasındaki İlişki
ÇAVUŞ E., BOZKURT BOSTANCI A.
II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Öğretmenlerin Örgütsel Destek Algısı ile Pozitif Psikolojik Sermaye Arasındaki İlişki Durumunun İncelenmesi
DİLSİZ F., BOZKURT BOSTANCI A.
II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. Okullarda Takas Kuramının Uygulanması İle Öğretmenlerin Yöneticiye Güven Ve Örgütsel Uyum Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
BOZKURT BOSTANCI A., BAYRAKCI M., bülbül s.
V. International EurasianEducational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. Öğretmen Gözüyle Okul Müdürlerinin Yetenek Yönetimi Becerileri
BOZKURT BOSTANCI A., YURDAKUL A., BÜLBÜL S.
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Öğretmenlerin örgütsel destek algıları ile öz liderlik becerileri arasındaki ilişki durumu
BOZKURT BOSTANCI A., ŞAHAN G., BÜLBÜL S.
ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM KONGRESİ International Congress on Science and Education, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.160-161, (Özet Bildiri)
2017
201712. Okul yöneticilerinin öğretmenleri etkilemede kullandıkları yönetsel etki taktikleri
BOZKURT BOSTANCI A., DEMİRHAN G., YALIM S., GÜRLER E., Yamaner A.
8.Uluslararası eğitim Yönetimi Forumu(EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Okul yöneticilerinin öğretmenlere yönelik farklılıkları yönetme becerileri
BOZKURT BOSTANCI A., KALSEN c., TOSUN A., DOĞAN Ö.
8.Uluslararası eğitim Yönetimi Forumu(EYFOR 8), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Okulların sosyal sermaye düzeyleri ile öğretmenlerin psikolojik sözleşmeleri arasındaki ilişki
DOĞAN Ö., BOZKURT BOSTANCI A.
1st International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. The Correlation between the Teachers’xx DNA Profile Perceptions for their Schools and Organizational Citizenship Level
BOZKURT BOSTANCI A., TOSUN A.
International conference on Management, Business, Economics, Social Sciences And Humanities Research (ICMBESHR), 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. The Relationship Between Teachers’xx Political Skills and Organizational Opposition Levels
BOZKURT BOSTANCI A., UĞURLU E.
International conference on Management, Business, Economics, Social Sciences And Humanities Research (ICMBESHR, 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201717. The Correlation between the Organizational Learning of the Schools and the Academic Optimism of the Teachers
BOZKURT BOSTANCI A., AY IŞIK A.
nternational conference on Management , Business, Economics ,Social Sciences And Humanities Research (ICMBESHR), 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Çok kültürlü sınıflarda öğretmenlerin sınıf yönetimini gerçekleştirme durumları
BOZKURT BOSTANCI A., ÇAY A. Y., AY IŞIK A., AKSOY E.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Okulların DNA Profili İle Öğretmenlerin Akademik İyimserlik Ve Psikolojik Sözleşmeleri Arasındaki
BOZKURT BOSTANCI A., TOSUN A., DOĞAN Ö., ÇAVUŞ E.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Öğretmenlerin okul liderlik kapasitesi algıları ile örgütsel özdeşleşme düzeyleri arasındaki ilişki
BOZKURT BOSTANCI A., Gidiş Y.
IV. Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. Analysis of Teacher Competency According to Student Teachers
ŞAHAN G., GÖKSOY S., BOZKURT BOSTANCI A.
AGP Humanities and Social sciences Conference, Barcelona, İspanya, 26 - 29 Ocak 2017, cilt.3, ss.11, (Özet Bildiri)
2017
201722. Analysıs of Teacher Competency According to Student Teachers
ŞAHAN G., GÖKSOY S., BOZKURT BOSTANCI A.
AGP Humanities and Social Sciences Conference, Barcelona, İspanya, 26 - 29 Ocak 2017, cilt.3, (Özet Bildiri)
2016
201623. The Relationship between the Organizational Learning Levels of Scholls and Teacher s Teaching Leadership Behaviors
BOZKURT BOSTANCI A., TÜRKMEN L.
International Symposium of New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201624. The relationship between the organizational learning levels of schools and teachers teaching leadership behaviors
BOZKURT BOSTANCI A., TÜRKMEN L.
4th international Symposium, New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201625. The Correlatıon Between Teachers Organisatıonal Trust And Their Pschological Capital
BOZKURT BOSTANCI A., ÇİMEN Y. C.
4th international Symposium, New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201626. Öğretmenlerin örgütsel destek algıları ile akademik iyimserlikleri arasındaki ilişki
BOZKURT BOSTANCI A., KURT Ş., ÇANKAYA A., KURT M. F.
3 nd Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201627. Öğretmenlerin politik yetileri ile akademik iyimserlikleri ve işe karşı duygu durumları
BOZKURT BOSTANCI A., TOSUN A., GİDİŞ Y., KARACA O.
3nd Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2015
201528. The relation between school directors political skill with self leadership and shared leadership in schools
BOZKURT BOSTANCI A., YURDAKUL A., KABAR S. F.
19th International Academic Conference, Florence, İtalya, 16 - 19 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201529. The relationship between the teachers perception of organizational politics and emotional labour
BOZKURT BOSTANCI A., akbaş a.
19th International Academic Conference, Florence, İtalya, 16 - 19 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201530. The Correlation between school directors Patternalist Leadership level and the teachers organization sinism
BOZKURT BOSTANCI A., arslan ö.
19th International Academic Conference., Florence, İtalya, 16 - 19 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201531. The Relationship between the Schools DNA Profile and Teachers Psychological Capital
BOZKURT BOSTANCI A., ÇELİK K., Ümit K.
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201532. Okulların DNA profili ve okul içi politik davranışlara yönelik öğretmen görüşleri 08 10 Haziran 2015 Hacettepe Üniversitesi Ankara
BOZKURT BOSTANCI A., AKÇADAĞ t., Ümit K., Tosun A., Halil R.
2 nd Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201533. 5 Bostancı A B Yıldızoğlu F Yalçın E Gidiş Y 2015 Öğretmenlerin okula yönelik paylaşılan liderlik algıları örgütsel güven düzeyleri ve işe karşı duygu durumları arasındaki ilişki 2 nd Eurasian Educational Research Congress 08 10 Haziran 2015 Hacettepe Üniversitesi Ankara
BOZKURT BOSTANCI A., filiz Y., Yalçın E., Yusuf G.
2 nd Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201534. Okulların öğretmenlere karşı aile dostu olma durumlarının değerlendirilmesi
BOZKURT BOSTANCI A., Tosun A., Fulya K., Ümmü K.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi (07-09 Mayıs 2015)., Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201535. Okul yöneticilerinin atanması ve yetiştirlmesine yönelik paydaş görüşleri
BOZKURT BOSTANCI A., GİDİŞ Y., YILDIZOĞLU F., YALÇIN E.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Ocak 2015, (Özet Bildiri)
2013
201336. Öğretmenler nasıl bir eğitim denetmeni görmek isterler?
ŞAHAN G., BOZKURT BOSTANCI A.
Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
2009
200937. . İlköğretim okulları yöneticilerinin öğretmen performansını değerlendirmede etik ilkelere uyma düzeyleri.
BOZKURT BOSTANCI A., YOLCU H.
. IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongres, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
2008
200838. ğretmen adaylarının öğretmenlik meslek değerlerine sahip olma düzeyleri ve öğretmenlik uygulamasina gittikleri okullardaki uygulama öğretmenlerinin bu mesleki değerleri taşıma düzeylerine ilişkin görüşleri
BOZKURT BOSTANCI A., SOLA ÖZGÜÇ C., UZUNKOL E.
Proceedings of International Conference On Educational Sciences ICES08 (23-25 June 2008), Famagusta, 23 - 25 Haziran 2008, ss.342-360, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Okul Liderliğine Bütüncül Yaklaşım
BOZKURT BOSTANCI A.
Okul Liderliğine Bütüncül Yaklaşım, Bostancı,A.B ve Koçak. S., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-10, 2022
2017
20172. Sınıfta ilişki düzenini oluşturmada öğretmenin liderliği.
GÜLŞEN C., BOZKURT BOSTANCI A., AKAN D., YOLCU H., AYDOĞAN İ., HELVACI M. A., et al.
Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi, Gülşen, Celal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.63-100, 2017
2017
20173. Öğretmen Denetiminde okul yöneticisinin rol ve sorumlulukları
BOZKURT BOSTANCI A., Yurdakul A., Kahraman Ü.
Eğitimde Denetim ve Değerlendirme, Mahmut Sağır, Süleyman Göksoy, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.255-288, 2017
2016
20164. örgütsel politka
BOZKURT BOSTANCI A., YURDAKUL A., AKBAŞ A.
Ziya Bursalıoğlu na Armagan, BALCI, ALİ VE İNAYET AYDIN, Editör, Ankara Üniversitesi yayınları, ss.395-415, 2016
2011
20115. Sınıfta iletişim ve disiplin oluşturma
BOZKURT BOSTANCI A., AKAN D., YOLCU H., AYDOĞAN İ., HELVACI M. A., GÖKYER N., et al.
Kuram ve Uyguylamada Sınıf Yönetimi, GÜLŞEN CELAL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.61-100, 2011