Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (6)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (20)
1. Physical and Chemical Properties of Ensiled Safflower (Carthamus tinctorius L.) Cultivars at Three Development Stages
Journal of the Hellenic Veterinary Medical Society
, cilt.76, sa.2, ss.9217-9226, 2025 (SCI-Expanded, Scopus)
2. The effects of laurel (Laurus nobilis L.) leaf powder supplementation on performance, carcass characteristics, meat lipid oxidation and some blood parameters of broiler chicks
Journal of the Hellenic Veterinary Medical Society
, cilt.74, sa.2, ss.5681-5690, 2023 (SCI-Expanded, Scopus)
3. The effects of goji berry (Lycium barbarum L.) leaves on performance, meat lipid oxidation, digestive tract parts, and some blood parameters of broiler chickens
Journal of the Hellenic Veterinary Medical Society
, cilt.74, sa.2, ss.5691-5700, 2023 (SCI-Expanded, Scopus)
4. İŞLEMSEL TAHMİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ'NİN (İTTÖ) TÜRKÇE'YE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
SCIENCE CHINA INFORMATION SCIENCES
, cilt.14, sa.2, ss.96-109, 2021 (SCI-Expanded, Scopus)
7. Beliefs of Prospective Teachers about Mathematics, Mathematics Teaching and Mathematics Learning
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.255-282, 2016 (TRDizin)
9. Matematik öğretmenlerinin matematik ve demokrasi arasındaki ilişkiye ait görüşlerin incelenmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.279-295, 2013 (Hakemli Dergi)
10. Middle school students reading comprehension of mathematical texts and algebraic equations
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
, cilt.42, sa.4, ss.447-468, 2011 (Hakemli Dergi)
11. Gender related beliefs and mathematics performance of preservice elementary teachers
School Science and Mathematics
, cilt.111, sa.4, ss.178-191, 2011 (Hakemli Dergi)
12. Pre service mathematics and primary teachers experience about the computer sofware programs
e-Journal of New World Sciences Academy, Education Sciences,
, cilt.6, sa.1, ss.646-659, 2011 (Hakemli Dergi)
13. Pre service primary school teachers preference of the problem solving strategies for word problems
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.3463-3468, 2011 (Hakemli Dergi)
15. Lise Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutumları
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.264-284, 2010 (Hakemli Dergi)
16. High school students attitudes toward computer assisted learning in mathematics
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education.
, cilt.1, sa.3, ss.264-284, 2010 (Hakemli Dergi)
17. Comprehension test in calculus course
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.1527-1531, 2010 (Hakemli Dergi)
18. The Experimental teaching in some of topics geometry
Educational Research and Reviews
, cilt.5, sa.10, ss.584-592, 2010 (Hakemli Dergi)
19. Factors affecting students achievement in Mathematics
Inonu University Journal of The Faculty of Education, 1
, cilt.11, sa.1, ss.113-132, 2010 (Hakemli Dergi)
20. Misunderstandings and difficulties in learning sequence and series A case study
Journal of the Korea Society of Mathematical Education Series D: Research in Mathematical Education.
, cilt.11, sa.1, ss.71-81, 2007 (Hakemli Dergi)
21. İki ve üç boyutlu düşünme iki ve üç boyutlu geometriksel şekillerle bazı özdeşliklerin görselleştirilmesi
Kastamonu. Eğitim Dergis
, cilt.13, sa.2, ss.527-540, 2005 (Hakemli Dergi)
23. MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE CİNSİYET FARKLILIĞI
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.35-46, 2005 (Hakemli Dergi)
24. Gender differences in mathematics achievement and attitude towards mathematics among first grade of high school 19 263 271
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.19, ss.263-271, 2005 (Hakemli Dergi)
25. Matematik Öğretiminde Cinsiyet Farklılığı
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.35-46, 2005 (Hakemli Dergi)
26. Matematik ve sanat
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.11, ss.479-491, 2005 (Hakemli Dergi)
27. İlköğretim öğretmen adaylarının Matematiğe yönelik tutumlarının incelenmesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.520-536, 2005 (Hakemli Dergi)
28. Skills of using geometrical models in fractions
Journal of Kastamonu Education
, cilt.12, sa.1, ss.89-96, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
2. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılar Konusundaki Toplama ve Çıkarma İşlemlerineİlişkin Bilgi Düzeyleri ve Yaptıkları Hatalar
International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.376, (Özet Bildiri)
7. INVESTIGATION OF LEARNING STYLES OF PRE SERVICEMATHEMATICS AND ELEMENTARY SCHOOL TEACHERSACCORDING TO SOME VARIABLES
PROCEEDINGS OF INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONALRESEARCH CONGRESS, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
8. BELIEFS OF MATHEMATICS TEACHERS ABOUT MATHEMATICS MATHEMATICS TEACHING AND MATHEMATICS LEARNING
PROCEEDINGS OF INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONALRESEARCH CONGRESS, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
9. TURKISH ADAPTATION OF THE SPATIAL THINKING ATTITUDESCALE THE STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY
1 st INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
10. STUDY ON DEVELOPING THE MATHEMATICS STUDY ANDEXAM ANXIETY SCALE
1st INTERNATIONALACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
11. UZAMSAL DÜŞÜNME TUTUM ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
12. MATEMATİK ÇALIŞMA VE SINAVI KAYGISI ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
13. MATEMATİK VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
14. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE MATEMATİK ÖĞRENMEYE İLİŞKİN İNANÇLARI
ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
