Eğitim Bilgileri
2011 - 2014
2011 - 2014Doktora
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler (Dr), Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Yüksek Lisans
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1993 - 1999
1993 - 1999Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Sistemik aile yönelimli psiko-eğitim programının değerler, algılanan sosyal destek ve çift uyumuna etkisi
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler (Dr)
2006
2006Yüksek Lisans
Erdemir eğitim merkezi tarafından verilecek eğitimlerde NLP(Neuro Linguistic programming)’xxnin yetişkin eğitimlerinde kullanılması
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorUşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
2015 - 2018
2015 - 2018Uşak Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2009 - 2015
2009 - 2015REHBER ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, REHBER ÖĞRETMEN
1999 - 2009
1999 - 2009REHBER ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, REHBER ÖĞRETMEN
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
PSİKOLOJİK DANIŞMA İLKE VE TEKNİKLERİ
PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI
MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA ALAN ÇALIŞMASI
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ
BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI
İNSAN İLİŞKİLERİ
KURUM DENEYİMİ
YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM PROBLEMLERİ
AİLE DANIŞMANLIĞI
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
GÖRÜŞME TEKNİKLERİ
UZMANLIK ALAN DERSİ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI
TEZ ÇALIŞMASI
MESLEKİ ETİK VE YASAL KONULAR
YAŞAM DÖNEMLERİ
İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI
DAVRANIŞ BOZUKLUĞU
KİŞİLİK KURAMLARI
OKULLARDA GÖZLEM
OKUL TEMELLİ ÖNLEYİCİ REHBERLİK
MOTİVASYON
MESLEKİ ETİK
PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ
Makaleler
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (7)
2023
20231. The Effects of Emotional Intelligence-Oriented Psycho-Education Programme on Problem Solving and Decision-Making Skills
MERT A.
International Journal of Disabilities Sports and Health Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.207-217, 2023 (Scopus)
2022
20222. Parent attitudes and submissive behaviors in adolescents as social anxiety predictors
MERT A.
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, cilt.17, sa.2, ss.46-52, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Coronavirus Stress and Resilience: Exploring the Role of Hope and Meaning in in Life Undergraduate Students
MERT A., ARSLAN G., TAGAY Ö.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.8, sa.4, ss.129-138, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Self-esteem and perceived social competence protect adolescent students against ostracism and loneliness
Saklz H., MERT A., Sarlçam H.
Journal of Psychologists and Counsellors in Schools
, cilt.31, sa.1, ss.94-109, 2021 (SSCI, Scopus)
2020
20205. Düşünce Kontrol Yeteneği Ölçeğinin Türkçe Versiyonu: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması
SARIÇAM H., MERT A.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.2, ss.254-270, 2020 (TRDizin)
2020
20206. Attachment Styles and EmotionRegulation as Predictions of Peer Relations In Secondary School Students
MERT A.
EDUCATION , cilt.140, sa.4, ss.194-206, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20207. Üniversite Öğrencilerinin Benlik Ayrımlaşması, Özgecilik, İç-Dış Kontrol Odağı Ve Pozitif-Negatif Duygu Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
MERT A., MELİHA K.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.53, ss.336-369, 2020 (TRDizin)
2019
20198. Güçlü Yönler Öz-Yeterlik Ölçeğinin Türkçe Versiyonunun Psikometrik Özellikleri
SARIÇAM H., MERT A., ÇELİK İ.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.20, ss.288-313, 2019 (TRDizin)
2019
20199. Ortaöğretim Öğrencilerinde Kariyer Karar Verme Öz-Yeterliğinin Yordayıcıları Olarak Benlik Saygısı ve Algılanan Sosyal Destek
MERT A., DUMAN A. E., KAHRAMAN M.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.648-677, 2019 (TRDizin)
2019
201910. Öğretmenlerin Psikolojik Okul İklimi Algıları ile İş Doyumu Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., ÖZDEMİR G.
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , cilt.8, sa.1, ss.91-109, 2019 (TRDizin)
2019
201911. Üniversite Öğrencilerinin Öznel Mutluluk ve Pozitif Algı Arasındaki İlişkinin Bazı Değişkenlerle İncelenmesi
MERT A.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.13, sa.27, ss.219-243, 2019 (TRDizin)
2019
201912. Body Satisfaction and Well-Being Status as Predictors of Conscious Awareness
MERT A., Bezen S.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.645-665, 2019 (TRDizin)
2019
201913. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL KAYGI, MÜKEMMELLİYETÇİLİK VE DEĞERLER ARASINDAKİ İLİŞKİNİN AÇIKLANMASINA YÖNELİK BİR MODEL ÇALIŞMASI
MERT A.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.49, ss.276-301, 2019 (TRDizin)
2018
201814. Ortaokul Öğrencilerinin Aile İlişkileri Ve Mutluluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., KAHRAMAN M.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.1070-1081, 2018 (TRDizin)
2018
201815. Üniversite Öğrencilerinin Üniversite Yaşamına Uyum ile Benlik Ayrımlaşması Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., ÇETİNER P.
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.8, sa.3, ss.190-204, 2018 (TRDizin)
2018
201816. Üniversite Öğrencilerinde Psikolojik İyi Olmanın Bir YordayıcısıOlarak Benlik Ayrımlaşması
KARABABA A., MERT A., ÇETİNER P.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.2, ss.1235-1248, 2018 (TRDizin)
2018
201817. The predictive role of values and perceived social support variables in marital adjustment
MERT A.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.6, ss.1192-1198, 2018 (Scopus)
2018
201818. Benlik Ayrımlaşmasının Manevi Yönelimi Yordayıp Yordamadığını ve Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., TOPAL İ.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.14, ss.68-91, 2018 (TRDizin)
2018
201819. Yalnızlık Duygusunun Akıllı Telefon Bağımlılığına Etkisi
MERT A., ÖZDEMİR G.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.8, ss.88-107, 2018 (TRDizin)
2018
201820. Özgecilik İle Benlik Ayrımlaşması Arasındaki Yordayıcı İlişkinin Bazı Değişkenle
MERT A., GÜLMEZ E.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.13, sa.11, ss.961-989, 2018 (TRDizin)
2015
201521. Systemic Family Oriented Program Of Psycho-Education, Effect Of Values Of Spouses And Perceived Social Support On Dyadic Adjustment
MERT A., İSKENDER M.
International Journal of Human and Behavioral Science
, cilt.1, sa.3, ss.1-12, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. The mediation effect of school satisfaction in the relationship between teacher support, positive affect and life satisfaction in adolescents
TELEF B. B., ARSLAN G., MERT A., KALAFAT S.
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, cilt.10, sa.12, ss.1633-1640, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201423. “Kevin Hakkında Konuşmalıyız” FilmininBowlby’nin Çocukluk Dönemi Bağlanma Stilleri VeMinuchin’in Yapısal Aile Sistemleri Yaklaşımı TemelKavramları Kullanılarak Değerlendirilmesi
MERT A., SOYER B.
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.7, ss.100-115, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201424. How the attachment styles associated with Student Alienation The Mediation Role of Emotional Well being
KOCAYÖRÜK E., UZMAN E., MERT A.
International Journal of Progressive Education , cilt.10, sa.3, ss.34-47, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Erken Dönem Uyumsuz Şemalar İle Sosyal Kaygı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
MERT A.
III. International Education Research And Teacher Education Congress, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, cilt.3, ss.312-314, (Özet Bildiri)
2021
20212. Ortaokul Öğrencilerinde Dijital Oyun Bağımlılığının Saldırganlık Üzerindeki İlişkisinin İncelenmesi
MERT A.
III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, cilt.1, ss.330-332, (Özet Bildiri)
2021
20213. Yeni Normalleşme Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik İhtiyaç ve Travma Sonrası Büyüme Düzeylerinin Belirlenmesi: Bir Karma Yöntem Çalışması
MELİHA K., MERT A.
22.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, cilt.22, ss.177-178, (Özet Bildiri)
2021
20214. Üniversite Öğrencilerinin Yaşamın Anlamını Varoluşsal Kaygı Açısından İncelenmesi
MERT A., ÇAKMA T.
22.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, cilt.22, ss.391-393, (Özet Bildiri)
2019
20195. Ergenlerin Anne Baba Tutumlarının Boyun Eğici Davranış Düzeylerine Etkisi
MERT A., MELİHA K.
5. INES International Academic Research Congress, ALANYA, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, cilt.5, ss.112, (Özet Bildiri)
2019
20196. Üniversite Öğrencilerinde Düşünme Stillerinin Eş Seçimine Etkisi
MERT A., IŞIKLAR A.
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
20197. Ergenlerdeki Akıllı Telefon Bağımlılığının (Nomofobi) Genel Erteleme Ve Okula Bağlılığı Üzerine Etkisi
MERT A., AYDINLI R.
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
20198. Anne Baba Tutumunun Üniversite Uyum Ve Başa Çıkma Stillerine Yordanması
MERT A., DUMAN S., AYDOĞAN B.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.28, (Özet Bildiri)
2019
20199. Üniversite Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeylerinin Affetme Üzerinde Etkisinin İncelenmesi
MERT A., KARATAŞ Ş. B., EREN A.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 Nisan 2019, ss.1047-1048, (Özet Bildiri)
2019
201910. Üniversite Öğrencilerinin Benlik Ayrımlaşmasının Pozitif-NegatifDuygu Düzeylerine Etkisi
MERT A., KAHRAMAN M.
III. International Congress on Science and Education 2019, AFYON, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201811. Öğretmenlerin Nomofobi Düzeyleri ve Yaşam DoyumlarıArasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., ÇAĞLAYAN R., AKGÜL A.
20. Uluslararası Psikolojik Danışma Ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, cilt.20, ss.372-382, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Öğrencilerinde Kariyer Karar Verme Öz-yeterliğinin Yordayıcıları Olarak Benlik Saygısı ve Algılanan Sosyal Destek
MERT A.
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 Ekim 2019, ss.172-173, (Özet Bildiri)
2018
201813. Üniversite Öğrencilerinde Üniversite Yaşamına Uyum ile Benlik Ayrımlaşması Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., ÇETİNER P.
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 Ekim 2018, ss.176-177, (Özet Bildiri)
2018
201814. Üniversite Öğrencilerinde Akıllı Telefon Bağımlılığının (Nomofobi) Genelerteleme Üzerindeki Etkisi
MERT A., AKIN A.
III. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, NAHÇ,VAN, Azerbaycan, 27 Haziran - 01 Temmuz 2018, cilt.3, ss.55-62, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. The Effects of Five-Factor Personality Characteristics on Social Anxiety Levels ofUniversity Students
MERT A., ÖZBAY E.
13th International AGP Conference of Humanities and Social Sciences, Dubrovnik, Hırvatistan, 31 Ağustos - 01 Eylül 2018, ss.19, (Özet Bildiri)
2018
201816. The Effect of Having an Internal or External Control Point on University Students’xx Satisfaction with Life
MERT A., NAMALIR Z.
13th International AGP Conference of Humanities and Social Sciences, Dubrovnik, Hırvatistan, 31 Ağustos - 01 Eylül 2018, ss.18, (Özet Bildiri)
2018
201817. Üniversite Öğrencilerinin İyilik Hali İle Beden Memnuniyeti Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., MELİHA K.
III. Uluslararası Genlik Araştırmaları Kongresi, NAHÇİVAN, Azerbaycan, 27 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.43-52, (Tam Metin Bildiri)
2018
201818. Üniversite Öğrencilerinin Manevi Yönelimleri ile Benlik Ayrımlaşması Arasındaki Bazı Değişkenler İlişkinin İncelenmesi
MERT A., TOPAL İ.
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 Eylül 2018, ss.36-38, (Özet Bildiri)
2018
201819. Pozitif Algı ile Öznel Mutluluk Arasındaki İlişkinin Bazı Değişkenlerle Birlikte İncelenmesi
MERT A., KÜÇÜKÇAYKÖYLÜOĞLU K.
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 Eylül 2018, ss.51-53, (Özet Bildiri)
2018
201820. Özgecilik ile Benlik Ayrımlaşması Arasındaki İlişkinin Bazı Değişkenlerle İncelenmesi
MERT A., GÜLMEZ E.
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 Eylül 2018, ss.39-41, (Özet Bildiri)
2018
201821. Ortaokul Öğrencilerinin Aile İlişkileri Ve Mutluluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., KAHRAMAN M.
III. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, NAHÇİVAN, Azerbaycan, 27 Haziran 2018, ss.16, (Özet Bildiri)
2018
201822. Evli Çiftlerdeki Benlik Ayrımlaşmasının Aile Yılmazlığına Olan Etkisi İncelenmesi
MERT A., AKIN A.
V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.1671-1673, (Özet Bildiri)
2018
201823. Eğitim Kurumlarında Psikolojik İklimin Öğretmenlerin İş Doyumuna Etkisi
MERT A., ÖZDEMİR G.
V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 02 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201824. Üniversitesi Öğrencilerinin Akademik Öz Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göreİncelenmesi
MERT A., KILINÇ D.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.3876-3878, (Özet Bildiri)
2018
201825. Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stillerinin Akıllı Telefon Kullanımını Yordaması
MERT A., DUMAN S. N.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.3363-3365, (Özet Bildiri)
2017
201726. Ortaokul öğrencilerinde okula bağlılık ile empati arasındaki ilişkinin incelenmesi
KARABABA A., MERT A., ÇETİNER P.
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, ss.198, (Özet Bildiri)
2017
201727. Yalnızlık Duygusunun Akıllı Telefon Bağımlılığına Etkisi,
MERT A., ÖZDEMİR G.
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Fethiye/Muğla, Türkiye, 25 Ekim 2017, ss.75, (Özet Bildiri)
2017
201728. Uşak Üniversitesi Öğrencilerinin Obsesif Kompulsif Belirti Düzeylerinin İncelenmesi
MERT A., BABUŞ A.
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Fethiye/Muğla, Türkiye, 25 Ekim 2017, ss.204, (Özet Bildiri)
2017
201729. Üniversite Öğrencilerinin Mutluluk Korkusu İle Pozitif İyi Oluş Halleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., HİCRAN E.
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, ss.223, (Özet Bildiri)
2017
201730. Toplumsal Değerleri Anlamanın Özgeciliğe Etkisinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
MERT A., ŞÜKÜR A.
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, ss.95, (Özet Bildiri)
2017
201731. Ortaokul Öğrencilerinde Okula Bağlılık ile Empati Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
KARABABA A., MERT A., ÇETİNER P.
II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2017, ss.218, (Özet Bildiri)
2017
201732. Akran İlişkileri Ve Akran Sapması Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., ÖZTÜRK Ö.
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi’ne (1st International Education Research and Teacher Education Congress), Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.374-376, (Özet Bildiri)
2017
201733. Çocukluk Anılarının Özgecilik Tutumuna Üzerine Etkisi
MERT A., BOSTANCI M. M.
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi’ne (1st International Education Research and Teacher Education Congress), Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.381-382, (Özet Bildiri)
2017
201734. Uşak Üniversitesinde Okuyan Son Sınıf Öğrencileri İle Ara Sınıf Öğrencilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Kaygılarının İncelenmesi
MERT A., KILINÇ D.
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi’ne (1st International Education Research and Teacher Education Congress), Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.392-394, (Özet Bildiri)
2017
201735. An Investigation of the Relationships between Early Maladaptive Schemas and SelfiepostingBehavior
MERT A., ARPACI İ., BALOĞLU M., KESİCİ Ş.
VII. Annual International Conference on Humanities and Social Sciences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Mayıs 2017, cilt.12, ss.43, (Özet Bildiri)
2017
201736. Early maladaptive schemas and nomophobia
MERT A., ARPACI İ., BALOĞLU M., KESİCİ Ş.
7th International Humanities and Social Sciences Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201737. Üniversite Öğrencilerinde Benlik Ayrımlılaşması ile Psikolojik İyi Olma Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KARABABA A., MERT A., ÇETİNER P.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.336-337, (Özet Bildiri)
2017
201738. Üniversite Öğrencilerinde Yaşamın Anlamı İle Öznel Zindelik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
MERT A., ŞENSOY G.
V. International Eurasian Educational Research Congress/, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299-300, (Özet Bildiri)
2017
201739. Almanya’ya Göç Eden Türklerin Yaşadığı Sorunlar
MERT A., TAŞDELEN KARÇKAY A., GÜZEL M.
26. International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 Nisan - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2016
201640. “Kevin Hakkında Konuşmalıyız” Filminin Bowlby’nin Çocukluk Dönemi Bağlanma Stilleri Ve Munichin’in Yapısal Aile Sistemleri Yaklaşımı Temel Kavramları Kullanılarak Değerlendirilmesi.
MERT A., SOYER B.
ERPA International Congresses on Education, SARYABOSNA, Bosna-Hersek, 02 Haziran 2016, ss.321-330, (Özet Bildiri)
2016
201641. Ebevyn bakım ölçeği
MERT A., MÜNEVVER Ö.
ERPA International Congresses on Education 2016, 1 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Davranış Bozuklukları
MERT A.
Güncel Bakış Açısıyla Psikolojiye Giriş, İsmail SEÇER, Editör, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, ss.323-359, 2023
2023
20232. Kültüre Duyarlı Psikolojik Danışmanlık Etik Standartlar
MERT A.
Psikolojik Danışma Etik Kodları, Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz Prof. Dr. Aslı Uz Baş Doç. Dr. Ümüt Arslan, Editör, Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği, Ankara, ss.160-170, 2023
2021
20213. Yapısal Aile Terapisi
MERT A.
Aile Danışmanlığı, Prof. Dr. Ercan KOCAYÖRÜK, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık Org. Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.281-317, 2021
2020
20204. Etik ve Temel Kavramlar
MERT A.
Meslek Etiği ve Yasal Konular, F. Ebru Ekiz, Editör, Pegem Yayınları, İstanbul, ss.11-42, 2020
2018
20186. Eğitimin Tarihsel Temelleri
UYGUN K., TEMLİ DURMUŞ Y., AKIN DEMİRCAN Z., GÜLVEREN H., KOÇYİĞİT M., KIRANLI GÜNGÖR S., et al.
Eğitim Bilimine Giriş, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.53-94, 2018
2018
20187. Eğitimin Felsefi Temelleri
GÜLVEREN H., TEMLİ DURMUŞ Y., UYGUN K., KOÇYİĞİT M., KIRANLI GÜNGÖR S., MERT A., et al.
Eğitim Bilimine Giriş, Arı, Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.27-52, 2018
2018
20188. Öğrenme Kuramsal Temelleri ve Öğrenme Kuramları
MERT A.
Eğitim Psikolojisi, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.147-184, 2018
2018
20189. Eğitim Piskolojisi
MERT A., GÜLVEREN H., UYGUN K., KIRANLI GÜNGÖR S., KOÇYİĞİT M.
Eğitim Bilimlerine Giriş, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.27-52, 2018
2017
201710. Aile Terapisinde Kullanılan Teknikler
KESİCİ Ş., MERT A., GİRGİN BÜYÜKBAYRAKTAR Ç., SOYSAL E.
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2017
2017
201711. Vaka Örnekleri ile Birlikte Aile Danışma Kuramları ve Teknikleri
KESİCİ Ş., MERT A., KÖKLÜ BAYRAKÇI E., KİPER C.
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2017
2016
201612. Aile Terapisine Giriş
KESİCİ Ş., MERT A., CENK K.
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2016
Desteklenen Projeler
2024 - 2024
2024 - 2024Aile Olmak Aile Kalmak
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Gültekin A., Çatalgöl Ş., Kabakcı Y., Esen S., Duğan Ö., Doğanay Koç E., et al.