Karşıtsal Çözümleme Çerçevesinde Türklere Arapça Öğretiminin Önemi Kıyasî Fiillerin Mastarlarının Öğretimi Örneğiأهمية تعليم العربية للطلبة الأتراك ضمن الإطار التقابليّتدريس المصادر الفعليّة القياسيّة أنموذجاً
AWWAD M.
OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ (2. ULUSLARASI DİL VE EDEBİYATI KONGRESİ), Türkiye, 18 - 20 Kasım 2020, ss.834-851, (Tam Metin Bildiri)
-
Yayın Türü:
Bildiri / Tam Metin Bildiri
-
Basıldığı Ülke:
Türkiye
-
Sayfa Sayıları:
ss.834-851
-
Uşak Üniversitesi Adresli:
Evet