SPONSORLUK FAALİYETLERİNDE TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ,TÜKETİCİ KOZMOPOLİTLİĞİ, MÜSABAKALARA KATILIM VESPONSOR MARKASINA TUTUMUN MARKA GÜVENİNE ETKİSİÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA


CAN P., YİĞİT İ.

JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION, cilt.10, sa.1, ss.98-119, 2017 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 10 Sayı: 1
  • Basım Tarihi: 2017
  • Dergi Adı: JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.98-119
  • Uşak Üniversitesi Adresli: Evet