SPONSORLUK FAALİYETLERİNDE TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ,TÜKETİCİ KOZMOPOLİTLİĞİ, MÜSABAKALARA KATILIM VESPONSOR MARKASINA TUTUMUN MARKA GÜVENİNE ETKİSİÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Atıf İçin Kopyala
CAN P., YİĞİT İ.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION, cilt.10, sa.1, ss.98-119, 2017 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
10
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2017
-
Dergi Adı:
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.98-119
-
Uşak Üniversitesi Adresli:
Evet