Eğitim Bilgileri
2011 - 2015
2011 - 2015Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2008 - 2011
2008 - 2011Yüksek Lisans
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2007 - 2008
2007 - 2008Lisans
Selçuk Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2002 - 2004
2002 - 2004Ön Lisans
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Satış geliştirme tekniklerinin hazcı (hedonik) tüketim üzerindeki etkisi üzerine bir araştırma
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
2011
2011Yüksek Lisans
Yeşil pazarlama faaliyetlerinin tüketicilerin satın alma davranışlarına etkilerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorUşak Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Muhasebe Bilgi Sistemleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2016 - 2017
2016 - 2017MYO Müdür Yardımcısı
Uşak Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2010 - 2015
2010 - 2015PAZARLAMA VE SATIŞ UZMANI/İÇERİK EDİTÖRÜ
WEBÇÖZÜMLERİ, PAZARLAMA VE SATIŞ UZMANI/İÇERİK EDİTÖRÜ
2009 - 2010
2009 - 2010ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ AKÖREN ALİ RIZA ERCAN MESLEK YÜKSEKOKULU, ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2003 - 2010
2003 - 2010İNSAN KAYNAKLARI DEPARTMANI/PERSONEL SORUMLUSU
KOMBASSAN HOLDİNG, İNSAN KAYNAKLARI DEPARTMANI/PERSONEL SORUMLUSU
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Tüketici Davranışları
Uluslararası Lojistikte Marka Yönetimi
Uygulamalı Girişimcilik
Elektronik Ticaret
Sosyal Pazarlama
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Davranış Bilimleri
Bankacılık ve Finansta Marka Yönetimi
Mezuniyet Projesi
Uluslararası Pazarlama
Tüketici Davranışı
Elekronik Ticaret
Akademik ve Sosyal Uyum
Makaleler
Tümü (8)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (7)
2022
20221. Finans İşletmelerinin Stratejik Yönetim Bağlamında Misyon ve Vizyon İfadesi Bileşenlerine Göre Girişimcilik Özellikleri
KUDUZ N., Atasever M.
İzmir iktisat dergisi
, cilt.37, sa.1, ss.53-76, 2022 (TRDizin)
2021
20212. Green Business: Sustainability and Risk Management in Turkish Banking Sector
KUDUZ N.
Journal of corporate governance, insurance and risk management , cilt.8, sa.1, ss.177-200, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20203. SÜPERMARKETLER TARAFINDAN YAPILAN SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN CİNSİYET AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
KUDUZ N., BÜRHAN S.
GÜNCEL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI VE ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.1, sa.2, ss.68-86, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20204. Bireysel Kredi Kullanımında Bankaların Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tüketici Tercihlerini Belirlemedeki Rolü.
KUDUZ N., KARACA S.
Journal Of Socıal, Humanıtıes And Admınıstratıve Scıences , cilt.6, sa.31, ss.1547-1572, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
20185. KOBİLERDE KURUMSALLAŞMANIN ÖNEMİ VE UŞAK ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ ÖRNEĞİ
ATASEVER M., YEŞİLDAĞ E., KUDUZ N.
ATLAS JOURNAL , cilt.4, sa.9, ss.499-512, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20176. AFYONKARAHİSAR VE KÜTAHYA İLLERİNDEKİ HİSSE SENEDİ YATIRIMCILARININ PROFİLİ VE YATIRIM KARARLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ
YEŞİLDAĞ E., ATASEVER M., KUDUZ N., COŞKUN A.
AKADEMİK SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ (ASOS JOURNAL) , sa.53, ss.257-277, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20177. SATIS GELISTIRME TEKNIKLERININ HAZCI (HEDONIK) TUKETIM UZERINDEKI ETKISI UZERINE BIR ARASTIRMA.
KUDUZ N., Aytug S.
International Journal of Advanced Research
, cilt.5, sa.6, ss.1347-1370, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20168. ONLINE SATIŞ YAPAN WEB SİTELERİNİN KALİTESİNE İLİŞKİN TUTUM DEĞERLENDİRMESİ: UŞAK ÖRNEĞİ.
KUDUZ N.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , ss.304-346, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. İşletmelerde Baby Boomers, X ve Y Kuşaklarının Takım Çalışmasına Yönelik Tutumları
KUDUZ N., DUMAN F.
International Applied Social Science (IASOS) Congress., Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.499-515, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. “İşletmelerde Kuşak Farklılıklarının Takım Çalışmasına Etkisi”.
KUDUZ N., DUMAN F.
International Apliedd Socal Sciences (IASOS) Congress., Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
20173. Deri Konfeksiyon İşletmelerinin Markalaşma Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Uşak Örneği
KUDUZ N., EROL Ş.
1.Uluslararası Moda Sanat Tasarım Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2017, ss.622-642, (Tam Metin Bildiri)
2017
20174. Kuduz, Necla (2017). The Measuring The Attitudes And Perceptions Of Consumer Regarding Corporate Social Responsibility Activities Applied By Businesses
KUDUZ N.
International Apliedd Socal Sciences (IASOS) Congress., 21 - 23 Eylül 2017, ss.109, (Özet Bildiri)
2017
20175. THE IMPORTANCE OF INSTITUTIONALIZATION FOR MEDIUM-SIZED ENTERPRISES, THE EXAMPLE OF UŞAK ORGANIZED INDUSTRIAL ZONE
ATASEVER M., YEŞİLDAĞ E., KUDUZ N.
2. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ PERSPEKTİFLER KONGRESİ, Isparta, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.140-143, (Özet Bildiri)
2017
20176. Kuduz, Necla, Soba, Mustafa (2017). “Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması Stratejilerine Yönelik Tüketici Tutum ve Algıları Üzerine Bir Araştırma”.
KUDUZ N., SOBA M.
International Conference on Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences., Yunanistan, 6 - 07 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Afyonkarahisar ve Kütahya İllerindeki Hisse Senedi Yatırımcılarının Profili ve Yatırım Kararlarını Etkileyen Faktörlerin Analizi
YEŞİLDAĞ E., ATASEVER M., KUDUZ N., COŞKUN A.
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.806, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Decreasing Carbon Footprint for Sustainable Consumption
KUDUZ N.
Managing Risk and Decision Making in Times of Economic Distress, Part A (Contemporary Studies in Economic and Financial Analysis, Vol. 108A),, Simon Grima, Ercan Özen, Inna Romānova, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley,, Bingley, ss.215-230, 2022
2022
20222. Finansal Tüketicilerin Algıladıkları /Riskin Azaltılmasında BDDK’nın Yapmış Olduğu Uygulamalar.
KUDUZ N.
Davranışsal Finans perspektifinde Finansal Risk Cilt 1 Teorik Yaklaşımlar., Kavas, Yusuf bahadır; Ahmetoğulları, Ahmet, Editör, EKİN KİTABEVİ, Bursa, ss.199-216, 2022
2022
20223. Sustaınable Goodness: An Assessment on Socıal Responsıbılıty Actıvıtıes in The Covıd-19 Pandemıc Process
KUDUZ N., ACAR ŞENTÜRK Z.
SOSYAL BİLİMLERDE SEÇME KONULAR-7, ÇİFTÇİ HASAN, ERDOĞAN MERVE, DEMİRDÖĞMEZ, MEHMET, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.353-380, 2022
2021
20214. Brand Management in COVID-19 Process: Updated Logo and Slogans. Communication Studies during the Pandemic Period
KUDUZ N.
Communication Studies during the Pandemic Period, Eds. Zülfiye Acar Şentürk, Yasemin Kılınçarslan., Editör, Published by Peter Lang., Berlin, ss.159-183, 2021
2020
20205. Corporate Entrepreneurshıp As A Strategıc Innovatıon Tool: An Evaluatıon Of The Instıtutıonalızatıon Levels Of Logıstıcs Entrepreneurs From A Intern's Perspectıve.
ATASEVER M., KUDUZ N.
NEW PARADIGMS IN BUSINESS MANAGEMENT PRACTICESVolume-1, SRUTHI. S, Editör, Amazon Publishers, ss.217-233, 2020