Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. İşletmelerde Baby Boomers, X ve Y Kuşaklarının Takım Çalışmasına Yönelik Tutumları

International Applied Social Science (IASOS) Congress., Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.499-515, (Tam Metin Bildiri)

2. “İşletmelerde Kuşak Farklılıklarının Takım Çalışmasına Etkisi”.

International Apliedd Socal Sciences (IASOS) Congress., Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

3. Deri Konfeksiyon İşletmelerinin Markalaşma Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Uşak Örneği

1.Uluslararası Moda Sanat Tasarım Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2017, ss.622-642, (Tam Metin Bildiri)

5. THE IMPORTANCE OF INSTITUTIONALIZATION FOR MEDIUM-SIZED ENTERPRISES, THE EXAMPLE OF UŞAK ORGANIZED INDUSTRIAL ZONE

2. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ PERSPEKTİFLER KONGRESİ, Isparta, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.140-143, (Özet Bildiri)

6. Kuduz, Necla, Soba, Mustafa (2017). “Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması Stratejilerine Yönelik Tüketici Tutum ve Algıları Üzerine Bir Araştırma”.

International Conference on Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences., Yunanistan, 6 - 07 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Decreasing Carbon Footprint for Sustainable Consumption

Managing Risk and Decision Making in Times of Economic Distress, Part A (Contemporary Studies in Economic and Financial Analysis, Vol. 108A),, Simon Grima, Ercan Özen, Inna Romānova, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley,, Bingley, ss.215-230, 2022

2. Finansal Tüketicilerin Algıladıkları /Riskin Azaltılmasında BDDK’nın Yapmış Olduğu Uygulamalar.

Davranışsal Finans perspektifinde Finansal Risk Cilt 1 Teorik Yaklaşımlar., Kavas, Yusuf bahadır; Ahmetoğulları, Ahmet, Editör, EKİN KİTABEVİ, Bursa, ss.199-216, 2022

3. Sustaınable Goodness: An Assessment on Socıal Responsıbılıty Actıvıtıes in The Covıd-19 Pandemıc Process

SOSYAL BİLİMLERDE SEÇME KONULAR-7, ÇİFTÇİ HASAN, ERDOĞAN MERVE, DEMİRDÖĞMEZ, MEHMET, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.353-380, 2022

4. Brand Management in COVID-19 Process: Updated Logo and Slogans. Communication Studies during the Pandemic Period

Communication Studies during the Pandemic Period, Eds. Zülfiye Acar Şentürk, Yasemin Kılınçarslan., Editör, Published by Peter Lang., Berlin, ss.159-183, 2021

6. YEŞİL PAZARLAMA

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2013
Metrikler

Yayın

21

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları