Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İşletmelerde Baby Boomers, X ve Y Kuşaklarının Takım Çalışmasına Yönelik Tutumları

International Applied Social Science (IASOS) Congress., Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.499-515

“İşletmelerde Kuşak Farklılıklarının Takım Çalışmasına Etkisi”.

International Apliedd Socal Sciences (IASOS) Congress., Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

The Importance of Institutionalization for Medium-Sized Enterprises, The Example of Usak Organized Industrial Zone

2nd Congress on International Economic and Administrative Perspectives: Sustainable Global Competition, Isparta, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017

Deri Konfeksiyon İşletmelerinin Markalaşma Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Uşak Örneği

1.Uluslararası Moda Sanat Tasarım Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2017, ss.622-642

THE IMPORTANCE OF INSTITUTIONALIZATION FOR MEDIUM-SIZED ENTERPRISES, THE EXAMPLE OF UŞAK ORGANIZED INDUSTRIAL ZONE

2. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ PERSPEKTİFLER KONGRESİ, Isparta, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.140-143

Kuduz, Necla, Soba, Mustafa (2017). “Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması Stratejilerine Yönelik Tüketici Tutum ve Algıları Üzerine Bir Araştırma”.

International Conference on Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences., Yunanistan, 6 - 07 Eylül 2017

Kitap & Kitap Bölümleri

Decreasing Carbon Footprint for Sustainable Consumption

Managing Risk and Decision Making in Times of Economic Distress, Part A (Contemporary Studies in Economic and Financial Analysis, Vol. 108A),, Simon Grima, Ercan Özen, Inna Romānova, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley,, Bingley, ss.215-230, 2022

Finansal Tüketicilerin Algıladıkları /Riskin Azaltılmasında BDDK’nın Yapmış Olduğu Uygulamalar.

Davranışsal Finans perspektifinde Finansal Risk Cilt 1 Teorik Yaklaşımlar., Kavas, Yusuf bahadır; Ahmetoğulları, Ahmet, Editör, EKİN KİTABEVİ, Bursa, ss.199-216, 2022

Sustaınable Goodness: An Assessment on Socıal Responsıbılıty Actıvıtıes in The Covıd-19 Pandemıc Process

SOSYAL BİLİMLERDE SEÇME KONULAR-7, ÇİFTÇİ HASAN, ERDOĞAN MERVE, DEMİRDÖĞMEZ, MEHMET, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.353-380, 2022

Brand Management in COVID-19 Process: Updated Logo and Slogans. Communication Studies during the Pandemic Period

Communication Studies during the Pandemic Period, Eds. Zülfiye Acar Şentürk, Yasemin Kılınçarslan., Editör, Published by Peter Lang., Berlin, ss.159-183, 2021

YEŞİL PAZARLAMA

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2013

Metrikler

Yayın

22

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları