Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (10)
2. İlâhiyât Fakültelerinde Verilen Eğitimin Öğrencilerin Dindarlık Durumları Üzerindeki Etkisi
Turkish Research Journal of Academic Social Science
, cilt.7, sa.2, ss.197-208, 2024 (Hakemli Dergi)
3. İlâhiyat Fakültelerine Kayıtlı Hâfız Öğrencilerin Hâfızlığa Yüklediği Anlam ve Değer
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.122-138, 2024 (Hakemli Dergi)
4. 4-6 YAŞ KUR’AN KURSLARINDA VERİLEN EĞİTİMİN ÇOCUKLARIN AİLE ORTAMINDAKİ DAVRANIŞLARINA YANSIMA DURUMU
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.64-79, 2024 (Hakemli Dergi)
11. Klasik Koşullanma Kuramı ve Din Eğitimi
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, sa.74, ss.241-270, 2018 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
4. Dinsel Şüphe Problemine Verilen Tepkiler
International Applied Social Sciences(IASOS) Congress, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
5. Üniversite Öğrencilerinin Dinsel Şüphe Problemi Yaşama Sıklıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Applied Social Sciences (IASOS) Congress, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
6. Üniversite Öğrencilerinin Dinsel Şüphe Problemine Yükledikleri Anlamlar
International Applied Social Sciences (IASOS), 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
7. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerine Göre Duygusal Açıdan Yıpratıcı Nitelik Taşıyan Öğrenci Davranışları
IV. International Eurasian Educational Researh Congress(EJER), 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmen Adaylarının Felsefenin Değerine İlişkin Görüşleri
EJER CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.122-123, (Özet Bildiri)
10. Uşak İl Merkezinde Görevli DKAB ÖğretmenlerininVeli Kaynaklı Problemler Hakkındaki Görüşleri
IV. International Eurasian Educational Researh Congress(EJER), 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. İslam Diniyle İlgili Yanlış Algılar Bağlamında Ailede Yozlaşma ve Şiddet
Yanlış Algılar ve Doğru İslam Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, ss.809-827, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
1. EVRENSEL BOYUTLARIYLA HZ. PEYGAMBER'İN EĞİTİM ALANINDAKİ ÖRNEKLİĞİ
KLM YAYINLARI, Kahramanmaraş, 2025
2. DİN EĞİTİMİNE BAKAN YÖNLERİYLE KÖTÜLÜK PROBLEMİ
MUSİBETLER KARŞISINDA TEODİSE - İNSAN İLİŞKİSİ, ULUTAŞ YASİN, Editör, KLM YAYINLARI, Kahramanmaraş, ss.51-84, 2024
3. Prof. Dr. Muhammet Şevki Aydın'ın Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitimlerine Katkıları
Prof. Dr. Muhammet Şevki Aydın ve Din Eğitimi Bilimine Katkıları, Prof. Dr. Süleyman Akyürek, Editör, Kimlik Yayınevi, Kayseri, ss.558-582, 2022
4. Ortaokullarda Din Eğitimi
Din Eğitimi, Hasan Dam, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.93-109, 2021
5. DİN EĞİTİMİNDE NASİHATİN YERİ VE ETKİLİ NASİHAT
Kimlik Yayınevi, Kayseri, 2020
6. Disiplinlerarası Bir Yaklaşımla Felsefenin Değeri
Kimlik Yayınları, Kayseri, 2018
7. (Kutsallığı Ölçüsünde Hassas Bir Meslek) Din Dersi Öğretmenliği
Kimlik Yayınevi, Kayseri, 2018
8. Disiplinlerarası Bir Yaklaşımla İnanç Eylem Tutarlılığı
Çizgi Kitabevi, Konya, 2018
10. Disiplinlerarası Bir Yaklaşımla Kötülük Problemi
Eğitim Yayınevi, Konya, 2018
11. Disiplinlerarası Bir Yaklaşımla Dinsel Şüphe Problemi
Pegem Akademi, Ankara, 2017
12. Felsefeye Yönelik Yaklaşımlar
Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir, 2016
13. Felsefeye Yönelik Yaklaşımlar İslami İlimler Fakültesi Örneği
Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir, 2016
14. FELSEFEYE YÖNELİK YAKLAŞIMLAR İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
EGE ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ MÜDÜRLÜĞÜ, İzmir, 2016