Metrikler
Eğitim Bilgileri
2020 - 2020
2020 - 2020Yüksek Lisans
Süleyman Demirel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Doktora
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Tezli) (Dr), Türkiye
1985 - 1989
1985 - 1989Lisans
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Türkiye’xxdeki belediyelerde halkla ilişkiler faaliyetleri ve bir model önerisi
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Tezli) (Dr)
1997
1997Yüksek Lisans
Belediyeleşme ve Türkiye`de köylerin belediyeleşme süreci
Süleyman Demirel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Uşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2014 - 2021
2014 - 2021Doç. Dr.
Uşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2013 - 2014
2013 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Uşak Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2011 - 2013
2011 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Selçuk Üniversitesi, Beyşehir Ali Akkanat İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2007 - 2011
2007 - 2011Öğretim Görevlisi Dr.
Selçuk Üniversitesi, Beyşehir Ali Akkanat Meslek Yüksekokulu, Yönetim Ve Organizasyon Bölümü
1994 - 2007
1994 - 2007Öğretim Görevlisi
Selçuk Üniversitesi, Beyşehir Ali Akkanat Meslek Yüksekokulu, Yönetim Ve Organizasyon Bölümü
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDekan
Uşak Üniversitesi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Uşak Üniversitesi
2018 - 2023
2018 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Uşak Üniversitesi
2013 - 2019
2013 - 2019Bölüm Başkanı
Uşak Üniversitesi
2015 - 2018
2015 - 2018MYO Müdürü
Uşak Üniversitesi
2011 - 2013
2011 - 2013Bölüm Başkanı
Selçuk Üniversitesi
2011 - 2013
2011 - 2013Dekan Yardımcısı
Selçuk Üniversitesi
2011 - 2013
2011 - 2013Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Selçuk Üniversitesi
2009 - 2011
2009 - 2011Bölüm Başkanı
Selçuk Üniversitesi
1996 - 2000
1996 - 2000MYO Müdür Yardımcısı
Selçuk Üniversitesi
1995 - 1996
1995 - 1996Bölüm Başkanı
Selçuk Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
1992 - 1994
1992 - 1994Hesap İşleri Müdürlüğü
Aydıncık Belediyesi, Hesap İşleri Müdürlüğü
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
Halkla İlişkilerde Yöneticilik Stratejileri
UZMANLIK ALAN DERSİ
KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER
Siyasal İletişim
Seminer
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Halkla İlişkiler Politikalrı ve Yeni Medya
Halkla ilişkiler Felsefesi ve İletişim
Halkla İlişkiler ve İnteraktif Medya
Halkla İlişkilerin Sektörel Sorunları
UZMANLIK ALAN DERSİ
İKNA EDİCİ İLETİŞİM
Seminer
Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar
HALKLA İLİŞKİLER TEORİ VE UYGULAMALARI
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi
Lisans
Lisans
İLETİŞİMİN GÜNCEL SORUNLARI
Akademik Sosyal Uyum
STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
SİYASAL İLETİŞİM
Halkla ilişkilere Kampanyaları
İKNA EDİCİ İLETİŞİM
KURUM KÜLTÜRÜ
SOSYAL SORUMLULUK KAMPAYALARI
Siyasal Kampanyalar
Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
Halkla İlişkiler Kampanyaları
Makaleler
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (24)
2025
20251. The Relationship between Managers' Conflict ManagementStyles and Communication Competences: A Research on theTextile Sector in Türkiye
Şardağı E., Sezgin M., Deniz Ö.
SOSYOEKONOMI , cilt.33, sa.66, ss.37-55, 2025 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2024
20242. YAPAY ZEKA TEKNOLOJİLERİNİN KURUMSAL İLETİŞİMDEKİ ROLÜNÜN DEĞERLENDİRİLMESİ
SEZGİN M., Can Ö.
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi , cilt.8, ss.103-114, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Hemşirelerin Çalışma Koşullarına Ve Kurumsal İmaj Bileşenlerine Dair Önceliklerinin Sıralanması: Bir Ahp Uygulaması
HOŞGÖR H. K., SEZGİN M.
Akşehir Meslek Yüksekokulu Sosyal Bilimler Dergisi , sa.17, ss.50-67, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20244. Hemşirelerin Çalışma Koşullarına ve Kurumsal İmaj Bileşenlerine Dair Önceliklerinin Sıralaması: Bir Ahp Uygulaması
SEZGİN M., HOŞGÖR H. K.
Selçuk Üniversitesi Akşehir Meslek Yüksekokulu Sosyal Bilimler Dergisi , sa.17, ss.50-67, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Sağlık Sektöründe Stratejik Yönetim Araçlarının Kullanımına İlişkin Bir İçerik Analizi (2008-20203) (A Content Analysis on the Use of Strategic Management Tools in the Health Sector (2008-2023))
SEZGİN M., HOŞGÖR H. K.
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi , cilt.7, sa.6, ss.415-434, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. İSRAİL MENŞELİ ÜRÜN VE HİZMETLERE YÖNELİK E-BOYKOT SÖYLEMLERİNİN ÇEVRİMİÇİ BİR ŞİKÂYET PORTALI ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
SEZGİN M., HOŞGÖR H. K.
Research Studies Anatolia Journal , cilt.7, ss.97-122, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Persuasive Solutions for Addressing the Impact of Internet Media on Childhood Vaccine Rejection
SEZGİN M., YILMAZ D.
Cyprus Mental Health Organization
, cilt.5, 2023 (Scopus)
2022
20228. The Relationship Between Gender Roles and Conspicuous Consumption in Generation
SEZGİN M., Yağız Ö.
Journal of Communication, Sociology and History Studies , cilt.2, sa.4, ss.12-27, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİNE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
SEZGİN M., Çetin H.
Uluslarası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.96-110, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202210. AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE SOSYAL SORUMLULUĞUN MARKA BİLİNİRLİĞİNE VE TERCİH EDİLMESİNE ETKİSİ
SEZGİN M., YAĞIZ Ö.
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , cilt.6, sa.14, ss.50-67, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE HANGİ ÖLÇÜTLERE GÖRE GÜVENDİĞİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA
SEZGİN M., Çetin H.
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , cilt.6, sa.14, ss.90-103, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202112. Öz ün Söz Üzerine Etkileri: Kendilik Tutarlılığı, Beden İmajı ve İletişim Becerileri Arasındaki İlişkilerin İletişim Öğrencileri Özelinde İncelenmesi
SEZGİN M., GÜLER Ş.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.52, ss.206-234, 2021 (ESCI, TRDizin)
2021
202113. EMPATİNİN SİYASAL KATILIM ÜZERİNE ETKİSİ: SEÇMENLERİN SOSYAL MEDYADAKİ KATILIM DAVRANIŞLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
SEZGİN M., ŞİMŞEK İ.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.509-524, 2021 (TRDizin)
2021
202114. Digital Public Relations Or E-PR
SEZGİN M., KAYA R.
Journal of Communication, Sociology and History Studies
, cilt.1, sa.1, ss.29-41, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. İNTERNET REKLAMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
PALA H., SEZGİN M.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.14, sa.85, ss.493-517, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Basın İşletmelerinin ve Dağıtım KanallarınınTekelleşmesi Açısından Etik
SEZGİN M., BORAN G.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.13, sa.81, ss.309-322, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202017. Benlik Saygısı ve E-Katılım İlişkisi: Twitter Ekseninde Akademisyenlere Yönelik Bir Uygulama
SEZGİN M., GÜLER Ş.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.49, ss.41-48, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
202018. The Role of Digital Feedback on the Self-Esteem of Digital Natives
SEZGİN M., GÜLER Ş.
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, sa.35, ss.46-62, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
202019. Siyasal ve Sosyal Bağlamda Mankurt Kavramının Türk Yazılı Basınında Metaforik Kullanımı1
SEZGİN M., YİLMAZ D.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.9, sa.2, ss.1010-1030, 2020 (TRDizin)
2019
201920. Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi: Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
SEZGİN M., Yılmaz E.
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, cilt.9, sa.9-2, ss.472-488, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201921. Twitter’da Siyasal Katılım Ölçeği (TSKÖ)
GÜLER Ş., SEZGİN M.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.2, ss.517-530, 2019 (TRDizin)
2019
201922. Bireyin Sıkıntıya Dayanması Üzerine Sosyal Medyanın Rolü
SEZGİN M., ŞİMŞEK İ.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.18, ss.1259-1281, 2019 (TRDizin)
2019
201923. Website usage in digital public relations - An analysis of it companies in Turkey
SEZGİN M., Cesur A. B.
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies
, cilt.11, sa.2, ss.134-149, 2019 (Scopus)
2019
201924. İLETİŞİM ORTAMI OLARAK SOSYAL MEDYA: UŞAK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
SEZGİN M.
Turkish Studies - Social Sciences
, cilt.146, sa.Volume 14 Issue 6, ss.3433-3457, 2019 (TRDizin)
2018
201825. Eleştirel Düşünürler ve Yetenekli Uygulayıcılar Halkla İlişkiler Öğrencilerini 21. Yüzyıla Hazırlamak
SEZGİN M.
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , cilt.2, sa.5, ss.1-10, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201726. Olmak ya da Olmamak İtalya’da Stratejik Halkla İlişkilerdeki Paradokslar
SEZGİN M., ÖZBAY E.
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , cilt.2, sa.4, ss.1-15, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201727. Sivil Havacılık Meslek Yüksekokullarının Tercih Edilme Sebepleri Uşak Üniversitesi Üzerine Bir uygulama
SEZGİN M., KAYA Z.
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Derigisi , cilt.1, sa.1, ss.38-47, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Blog Kullanımı
SEZGİN M., Cesur A. B.
Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Derigis , cilt.1, sa.1, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201729. Meclis’te Grubu Bulunan Partilerin, 2015 Genel Seçimlerinde, Gazetelerde Çıkan Miting Haberlerinin İçerik Çözümlemesi
SEZGİN M., Gökçe S.
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, cilt.7, sa.7-1, ss.130-144, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201730. Gündem Kurma Teorisinde Uşak Üniversitesi Öğrencilerinin Medya Yaklaşımlarının Tespiti
SEZGİN M., Yalap B.
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.41-55, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201631. Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi
SEZGİN M., Farımaz M.
SIYASET EKONOMI VE YÖNETIM ARAŞTIRMALARI DERGISI , cilt.4, sa.4, ss.55-69, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201632. MERKEZ KÜTÜPHANE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN UŞAK ÜNİVERSİTESİ MARKA FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
CAN P., SEZGİN M.
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.51-65, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201633. STRATEJİK İLETİŞİM VE REKLAM
SEZGİN M., Telingün K.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.9, sa.43, ss.2151, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201634. Halkla İlişkiler Uygulamalarından Beyaz Masa Uşak Belediyesi Örneği
SEZGİN M., Özbay E. H.
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , cilt.6, sa.6-1, ss.198-209, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201635. STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE KRİZ YÖNETİMİ VE VAKA ÇALIŞMALARI
SEZGİN M., Telingün K.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , cilt.6, sa.47, ss.77, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201636. Bilişim Devrimi Sibernetik İletişim ve Stratejik Halkla İlişkiler
SEZGİN M., Talaz L.
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, cilt.6, sa.6-2, ss.550, 2016 (TRDizin)
2013
201337. Örgüt Kültürü ve Halkla İlişkiler
SEZGİN M., Bulut B.
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , cilt.3, sa.2, ss.182-194, 2013 (TRDizin)
2011
201138. Belediyelerde Halkla ilişkiler ve Halka Dönük Yönetim
SEZGİN M.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Universitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi dergisi , cilt.1, sa.1, ss.93-120, 2011 (TRDizin)
2008
200839. 1854-1997 Yılları Arasında Türkiye’xxdeki Belediyeleşme Sürecindeki Genel Eğilimler
SEZGİN M.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , cilt.11, sa.1-2, ss.477-496, 2008 (TRDizin)
2008
200840. TÜRKİYE’DEKİ BELEDİYELERDE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI
SEZGİN M.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.477-496, 2008 (TRDizin)
2004
200441. İşletmelerde Sosyal Sorumluluk ve Halkla İlişkiler
SEZGİN M.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , cilt.7, ss.137-152, 2004 (TRDizin)
2003
200342. SİYASAL NİTELİKLİ KAMUOYU ARAŞTIRMALARI VE 24 ARALIK 1995 GENEL SEÇİMLER ÖRNEĞİ
SEZGİN M.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.55-75, 2003 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. KORKUNUN İKNA ETMEDEKİ ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ ÇALIŞANLARININ AŞI REDDİ YAPAN EBEVEYNLERİ İKNA ETME YAKLAŞIMLARI
SEZGİN M., YILMAZ D.
Balkan 8th International Conference on Social Sciences July 2 - 6, 2023 – PODGORICA, KARADAĞ, 2 - 06 Temmuz 2023, ss.43-56, (Tam Metin Bildiri)
2023
20232. SAĞLIK KURUMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER PARADİGMASI
SEZGİN M., YILMAZ D.
Balkan 8th International Conference on Social Sciences July 2 - 6, 2023 – PODGORICA, KARADAĞ, 2 - 06 Temmuz 2023, ss.32-42, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF HEALTHCARE PROFESSIONALS' ATTITUDES AND BEHAVIORS ON PARENTS' VACCINE REJECTION
SEZGİN M., YILMAZ D.
INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends 11, Nevşehir, Türkiye, 22 Haziran - 23 Temmuz 2023, ss.978-989, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Akademisyenlerin Benlik saygılarının Bazı Demografik Faktörler Bağlamında İncelenmesi
SEZGİN M., GÜLER Ş.
Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2019, ss.159-168, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Akedemisyenlerin bBenlik Saygılarının Bazı Demografik Faktörler bağlamında İncelenmesi
SEZGİN M., GÜLER Ş.
II.Uluslarasaı Eğitimde vr Kültürde Akademik çalışmalar Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2019, ss.159-168, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Halkla ilişkiler Bölümü Öğrencilerinin Mesleki kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
GÜLER Ş., SEZGİN M.
II Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik çalışmalar, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2019, ss.362-371, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. Benlik Saygısı ve Dijital Geribildirimler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SEZGİN M., GÜLER Ş.
II. Bor Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.474-475, (Özet Bildiri)
2019
20198. Kurumsal İmaj Faaliyeti Olarak Flash Moblar: Süleyman Demirel Üniversitesi ‘Kütüphanede Rock’n Roll’ Örneği
GÜLER Ş., SEZGİN M.
II. Bor Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1463-1480, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
GÜLER Ş., SEZGİN M.
II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2019, ss.362-371, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Halkla İlişkilerin Bir Aracı Olan Kioskların Hastanelerde Kullanılmasının Kurumsal İmaja Etkileri Üzerine Uygulamalı Bir Çalışma
YILMAZ D., SEZGİN M.
Business and Organization Research Izmir (International Conference), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1474-1493, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Sağlık Çalışanları Perspektifinden Toplumun Devlet Hastanesi Algısı Üzerine Bir Saha Araştırması
SEZGİN M., YILMAZ D.
Business and Organization Research Izmir(International Conference), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1494-1509, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. Siyasal ve Sosyal Bağlamda Mankurt Kavramının Türk Yazılı Basınında Metaforik Kullanımı
SEZGİN M., Yılmaz D.
Türküm-2018 Uluslararası Türk Kültürü ve Medeniyet Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2018, ss.112, (Özet Bildiri)
2018
201813. Sağlık Çalışanları Perspektifinden Hastalarda Kamu Hastaneleri Algısı:İzmir Örneği
SEZGİN M., YİLMAZ D.
IPRAC I.Uluslarasaı Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.36, (Özet Bildiri)
2018
201814. Halkla İlişkiler Bağlamında Yeşil Halkla İlişkiler ve İknanın İncelenmesi
SEZGİN M., Mühürdaroğlu S.
IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.38, (Özet Bildiri)
2018
201815. Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi
SEZGİN M., ÇAKAR Ü.
IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.37, (Özet Bildiri)
2018
201816. Uluslarası Kamuoyu Oluşturmada Stratejik İletişimin Önemi:Zeytin Dalı Harekatı
SEZGİN M., ŞEN A.
1Uluslarası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi IPRAC, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.41, (Özet Bildiri)
2018
201817. Gösteriş Amaçlı Tüketimin Benlik saygısı ve Yaşam Dotumu Üzerine Etkisi:Fırat Üniversitesi Örneği
SEZGİN M., SÖZKESEN M. E.
IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.39, (Özet Bildiri)
2018
201818. Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Yüksek Lisans Eğitiminde Karşılaştığı Sorunlae ve Çözüm Önerileri
SEZGİN M., MÜHÜRDAROĞLU S., ÖZTÜRK D.
IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.35, (Özet Bildiri)
2018
201819. Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi
SEZGİN M., ÇAKAR Ü.
1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201720. Tanıtım Aracı Olarak Festivallerin Kullanımı
SEZGİN M.
II.Uluslararası Beyşehir ve Yöresi Kongresi, Konya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2017, ss.264-280, (Tam Metin Bildiri)
2017
201721. Belediye Zabıta Personellerinin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Yönelik Bir Alan Çalışması
SEZGİN M., Pala H.
International Applıed Social Sciences Congress, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.138-143, (Tam Metin Bildiri)
2017
201722. Sivil Havacılık MYO Öğrencilerinin Staj Uygulamalarına Bakış Açısının Değerlendirilmesi:Uşak Üniversitesi Örneği
SEZGİN M., KAYA Z.
II.ASEAD Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.70, (Özet Bildiri)
2016
201623. Social Media as a Communication Medium A Study for The Faculty of Communication of Usak University
SEZGİN M.
2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201624. Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi
SEZGİN M., Farımaz M.
International Congress On Political Economic and Social Studies 2016, 24 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
201625. Sivil Havacılık Meslek Yüksekokulunda Öğrenim Görmekte Olan Öğrencilerin Programları Tercih Etme Nedenleri ve Kariyer Beklentileri Uşak Üniversitesi Örneği
SEZGİN M., KAYA Z.
VI.Ulusal Havacılık ve Uzay Konferansı, 28-30 Eylül 2016, Kocaeli, Kocaeli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
2015
201526. Türkiye de Politik Düşüncenin Sinematografik Sunumu Bağlamında Dini Filmler
SEZGİN M., KEŞAPLI O.
2015 UluslararasıSinema DinSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2014
201427. Halkla İlişkiler Sürecinde Sosyal Medya
SEZGİN M., CAN P.
I.International New Media and Women Symposium, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, ss.1-23, (Tam Metin Bildiri)
2013
201328. Coporate Image:An Apllied research In Beyşehir Municipalıty
SEZGİN M.
The Clute Institute International Academic Konference, Paris, Fransa, 9 - 11 Haziran 2013, ss.438-449, (Tam Metin Bildiri)
2013
201329. Experimental Analysisi of organizational Commitment within Scope of Dowsizing Threat and Empowerment
Ağar C., BEDÜK A., SEZGİN M.
ICESOS 13, Sarajevo, Bosna-Hersek, 10 - 11 Mayıs 2013, ss.74, (Özet Bildiri)
2012
201230. The Importance Of Publicity Wheel In The Promotion Of Tourism
SEZGİN M.
1.ST International Scientific-Pratical Conference, Baku, Azerbaycan, 8 - 10 Ekim 2012, ss.331-343, (Tam Metin Bildiri)
2011
201131. Türk Turizminin Tanıtımındaki Genel Sorunlar
SEZGİN M., GÖRAL R., ÖZTÜRK A.
ı.uluslaraarsı Turizm ve Otelcilik Sempozyumu, Konya, Türkiye, 29 Eylül 2011 - 01 Ekim 2012, ss.503-513, (Tam Metin Bildiri)
2012
201232. The İmportance And Place of Public relations In Total Quality management
SEZGİN M.
2012 Europen Academin Conference, Roma, İtalya, 6 - 08 Haziran 2012, ss.735-744, (Tam Metin Bildiri)
2012
201233. Yükselen Bir Değer Olarak İşletmecilik
SEZGİN M., GÖRAL R.
UIK11, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.240-243, (Tam Metin Bildiri)
2012
201234. Halkla İlişkilerde Toplam Kalite Yönetimi
SEZGİN M., GÖRAL R.
11.ulusal işletmecilik kongresi, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, cilt.1, ss.240-244, (Tam Metin Bildiri)
2011
201135. İç Turizme Yönelik Yeni Destinasyon Pazarlamasında Sanatçı ve Sanatsal Faaliyetlerin Katkıları Sonsuz Şükran Köyü Örneği
ÖZTÜRK A., SEZGİN M., KONUK M.
1. Uluslararası 4. Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu.(UETS 2011, Isparta, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, ss.337-346, (Tam Metin Bildiri)
2011
201136. Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım
GÖRAL R., SEZGİN M.
Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu, Eğridir, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, ss.466-477, (Tam Metin Bildiri)
2011
201137. Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Stratejik Yaklaşım
GÖRAL R., SEZGİN M.
I.Uluslararası IV.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, cilt.1, ss.467-478, (Tam Metin Bildiri)
2011
201138. İç Turizm Yönelilk Yeni destinasyon Pazarlamasında sanatçı ve Sanatsal Faaliyetlerin Katkıları: Sonsuz Şükran Köyü Örneği
ÖZTÜRK A., SEZGİN M., KONUK M.
Uluslararası Eğridir Turizm sepozyumu, Eğridir, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, ss.337-346, (Tam Metin Bildiri)
2011
201139. Turizmin Gelişimine Yerel Halk Tarafından Algılanan Turizm Etkisi
GÖRAL R., SEZGİN M.
ı.uluslarası Turizm ve Otelcilik Sempozyumu, Konya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2011, ss.467-490, (Tam Metin Bildiri)
2011
201140. Türk Turizminin Tanitimdaki Genel Sorunlar
SEZGİN M., GÖRAL R., ÖZTÜRK A.
Uluslararası Turizm ve Otelcilik Sempozyumu UTOS’xx11, Konya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201141. Turizmin Gelişimine Yerel Halk Tarafından Algılanan Turizm Etkisi Beyşehir Örneği
GÖRAL R., SEZGİN M.
I.Uluslararası Turizm ve Otelcilik Sempozyumu, Konya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2011, cilt.1, ss.476-487, (Tam Metin Bildiri)
2006
200642. Beyşehir de Okuyan Orta Öğretim Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarının Kullanma Tercihleri
SEZGİN M.
I.Uluslararası Beyşehir ve Yöresi Sempozyumu, Konya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2006, ss.456-470, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Dijital Kamu Diplomasisi: Gelenekselden Dijitale Kamu Diplomasisinin Dönüşümü
SEZGİN M., KARAKUŞ M.
Dijital ve İletişim, AYHAN BÜNYAMİN, KARAKUŞ MELİS, Editör, Tablet Kitabevi, Konya, ss.18-64, 2024
2022
20222. Uşak Kısa Film Festivali-Kanatlı Denizatı Ödülleri
SEZGİN M., KEŞAPLI O.
Kurtuluşun 100.Yılında Uşak, Prof.Dr.Sadık SARISAMAN,SAbri CEYLAN, Editör, Uşak Belediyesi, Uşak, ss.445-450, 2022
2021
20213. Crisis management of the Ministry of Healt during the Pandemic Process and Swiss Cheese Model
SEZGİN M.
Communication Studies During the Pandemic Period, Acar Şentürk Zülfiye,Kılınçarslan Yasemin, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.133-158, 2021
2019
20195. Lobicilik
SEZGİN M.
Halkla ilişkiler ve uygulama Alanları, Özgür Selvi, Zülfiye acar Şentürk, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.173-204, 2019
2017
20176. HALKLA İLİŞKİLER VE KAMPANYALAR Küçük Ölçekli Kampanya Denemeleri
SEZGİN M., CAN P.
KRİTER YAYINEVİ, İstanbul, 2017
2017
20177. Halkla İlişkiler Kampanyaları ( Küçük Ölçekli Kampanya Denemeleri)
SEZGİN M., CAN P.
Kriter Yayın Evi, İstanbul, 2017
2016
20168. Orta Öğretim Çocuklarında Öğrencilerinde Aile İçi İletişim
SEZGİN M.
Geçmişten Günümüze Şehir ve Çocuk, Osman KÖSE, Editör, Canik Belediyesi, Samsun, ss.761-772, 2016
2008
200813. Belediyelerde Halkla İlişkiler ve Bir Model Önerisi
SEZGİN M.
Tablet Yayınları, Konya, 2008
Ansiklopedide Bölümler
Sanatsal Etkinlik
Mayıs 2017
Mayıs 2017Uşak Üniversitesi 3.İletişim Günleri, İletişim Temalı Ulusal Fotoğraf Yarışması
SEZGİN M.